wat zou jij perfecte eten vinden enzo en wat je echt als culinair van zou willen genieten?quote:
definieer jou smaak dan maar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Üntermenschen zonder verstand van smaak![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Üntermenschen zonder verstand van smaak![]()
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!quote:
jaja hoop blabla en komt neer op wat je dan eet wat culinair is volgens jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!
Jij mag niks zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!
Gepatateerde dingen eten de burgers, boeren en buitenluiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaja hoop blabla en komt neer op wat je dan eet wat culinair is volgens jou?
Wel gefrituurde en gebakken hooi productenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen
Jij eet hooi
Hoi!![]()
Pa(ta)tserquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gefrituurde en gebakken hooi producten
hahaha had meer verwacht, maar met andere woorden. je eet gewoon patatje of friet of hoe je het wi noemen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gepatateerde dingen eten de burgers, boeren en buitenlui![]()
Mensen met een IQ boven de 10 punten eten friet natuurlijk!
Neen, ik weiger om gepatateerd voer te eten. Zulk eten is enkel voor de zwakkeren in de samenleving.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha had meer verwacht, maar met andere woorden. je eet gewoon patatje of friet of hoe je het wi noemen?
hjmmmm ok leg even uit want je eet wel friet enzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, ik weiger om gepatateerd voer te eten. Zulk eten is enkel voor de zwakkeren in de samenleving.
zodat je niet teveel calorieen inneemt?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ben minder pasta aan het koken. Hopelijk heb ik niet na een half uur al weer honger.
Koolhydraten ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat je niet teveel calorieen inneemt?
Aan culinair gebrekkige valt de bourgondische leeft moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
hjmmmm ok leg even uit want je eet wel friet enzo?
dikke ouderwetse stanmpot met aardappelen helpt hiermee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ben minder pasta aan het koken. Hopelijk heb ik niet na een half uur al weer honger.
enlighten me?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan culinair gebrekkige valt de bourgondische leeft moeilijk uit te leggen.
Een vakantie boeken naar een regio waar men FRIET eet, dan wil je nooit meer anders!quote:
nou denk ook toch wel beide gedaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vakantie boeken naar een regio waar men FRIET eet, dan wil je nooit meer anders!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké jij mag hebben wat niet aan de konijnlijke standaarden voldoet
"ik heb ermee" klinkt als pataaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ook toch wel beide gedaan?
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?
Ik ben n teamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef Harrie het volgende:
U zegt patat maar weet u wat?
Een patat is een knol zo'n ongeschilde bol.
Doe reepjes patat in een oliebad.
Dan wordt het FRIET vergeet dit toch niet.
#TeamFriet & #TeamHC
ja het woord, hahaha dat nog tot daar aan toe. maar is het verschil in smaak?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
"ik heb ermee" klinkt als pataaaaaaaaaat
Wat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is toch dat zebrahondje voor?
ik ging laatst toen ik in Noord-Holland was in de winkel vragen naar een patatpan en ze keken me toch raar aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja het woord, hahaha dat nog tot daar aan toe. maar is het verschil in smaak?
Gefrituurde aardappels zijn goddelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ook toch wel beide gedaan?
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?
Wat voor pools half litertje heb je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
hmmm zal ik eens goedkope Poolse halve liters halen
moet nog van huis vertrekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor pools half litertje heb je?
Heeft dat invloed op wat voor Poolsje je gaat pakken vanavond?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet nog van huis vertrekken
Duurde echt lang voor ik begreep wat je bedoeldequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappels zijn goddelijk![]()
Gepatateerde aardappels zijn voor de paupers
ik zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben tig merken maar het is niet dat ze veel verschillen van elkaar qua smaak op wat nuanceverschillen na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |