Haha ja toen ik nog bier dronk was de pens er ook niet meer af te krijgen. Dus jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
serieusvraag je dat aan mij
@:Mickytjuh heb ik een pens die opvalt als ik gewoon mezelf ben![]()
ik weet ook wel dat ze nu ja gaat zeggen
Iets wat ik niet heb moet nog uitgevonden wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kun je ook niet pakken
Rust Ritme en Regelmaat zoals de oude man zou zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water is
Niks mis met gemeente pilsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Sow, gemeente pilsje gepakt, gezond verstand gepakt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja toen ik nog bier dronk was de pens er ook niet meer af te krijgen. Dus ja
is dat ook meteen weer opgehelderdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen hequote:
Iedereen heeft n andere bouwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen he
Dat hebben wij genoteerd! En wij danken u en uw collega's daarvoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen he
dank,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hebben wij genoteerd! En wij danken u en uw collega's daarvoor!
Dat is wel zo maar als ik niet op let dan gaat het ook de verkeerde kant op dus ik blijf graag lekker in balansquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Okéquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als ik niet op let dan gaat het ook de verkeerde kant op dus ik blijf graag lekker in balans
het is weekend, ik zou wat sterkers pakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben moe.. jeetje..
Wel water gedronken.. denk echt wel zeker een halve liter vandaag
Dit was overdag..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is weekend, ik zou wat sterkers pakken
Voor mij gaarne een beef wellington met aardappel puree op een bedje van sla!quote:
Ook!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij gaarne een beef wellington met aardappel puree op een bedje van sla!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |