quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Teveel water is dan ook weer niet goed.
heb je ook een samenvattingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.runnersworld.(...)ijst-of-pasta-beter/
vuistregel iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang dat je dat ding onder aan nog kan zien hangen als je moet plassen is er niets aan de hand
ZO wel, zeg je goed gereedschap hangt onder een afdakje
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
gooi die maar weg, dan kunnen we die 2 bakken bier ook wel zelf op drinken
En je hebt geen pens? Want met zulke hoeveelheden bier moet je toch ook wel een pens hebben toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat eet ik in de 2 weken ofzomaar ik heb er geen moeite mee om een halve kilo kalfsbeef naar binnen te schuiven en dan heb ik daar niet veel meer extra bij nodig voor een voldaan gevoel
Ja oke een koude pater
Nou ja dat zei de cardioloog tegen mij.quote:
Ja in de basis wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb je ook een samenvattingof ik in de basis gelijk heb of niet is voldoende. Dat het allemaal genuanceerde is dat weet ik wel
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.
Dat eet ik makkelijk samen op een avondquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat eet ik in de 2 weken ofzomaar ik heb er geen moeite mee om een halve kilo kalfsbeef naar binnen te schuiven en dan heb ik daar niet veel meer extra bij nodig voor een voldaan gevoel
Ja oke een koude pater
Rob!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:49 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Dat eet ik makkelijk samen op een avond
Harrie is zo mager als een latquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En je hebt geen pens? Want met zulke hoeveelheden bier moet je toch ook wel een pens hebben toch?
Klopt. Ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Harrie is zo mager als een laten ik kan het weten, want we hebben samen de airbornewandeltocht.nl gelopen vorig jaar
Jij bent dan ook geen mens, maar een biologische afval containerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:49 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Dat eet ik makkelijk samen op een avond
serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En je hebt geen pens? Want met zulke hoeveelheden bier moet je toch ook wel een pens hebben toch?
Haha wat oneerlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Harrie is zo mager als een laten ik kan het weten, want we hebben samen de airbornewandeltocht.nl gelopen vorig jaar
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
serieusvraag je dat aan mij
@:Mickytjuh heb ik een pens die opvalt als ik gewoon mezelf ben![]()
ik weet ook wel dat ze nu ja gaat zeggen
dat drink ik aan bier (gemiddeld) hahahahahahaha wat is het leven toch slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik drink 3 liter water/thee. Dat is zeker niet slecht
Iets wat je niet hebt kun je ook niet pakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Sow, gemeente pilsje gepakt, gezond verstand gepakt.
Haha ja toen ik nog bier dronk was de pens er ook niet meer af te krijgen. Dus jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
serieusvraag je dat aan mij
@:Mickytjuh heb ik een pens die opvalt als ik gewoon mezelf ben![]()
ik weet ook wel dat ze nu ja gaat zeggen
Iets wat ik niet heb moet nog uitgevonden wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kun je ook niet pakken
Rust Ritme en Regelmaat zoals de oude man zou zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind je bizar dun voor iemand die patertjes drinkt of het water is
Niks mis met gemeente pilsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Sow, gemeente pilsje gepakt, gezond verstand gepakt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja toen ik nog bier dronk was de pens er ook niet meer af te krijgen. Dus ja
is dat ook meteen weer opgehelderdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen hequote:
Iedereen heeft n andere bouwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen he
Dat hebben wij genoteerd! En wij danken u en uw collega's daarvoor!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet niet, mijn collega's en ik doen er het best aan om jullie gezond water uit de kraan te krijgen he
dank,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hebben wij genoteerd! En wij danken u en uw collega's daarvoor!
Dat is wel zo maar als ik niet op let dan gaat het ook de verkeerde kant op dus ik blijf graag lekker in balansquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Okéquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als ik niet op let dan gaat het ook de verkeerde kant op dus ik blijf graag lekker in balans
het is weekend, ik zou wat sterkers pakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben moe.. jeetje..
Wel water gedronken.. denk echt wel zeker een halve liter vandaag
Dit was overdag..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is weekend, ik zou wat sterkers pakken
Voor mij gaarne een beef wellington met aardappel puree op een bedje van sla!quote:
Ook!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij gaarne een beef wellington met aardappel puree op een bedje van sla!
Oké jij mag hebben wat niet aan de konijnlijke standaarden voldoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |