Yup langzaam opbouwen. Komt goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, maar je kan ook in een keer te veel willen
Laat dat niet je valkuil gaan worden![]()
Wel fijn dat je het aan je conditie merkt, en je voelt je er goed bij. Alleen maar goed toch?
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.
Alles komt goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup langzaam opbouwen. Komt goed.
Deze manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bent![]()
Ik drink liters water op een dag dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik ga proberen minder grote portie avondeten te eten. Dat kan best wat minder.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.
Ja zo klaar, soms zet ik het vlees in de marinade een dag en dan bak ik he in blokjes door het vleesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja in het weekend idddoordeweeks lekker makkelijk
Huilen is gezondquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slapen huilen eten repeat
En misschien nog iets leuks
Mafkeesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
MEER Mazihahahahaha
nee dat is niet gezond, moet wel een beetje in balans blijven
Awwwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja als ik jou zie posten dan is het meestal wel gezellig
Ik weet hetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee als je voedingspatroon maar in balans isen dat schijnt niet zo makkelijk te zijn om die balans te vinden voor veel mensen
Ja en dit!!! Ik drink 1,5 liter thee en 1,5 liter water op een dagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.
Ik denk dat je anders moet gaan koken. Ik heb nu geen tijd. Om dingen uit te leggen. Maar als jij koolhydraat beperkt gaat eten dan vliegen de kilo's er zo afquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan ga ik wat extra saus maken en wat minder pasta zo. Ga het eens proberen.
Hear hear!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bent![]()
Teveel water is dan ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik drink liters water op een dag dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik ga proberen minder grote portie avondeten te eten. Dat kan best wat minder.
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.
pasta (koolhydraten) worden als reserve opgeslagen en als je dan serieus gaan sporten dan kunnen doe worden aangesproken maar dan moet de rest ook allemaal kloppen daarom eten sporters in de week voor hun grote BAM veel koolhydraten zodat ze wat vet op de botten hebben voor aan het einde
Ongeveer zoiets wat het dacht ik
https://www.runnersworld.(...)ijst-of-pasta-beter/quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.
pasta (koolhydraten) worden als reserve opgeslagen en als je dan serieus gaan sporten dan kunnen doe worden aangesproken maar dan moet de rest ook allemaal kloppen daarom eten sporters in de week voor hun grote BAM veel koolhydraten zodat ze wat vet op de botten hebben voor aan het einde
Ongeveer zoiets wat het dacht ik
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.
Keuzesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik heb dorst. Maar dan moet ik opstaan
gooi die maar weg, dan kunnen we die 2 bakken bier ook wel zelf op drinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bluf dat je het ga proberen.
Heb de speklap banner al klaar
Ben ik in geinteresseerd. Komt wel, ik hang hier nog wel even rond. Game ze!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mafkees
[..]
Awww![]()
Ik ga alleen nu gamen![]()
Maar kom tussen door nog wel langs en misschien later op de avond
[..]
Ik weet het
[..]
Ja en dit!!! Ik drink 1,5 liter thee en 1,5 liter water op een dag
[..]
Ik denk dat je anders moet gaan koken. Ik heb nu geen tijd. Om dingen uit te leggen. Maar als jij koolhydraat beperkt gaat eten dan vliegen de kilo's er zo af
dat eet ik in de 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |