Haha ja precies gezond zal het niet zijn. Maar kon even geen water meer zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast allerlei zooi erin hoor qua zoetstoffen. Maar geen calorieën
je weet je mag altijd mijn buikje als kussen gebruiken hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Niks mis met n dadbod. Knuffelt lekker
Frikandel is koolhydraatarm tochquote:
Wat eet je anderequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik eet daarom maar 2 keer in de week koolhydraten.
1 keer pasta en 1 keer aardappels. Of 2 keer aardappels
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Niks mis met n dadbod. Knuffelt lekker
Dat is niet veel. Ik heb wel iets gelezen over die zero drankjes, maar dat zal dan wel wat anders zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Staat op dat het 1kcal is per 250ml.
Dat kun je geen marathon op lopen.
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja gezond zijn ze niet hoor. Maar af en toe mag dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik heb wel iets gelezen over die zero drankjes, maar dat zal dan wel wat anders zijn.
wat is normaal denk je dan van gewicht? snap die drama vaak niet zo. LOL. ik krijg wel buikje maar volgens mij val ik nog heel normaal in BMI schaal als je die als richtlijn wil noemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.
Ja zo jammer is dat he Baal daar ook wel fijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alles wat lekker is word je dik van
Ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
wat is normaal denk je dan van gewicht? snap die drama vaak niet zo. LOL. ik krijg wel buikje maar volgens mij val ik nog heel normaal in BMI schaal als je die als richtlijn wil noemen.
Niks moet en elk lijf en elke bouw is andersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent.
Ik ben 1.80 en moet zo rond de 70-75kg wegen.
En ik heb zero sauzen allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.
nou ik ongeveer hetzelfde 1,85 denk wanneer laatste gemeten, en was eerst in de 70kg met alle drama en stres.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent.
Ik ben 1.80 en moet zo rond de 70-75kg wegen.
Naja ligt er aan hoeveel pasta he. Ik eet 's avonds best wel veel pasta. Kan best wel 100 gram af of zo. (Dat is geloof ik al een kleine portie)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jammer is dat he Baal daar ook wel fijn
Maar als je het met mate eet en je beweeg voldoende zal dat toch geen probleem zijn dat je pasta eet?
Ik moet er zelf alleen heel erg mee uitkijken
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks moet en elk lijf en elke bouw is anders
Bmi is achterhaald en kijkt niet naar bouw etc. Prima als beetje richtlijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Maar volgens de BMI index was dat.
Ja als je ouder wordt schijn je makkelijker aan te komen en moeilijker er af te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja zou dat helpen? ik weet niet eet ook niet onwijs anders ofzo,. maar lijkt beetje de leeftijd te zijn ofzo..... Hahaha ben wat kilo aangekomen. nog normaal btw hoor. maarja merk het haha
De momenten dat ik even kijk is het vaak één en al smiley. Daar heb ik weinig trek inquote:
Slapen huilen eten repeatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker! Je hebt het weer gered!
Nog plannen van het weekend?
Oh jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
De momenten dat ik even kijk is het vaak één en al smiley. Daar heb ik weinig trek in
Huilen? Waarom ben je sad?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slapen huilen eten repeat
En misschien nog iets leuks
aaaah zie me pens wel wat groeien enzo, maargoed nog in. het normale. LOLquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je ouder wordt schijn je makkelijker aan te komen en moeilijker er af te krijgen
Ik zelf doe veel groente roerbakken en dan een mager stukje vlees er bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik dus verkeerd.![]()
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus beter wat meer saus maken ipv meer pasta eten?
Ligt er aan zoals HC zegt of je gespierd bent of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ongeveer hetzelfde 1,85 denk wanneer laatste gemeten, en was eerst in de 70kg met alle drama en stres.
Ik schat nu in mss 80kg? prima toch?
Ik dacht omdat je bij Rob bent en je je samen vermaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?
hahaha gespierd. nah niet echt denk ik...? maar heb dat doel ook niet zo voor mezelf. Dus idd maar gemiddelde beetje wat ik aanhou en denk ok is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt er aan zoals HC zegt of je gespierd bent of niet.
Maar 80 is voor iemand die 1.85 is volgens mij prima idd.
Ja klopt wel. Maar ik vind dat ik wel wat kilotjes eraf mag bij mijzelf.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bmi is achterhaald en kijkt niet naar bouw etc. Prima als beetje richtlijn
Armequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slapen huilen eten repeat
En misschien nog iets leuks
Hoeft niet hoor, je kan het ook als een goede calorieen verbranding zien. Jasje doen, wordt de vrouw ook niet ding op een enkele uitzondering naquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tenzij je man bent. Van neuken worden alleen de vrouwen dik
Wel lekker vrij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee das niet de reden
Al helpt t niet mee
Ik ook alleen in het weekend. Of aardappen of patat. Pasta heel heel af en toe ben er niet zo grote liefhebber vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |