ZItten wel veel koolhydraten inquote:
Zolang ze nog niet weglopen...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze liggen nog heerlijk in de vriezer en blijven maar roepen
Ojaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope fusilli vind ik t lekkerst. (van die spiraaltjes)
Haha ik ken het gevoel. Die gedachten zijn maar tijdelijk, gaat vanzelf weer over.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze liggen nog heerlijk in de vriezer en blijven maar roepen
Waarom is vrijdag brooddag?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag is het hier altijd brooddag
Dus had lekker verse broodjes met kaas en sla
En nog steeds zin in een frikandel
Sam tegen Moos: gebruikt jouw vrouw een spiraaltje?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope fusilli vind ik t lekkerst. (van die spiraaltjes)
Heb vanmiddag de vriezer opgeruimd en alles wat er er bijna een jaar in lag weggegooid.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sam tegen Moos: gebruikt jouw vrouw een spiraaltje?
Moos: hoezo?
Sam: Nou, je hebt zo'n wokkel tong
"Uw datalimiet is bereikt. Wilt u verder internetten, neem dan een extra bundel".quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan verder op telefoon op 4g/5g
Moet kunnen, al zegt met dat die zero zooi niet echt ook echt laag in caloriien isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ik ken het gevoel. Die gedachten zijn maar tijdelijk, gaat vanzelf weer over.Maar ik heb ook gesmokkeld hoor. Flesje cola zero gekocht ipv water. Maar had na het zwemmen zo'n dorst.
Nu al?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Uw datalimiet is bereikt. Wilt u verder internetten, neem dan een extra bundel".
wha hoe grappig ook wel weer, ,maar weet al weer hoe dat gaat. ff geen zin in.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je beter een topic openen in wgr als je een serieus antwoord wil.
Koolhydraten worden omgezet in suikers en wordt je dik vanquote:
Cola zero is letterlijk laag in calorieën. O tot 1.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet kunnen, al zegt met dat die zero zooi niet echt ook echt laag in caloriien is
ik krijg beetje buikje wel. hmmmmquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koolhydraten worden omgezet in suikers en wordt je dik van
Brood, aardappelen, rijst en pasta zitten ze veel in
Onee, dat ging over noodgedwongen internetten op je mobiel als je internet thuis eruit ligt door een storing.quote:
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
wha hoe grappig ook wel weer, ,maar weet al weer hoe dat gaat. ff geen zin in.
Staat op dat het 1kcal is per 250ml.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet kunnen, al zegt met dat die zero zooi niet echt ook echt laag in caloriien is
Ow okquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, dat ging over noodgedwongen internetten op je mobiel als je internet thuis eruit ligt door een storing.
Ik heb een unlimited abo.
Koffie toch ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cola zero is letterlijk laag in calorieën. O tot 1.
Alles wat lekker is word je dik vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koolhydraten worden omgezet in suikers en wordt je dik van
Brood, aardappelen, rijst en pasta zitten ze veel in
Heksjequote:
O jee Oppassen dan maar je moet nog aan de vrouw hequote:
hmmms niet zo negatief DJMO. het heeft zijn momenten hier wel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?
Yup, staat er ook op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Cola zero is letterlijk laag in calorieën. O tot 1.
Tenzij je man bent. Van neuken worden alleen de vrouwen dikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alles wat lekker is word je dik van
hahaha ja zou dat helpen? ik weet niet eet ook niet onwijs anders ofzo,. maar lijkt beetje de leeftijd te zijn ofzo..... Hahaha ben wat kilo aangekomen. nog normaal btw hoor. maarja merk het hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee Oppassen dan maar je moet nog aan de vrouw he
quote:
Jammieeeeeeequote:
Meesten zijn gezel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, met het volk dat hier momenteel rondhangt heb je weinig kans op een serieuze reactie. Waarom denk je dat ik er amper ben?
Ik eet daarom maar 2 keer in de week koolhydraten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik dus verkeerd.![]()
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus beter wat meer saus maken ipv meer pasta eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |