Je mag jezelf wel trakteren op een hot&spicy burger met 12 chicken wings hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Was weer lekker! Na afloop lekker wat cola zero gekocht.
Nu weekend. Zondag morgen weer zwemmen.
Haha nee dat doe ik voorlopig niet meer. Een flesje cola light it is. Even aan de gezondheid denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je mag jezelf wel trakteren op een hot&spicy burger met 12 chicken wings hoor
Vrijdag is het hier altijd brooddagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Dot!Hoe is het daar? Al lekker gegeten?
Geen hagels?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag is het hier altijd brooddag
Dus had lekker verse broodjes met kaas en sla
En nog steeds zin in een frikandel
Die is al bijna klaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is er al uitzicht op een vrimibo?
Ah ook lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag is het hier altijd brooddag
Dus had lekker verse broodjes met kaas en sla
En nog steeds zin in een frikandel
Hou niet van zoet op broodquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ook lekker
Haha gewoon stiekem de pan even aan en een paar minuten borrelen. Merkt niemand.Een brooddag met een frikadel mag best een keertje.
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou niet van zoet op brood
En ik eet maar een keer in de week brood ( heel af en toe smokkel ik wel met een lekker knapperig broodje van de AH of de Lidl maar ssssttt niet verder vertellen )
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]jij zet mij aan tot ongezond eten
![]()
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb al gegeten.
Hetzelfde als gisteren
Ze liggen nog heerlijk in de vriezer en blijven maar roepenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Dan niet doen! De frikadel kan je ook op een later moment opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |