Maar wat ik begrijp eet je elke dag pasta toch? Ik dnek als je daar al mee stopt, en blijft zwemmen....de kilo's eraf vliegenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice! Ik eet eigenlijk tegenwoordig bijna geen extra saus meer.
ik maak mijn sauzen en mayo altijd gewoon zelf, met olie enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
https://xxlnutrition.com/(...)FJvRm2RoCUY8QAvD_BwE
Deze
Ja is zeker waar! Maar een beetje bijschaven mag best wel. Anders wordt dat sporten ook een ellende. Zwem me ongans en val niets af. Doe ik straks een beetje minder pasta en wat minder kaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf doe veel groente roerbakken en dan een mager stukje vlees er bij.
Die sausjes zijn ook dikmakend
Maar he KW gewoon lekker eten als je het lekker vindt. Je bent nu al met andere dingen bezig.
Dat kost je al energie genoeg.
Lekker eten en als je de rest weer een beetje hebt zoals je hebben wil kan je je altijd nog daar op r ichte
Ja in het weekend iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook alleen in het weekend. Of aardappen of patat. Pasta heel heel af en toe ben er niet zo grote liefhebber van
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik maak mijn sauzen en mayo altijd gewoon zelf, met olie enzogeen chemische teringzooi gewoon genieten LEKKAH
Vergeet niet dat je medicijnen gebruikt he, daar kan je ook dikker van worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moet me maar eens gaan verdiepen in die handel. Want sporten helpt nog niet echt. Ben nog steeds het zelfde qua gewicht.
Nu lijkt het enigzins mee te vallenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ja
Dan post je niet he
Even hlgoede vrienden
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bentquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha nee das niet de reden
Al helpt t niet mee
Kaas is niet slecht als je koolhydraat beperkt doetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is zeker waar! Maar een beetje bijschaven mag best wel. Anders wordt dat sporten ook een ellende. Zwem me ongans en val niets af. Doe ik straks een beetje minder pasta en wat minder kaas.
Zeker, ik drink ook wel af en toe cola, ( als ik last van de maag heb)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gezond zijn ze niet hoor. Maar af en toe mag dat.
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar wat ik begrijp eet je elke dag pasta toch? Ik dnek als je daar al mee stopt, en blijft zwemmen....de kilo's eraf vliegen
MEER Maziquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ja maar anders woemrd ik tonnetje rond
Je bent goed bezig, maar je kan ook in een keer te veel willenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ligt er aan hoeveel pasta he. Ik eet 's avonds best wel veel pasta. Kan best wel 100 gram af of zo. (Dat is geloof ik al een kleine portie)
En zoveel beweeg ik nog niet he. Ben vooral qua conditie vooruit aan het gaan merk ik. Maar echt een uur voluit zwemmen red ik nog niet. Vroeger toen ik nog 20 was, kon ik een uur volop knallen qua zwemmen. Maar dat wil nu nog niet. En dan ben ik ook nog eens gestopt met roken.
Maar komt goed
Ja als ik jou zie posten dan is het meestal wel gezelligquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er ook
We denken er hetzelfde over
Koffie dan maar........... oeps ik kijk naar de klok........ geen koffie denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
De momenten dat ik even kijk is het vaak één en al smiley. Daar heb ik weinig trek in
nee als je voedingspatroon maar in balans isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kaas is niet slecht als je koolhydraat beperkt doet
Ja dat is wel weer zo'n grote stap. Maar kan altijd eens bekijken inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je medicijnen gebruikt he, daar kan je ook dikker van worden.
Harrie gaf je een goed advies. Ga met iemand praten die er verstand van heeft. Bij je huisarts zit ook meestal een dieetiste in de praktijk. Je kan altijd informeren wat voor jou momenteel goed is
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.
Eetse..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ook zo kun je je salaris verdienen enzo
Tijd voor wijn gvd!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie dan maar........... oeps ik kijk naar de klok........ geen koffie denk ik
Dan ga ik wat extra saus maken en wat minder pasta zo. Ga het eens proberen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kaas is niet slecht als je koolhydraat beperkt doet
Zolang dat je dat ding onder aan nog kan zien hangen als je moet plassen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah zie me pens wel wat groeien enzo, maargoed nog in. het normale. LOL
Yup langzaam opbouwen. Komt goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, maar je kan ook in een keer te veel willen
Laat dat niet je valkuil gaan worden![]()
Wel fijn dat je het aan je conditie merkt, en je voelt je er goed bij. Alleen maar goed toch?
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje wel ja. Ik zal het eens proberen. Maar dan moet ik eens gaan kijken wat ik dan ga eten. Want heb ook geen zin in de hele dag een honger gevoel.
Alles komt goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup langzaam opbouwen. Komt goed.
Deze manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bent![]()
Ik drink liters water op een dag dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik ga proberen minder grote portie avondeten te eten. Dat kan best wat minder.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.
Ja zo klaar, soms zet ik het vlees in de marinade een dag en dan bak ik he in blokjes door het vleesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja in het weekend idddoordeweeks lekker makkelijk
Huilen is gezondquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slapen huilen eten repeat
En misschien nog iets leuks
Mafkeesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
MEER Mazihahahahaha
nee dat is niet gezond, moet wel een beetje in balans blijven
Awwwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja als ik jou zie posten dan is het meestal wel gezellig
Ik weet hetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee als je voedingspatroon maar in balans isen dat schijnt niet zo makkelijk te zijn om die balans te vinden voor veel mensen
Ja en dit!!! Ik drink 1,5 liter thee en 1,5 liter water op een dagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vaker water drinken, helpt ook tegen honger gevoel. En vaker vlees en groente eten.
Ik denk dat je anders moet gaan koken. Ik heb nu geen tijd. Om dingen uit te leggen. Maar als jij koolhydraat beperkt gaat eten dan vliegen de kilo's er zo afquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan ga ik wat extra saus maken en wat minder pasta zo. Ga het eens proberen.
Hear hear!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je moet je juist trots voelen dat je door iemand die met alle acts mee slijmt en ze het liefste oppijpt genegeerd wordt dat betekend dat je echt iemand bent![]()
Teveel water is dan ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik drink liters water op een dag dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik ga proberen minder grote portie avondeten te eten. Dat kan best wat minder.
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.
pasta (koolhydraten) worden als reserve opgeslagen en als je dan serieus gaan sporten dan kunnen doe worden aangesproken maar dan moet de rest ook allemaal kloppen daarom eten sporters in de week voor hun grote BAM veel koolhydraten zodat ze wat vet op de botten hebben voor aan het einde
Ongeveer zoiets wat het dacht ik
https://www.runnersworld.(...)ijst-of-pasta-beter/quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
groenten vlees is makkelijk voor je lichaam om af te breken.
pasta (koolhydraten) worden als reserve opgeslagen en als je dan serieus gaan sporten dan kunnen doe worden aangesproken maar dan moet de rest ook allemaal kloppen daarom eten sporters in de week voor hun grote BAM veel koolhydraten zodat ze wat vet op de botten hebben voor aan het einde
Ongeveer zoiets wat het dacht ik
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.
Keuzesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik heb dorst. Maar dan moet ik opstaan
gooi die maar weg, dan kunnen we die 2 bakken bier ook wel zelf op drinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bluf dat je het ga proberen.
Heb de speklap banner al klaar
Ben ik in geinteresseerd. Komt wel, ik hang hier nog wel even rond. Game ze!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mafkees
[..]
Awww![]()
Ik ga alleen nu gamen![]()
Maar kom tussen door nog wel langs en misschien later op de avond
[..]
Ik weet het
[..]
Ja en dit!!! Ik drink 1,5 liter thee en 1,5 liter water op een dag
[..]
Ik denk dat je anders moet gaan koken. Ik heb nu geen tijd. Om dingen uit te leggen. Maar als jij koolhydraat beperkt gaat eten dan vliegen de kilo's er zo af
dat eet ik in de 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat doe ik dus verkeerd. Ik moet echt veel minder pasta gaan eten. Ik eet zo'n half pak op een avond op. 250g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |