wat zou jij perfecte eten vinden enzo en wat je echt als culinair van zou willen genieten?quote:
definieer jou smaak dan maar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Üntermenschen zonder verstand van smaak![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Üntermenschen zonder verstand van smaak![]()
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!quote:
jaja hoop blabla en komt neer op wat je dan eet wat culinair is volgens jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!
Jij mag niks zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Culinair onderlegde kennis en smaak van al het goede dat het leven te bieden heeft dat bereid is door mensen die verstand hebben van het goede leven en van goed voedsel!
Absoluut niet mensen die hun aardappels patateren!
Gepatateerde dingen eten de burgers, boeren en buitenluiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaja hoop blabla en komt neer op wat je dan eet wat culinair is volgens jou?
Wel gefrituurde en gebakken hooi productenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen
Jij eet hooi
Hoi!![]()
Pa(ta)tserquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gefrituurde en gebakken hooi producten
hahaha had meer verwacht, maar met andere woorden. je eet gewoon patatje of friet of hoe je het wi noemen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gepatateerde dingen eten de burgers, boeren en buitenlui![]()
Mensen met een IQ boven de 10 punten eten friet natuurlijk!
Neen, ik weiger om gepatateerd voer te eten. Zulk eten is enkel voor de zwakkeren in de samenleving.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha had meer verwacht, maar met andere woorden. je eet gewoon patatje of friet of hoe je het wi noemen?
hjmmmm ok leg even uit want je eet wel friet enzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, ik weiger om gepatateerd voer te eten. Zulk eten is enkel voor de zwakkeren in de samenleving.
zodat je niet teveel calorieen inneemt?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ben minder pasta aan het koken. Hopelijk heb ik niet na een half uur al weer honger.
Koolhydraten ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat je niet teveel calorieen inneemt?
Aan culinair gebrekkige valt de bourgondische leeft moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
hjmmmm ok leg even uit want je eet wel friet enzo?
dikke ouderwetse stanmpot met aardappelen helpt hiermee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ben minder pasta aan het koken. Hopelijk heb ik niet na een half uur al weer honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |