enlighten me?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan culinair gebrekkige valt de bourgondische leeft moeilijk uit te leggen.
Een vakantie boeken naar een regio waar men FRIET eet, dan wil je nooit meer anders!quote:
nou denk ook toch wel beide gedaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vakantie boeken naar een regio waar men FRIET eet, dan wil je nooit meer anders!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké jij mag hebben wat niet aan de konijnlijke standaarden voldoet
"ik heb ermee" klinkt als pataaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ook toch wel beide gedaan?
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?
Ik ben n teamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef Harrie het volgende:
U zegt patat maar weet u wat?
Een patat is een knol zo'n ongeschilde bol.
Doe reepjes patat in een oliebad.
Dan wordt het FRIET vergeet dit toch niet.
#TeamFriet & #TeamHC
ja het woord, hahaha dat nog tot daar aan toe. maar is het verschil in smaak?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
"ik heb ermee" klinkt als pataaaaaaaaaat
Wat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is toch dat zebrahondje voor?
ik ging laatst toen ik in Noord-Holland was in de winkel vragen naar een patatpan en ze keken me toch raar aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja het woord, hahaha dat nog tot daar aan toe. maar is het verschil in smaak?
Gefrituurde aardappels zijn goddelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk ook toch wel beide gedaan?
Maar jij hebt er een andere mening over dus ben benieuwd. het blijft toch beetje gefrituurde aardappel;. wat is het verschil wat jij denkt tot wat ik heb ermee?
Wat voor pools half litertje heb je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
hmmm zal ik eens goedkope Poolse halve liters halen
moet nog van huis vertrekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor pools half litertje heb je?
Heeft dat invloed op wat voor Poolsje je gaat pakken vanavond?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet nog van huis vertrekken
Duurde echt lang voor ik begreep wat je bedoeldequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappels zijn goddelijk![]()
Gepatateerde aardappels zijn voor de paupers
ik zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben tig merken maar het is niet dat ze veel verschillen van elkaar qua smaak op wat nuanceverschillen na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |