Ok, als jij me nou ff de nog niet gelaunchte liveries doorlekt... en zegt wie er dan teambaas is bij RBR en welke tijden gefixeerd zijn voor de races... dan hebben we gelijk een nieuwe OP. Of je moet nog ff wachten...quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
hebben we nu nog geen nieuwe OP???
pff slechte TS dit
Hmmmmquote:
Het is toch maar 1 site die hem eventueel en mogelijk en misschien linkt aan het verhaal? Denk niet dat hij daar op gaat reagerenquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Stel dat Horner mag blijven van de Red Bull directie dan kan dat nog een rare situatie worden met de Verstappens.
Lewis en Max in 2026 teamgenoten, in een rode overall haha
Eigenlijk zou Jos voor vrijdag met een reactie moeten komen dat er niks klopt van de berichten van vandaag
Als je nu googeled op dit bericht zie je dat het ook door buitenlandse online media is overgenomen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is toch maar 1 site die hem eventueel en mogelijk en misschien linkt aan het verhaal? Denk niet dat hij daar op gaat reageren
Moest hier aan denken: https://www.nu.nl/tech/63(...)ok-in-nederland.htmlquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je nu googeled op dit bericht zie je dat het ook door buitenlandse online media is overgenomen.
Maar ik weet het ook niet hoor. Ik vraag het me alleen af. Wat het verstandigst is.
Misschien hebben ze elkaar ook al lang gebeld.
1 2 | [img]https://i.imgur.com/cmKFOCO.png[/img] [img]https://i.imgur.com/L5BdFl0.png[/img] |
1 2 | [img]https://i.imgur.com/93Nefq9.png[/img] [img]https://i.imgur.com/gDNDJkW.png[/img] |
1 | [img]https://i.imgur.com/iV0nyoQ.png[/img] |
1 | [img]https://i.imgur.com/L3karXQ.png[/img][img]https://m3.promofeatures.com/aknr.gif[/img][img]https://i.imgur.com/VzBZtLU.png[/img] |
quote:
Ach, er is weinig nog gratiez in dit levenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:58 schreef shiz het volgende:
[..]Ja, in 2022 geloof ik eens geprobeerd, maar die was niet te editen, moest je na elke race en nieuwe .gif updaten en coördineren met TS of crew, want anders bleef de boel op 00:00:00:00 staan... tenzij je redelijk fors betaalde en het dan wel via backend kon. Nu eentje gevonden waar ik de tijd daarna zelf kan updaten en dat voor free (weliswaar met watermark).
Hendig sjiek.
En 2023 updaten in de TTquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Shiz De OP is geupdate. Alleen werkt de timer nog niet. Ik heb oud met nieuw vervangen
Ik geloof sowieso weinig van dit hele verhaal en vooral de ernst daarvan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik geloof niks van de berichtgeving van vandaag. Denk er eens over na, waarom zou Jos zo'n bom droppen terwijl het team van zijn zoon zo goed draait. De man is niet echt slim, maar zo dom is ie nou ook weer niet.
Zou me niets verbazen als het Ocon wordt. Bij Alpine wordt het toch nooit wat..quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:21 schreef Rnie het volgende:
Wie gaat het stoeltje bij Mercedes opvullen in 2025 ?
Ocon? Mick? Saintz?
Ocon en Russell? Gaat dat werken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als het Ocon wordt. Bij Alpine wordt het toch nooit wat..
Schumacher niet. Toto weet ook wel dat die jongen nooit goed genoeg is.
Op achterklap reageren is gewoon niet zo heel handig in dit stadium, Marko heeft er verder ook niks over gezegd, die gaf alleen als commentaar dat Horner heel goed werk heeft verricht de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je nu googeled op dit bericht zie je dat het ook door buitenlandse online media is overgenomen.
Maar ik weet het ook niet hoor. Ik vraag het me alleen af. Wat het verstandigst is.
Misschien hebben ze elkaar ook al lang gebeld.
Nee, want Ocon heeft ruzie met het hele gridquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ocon en Russell? Gaat dat werken?
Ocon en Gasly gaat (ogenschijnlijk) prima, dus Russell en Ocon regelen het zich ook wel dan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n bench seater nog in opleiding? Andrea Kimi Antonelli, nu junior bij Mercedes en komend seizoen in de F2.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:21 schreef Rnie het volgende:
Ocon? Mick? Saintz?
Geloof er geen bal van dat die in 2025 al F1 rijdt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n bench seater nog in opleiding? Andrea Kimi Antonelli, nu junior bij Mercedes en komend seizoen in de F2.
Er gaan geruchten, al zegt Motorsport dat Merc niet het hoofd op hol wil brengen van de jonge coureur.
Dat zegt Toto Wolff zelf in elk geval: die wil niet speculeren op dit momentquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geloof er geen bal van dat die in 2025 al F1 rijdt.
Misschien wel maar niet in een Mercedes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja oke, die toevoeging er inderdaad nog bij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel maar niet in een Mercedes.
Tenzij Sargeant het nu opeens wel gaat laten zien lijkt me daar wel een stoeltje vrij te komen om een talent te stallen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja oke, die toevoeging er inderdaad nog bij.
kan het straks niet zijn, dat merc van Russel af wil,? sinds dat hij daar rijdt zit ie vaak ergens tegen aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
lawson 2 jaar en dan naar merc?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tenzij Sargeant het nu opeens wel gaat laten zien lijkt me daar wel een stoeltje vrij te komen om een talent te stallen.
Waarom niet? Zijn professionalsquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik schat Russell toch wel wat hoger in, Gasly ook trouwens.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn professionals
hij rijdt niet en Webber had het toen met Piastri goed voor elkaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Lawson gebonden is aan Red Bull.
Is Webber ook de manager van Lawson?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij rijdt niet en Webber had het toen met Piastri goed voor elkaar.
Als hij dit jaar al meteen kampioen wordt, waarom nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Horner.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:21 schreef Rnie het volgende:
Ocon? Mick? Saintz?
Ocon en Gasly zijn puur zakelijk naar elkaar. Russell is wel wat... toegankelijker denk ik?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ocon en Gasly gaat (ogenschijnlijk) prima, dus Russell en Ocon regelen het zich ook wel dan.
Antonelli? Mondiaal gezien toch wel hét grote toptalent van dit moment.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:21 schreef Rnie het volgende:
Ocon? Mick? Saintz?
Crisis over.quote:
Preciesquote:
Zie de eerdere berichten hierover gepost.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Antonelli? Mondiaal gezien toch wel hét grote toptalent van dit moment.
'Said'quote:
Dat kan wel zolang hij maar niet aan Bono vraagt om mee te gaan. Ferrari is niet gebonden aan afspraken die Lewis heeft met Mercedes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Ai ai. Peter kan hij niet meenemen. Het grootse legendarische engineer-driver duo. Goed voor vele kampioenschappen. (6 of zoiets)
Dus eigenlijk is het een lege huls die clausulequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan wel zolang hij maar niet aan Bono vraagt om mee te gaan. Ferrari is niet gebonden aan afspraken die Lewis heeft met Mercedes.
Misschien niet bij Mercedes, maar mogelijk wel bij bijvoorbeeld Williams als hij goed presteert.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voor zover die afspraken er echt zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan wel zolang hij maar niet aan Bono vraagt om mee te gaan. Ferrari is niet gebonden aan afspraken die Lewis heeft met Mercedes.
Als Ferrari de portemonnee trekt dan is vast wel wat te regelen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Piastri had ook geen geldig contract in tegenstelling tot Lawson, neem ik aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij rijdt niet en Webber had het toen met Piastri goed voor elkaar.
Sowieso houdt dat juridisch vast niet stand als Lewis echt mensen mee wil nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een lege huls die clausule
Dat geldt voor alle artikelen die hierover verschenen zijn. Volgens mij is alleen officieel bevestigd dat er een onderzoek looptquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whut, dit is clickbait? je gaat toch niet voor judgement day iets erover zeggen.
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie de eerdere berichten hierover gepost.
Edit: vanaf post #27 en wat verderop.
Heerlijk circuit. Een van de toppers op de planeet. Tegelijkertijd persoonlijk soms wel toe aan nieuwe banen. Maar goed, zo is blijkbaar F1. Erg traditioneel ingesteld.quote:
Ook al uitgebreid besproken in het F1TV topic.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef plesner het volgende:
Zojuist een mail gehad dat mijn f1 pro tv abbonement met ¤30 naar ¤95 wordt verhoogd. Belachelijke verhoging, maar meteen mijn abbonement geannuleerd
Is op zich wel veel ja. Maar goed ik verduur het maar gewoon.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef plesner het volgende:
Zojuist een mail gehad dat mijn f1 pro tv abbonement met ¤30 naar ¤95 wordt verhoogd. Belachelijke verhoging, maar meteen mijn abbonement geannuleerd
Zijn er genoeg bij gekomen de laatste tijd. Qatar, Saoedi Arabië, Las Vegas, Miami om er een paar te noemen. En vanaf 2026 Madrid.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk circuit. Een van de toppers op de planeet. Tegelijkertijd persoonlijk soms wel toe aan nieuwe banen. Maar goed, zo is blijkbaar F1. Erg traditioneel ingesteld.
Die circuits mogen de veters nog niet strikken van Silverstone, Monza, Spa en de andere klassiekers.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn er genoeg bij gekomen de laatste tijd. Qatar, Saoedi Arabië, Las Vegas, Miami om er een paar te noemen. En vanaf 2026 Madrid.
Dus ik gind het fijn dat er een klassieker behouden blijft.
Qua sfeer en historie etc absoluut mee eens, maar soms toch wel gave races gezien in die olielanden. Ben er faliekant op tegen, maar sommige races waren wel gaafquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die circuits mogen de veters nog niet strikken van Silverstone, Monza, Spa en de andere klassiekers.
Komt dat doordat die circuits oh zo geweldig zijn, of omdat F1 nou eenmaal een boeiende sport kan zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua sfeer en historie etc absoluut mee eens, maar soms toch wel gave races gezien in die olielanden. Ben er faliekant op tegen, maar sommige races waren wel gaaf
Twee daarvan zijn F1 specifiek en tijdelijk. Doelde meer op bestaande (permanente) circuits zoals we die in Engeland en Amerika kennen. Maar goed het moeilijke aan F1 is dat ze eerst een businessmodel moeten opzetten voordat je er überhaupt een wedstrijd kan organiseren. Dus vandaar dat ze ook vaak vasthoudend zijn aan traditionele circuits. Ben persoonlijk iemand die vrij snel verveeld raakt van de banen waarop ze al jaren racen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn er genoeg bij gekomen de laatste tijd. Qatar, Saoedi Arabië, Las Vegas, Miami om er een paar te noemen. En vanaf 2026 Madrid.
Dus ik gind het fijn dat er een klassieker behouden blijft.
Crikey.quote:
Ja das de grote vraag.. denk dat F1 zonder die circuits kan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt dat doordat die circuits oh zo geweldig zijn, of omdat F1 nou eenmaal een boeiende sport kan zijn?
Hoeft ook niet. Silverstone was afgelopen jaar mager, maar niemand zal je zeggen dat het een slechte baan is. Voor Vegas geldt het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja das de grote vraag.. denk dat F1 zonder die circuits kan.
Maar races op Monza of Silverstone zijn ook niet per definitie spannend.
Van de paar echte banen die over zijn vind ik eigenlijk ook weinig spannends meer tussen zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Monza en Silverstone helemaal niet zo geweldig. Hoewel ik me de hiervoor realiseer. Maar doe mij maar Brands Hatch en Imola. Of Donnington en Mugello.
Grappig, ik kreeg een mail van Viaplay dat ik F1TV nu gratis kan kijken met mijn Viaplay account.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef plesner het volgende:
Donningtonquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Monza en Silverstone helemaal niet zo geweldig. Hoewel ik me de hiervoor realiseer. Maar doe mij maar Brands Hatch en Imola. Of Donnington en Mugello.
Top.quote:
Saai baantje met maar 1 oke bocht.quote:
Je betaalt nog steeds veel meer dan de persoon waar je op reageert, dus het is maar wat je grappig noemt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, ik kreeg een mail van Viaplay dat ik F1TV nu gratis kan kijken met mijn Viaplay account.
idd, je wordt er niks wijzer van, we hebben ze iig allemaal op een rij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Zit er ook nog een goede bron tussen? Klinkt als slechte clickbait waar je niks wijzer van wordt.
Ontslag zelfsquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Timestamps:
00:00 Alright guys
00:30 Alpine Livery
04:45 Stake F1
06:45 Horner Allegations
09:00 Jos Verstappen
Ocon is vlees noch vis, ik zie hem alleen bij Mercedes belanden wanneer Russell iedereen de moeder rijdt dit seizoen en bewijst het team te kunnen dragen.quote:
Mwah er is maar één andere op dit moment die een team kan dragen en dat is Max, dus wens ze succesquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ocon is vlees noch vis, ik zie hem alleen bij Mercedes belanden wanneer Russell iedereen de moeder rijdt dit seizoen en bewijst het team te kunnen dragen.
Maar als er ook maar een beetje twijfel blijft hangen rond Russell, dan zal Merc ook tot de conclusie komen dat ze een nieuwe potentiële nummer 1 naast hem moeten zetten. En dat is Ocon niet.
Die moet dan wel vrij zijn.. tenzij ze voor Sainz zo'n rol zien, maar de rest van de coureurs die in staat zijn om Russell te verslaan, liggen allemaal vast, lijkt mequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ocon is vlees noch vis, ik zie hem alleen bij Mercedes belanden wanneer Russell iedereen de moeder rijdt dit seizoen en bewijst het team te kunnen dragen.
Maar als er ook maar een beetje twijfel blijft hangen rond Russell, dan zal Merc ook tot de conclusie komen dat ze een nieuwe potentiële nummer 1 naast hem moeten zetten. En dat is Ocon niet.
Alonso niet, dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet dan wel vrij zijn.. tenzij ze voor Sainz zo'n rol zien, maar de rest van de coureurs die in staat zijn om Russell te verslaan, liggen allemaal vast, lijkt me
True, maar contracten zijn er om verbroken te kunnen worden. Er kan zomaar een zak Mercedes geld bij een andere teambaas op het bureau ploffen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet dan wel vrij zijn.. tenzij ze voor Sainz zo'n rol zien, maar de rest van de coureurs die in staat zijn om Russell te verslaan, liggen allemaal vast, lijkt me
Het lijkt mij dat een krant aan nieuwsgaring moet doen en niet nieuws dat ze binnen krijgen moet achterhouden omdat Max het zo lekker doet voor holland.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:48 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat mij overigens al langer irriteert: het is notabene weer een Nederlandse sensatiekrant die met de negatieve berichtgeving komt net nu Max het beste seizoen ooit heeft afgewerkt, bij het beste team zit en het momentum heeft.
Dat doen ze bij het NL elftal ook altijd als het net lekker begint te draaien en dan kan ik me er ook mateloos aan irriteren, zoek toch geen beren op de weg als het verdomme goed gaat. Laat sensatie zoeken lekker aan de Engelse tabloids over oid. /rant over
Ik zat hem net te kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:02 schreef Montov het volgende:
Nieuwe RPM, maar dit keer een iets ander format.
En anders was het even later vast op een andere manier naar buiten gekomenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een krant aan nieuwsgaring moet doen en niet nieuws dat ze binnen krijgen moet achterhouden omdat Max het zo lekker doet voor holland.
Dat was het ook al via F1 Insider.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En anders was het even later vast op een andere manier naar buiten gekomen
Het lijkt mij niet de taak van de Nederlandse pers om te opereren in het belang van het Nederlandse sportsucces.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:48 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat mij overigens al langer irriteert: het is notabene weer een Nederlandse sensatiekrant die met de negatieve berichtgeving komt net nu Max het beste seizoen ooit heeft afgewerkt, bij het beste team zit en het momentum heeft.
Dat doen ze bij het NL elftal ook altijd als het net lekker begint te draaien en dan kan ik me er ook mateloos aan irriteren, zoek toch geen beren op de weg als het verdomme goed gaat. Laat sensatie zoeken lekker aan de Engelse tabloids over oid. /rant over
Sorry maar enkel omdat Erik bij de T werkt diskwalificeert hem dat niet meteen. Voor iedere gek bij de T (Valentijn/Wierd/Evert) werken er meer goede journalisten die gewoon prima hun werk doen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:48 schreef Donderkonijn het volgende:
Dat lijkt me dan weer niet, dat een werknemer naar de grote bazen stapt lijkt me weinig georkestreerd aan, denk ook niet dat dit nieuws van de Verstappen kant komt, de bevestiging ervan waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet de taak van de Nederlandse pers om te opereren in het belang van het Nederlandse sportsucces.
Het lijkt mij wel dat de Telegraaf onder Erik van Haren opereert naar de wensen van de Verstappens gezien de connecties maar dat terzijde![]()
Oftewel: dit lijkt een georkestreerde actie. Althans in mijn opinie.
Uurtje vroeger dus zal misschien net begonnen zijn als het al begonnen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:11 schreef THEFXR het volgende:
iets bekend over de tijd van de vergadering over Horner?
Wat bedoel je met dit? Weer eens een speculatief artikel, het hangt helemaal van de beschuldigingen en het weerwoord van Horner vandaag af of het nog lang gaat duren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit viel wel te verwachten.
Dat ik niet verwacht dat ze Horner vandaag op straat zetten oid maar dat alle bekentenissen/beweringen etc eerst zorgvuldig gewogen gaan worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dit? Weer eens een speculatief artikel, het hangt helemaal van de beschuldigingen en het weerwoord van Horner vandaag af of het nog lang gaat duren.
dit hele geval is onderdeel van een machtsstrijd tussen Kamp Oostenrijk en Kamp Thailand binnen Red Bull in zijn geheel dat sinds de dood van Mateschitz is ontstaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet, dat een werknemer naar de grote bazen stapt lijkt me weinig georkestreerd aan, denk ook niet dat dit nieuws van de Verstappen kant komt, de bevestiging ervan waarschijnlijk wel.
Volgens mij was die Porsche deal afgeblazen toen Mateschitz nog leefde en die bepaalde alles, zonder zijn toestemming waren ze nooit aan die Powertrain fabriek begonnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
dit hele geval is onderdeel van een machtsstrijd tussen Kamp Oostenrijk en Kamp Thailand binnen Red Bull in zijn geheel dat sinds de dood van Mateschitz is ontstaan
Kamp Oostenrijk wilde graag die deal met Porsche hebben kan Thailand was daar dankzij Horner op tegen. de overkoepelende baas van Red Bull GmbH is Oliver Mintzlaff. iemand waarvan ik niet zeker ben of hij is weggepromoveerd om schade te voorkomen of dat hij werkelijk de baan gekregen heeft als promotie. Punt is namelijk dat Mintzlaff bij Rasenball Leipzig heeft gewerkt en zich ondanks de twee gewonnen dfb pokals in een slecht daglicht heeft laten zien:
- coach Jessie Marsh kreeg de aanwijzing om jeugdspelers van Red Bull Salzburg te gebruiken in plaats van enkele oudere garde spelers die al veel langer bij de club voetbalden (Forsberg,Kampl, Laimer en Poulsen). dat liep niet goed en Marsh moest vertrekken
- Domenico Tedesco nam het over, haalde de oude garde spelers weer terug en en had een tijd lang succes maar we hebben toch buiten gewerkt na onenigheid met Mintzlaff.
- directeur sport Max Eberl kwam na een controversiële transfer vanuit Gladbach ook onder vuur te liggen omdat hij in Mintzlaffs ogen te makkelijk de jeugdspelers verkocht waar hij zich hard voor had gemaakt: Szoboslai, Gvardiol, Silva. Ook Laimer vertrok naar Bayern. dus ondanks dat Eberl met Openda, Like a en Openda een paar grote talenten binnenhaalde werd hij er toch uitgezet wegens "een gebrek aan commitment"
nauwelijks was Mintzlaff overgeplaatst in zijn nieuwe functie of er doken meteen geruchten op dat hij het niet goed kon vinden met Marko of Horner (hangt er vanaf wie je er naar vraagt). volgens mij ziet menselaf dit hele gedoe als een perfecte gelegenheid om kan Thailand een beetje te verzwakken en daarom kreeg Erik zo snel een statement uit hem. Intussen draait de roddelpers overuren op een nothing burger omdat er verder niks bekend is. dus het is voor Mintzlaff te hopen dat Horner ook echt een control freak a la van Nieuwkerk blijkt te zijn. anders loopt dit helemaal verkeerd af voor hem en voor Red Bull zelf.
Dit klinkt mij echt niet als echt hele serieuze aantijgingen. Meer met het oneens zijn met elkaar en bijvoorbeeld een hoogoplopende discussie op professioneel vlak ofso. Misschien dat Horner een keer zijn stem verhief ofso.quote:
Volgens de Times zou het een poging kunnen zijn om Mintzlaff teambaas van RBR te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
dit hele geval is onderdeel van een machtsstrijd tussen Kamp Oostenrijk en Kamp Thailand binnen Red Bull in zijn geheel dat sinds de dood van Mateschitz is ontstaan
Kamp Oostenrijk wilde graag die deal met Porsche hebben, kamp Thailand was daar dankzij Horner op tegen. de overkoepelende baas van Red Bull GmbH is Oliver Mintzlaff. iemand waarvan ik niet zeker ben of hij is weggepromoveerd om schade te voorkomen of dat hij werkelijk de baan gekregen heeft als promotie. Punt is namelijk dat Mintzlaff bij Rasenball Leipzig heeft gewerkt en zich ondanks de twee gewonnen dfb pokals in een slecht daglicht heeft laten zien:
- coach Jessie Marsh kreeg de aanwijzing om jeugdspelers van Red Bull Salzburg te gebruiken in plaats van enkele oudere garde spelers die al veel langer bij de club voetbalden (Forsberg,Kampl, Laimer en Poulsen). dat liep niet goed en Marsh moest vertrekken
- Domenico Tedesco nam het over, haalde de oude garde spelers weer terug en en had een tijd lang succes maar werd toch buiten gewerkt na onenigheid met Mintzlaff over de te volgen koers.
- directeur sport Max Eberl kwam na een controversiële transfer vanuit Gladbach ook onder vuur te liggen omdat hij in Mintzlaffs ogen te makkelijk de jeugdspelers verkocht waar hij zich hard voor had gemaakt: Szoboslai, Gvardiol, Silva. Ook Laimer vertrok naar Bayern. dus ondanks dat Eberl met Openda, Lukeba en Openda een paar grote talenten binnenhaalde werd hij er toch uitgezet wegens "een gebrek aan commitment"
nauwelijks was Mintzlaff overgeplaatst in zijn nieuwe functie of er doken meteen geruchten op dat hij het niet goed kon vinden met Marko of Horner (hangt er vanaf wie je er naar vraagt). volgens mij ziet Mintzlaff dit hele gedoe als een perfecte gelegenheid om kan Thailand een beetje te verzwakken en daarom kreeg Erik zo snel een statement uit hem. Intussen draait de roddelpers overuren op een nothing burger omdat er verder niks bekend is. dus het is voor Mintzlaff te hopen dat Horner ook echt een control freak a la van Nieuwkerk blijkt te zijn. anders loopt dit helemaal verkeerd af voor hem en voor Red Bull zelf.
https://www.thetimes.co.u(...)-colleague-60bh6w53squote:Right now staff can only speculate if the intention is to remove Horner from his position or to make a power play that leads to a senior figure from Salzburg taking a more active role in the all-conquering F1 team. Insiders believe a reshuffle could involve Oliver Mintzlaff, a former football administrator who is the managing director of Red Bull Austria, being redeployed to oversee the team.
Dat zou wel heel dom zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de Times zou het een poging kunnen zijn om Mintzlaff teambaas van RBR te maken.
[..]
https://www.thetimes.co.u(...)-colleague-60bh6w53s
Zullen we de resultaten van het onderzoek eerst even afwachten?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer dat het formule 1 nieuws overheerst wordt door dit soort futiliteiten die niks met racen te maken hebben.
Formule 1 is meer dan alleen racen. Het is politiek, macht, diplomatiek, en organisatie. Dat maakt het ook spannend vind ikquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer dat het formule 1 nieuws overheerst wordt door dit soort futiliteiten die niks met racen te maken hebben.
als dat echt zo is dan kan Max maar beter heel heel snel gesprekjes aanknopen met Aston Martin met Mercedes of met McLaren want dan stort Red Bull over een paar jaar in met veel gedonder geraas en geruzie (en komt Jos in het nieuws nadat Dr Marko heeft voorkomen dat hij een teambaas wilde wurgen)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de Times zou het een poging kunnen zijn om Mintzlaff teambaas van RBR te maken.
[..]
https://www.thetimes.co.u(...)-colleague-60bh6w53s
Klopt, maar dan wel op het gebied van techniek en racen. Niet van dit soort zaken, die eigenlijk in de privésfeer thuis horen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Formule 1 is meer dan alleen racen. Het is politiek, macht, diplomatiek, en organisatie. Dat maakt het ook spannend vind ik
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
als dat echt zo is dan kan Max maar beter heel heel snel gesprekjes aanknopen met Aston Martin met Mercedes of met McLaren want dan stort Red Bull over een paar jaar in met veel gedonder geraas en geruzie (en komt Jos in het nieuws nadat Dr Marko heeft voorkomen dat hij een teambaas wilde wurgen)
Mwah hij overdrijft, maar heeft wel gelijk dat Max misschien wel beter vooruit kan kijken en naar andere teams kan gaan kijken. Als Red Bull daadwerkelijk vol zit met ego's die vooral bezig zijn met macht naar zich toe proberen te trekken kan dat gewoon niet goed (blijven) gaan.quote:
Hij hoeft helemaal niet zo ver vooruit te kijken, op het moment dat hij zegt dat hij wat anders wil staan zowel Mercedes als Ferrari met het chequeboekje elkaar te verdringen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah hij overdrijft, maar heeft wel gelijk dat Max misschien wel beter vooruit kan kijken en naar andere teams kan gaan kijken. Als Red Bull daadwerkelijk vol zit met ego's die vooral bezig zijn met macht naar zich toe proberen te trekken kan dat gewoon niet goed (blijven) gaan.
Ergens toch wel gaaf als mensen om je staan te springenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet zo ver vooruit te kijken, op het moment dat hij zegt dat hij wat anders wil staan zowel Mercedes als Ferrari met het chequeboekje elkaar te verdringen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:13 schreef Gremen het volgende:
Gewoon behandelen als RedBullRace incident - No further action
Nou ja met vooruit kijken bedoel ik natuurlijk al even nadenken over wat je zou willen en wat de beste optie zou zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet zo ver vooruit te kijken, op het moment dat hij zegt dat hij wat anders wil staan zowel Mercedes als Ferrari met het chequeboekje elkaar te verdringen.
Dat had ik ook met de 2022-auto na 2021. Daar hebben ze me toch positief verrast.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja met vooruit kijken bedoel ik natuurlijk al even nadenken over wat je zou willen en wat de beste optie zou zijn.
Ik weet niet of Ferrari klaar is om zowel Max als Lewis te hebbenDenk wel dat Ferrari serieus naar 2026 aan het kijken is en de volgende 2 jaar gewoon weg gaat gooien. Mercedes doet denk ik ook zelfde.
Heb sowieso er een hard hoofd in dat RB vanaf 2026 nog mee gaat doen voor de echte prijzen. Ik geloof niet zo in dat RBPT-project, maar hopelijk zit ik er hard naast.
Denk dat hij Perez bij zijn pussy heeft gepakt en gezegd dat als hij niet beter gaat presteren, hij hem flink zal naaien. Gewoon een misverstandje ofzo,quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klinkt mij echt niet als echt hele serieuze aantijgingen. Meer met het oneens zijn met elkaar en bijvoorbeeld een hoogoplopende discussie op professioneel vlak ofso. Misschien dat Horner een keer zijn stem verhief ofso.
Fysiek denk ik niet dat het geweest is, want dan is het reden om thuis het onderzoek af te wachten.
Wat een gelul dit joh.
De kans dat een team dat al jaren het beste is met aero goed voor de dag komt vind ik toch een stuk groter dan een team dat nog nooit een high performance motor heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de 2022-auto na 2021. Daar hebben ze me toch positief verrast.
Overigens geloof ik er niks van dat teams complete jaren weggooien. RBR deed dat in 21 ook niet bijvoorbeeld. Het ground effect wordt steeds beter begrepen. Dat teams vorig jaar niet de stappen konden zetten is omdat sommige verbeteringen ook in de filosofie van het chassis zitten, waarbij je de gewenste wijzigingen niet zonder meer door kon doorvoeren binnen het budget plafond. We moeten natuurlijk afwachten of de verbeteringen ook echt soelaas bieden, maar ik denk dat ze er zeker volle bak voor gaan.
Maar wat er tussen Horner en de werkneemster is gebeurd is maar een klein deel van het mysterie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klinkt mij echt niet als echt hele serieuze aantijgingen. Meer met het oneens zijn met elkaar en bijvoorbeeld een hoogoplopende discussie op professioneel vlak ofso. Misschien dat Horner een keer zijn stem verhief ofso.
Fysiek denk ik niet dat het geweest is, want dan is het reden om thuis het onderzoek af te wachten.
Wat een gelul dit joh.
Ik denk dat het een goede samenvatting is van wat er speeltquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar wat er tussen Horner en de werkneemster is gebeurt is maar een klein deel van het mysterie.
Deel 2 is wie het aan de pers gelekt heeft, en waarom.
Deel 3 is of er een interne machtsstrijd binnen Red Bull is.
Deel 4 zou kunnen zijn wat de invloed van dit alles op het verdere carrièreverloop van Max Verstappen gaat zijn.
behalve dat dat totaal niet door de LH44/Merc/Tifosi (en Britse media) geaccepteerd zal worden als uitkomst en het altijd blijft klevenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goede samenvatting is van wat er speelt
Voor het team zou het beste scenario zijn dat er niets uit het onderzoek komt
Verschil is wel, zoals iemand anders al aangaf, dat ze nu opeens een motor moeten bouwen. Dat is geen appeltje eitje. Tuurlijk krijgen ze hulp en hebben ze veel kennis en kunde binnen weten te harken, maar toch. Het is echt een mega gok die ze nemen en ik geef ze eigenlijk weinig kans. Ik zou echt heel erg verbaasd zijn als ze meteen in 2026 al motor hebben die betrouwbaar en competitief is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de 2022-auto na 2021. Daar hebben ze me toch positief verrast.
Overigens geloof ik er niks van dat teams complete jaren weggooien. RBR deed dat in 21 ook niet bijvoorbeeld. Het ground effect wordt steeds beter begrepen. Dat teams vorig jaar niet de stappen konden zetten is omdat sommige verbeteringen ook in de filosofie van het chassis zitten, waarbij je de gewenste wijzigingen niet zonder meer door kon doorvoeren binnen het budget plafond. We moeten natuurlijk afwachten of de verbeteringen ook echt soelaas bieden, maar ik denk dat ze er zeker volle bak voor gaan.
Die zitten nog steeds in 2021 joh, vandaag zag ik weer hele essays voorbij komen op Twitter en Reddit over 2021 dit dat ... Die verzinnen wel iets om boos over te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dat totaal niet door de LH44/Merc/Tifosi (en Britse media) geaccepteerd zal worden als uitkomst en het altijd blijft kleven
Ik had hem al 5 dagen eerder gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Die cinematic masterpiece stelt niet teleur![]()
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had hem al 5 dagen eerder gezien
Mooiquote:
Ik heb nog twee weken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi
Je bent uit je winter reces gekomen?
Mercedes zelf is in ieder geval van dat de incident verlost na dit jaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zitten nog steeds in 2021 joh, vandaag zag ik weer hele essays voorbij komen op Twitter en Reddit over 2021 dit dat ... Die verzinnen wel iets om boos over te zijn.
In theorie wil RB gewoon weten hoe het zit en hebben ze niks te winnen met valse beschuldigingen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij wel hoe onpartijdig zo'n ingehuurde gast nou eigenlijk is. Zijn opdrachtgever is uiteindelijk wel RB.
Oprechte vraag trouwens, niet om het één of ander.
Voor wie moeten ze dan partij kiezenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij wel hoe onpartijdig zo'n ingehuurde gast nou eigenlijk is. Zijn opdrachtgever is uiteindelijk wel RB.
Het bedrijf krijgt sowieso geld en heeft een reputatie op te houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari kan wat max wilt van een team nooit betalenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een winnende auto bedoel je? Ik zou als ik hem was voorlopig ook nog even blijven maar het kan dat het in 26 anders gaat lopen vanwege hun motor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ferrari kan wat max wilt van een team nooit betalen
Ik zie Max ook als de motor tegenvalt niet weggaan bij RBR, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een winnende auto bedoel je? Ik zou als ik hem was voorlopig ook nog even blijven maar het kan dat het in 26 anders gaat lopen vanwege hun motor.
Geen idee, hij heeft nog een contract t/m 28 dus sowieso moeilijk, al zullen daar ook wel prestatie clausules in staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie Max ook als de motor tegenvalt niet weggaan bij RBR, eigenlijk.
Mischien. Gegeven wat RBR hem betaald is het ook heel goed mogelijk dat ze geen ontsnappings clausule hebben opgenomen. 50 miljoen per jaar is tenslotte geen peanuts.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft nog een contract t/m 28 dus sowieso moeilijk, al zullen daar ook wel prestatie clausules in staan.
Ik meen dat Marko daarover wat gezegd heeft, dus dat het er wel in zit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien. Gegeven wat RBR hem betaald is het ook heel goed mogelijk dat ze geen ontsnappings clausule hebben opgenomen. 50 miljoen per jaar is tenslotte geen peanuts.
Max wil vooral winnen of in ieder geval een serieuze poging kunnen doen. Als RB daar niet meer bij in de buurt komt, gaat hij vast verder kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie Max ook als de motor tegenvalt niet weggaan bij RBR, eigenlijk.
Hoger dan F1 is er niet dus ik zou gewoon doorgaan. Hetzij bij een andere team. Dan pas naar een andere klasse zoals de Incy Car.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:36 schreef Sorella het volgende:
Ik denk dat het stopt bij redbull en dat Max dan andere dingen gaat doen.
Het gaat hem niet om 'nog hoger', immers hij heeft meermaals aangegeven dat kampioen worden in de F1 hét doel is (was), het gaat hem erom of hij het leuk vindt en gezien hij óók meermaals aangegeven heeft niet blij te zijn met de richting die F1 opgaat, zou het me niks verbazen dat het na 2028 gewoon klaar is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoger dan F1 is er niet dus ik zou gewoon doorgaan. Hetzij bij een andere team. Dan pas naar een andere klasse zoals de Incy Car.
Als die echt zo ontevreden is met de richting was die al lang weg na 1 WDC. F1 is nog gewoon de beste raceklasse met hun techniek. En ja soms ga je een keer naar Las Vegas, maar zolang die dat wint is die gewoon blij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het gaat hem niet om 'nog hoger', immers hij heeft meermaals aangegeven dat kampioen worden in de F1 hét doel is (was), het gaat hem erom of hij het leuk vindt en gezien hij óók meermaals aangegeven heeft niet blij te zijn met de richting die F1 opgaat, zou het me niks verbazen dat het na 2028 gewoon klaar is.
Hij zit natuurlijk ook nog aan een contract vast. Maar ik gok zomaar dat dat nu nog niet aan de orde is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die echt zo ontevreden is met de richting was die al lang weg na 1 WDC. F1 is nog gewoon de beste raceklasse met hun techniek.
Hij wil endurance gaan doen, WEC dus. En hij wil geen ovals rijden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoger dan F1 is er niet dus ik zou gewoon doorgaan. Hetzij bij een andere team. Dan pas naar een andere klasse zoals de Incy Car.
Hoger in welk opzicht? Qua formule auto's wel ja, maar mensen willen ook wel eens iets anders gaan doen gedurende hun carrière. Endurance bijvoorbeeld, succes daarmee in de Formule 1.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Sorry als het al besproken is, maar even voor mijn helderheid:
Wat is er gisteren nu precies uit 'het verhoor' van Christian Horner gekomen?
Dat er nog een keer gesproken moet worden? Las ik dat even snel goed?Volgens mij wilden ze nog geen besluit nemen over het aanblijven van Horner. Of iets in die strekking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/me]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat er nog een keer gesproken moet worden? Las ik dat even snel goed?Er is nog geen besluit genomen. Las ergens dat ze de tegenpartij ook nog wilden horen naar aanleiding van de antwoorden van Horner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/me]
Kan nog wel even duren.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Eens. Maar goed, mensen maken soms domme fouten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
Ergens hoop ik toch dat het een storm in een glas water is. Waarom zou je een winnend team afbreken als het niet hoeft.
Nee, niet ferrari zijn, max heeft vanwege dingen uit het verleden die persoonlijk tussen hem en dat bedrijf voorgevallen zijn een absolute hekel aan zequote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een winnende auto bedoel je? Ik zou als ik hem was voorlopig ook nog even blijven maar het kan dat het in 26 anders gaat lopen vanwege hun motor.
Waarschijnlijk riep Iemand tegen Christian: 'get in there Christian', en dit werd vervolgens compleet verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
Ergens hoop ik toch dat het een storm in een glas water is.
Precies dat jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Jaja, eerst zien dan geloven.
Als deze flopshow echt gaat gebeuren, ben ik er klaar mee. Hopelijk kondigen ze het dan nog even netjes aan voor mijn F1TV abo verlengd wordt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier houden we geen Europese circuits meer overquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ben je dan ook mod af van dit subforum?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als deze flopshow echt gaat gebeuren, ben ik er klaar mee. Hopelijk kondigen ze het dan nog even netjes aan voor mijn F1TV abo verlengd wordt.
Sowquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je dan ook mod af van dit subforum?
Kom je ook de Finse voorronde van het ESF kijken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ESF ziet meteen haar kans schoon om de boel over te nemen.
Ik moet over een paar minuten de deur uit om iemand op te halen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je ook de Finse voorronde van het ESF kijken?
Slecht verzonnen smoesjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet over een paar minuten de deur uit om iemand op te halen.
Vereiste is wel dat je alle voorrondes kijkt van alle deelnemende landen, anders mag je daar geen mod zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Als ik nok met F1, neem ik ESF (het forum) wel over.
Jij doet dat en bent daar geen mod, dus geloof het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vereiste is wel dat je alle voorrondes kijkt van alle deelnemende landen, anders mag je daar geen mod zijn.
Omdat ze daar al genoeg mods hebben, een stuk of 3 of 4 geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij doet dat en bent daar geen mod, dus geloof het niet.
Dan moet je ook al die acts bekijken waar je tranen van in de ogen krijgtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Als ik nok met F1, neem ik ESF (het forum) wel over.
Beter dan die ene act hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je ook al die acts bekijken waar je tranen van in de ogen krijgt
Er kwam net een act voorbij die zin blote reet stond te zingen bij de Finse voorrondequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klinkt als het niveau van al die clickbaitsitesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er kwam net een act voorbij die zin blote reet stond te zingen bij de Finse voorronde
Ik krijg nu al tranen in m'n ogen van de huidige koers van de F1quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Understood. Plan D.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wist je dat Leclerc vorig jaar front row zat bij de Italiaanse ESF voorronde
Ja, je bent 'Il Predestinato' of niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oh ik heb altijd gedacht dat hij hetero was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is al een tijdje geleden en was ook niet zo heel bijzonder allemaal, dus dat zegt weinig tot niets.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:49 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, niet ferrari zijn, max heeft vanwege dingen uit het verleden die persoonlijk tussen hem en dat bedrijf voorgevallen zijn een absolute hekel aan ze
En Alonso naast Russell?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:36 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Deense media zou Frederik Vesti reserve worden bij Mercedes naast Mick Schumacher.
https://www.tv3sport.dk/s(...)1-rolle-hos-mercedes
Dat er nog een keer gesproken moet worden? Las ik dat even snel goed?Ik denk dat Horner gewoon blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/me]
Er is maar 1 aanklacht tegen 'm (voor zover bekend).
Kan zijn dat er meer toezicht gaat komen en dat het eventuele slachtoffer een leuk geldbedrag krijgt maar Red Bull gaat Horner echt niet de laan uit sturen.
Het zou iets anders zijn als het gedrag van Horner stuctureel zou zijn, tegen meer dan 1 persoon.
Het Ad had er vandaag ook nog een artikel over https://www.ad.nl/formule(...)r-toekomst~a4008715/
Ook daar staat dat het om 1 teamlid zou gaan.
Blijft natuurlijk ook nog de vraag om welk teamlid het zou gaan.
Stel het zou om Perez gaan, die krijgt vele miljoenen per jaar betaald, logisch dat je daar een hoop van mag eisen.
Dan mag je de druk best hoog opvoeren.
Zo niet zo bijzonder dat hij jaren later bij het schandaal in 2019 zei dat 'ferrari nog altijd vals speelt', we hebben het hier over de rijder die bijna twee seizoenen lang all out ging om z'n teamgenoot op z'n plaats te zetten na Monaco 2022.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje geleden en was ook niet zo heel bijzonder allemaal, dus dat zegt weinig tot niets.
Gast, als Max op 80% zou rijden zou die Perez nog steeds ownen. Perez is het gewoon niet. Nooit geweest ook. Hier een daar een lucky resultaat maar dta is het dan ook wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:57 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Zo niet zo bijzonder dat hij jaren later bij het schandaal in 2019 zei dat 'ferrari nog altijd vals speelt', we hebben het hier over de rijder die bijna twee seizoenen lang all out ging om z'n teamgenoot op z'n plaats te zetten na Monaco 2022.
Het zou volgens het eerste bericht om een vrouw gaanquote:Op zondag 11 februari 2024 02:25 schreef SiGNe het volgende:
Blijft natuurlijk ook nog de vraag om welk teamlid het zou gaan.
Stel het zou om Perez gaan, die krijgt vele miljoenen per jaar betaald, logisch dat je daar een hoop van mag eisen.
Dat hoeft ook niet, want deze race gaat alles hebben van de nostalgische tracks van de top circuits in Europa. One track to rule them all!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op deze manier houden we geen Europese circuits meer over
quote:Op zondag 11 februari 2024 07:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, want deze race gaat alles hebben van de nostalgische tracks van de top circuits in Europa. One track to rule them all!
En dat door de straten van een saaie stad. Geweldig toch? En als bonus is @:Nattekat er dan klaar mee.
Ik zeg doen!
Toch zonde dat circuits zoals Sepang en Istanbul geen F1 hebben en we wel met al die stratenaids zitten opgescheept.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:20 schreef DKUp het volgende:
Kunnen ze niet racen in/bij/op een haven, industrieterrein of vliegveld van een grote Amerikaanse stad? We hebben nog te weinig “circuits” in MURICA.
LA, Washington DC, Philly, Detroit, Chigago, Boston, New York, San Francisco of Seattle.
Stel je voor nog een track in Europa of Azië.
Stratencircuit in Istanbul zou wel mega zijn. Met 300 de Bosporus overquote:Op zondag 11 februari 2024 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch zonde dat circuits zoals Sepang en Istanbul geen F1 hebben en we wel met al die stratenaids zitten opgescheept.
Bring back Long Beachquote:Op zondag 11 februari 2024 09:20 schreef DKUp het volgende:
Kunnen ze niet racen in/bij/op een haven, industrieterrein of vliegveld van een grote Amerikaanse stad? We hebben nog te weinig “circuits” in MURICA.
LA, Washington DC, Philly, Detroit, Chigago, Boston, New York, San Francisco of Seattle.
Stel je voor nog een track in Europa of Azië.
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!quote:Op zondag 11 februari 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
Als ze nou gewoon alle races naar de USA brengen, scheelt zoveel gereis over de wereld!!
Ja!!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!
Nascar doet het ook!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!
Pereze? (is een typfout die ik soms maak)quote:Op zondag 11 februari 2024 04:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het zou volgens het eerste bericht om een vrouw gaan
Mja, er werken natuurlijk ook genoeg mensen in Milton Keynes die veel meer een 9 to 5 baan hebben en niet heel direct bij het raceteam betrokken zijn. Het zou natuurlijk ook kunnen dat Horner even vergeten was dat hij van die mensen niet kan verwachten dat ze 24/7 klaar staan om orders van hem aan te nemen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pereze? (is een typfout die ik soms maak)
Lijkt me wel lastig om als vrouw in zo'n mannenwereldje te werken maar ook voro de mannen is het een harde omgeving met enorm veel druk.
Als iemand een fout maakt en daardoor raakt het team een podiumplek kwijt bijv. dan heeft dat ook een hoop gevolgen.
Ze moeten vechten onder tijdsdruk om duizenden van seconden sneller te zijn dan een ander.
Pitstops moeten liefst in 2 seconden afgerond zijn, etc.
Veel adrenaline in de sport ook en dan kunnen opmerkingen soms fel zijn.
Ik weet verder niet waarover het precies gaat en wat er gezegd of gedaan is maar in die sport hoort het er denk ik bij.
We hebben alle teamleiders weleens boos gezien, Horner, Steiner, Wolff...
Hamilton had ook zo'n streak, hij moet nog wat jaartjes om het record te pakken.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:55 schreef shiz het volgende:
Kom dit net tegen...![]()
Niet zo bij stil gestaan...
[ afbeelding ]
Maar goed, 'To finish first (or any position), first you have to finish'.
Om voor het WK te gaan heb je consistentie nodig en de vraag is of de teams achter Red Bull dat gaan hebben. Ik zie ze inderdaad wel meer races winnen, maar het zal ongetwijfeld van circuit tot circuit ook weer stuivertje wisselen worden tussen Ferrari, Mercedes en McLaren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niks nieuws toch? RB ligt mijlenver voor qua aerodynamica, dat is wel duidelijk sinds Perez zn auto in Monaco opgetakeld werd en iedereen de onderkant kon zien. Ferrari en Mercedes waren nog bezig met de grote lijnen, terwijl RB met details bezig is. Dus RB kan in absolute zin ook minder progressie meer maken, maar de rest moet nog uitvogelen om eerst de grote lijnen echt goed te krijgen, voor ze echt aan de details kunnen werken. Mercedes, Ferrari en McLaren zullen wel dichterbij kruipen, en (hopelijk) wat meer races winnen dit jaar, maar ik zie het nog niet spannend worden om de titels.
Tel je de testdagen niet mee dan?quote:
Inhoudelijk weinig tot niks. Shakedown, beetje checken of alles werkt. Vooral leuk voor de foto's, auto's op de baan in daglicht is een stuk fraaier dan al die renders en studio-plaatjes.quote:
Niets voor mij, nee. Het zegt ook helemaal niks over de onderlinge verhoudingen. Dezelfde reden waarom ik de vrije trainingen niet kijk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inhoudelijk weinig tot niks. Shakedown, beetje checken of alles werkt. Vooral leuk voor de foto's, auto's op de baan in daglicht is een stuk fraaier dan al die renders en studio-plaatjes.
Toch vind ik het fijn de auto's weer te zien rijden. Alles beter dan speculaties of het tonen van livery's..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inhoudelijk weinig tot niks. Shakedown, beetje checken of alles werkt. Vooral leuk voor de foto's, auto's op de baan in daglicht is een stuk fraaier dan al die renders en studio-plaatjes.
Als je serieus wilt testen heb je veel meer nodig dan 3 dagen. Sowieso 'testen' op een circuit waar een week later de eerste race is, is eigenlijk al vrij vreemd.
O, dat laatste zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch vind ik het fijn de auto's weer te zien rijden. Alles beter dan speculaties of het tonen van livery's..
Ik vind dat wel interessant, kijken wie wat gedaan heeft in de winter, de tijden op zich zeggen niet zoveel maar het gaat meer om de concepten en oplossingen per team.quote:
Ik denk dat ze dat wel willen, maar tegelijkertijd willen ze ook dat de kosten binnen de perken blijven. Dat was toch de initiële reden voor het beperken van testdagen? Althans, vanwege dat ongelimiteerde testen van Ferrari destijds.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O, dat laatste zeker.
Maar een serieus off-season met echt testwerk zou imo gewoon weer ingevoerd moeten worden. Willen ze nou dat andere teams de kans krijgen om het gat naar Red Bull te dichten of niet? Sowieso mag de racekalender van mij wel terug naar 20 races, meer dan zat. En doe b.v. 12 testdagen in de winter verdeeld over 4 blokken van 3 dagen (of 3 blokken van 4 dagen).
O ja en geen sprintraces meer, maar dat is een andere discussie.
Kosten binnen de perken houden maar wel elk jaar de racekalender uitbreiden. Ik heb vooral de indruk dat Liberty die kosten helemaal niet zo interessant vindt, maar er vooral van wil profiteren. En een raceweekend brengt veel geld in het laatje, dit in tegenstelling tot testen in februari voor drie man en een paardenkop op de tribune.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar tegelijkertijd willen ze ook dat de kosten binnen de perken blijven. Dat was toch de initiële reden voor het beperken van testdagen? Althans, dat ongelimiteerde testen van Ferrari destijds.
Racen levert geld op en testen niet, ik had ook liever meer tests gezien hoor maar minder testen is in het voordeel van de kleinere teams want die hebben meestal de resources niet om verschillende richtingen op te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kosten binnen de perken houden maar wel elk jaar de racekalender uitbreiden.
Het rijmt allemaal gewoon niet. Je kunt overigens best een beperking zetten op het aantal testdagen, maar dit is gewoon vrij absurd.
Zie mijn post erbovenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Racen levert geld op en testen niet, ik had ook liever meer tests gezien hoor maar minder testen is in het voordeel van de kleinere teams want die hebben meestal de resources niet om verschillende richtingen op te ontwikkelen.
Daarbij komt nog dat testen ervoor zorgt dat jonge coureurs kilometers kunnen maken. Zo’n Mick Schumacher of Nyck de Vries zouden dan veel beter beslagen ten ijs komen. Nu moet je na anderhalve dag testen je gaan meten met een coureur met heb ervaring en kom je er vrijwel zeker lullig uit en je bent al afgebrand voordat je in een ritme komtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Racen levert geld op en testen niet, ik had ook liever meer tests gezien hoor maar minder testen is in het voordeel van de kleinere teams want die hebben meestal de resources niet om verschillende richtingen op te ontwikkelen.
Het budgetcap is denk ik een grotere factor, zonder dat had Mercedes bijvoorbeeld in 22 parallel een nieuwe auto ontwikkeld, nu kon dat niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie mijn post erboven
Helaas krijgen de teams die achter - in dit geval Red Bull - de koploper aanzitten ook veel minder kans om het gat snel te dichten. Die backmarkers zoals Haas en Sauber zijn sowieso kansloos, of je nu veel test of niet.
Ik ben ook geen groot fan van de budgetcap om de redenen die jij noemt, al snap ik de redenering erachter nog wel enigszins.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het budgetcap is denk ik een grotere factor, zonder dat had Mercedes bijvoorbeeld in 22 parallel een nieuwe auto ontwikkeld, nu kon dat niet.
De budget cap zorgt ervoor dat dat al binnen de perken blijft. Met die budget cap kunnen ze nu weer een hoop dingen vrijgegeven die juist om kosten te besparen gelimiteerd waren, zoals de hoeveelheid testdagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar tegelijkertijd willen ze ook dat de kosten binnen de perken blijven. Dat was toch de initiële reden voor het beperken van testdagen? Althans, vanwege dat ongelimiteerde testen van Ferrari destijds.
Mick Schumacher of Nyck de Vries waren niet goed genoeg en moesten wieberen. Ik vind dat als je de F1 haalt je meteen snel moet zijn of op z'n minst een steile leercurve moet hebben. Bij deze twee was dat blijkbaar niet het geval. Als je (veel) moet testen om beter beslagen ten ijs te komen, heb je mijns inziens niks te zoeken in deze sport.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat testen ervoor zorgt dat jonge coureurs kilometers kunnen maken. Zo’n Mick Schumacher of Nyck de Vries zouden dan veel beter beslagen ten ijs komen. Nu moet je na anderhalve dag testen je gaan meten met een coureur met heb ervaring en kom je er vrijwel zeker lullig uit en je bent al afgebrand voordat je in een ritme komt
Gewoon een dynamische budgetcap invoeren op basis van je plek in het constructeurskampioenscap van het vorige jaar. Dan geef je teams iets meer mogelijkheden om het gat naar de top te dichten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het budgetcap is denk ik een grotere factor, zonder dat had Mercedes bijvoorbeeld in 22 parallel een nieuwe auto ontwikkeld, nu kon dat niet.
Tot 2025 dan maar?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Max heeft de RB20 inmiddels een shakedown gegeven in de regen op Silverstone.
En Horner was erbij schijnt dus die zullen we donderdag ook wel zien dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Max heeft de RB20 inmiddels een shakedown gegeven in de regen op Silverstone.
Het zou voor de F1 wel goed zijn als Verstappen en Red Bull dit jaar tegen wat meer problemen aanlopen. Hij mag best weer kampioen worden maar sinds zomer 2022 is het wel relatief saai geweest.quote:
Wel eens maar of dat gaat gebeuren is de vraag, RBR heeft een half jaar niets aan de RB19 gedaan zowat en waren nog niet in te halen door de anderen, dus een uitdager zal iets van een seconde moeten vinden tov vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou voor de F1 wel goed zijn als Verstappen en Red Bull dit jaar tegen wat meer problemen aanlopen. Hij mag best weer kampioen worden maar sinds zomer 2022 is het wel relatief saai geweest.
Concurrentie moet ook stabieler worden. Bij Ferrari maken ze nog steeds teveel fouten (zowel coureurs als strategisch). Russell moet zich verbeteren bij Mercedes. Bij McLaren moeten ze nu vanaf race 1 snel proberen te zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens maar of dat gaat gebeuren is de vraag, RBR heeft een half jaar niets aan de RB19 gedaan zowat en waren nog niet in te halen door de anderen, dus een uitdager zal iets van een seconde moeten vinden tov vorig jaar.
Mocht dit concept qua ontwikkeling aan z'n plafond zitten dan wel wat minder en dat weten we snel genoeg.
Als ik dan lees dat Ferrari de nieuwe auto stabieler heeft gemaakt vrees ik alweer het ergste, stabiel is meestal niet snel, mijn hoop is wel een beetje op McLaren gevestigd als het om de uitdager gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Concurrentie moet ook stabieler worden. Bij Ferrari maken ze nog steeds teveel fouten (zowel coureurs als strategisch). Russell moet zich verbeteren bij Mercedes. Bij McLaren moeten ze nu vanaf race 1 snel proberen te zijn.
Dat vind jij. Ik vind dat De Vries helemaal niet zo ver achter Tsunoda zat en met een betere voorbereiding denk ik dat hij van begin af aan nog dichter bij had gezeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:11 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mick Schumacher of Nyck de Vries waren niet goed genoeg en moesten wieberen. Ik vind dat als je de F1 haalt je meteen snel moet zijn of op z'n minst een steile leercurve moet hebben. Bij deze twee was dat blijkbaar niet het geval. Als je (veel) moet testen om beter beslagen ten ijs te komen, heb je mijns inziens niks te zoeken in deze sport.
Yuki nam een boel Honda centjes mee, Nick is blut.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind dat De Vries helemaal niet zo ver achter Tsunoda zat en met een betere voorbereiding denk ik dat hij van begin af aan nog dichter bij had gezeten.
Tsunoda zelf kreeg uiteindelijk 3 jaar de tijd om te groeien. Die zat de eerste twee jaar veel verder van Gasly af dan De Vries van Tsunoda.
Maar over Yuki wordt nu wel gezegd dat hij stappen heeft gemaakt. Gewoon iemand die wat tijd nodig heeft gehad en er dan wel komt. Zo waren er vroeger zat coureurs die wat tijd nodig hadden. Voorbeelden als Ralf Schumacher (won uiteindelijk 6 grand prix), Romain Grosjean en zelfs Damon Hill overtuigden in het begin niet. Meer recent waren ook coureurs als Gasly, Albon al afgeschreven. Persoonlijk was ik ook benieuwd wat Vandoorne had kunnen bereiken als hij meer tijd had gekregen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Yuki nam een boel Honda centjes mee, Nick is blut.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:53 schreef THEFXR het volgende:
De clickbaits zijn bijna crimineel, over valse beschuldigingen gesproken.
.
Dit soort sites/filmpjes zijn echt de kanker van het internetquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:53 schreef THEFXR het volgende:
De clickbaits zijn bijna crimineel, over valse beschuldigingen gesproken.
.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:03 schreef Sabata het volgende:
men wil écht heel graag Red Bull zien verliezen zo blijkt. een schandaal verkoopt tevens goed
Whutquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zie vooral dit soort berichten langskomen, dus RB en verliezen wordt een lastig verhaal.
Tevens schijnt Leclerc gisteren alweer in de muur geparkeerd te hebben.
oh dear , how sad , never mind. wordt nog erger de komende jaren met Lewis als teamgenootquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zie vooral dit soort berichten langskomen, dus RB en verliezen wordt een lastig verhaal.
Als Leclerc na dit seizoen bij Ferrari blijft gaan we in ieder geval zien wat hij waard is. Ik schat Hamilton namelijk nog altijd hoger in dan Leclerc en vrees dat hij enorm ontmaskerd gaat worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
oh dear , how sad , never mind. wordt nog erger de komende jaren met Lewis als teamgenoot
en tja, als de auto kogelvrij is en de coureurs (of één coureur tenminste) steken goed in hun vel , dan moet je ergens anders iets zoeken om hoop uit te halen. Zou Mintzlaff zich afvragen of dit slim is geweest?
Traditiesquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
"I am stupid."quote:
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Leclerc na dit seizoen bij Ferrari blijft gaan we in ieder geval zien wat hij waard is. Ik schat Hamilton namelijk nog altijd hoger in dan Leclerc en vrees dat hij enorm ontmaskerd gaat worden.
Grind, dus een Josje?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Oh ik lees dat het grind was, niet de muuriets met onderstuur.
Succes Ferrari
Jij bent voorzitter, penningmeester en secretaris van deze fanclub dan zekerquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.
Ik als enige lid van Leclerc fanclub heb Charles uiteraard hoger zitten, maar voor mij ook wel prettig om te zien of dat zo is.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent voorzitter, penningmeester en secretaris van deze fanclub dan zeker
Please confirmquote:
Why am I so unlucky?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Oh ik lees dat het grind was, niet de muuriets met onderstuur.
Succes Ferrari
We are checking.quote:
- "Was that a question?quote:
Leclerc is heel snel over een ronde, maar gaat daarbij dikwijls over het randje. Als Hamilton er druk op weet te leggen ben ik benieuwd hoe het dan gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.
Ik als enige lid van Leclerc fanclub heb Charles uiteraard hoger zitten, maar voor mij ook wel prettig om te zien of dat zo is.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hamilton is enorm snel, maar heeft ook zijn foutjes.
Wel, die kampioenschappen die behaal je niet als je niet snel bent. Ook kan hij in een race enorm sterk rijden.quote:
Het wordt iig een interessante strijd tussen die 2, ben ook benieuwd hoe Russell het dit jaar tegen Hamilton gaat doen en verder Piastri vs Norris ook wel een leuk koppeltje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel, die kampioenschappen die behaal je niet als je niet snel bent. Ook kan hij in een race enorm sterk rijden.
Als je vraagt naar de foutjes, die maakt hij nu eenmaal. Hij maakt soms knullige foutjes, maar rijdt soms ook coureurs van de baan. Dan kun je je afvragen hoe dat gaat als zijn teamgenoot hem bedreigd en het team niet achter hem staat.
Zeker ! Yuki en Daniel is ook interessant.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt iig een interessante strijd tussen die 2, ben ook benieuwd hoe Russell het dit jaar tegen Hamilton gaat doen en verder Piastri vs Norris ook wel een leuk koppeltje.
Hangt van de snelheid van de teamgenoot en de auto af. Ik zou zeggen dat een enorm snelle coureur het beter doet tegenover Bottas dan Zhou, dat een enorm snelle coureur niet door Russell verslagen wordt en niet door Rosberg en Button verslagen is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel, die kampioenschappen die behaal je niet als je niet snel bent.
Hamilton is/was wel snel, je kan een coureur moeilijk verwijten dat z'n auto dermate snel is dat hij niet hoeft te racen, z'n racecraft daarentegen heb ik wel m'n twijfels over, het laatste jaar dat het daarop kwam legde hij het toch wel af tegen Verstappen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hangt van de snelheid van de teamgenoot en de auto af. Ik zou zeggen dat een enorm snelle coureur het beter doet tegenover Bottas dan Zhou, dat een enorm snelle coureur niet door Russell verslagen wordt en niet door Rosberg en Button verslagen is.
Mwa, je moet Hamilton wel credits geven. Ik vind dat hij wel tekortkomingen heeft, maar dat neemt niet weg dat hij er toch vaak bovenuit steekt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hangt van de snelheid van de teamgenoot en de auto af. Ik zou zeggen dat een enorm snelle coureur het beter doet tegenover Bottas dan Zhou, dat een enorm snelle coureur niet door Russell verslagen wordt en niet door Rosberg en Button verslagen is.
Niet zo erg snel blijkt. Coureurs van de buitencategorie onderscheiden zich op snelheid door al hun teamgenoten te verslaan en de matige teamgenoten met ruime marge. Ik zie een bovengemiddeld snelle F1 coureur maar niet veel meer dan dat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton is/was wel snel, je kan een coureur moeilijk verwijten dat z'n auto dermate snel is dat hij niet hoeft te racen, z'n racecraft daarentegen heb ik wel m'n twijfels over, het laatste jaar dat het daarop kwam legde hij het toch wel af tegen Verstappen.
Ik vind het geen vergelijk. Hij heeft tekortkomingen inderdaad, zijn racecraft is matig en dus moet hij wel supersnel zijn? Ik zie die snelheid niet, ik zie wel snelheid bij hem maar geen heel bijzondere. De keizer heeft geen kleren aan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, je moet Hamilton wel credits geven. Ik vind dat hij wel tekortkomingen heeft, maar dat neemt niet weg dat hij er toch vaak bovenuit steekt.
Ikzelf vind een verstappen bijvoorbeeld wel beter.
Vroeger was de gemiddelde leeftijd van een F1 rookie 28quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar over Yuki wordt nu wel gezegd dat hij stappen heeft gemaakt. Gewoon iemand die wat tijd nodig heeft gehad en er dan wel komt. Zo waren er vroeger zat coureurs die wat tijd nodig hadden. Voorbeelden als Ralf Schumacher (won uiteindelijk 6 grand prix), Romain Grosjean en zelfs Damon Hill overtuigden in het begin niet. Meer recent waren ook coureurs als Gasly, Albon al afgeschreven. Persoonlijk was ik ook benieuwd wat Vandoorne had kunnen bereiken als hij meer tijd had gekregen.
Mwa dat vind ik wel een moeilijke, een (matige) teamgenoot voorblijven is voldoende, waarom extra risico's nemen als het niet nodig is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet zo erg snel blijkt. Coureurs van de buitencategorie onderscheiden zich op snelheid door al hun teamgenoten te verslaan en de matige teamgenoten met ruime marge. Ik zie een bovengemiddeld snelle F1 coureur maar niet veel meer dan dat.
Dat klopt, maar als je in een strijd om het WK verwikkeld bent en je gaat de slotrace is met net zoveel poles als je teamgenoot, een invalkracht die aangehouden is, dan is het verschil te klein. Was de invalkracht dan toch een hele snelle teamgenoot? Zhou is niet zo onder de indruk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa dat vind ik wel een moeilijke, een (matige) teamgenoot voorblijven is voldoende, waarom extra risico's nemen als het niet nodig is.
Het grootste minpunt van Hamilton vind ik het inzakken van de concentratie, althans zo lijkt het vaak. Gaat ie er voor zitten heeft ie enorme kwaliteiten, maar soms lijkt het alsof hij met zijn hoofd meer met andere zaken bezig is. Op die momenten weten een Rosberg of Bottas dichterbij te komen. Ook de momenten van hem op de baan zijn vaak omdat ie matig oplet of een inschattingsfout maakt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zo erg snel blijkt. Coureurs van de buitencategorie onderscheiden zich op snelheid door al hun teamgenoten te verslaan en de matige teamgenoten met ruime marge. Ik zie een bovengemiddeld snelle F1 coureur maar niet veel meer dan dat.
[..]
Ik vind het geen vergelijk. Hij heeft tekortkomingen inderdaad, zijn racecraft is matig en dus moet hij wel supersnel zijn? Ik zie die snelheid niet, ik zie wel snelheid bij hem maar geen heel bijzondere. De keizer heeft geen kleren aan.
Dit is wel echt koren op de molen van iedere aero designer. Dit plaatje is een goudmijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Crashtest is toch ook een essentieel onderdeel van de pre season test?quote:
Dat is een constante in zijn carriere. Het was zo'n veelbelovend debuutseizoen maar het werd als snel labiele Lewis. Het punt is dat als iemand een hoge positie of status heeft en overduidelijke mindere punten, die positie gerechtvaardigd moet worden met iets anders waar die dan wel goed in zal zijn. In dit geval zijn 'enorme snelheid' waar ik geen aanknopingspunten voor zie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het grootste minpunt van Hamilton vind ik het inzakken van de concentratie, althans zo lijkt het vaak. Gaat ie er voor zitten heeft ie enorme kwaliteiten, maar soms lijkt het alsof hij met zijn hoofd meer met andere zaken bezig is. Op die momenten weten een Rosberg of Bottas dichterbij te komen. Ook de momenten van hem op de baan zijn vaak omdat ie matig oplet of een inschattingsfout maakt.
nee, want hij heeft ALO in een Mclaren verslagen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een constante in zijn carriere. Het was zo'n veelbelovend debuutseizoen maar het werd als snel labiele Lewis. Het punt is dat als iemand een hoge positie of status heeft en overduidelijke mindere punten, die positie gerechtvaardigd moet worden met iets anders waar die dan wel goed in zal zijn. In dit geval zijn 'enorme snelheid' waar ik geen aanknopingspunten voor zie.
Kunnen we misschien ook een keer vaststellen dat Hamilton gewoon grandioos overschat is en slechts gewoon een bovengemiddeld snelle F1 coureur met goed bandenmanagment die dankzij de meest oppermachtige auto voor de langste periode in de geschiedenis van de F1 in combinatie met een vrij zwakke teamgenoot heel vaal kampioenschappen op een presenteerblaadje heeft gekregen?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een constante in zijn carriere. Het was zo'n veelbelovend debuutseizoen maar het werd als snel labiele Lewis. Het punt is dat als iemand een hoge positie of status heeft en overduidelijke mindere punten, die positie gerechtvaardigd moet worden met iets anders waar die dan wel goed in zal zijn. In dit geval zijn 'enorme snelheid' waar ik geen aanknopingspunten voor zie.
Kunnen we misschien ook een keer vaststellen dat Hamilton gewoon grandioos overschat is en slechts gewoon een bovengemiddeld snelle F1 coureur met goed bandenmanagment die dankzij de meest oppermachtige auto voor de langste periode in de geschiedenis van de F1 in combinatie met een vrij zwakke teamgenoot heel vaal kampioenschappen op een presenteerblaadje heeft gekregen?
Gelijk was het toch? En Alonso had er ook een mening over. Hoe dan ook, daarna was het Kovalainen, zat Button er verrassend veel dichter op (en versloeg hem), zat Rosberg er verrassend veel dichter op en versloeg hem ook, zat Bottas er verrassend dichter op, en zat Russell er verrassend veel dichter op en die versloeg hem ook. Dan wordt voor iedereen tijd om wat minder verrast te zijn lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want hij heeft ALO in een Mclaren verslagen.
ja klopt, Kimi werd toen champ las ik net.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelijk was het toch? En Alonso had er ook een mening over. Hoe dan ook, daarna was het Kovalainen, zat Button er verrassend veel dichter op (en versloeg hem), zat Rosberg er verrassend veel dichter op en versloeg hem ook, zat Bottas er verrassend dichter op, en zat Russell er verrassend veel dichter op en die versloeg hem ook. Dan wordt voor iedereen tijd om wat minder verrast te zijn lijkt me.
Op 1 na spannendste kampioenschap naar mijn mening.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja klopt, Kimi werd toen champ las ik net.
Dat heeft hij niet, dat werd gewoon 109-109, ondanks verwoede pogingen van Dennis om zijn oogappel naar de titel te dirigeren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want hij heeft ALO in een Mclaren verslagen.
Nee, doorgaans is ie gewoon rapper dan zijn teamgenoot. Hij geeft ze soms wel kans om bij te blijven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was dat met deze ontknoping?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op 1 na spannendste kampioenschap naar mijn mening.
2021 blijft het spannendste kampioenschap.
Eerder het gevolg van juist geen keuze voor een rijder te makenquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet, dat werd gewoon 109-109, ondanks verwoede pogingen van Dennis om zijn oogappel naar de titel te dirigeren.
Is het raar dat ik het Engelse commentaar in mijn hoofd erbij hoor?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat met deze ontknoping?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |