Zie de eerdere berichten hierover gepost.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Antonelli? Mondiaal gezien toch wel hét grote toptalent van dit moment.
'Said'quote:
Dat kan wel zolang hij maar niet aan Bono vraagt om mee te gaan. Ferrari is niet gebonden aan afspraken die Lewis heeft met Mercedes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Ai ai. Peter kan hij niet meenemen. Het grootse legendarische engineer-driver duo. Goed voor vele kampioenschappen. (6 of zoiets)
Dus eigenlijk is het een lege huls die clausulequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan wel zolang hij maar niet aan Bono vraagt om mee te gaan. Ferrari is niet gebonden aan afspraken die Lewis heeft met Mercedes.
Misschien niet bij Mercedes, maar mogelijk wel bij bijvoorbeeld Williams als hij goed presteert.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geloof er geen bal van dat die in 2025 al F1 rijdt.
Voor zover die afspraken er echt zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan wel zolang hij maar niet aan Bono vraagt om mee te gaan. Ferrari is niet gebonden aan afspraken die Lewis heeft met Mercedes.
Als Ferrari de portemonnee trekt dan is vast wel wat te regelen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Piastri had ook geen geldig contract in tegenstelling tot Lawson, neem ik aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij rijdt niet en Webber had het toen met Piastri goed voor elkaar.
Sowieso houdt dat juridisch vast niet stand als Lewis echt mensen mee wil nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een lege huls die clausule
Dat geldt voor alle artikelen die hierover verschenen zijn. Volgens mij is alleen officieel bevestigd dat er een onderzoek looptquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whut, dit is clickbait? je gaat toch niet voor judgement day iets erover zeggen.
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie de eerdere berichten hierover gepost.
Edit: vanaf post #27 en wat verderop.
Heerlijk circuit. Een van de toppers op de planeet. Tegelijkertijd persoonlijk soms wel toe aan nieuwe banen. Maar goed, zo is blijkbaar F1. Erg traditioneel ingesteld.quote:
Ook al uitgebreid besproken in het F1TV topic.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef plesner het volgende:
Zojuist een mail gehad dat mijn f1 pro tv abbonement met ¤30 naar ¤95 wordt verhoogd. Belachelijke verhoging, maar meteen mijn abbonement geannuleerd
Is op zich wel veel ja. Maar goed ik verduur het maar gewoon.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef plesner het volgende:
Zojuist een mail gehad dat mijn f1 pro tv abbonement met ¤30 naar ¤95 wordt verhoogd. Belachelijke verhoging, maar meteen mijn abbonement geannuleerd
Zijn er genoeg bij gekomen de laatste tijd. Qatar, Saoedi Arabië, Las Vegas, Miami om er een paar te noemen. En vanaf 2026 Madrid.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk circuit. Een van de toppers op de planeet. Tegelijkertijd persoonlijk soms wel toe aan nieuwe banen. Maar goed, zo is blijkbaar F1. Erg traditioneel ingesteld.
Die circuits mogen de veters nog niet strikken van Silverstone, Monza, Spa en de andere klassiekers.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn er genoeg bij gekomen de laatste tijd. Qatar, Saoedi Arabië, Las Vegas, Miami om er een paar te noemen. En vanaf 2026 Madrid.
Dus ik gind het fijn dat er een klassieker behouden blijft.
Qua sfeer en historie etc absoluut mee eens, maar soms toch wel gave races gezien in die olielanden. Ben er faliekant op tegen, maar sommige races waren wel gaafquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die circuits mogen de veters nog niet strikken van Silverstone, Monza, Spa en de andere klassiekers.
Komt dat doordat die circuits oh zo geweldig zijn, of omdat F1 nou eenmaal een boeiende sport kan zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua sfeer en historie etc absoluut mee eens, maar soms toch wel gave races gezien in die olielanden. Ben er faliekant op tegen, maar sommige races waren wel gaaf
Twee daarvan zijn F1 specifiek en tijdelijk. Doelde meer op bestaande (permanente) circuits zoals we die in Engeland en Amerika kennen. Maar goed het moeilijke aan F1 is dat ze eerst een businessmodel moeten opzetten voordat je er überhaupt een wedstrijd kan organiseren. Dus vandaar dat ze ook vaak vasthoudend zijn aan traditionele circuits. Ben persoonlijk iemand die vrij snel verveeld raakt van de banen waarop ze al jaren racen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zijn er genoeg bij gekomen de laatste tijd. Qatar, Saoedi Arabië, Las Vegas, Miami om er een paar te noemen. En vanaf 2026 Madrid.
Dus ik gind het fijn dat er een klassieker behouden blijft.
Crikey.quote:
Ja das de grote vraag.. denk dat F1 zonder die circuits kan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt dat doordat die circuits oh zo geweldig zijn, of omdat F1 nou eenmaal een boeiende sport kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |