Beter dan die ene act hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je ook al die acts bekijken waar je tranen van in de ogen krijgt
Er kwam net een act voorbij die zin blote reet stond te zingen bij de Finse voorrondequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klinkt als het niveau van al die clickbaitsitesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er kwam net een act voorbij die zin blote reet stond te zingen bij de Finse voorronde
Ik krijg nu al tranen in m'n ogen van de huidige koers van de F1quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Understood. Plan D.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wist je dat Leclerc vorig jaar front row zat bij de Italiaanse ESF voorronde
Ja, je bent 'Il Predestinato' of niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oh ik heb altijd gedacht dat hij hetero was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is al een tijdje geleden en was ook niet zo heel bijzonder allemaal, dus dat zegt weinig tot niets.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:49 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, niet ferrari zijn, max heeft vanwege dingen uit het verleden die persoonlijk tussen hem en dat bedrijf voorgevallen zijn een absolute hekel aan ze
En Alonso naast Russell?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:36 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Deense media zou Frederik Vesti reserve worden bij Mercedes naast Mick Schumacher.
https://www.tv3sport.dk/s(...)1-rolle-hos-mercedes
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Sorry als het al besproken is, maar even voor mijn helderheid:
Wat is er gisteren nu precies uit 'het verhoor' van Christian Horner gekomen?
Dat er nog een keer gesproken moet worden? Las ik dat even snel goed?Ik denk dat Horner gewoon blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/me]
Er is maar 1 aanklacht tegen 'm (voor zover bekend).
Kan zijn dat er meer toezicht gaat komen en dat het eventuele slachtoffer een leuk geldbedrag krijgt maar Red Bull gaat Horner echt niet de laan uit sturen.
Het zou iets anders zijn als het gedrag van Horner stuctureel zou zijn, tegen meer dan 1 persoon.
Het Ad had er vandaag ook nog een artikel over https://www.ad.nl/formule(...)r-toekomst~a4008715/
Ook daar staat dat het om 1 teamlid zou gaan.
Blijft natuurlijk ook nog de vraag om welk teamlid het zou gaan.
Stel het zou om Perez gaan, die krijgt vele miljoenen per jaar betaald, logisch dat je daar een hoop van mag eisen.
Dan mag je de druk best hoog opvoeren.
Zo niet zo bijzonder dat hij jaren later bij het schandaal in 2019 zei dat 'ferrari nog altijd vals speelt', we hebben het hier over de rijder die bijna twee seizoenen lang all out ging om z'n teamgenoot op z'n plaats te zetten na Monaco 2022.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje geleden en was ook niet zo heel bijzonder allemaal, dus dat zegt weinig tot niets.
Gast, als Max op 80% zou rijden zou die Perez nog steeds ownen. Perez is het gewoon niet. Nooit geweest ook. Hier een daar een lucky resultaat maar dta is het dan ook wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:57 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Zo niet zo bijzonder dat hij jaren later bij het schandaal in 2019 zei dat 'ferrari nog altijd vals speelt', we hebben het hier over de rijder die bijna twee seizoenen lang all out ging om z'n teamgenoot op z'n plaats te zetten na Monaco 2022.
Het zou volgens het eerste bericht om een vrouw gaanquote:Op zondag 11 februari 2024 02:25 schreef SiGNe het volgende:
Blijft natuurlijk ook nog de vraag om welk teamlid het zou gaan.
Stel het zou om Perez gaan, die krijgt vele miljoenen per jaar betaald, logisch dat je daar een hoop van mag eisen.
Dat hoeft ook niet, want deze race gaat alles hebben van de nostalgische tracks van de top circuits in Europa. One track to rule them all!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op deze manier houden we geen Europese circuits meer over
quote:Op zondag 11 februari 2024 07:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, want deze race gaat alles hebben van de nostalgische tracks van de top circuits in Europa. One track to rule them all!
En dat door de straten van een saaie stad. Geweldig toch? En als bonus is @:Nattekat er dan klaar mee.
Ik zeg doen!
Toch zonde dat circuits zoals Sepang en Istanbul geen F1 hebben en we wel met al die stratenaids zitten opgescheept.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:20 schreef DKUp het volgende:
Kunnen ze niet racen in/bij/op een haven, industrieterrein of vliegveld van een grote Amerikaanse stad? We hebben nog te weinig “circuits” in MURICA.
LA, Washington DC, Philly, Detroit, Chigago, Boston, New York, San Francisco of Seattle.
Stel je voor nog een track in Europa of Azië.
Stratencircuit in Istanbul zou wel mega zijn. Met 300 de Bosporus overquote:Op zondag 11 februari 2024 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch zonde dat circuits zoals Sepang en Istanbul geen F1 hebben en we wel met al die stratenaids zitten opgescheept.
Bring back Long Beachquote:Op zondag 11 februari 2024 09:20 schreef DKUp het volgende:
Kunnen ze niet racen in/bij/op een haven, industrieterrein of vliegveld van een grote Amerikaanse stad? We hebben nog te weinig “circuits” in MURICA.
LA, Washington DC, Philly, Detroit, Chigago, Boston, New York, San Francisco of Seattle.
Stel je voor nog een track in Europa of Azië.
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!quote:Op zondag 11 februari 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
Als ze nou gewoon alle races naar de USA brengen, scheelt zoveel gereis over de wereld!!
Ja!!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!
Nascar doet het ook!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!
Pereze? (is een typfout die ik soms maak)quote:Op zondag 11 februari 2024 04:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het zou volgens het eerste bericht om een vrouw gaan
Mja, er werken natuurlijk ook genoeg mensen in Milton Keynes die veel meer een 9 to 5 baan hebben en niet heel direct bij het raceteam betrokken zijn. Het zou natuurlijk ook kunnen dat Horner even vergeten was dat hij van die mensen niet kan verwachten dat ze 24/7 klaar staan om orders van hem aan te nemen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pereze? (is een typfout die ik soms maak)
Lijkt me wel lastig om als vrouw in zo'n mannenwereldje te werken maar ook voro de mannen is het een harde omgeving met enorm veel druk.
Als iemand een fout maakt en daardoor raakt het team een podiumplek kwijt bijv. dan heeft dat ook een hoop gevolgen.
Ze moeten vechten onder tijdsdruk om duizenden van seconden sneller te zijn dan een ander.
Pitstops moeten liefst in 2 seconden afgerond zijn, etc.
Veel adrenaline in de sport ook en dan kunnen opmerkingen soms fel zijn.
Ik weet verder niet waarover het precies gaat en wat er gezegd of gedaan is maar in die sport hoort het er denk ik bij.
We hebben alle teamleiders weleens boos gezien, Horner, Steiner, Wolff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |