Het zou volgens het eerste bericht om een vrouw gaanquote:Op zondag 11 februari 2024 02:25 schreef SiGNe het volgende:
Blijft natuurlijk ook nog de vraag om welk teamlid het zou gaan.
Stel het zou om Perez gaan, die krijgt vele miljoenen per jaar betaald, logisch dat je daar een hoop van mag eisen.
Dat hoeft ook niet, want deze race gaat alles hebben van de nostalgische tracks van de top circuits in Europa. One track to rule them all!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op deze manier houden we geen Europese circuits meer over
quote:Op zondag 11 februari 2024 07:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, want deze race gaat alles hebben van de nostalgische tracks van de top circuits in Europa. One track to rule them all!
En dat door de straten van een saaie stad. Geweldig toch? En als bonus is @:Nattekat er dan klaar mee.
Ik zeg doen!
Toch zonde dat circuits zoals Sepang en Istanbul geen F1 hebben en we wel met al die stratenaids zitten opgescheept.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:20 schreef DKUp het volgende:
Kunnen ze niet racen in/bij/op een haven, industrieterrein of vliegveld van een grote Amerikaanse stad? We hebben nog te weinig “circuits” in MURICA.
LA, Washington DC, Philly, Detroit, Chigago, Boston, New York, San Francisco of Seattle.
Stel je voor nog een track in Europa of Azië.
Stratencircuit in Istanbul zou wel mega zijn. Met 300 de Bosporus overquote:Op zondag 11 februari 2024 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch zonde dat circuits zoals Sepang en Istanbul geen F1 hebben en we wel met al die stratenaids zitten opgescheept.
Bring back Long Beachquote:Op zondag 11 februari 2024 09:20 schreef DKUp het volgende:
Kunnen ze niet racen in/bij/op een haven, industrieterrein of vliegveld van een grote Amerikaanse stad? We hebben nog te weinig “circuits” in MURICA.
LA, Washington DC, Philly, Detroit, Chigago, Boston, New York, San Francisco of Seattle.
Stel je voor nog een track in Europa of Azië.
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!quote:Op zondag 11 februari 2024 12:00 schreef Nizno het volgende:
Als ze nou gewoon alle races naar de USA brengen, scheelt zoveel gereis over de wereld!!
Ja!!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!
Nascar doet het ook!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon elk weekend racen, 45 races per jaar moet dan mogelijk zijn!
Pereze? (is een typfout die ik soms maak)quote:Op zondag 11 februari 2024 04:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het zou volgens het eerste bericht om een vrouw gaan
Mja, er werken natuurlijk ook genoeg mensen in Milton Keynes die veel meer een 9 to 5 baan hebben en niet heel direct bij het raceteam betrokken zijn. Het zou natuurlijk ook kunnen dat Horner even vergeten was dat hij van die mensen niet kan verwachten dat ze 24/7 klaar staan om orders van hem aan te nemen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pereze? (is een typfout die ik soms maak)
Lijkt me wel lastig om als vrouw in zo'n mannenwereldje te werken maar ook voro de mannen is het een harde omgeving met enorm veel druk.
Als iemand een fout maakt en daardoor raakt het team een podiumplek kwijt bijv. dan heeft dat ook een hoop gevolgen.
Ze moeten vechten onder tijdsdruk om duizenden van seconden sneller te zijn dan een ander.
Pitstops moeten liefst in 2 seconden afgerond zijn, etc.
Veel adrenaline in de sport ook en dan kunnen opmerkingen soms fel zijn.
Ik weet verder niet waarover het precies gaat en wat er gezegd of gedaan is maar in die sport hoort het er denk ik bij.
We hebben alle teamleiders weleens boos gezien, Horner, Steiner, Wolff...
Hamilton had ook zo'n streak, hij moet nog wat jaartjes om het record te pakken.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:55 schreef shiz het volgende:
Kom dit net tegen...![]()
Niet zo bij stil gestaan...
[ afbeelding ]
Maar goed, 'To finish first (or any position), first you have to finish'.
Om voor het WK te gaan heb je consistentie nodig en de vraag is of de teams achter Red Bull dat gaan hebben. Ik zie ze inderdaad wel meer races winnen, maar het zal ongetwijfeld van circuit tot circuit ook weer stuivertje wisselen worden tussen Ferrari, Mercedes en McLaren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niks nieuws toch? RB ligt mijlenver voor qua aerodynamica, dat is wel duidelijk sinds Perez zn auto in Monaco opgetakeld werd en iedereen de onderkant kon zien. Ferrari en Mercedes waren nog bezig met de grote lijnen, terwijl RB met details bezig is. Dus RB kan in absolute zin ook minder progressie meer maken, maar de rest moet nog uitvogelen om eerst de grote lijnen echt goed te krijgen, voor ze echt aan de details kunnen werken. Mercedes, Ferrari en McLaren zullen wel dichterbij kruipen, en (hopelijk) wat meer races winnen dit jaar, maar ik zie het nog niet spannend worden om de titels.
Tel je de testdagen niet mee dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |