Yuki nam een boel Honda ¥centjes mee, Nick is blut.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind dat De Vries helemaal niet zo ver achter Tsunoda zat en met een betere voorbereiding denk ik dat hij van begin af aan nog dichter bij had gezeten.
Tsunoda zelf kreeg uiteindelijk 3 jaar de tijd om te groeien. Die zat de eerste twee jaar veel verder van Gasly af dan De Vries van Tsunoda.
Maar over Yuki wordt nu wel gezegd dat hij stappen heeft gemaakt. Gewoon iemand die wat tijd nodig heeft gehad en er dan wel komt. Zo waren er vroeger zat coureurs die wat tijd nodig hadden. Voorbeelden als Ralf Schumacher (won uiteindelijk 6 grand prix), Romain Grosjean en zelfs Damon Hill overtuigden in het begin niet. Meer recent waren ook coureurs als Gasly, Albon al afgeschreven. Persoonlijk was ik ook benieuwd wat Vandoorne had kunnen bereiken als hij meer tijd had gekregen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Yuki nam een boel Honda ¥centjes mee, Nick is blut.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:53 schreef THEFXR het volgende:
De clickbaits zijn bijna crimineel, over valse beschuldigingen gesproken.
.
Dit soort sites/filmpjes zijn echt de kanker van het internetquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:53 schreef THEFXR het volgende:
De clickbaits zijn bijna crimineel, over valse beschuldigingen gesproken.
.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:03 schreef Sabata het volgende:
men wil écht heel graag Red Bull zien verliezen zo blijkt. een schandaal verkoopt tevens goed
Whutquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zie vooral dit soort berichten langskomen, dus RB en verliezen wordt een lastig verhaal.
Tevens schijnt Leclerc gisteren alweer in de muur geparkeerd te hebben.
oh dear , how sad , never mind. wordt nog erger de komende jaren met Lewis als teamgenootquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zie vooral dit soort berichten langskomen, dus RB en verliezen wordt een lastig verhaal.
Als Leclerc na dit seizoen bij Ferrari blijft gaan we in ieder geval zien wat hij waard is. Ik schat Hamilton namelijk nog altijd hoger in dan Leclerc en vrees dat hij enorm ontmaskerd gaat worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
oh dear , how sad , never mind. wordt nog erger de komende jaren met Lewis als teamgenoot
en tja, als de auto kogelvrij is en de coureurs (of één coureur tenminste) steken goed in hun vel , dan moet je ergens anders iets zoeken om hoop uit te halen. Zou Mintzlaff zich afvragen of dit slim is geweest?
Traditiesquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:
"I am stupid."quote:
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Leclerc na dit seizoen bij Ferrari blijft gaan we in ieder geval zien wat hij waard is. Ik schat Hamilton namelijk nog altijd hoger in dan Leclerc en vrees dat hij enorm ontmaskerd gaat worden.
Grind, dus een Josje?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Oh ik lees dat het grind was, niet de muuriets met onderstuur.
Succes Ferrari
Jij bent voorzitter, penningmeester en secretaris van deze fanclub dan zekerquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.
Ik als enige lid van Leclerc fanclub heb Charles uiteraard hoger zitten, maar voor mij ook wel prettig om te zien of dat zo is.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij bent voorzitter, penningmeester en secretaris van deze fanclub dan zeker
Please confirmquote:
Why am I so unlucky?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Oh ik lees dat het grind was, niet de muuriets met onderstuur.
Succes Ferrari
We are checking.quote:
- "Was that a question?quote:
Leclerc is heel snel over een ronde, maar gaat daarbij dikwijls over het randje. Als Hamilton er druk op weet te leggen ben ik benieuwd hoe het dan gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.
Ik als enige lid van Leclerc fanclub heb Charles uiteraard hoger zitten, maar voor mij ook wel prettig om te zien of dat zo is.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hamilton is enorm snel, maar heeft ook zijn foutjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |