abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212420028
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_212420528
men wil écht heel graag Red Bull zien verliezen zo blijkt. een schandaal verkoopt tevens goed
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_212420609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:03 schreef Sabata het volgende:
men wil écht heel graag Red Bull zien verliezen zo blijkt. een schandaal verkoopt tevens goed
twitter

Ik zie vooral dit soort berichten langskomen, dus RB en verliezen wordt een lastig verhaal.

Tevens schijnt Leclerc gisteren alweer in de muur geparkeerd te hebben.
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 februari 2024 @ 10:24:38 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212420827
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:09 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ik zie vooral dit soort berichten langskomen, dus RB en verliezen wordt een lastig verhaal.

Whut :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212420848
quote:

[..]
[ twitter ]

oh dear , how sad , never mind. wordt nog erger de komende jaren met Lewis als teamgenoot :P

en tja, als de auto kogelvrij is en de coureurs (of één coureur tenminste) steken goed in hun vel , dan moet je ergens anders iets zoeken om hoop uit te halen. Zou Mintzlaff zich afvragen of dit slim is geweest?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_212420920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:26 schreef Sabata het volgende:

[..]
oh dear , how sad , never mind. wordt nog erger de komende jaren met Lewis als teamgenoot :P

en tja, als de auto kogelvrij is en de coureurs (of één coureur tenminste) steken goed in hun vel , dan moet je ergens anders iets zoeken om hoop uit te halen. Zou Mintzlaff zich afvragen of dit slim is geweest?
Als Leclerc na dit seizoen bij Ferrari blijft gaan we in ieder geval zien wat hij waard is. Ik schat Hamilton namelijk nog altijd hoger in dan Leclerc en vrees dat hij enorm ontmaskerd gaat worden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2024 @ 10:33:12 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212420932
quote:
Tradities
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 februari 2024 @ 10:49:07 #263
Brabo Bastard
pi_212421146
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tradities
"I am stupid."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212421317
Oh ik lees dat het grind was, niet de muur :D iets met onderstuur.
Succes Ferrari ^O^
  woensdag 14 februari 2024 @ 11:56:39 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212422077
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als Leclerc na dit seizoen bij Ferrari blijft gaan we in ieder geval zien wat hij waard is. Ik schat Hamilton namelijk nog altijd hoger in dan Leclerc en vrees dat hij enorm ontmaskerd gaat worden.
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.
Ik als enige lid van Leclerc fanclub heb Charles uiteraard hoger zitten, maar voor mij ook wel prettig om te zien of dat zo is.
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:04:54 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212422202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Succes Ferrari ^O^
Grind, dus een Josje?
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:04:55 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212422203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Leclerc schijnt wel een ontsnappingsclausule te hebben na 2025, ik denk niet dat Hamilton hem over 1 rondje kan verslaan maar een raceafstand is weer wat anders.
Ik als enige lid van Leclerc fanclub heb Charles uiteraard hoger zitten, maar voor mij ook wel prettig om te zien of dat zo is.
Jij bent voorzitter, penningmeester en secretaris van deze fanclub dan zeker :D
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:12:13 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212422286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Jij bent voorzitter, penningmeester en secretaris van deze fanclub dan zeker :D
:D Ik heb wel een zwak voor hem ja, echt fan een coureur ben ik eigenlijk alleen van Schumacher geweest, al zijn er wel meer waar ik een zwak voor heb zoals Alonso van de huidige coureurs en Verstappen is denk de beste die ik ooit gezien heb.
pi_212422331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"I am stupid."
Please confirm
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_212422338
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Please confirm
Question?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 14 februari 2024 @ 12:38:25 #271
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212422647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef Rianne84 het volgende:
Succes Ferrari ^O^
Why am I so unlucky?
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 februari 2024 @ 12:40:03 #272
Brabo Bastard
pi_212422663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Why am I so unlucky?
We are checking.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212422667
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Why am I so unlucky?
- "Was that a question?
Please confirm."
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_212422747
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Leclerc is heel snel over een ronde, maar gaat daarbij dikwijls over het randje. Als Hamilton er druk op weet te leggen ben ik benieuwd hoe het dan gaat.

Wat racen betreft is het voor een deel andersom. Hamilton is enorm snel, maar heeft ook zijn foutjes. Hart tegen hart met verstappen vond ik Leclerc sterker de laatste jaren dan Hamilton.

In mijn optiek hebben ze beiden enorm sterke punten, maar zijn ze ook allebei van hun stuk te krijgen rondom die sterke punten.
pi_212422865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:46 schreef Nebelwerfer het volgende:

Hamilton is enorm snel, maar heeft ook zijn foutjes.
Hoe kom je daarbij?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_212422982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
Wel, die kampioenschappen die behaal je niet als je niet snel bent. Ook kan hij in een race enorm sterk rijden.

Als je vraagt naar de foutjes, die maakt hij nu eenmaal. Hij maakt soms knullige foutjes, maar rijdt soms ook coureurs van de baan. Dan kun je je afvragen hoe dat gaat als zijn teamgenoot hem bedreigd en het team niet achter hem staat.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:09:09 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212423126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Wel, die kampioenschappen die behaal je niet als je niet snel bent. Ook kan hij in een race enorm sterk rijden.

Als je vraagt naar de foutjes, die maakt hij nu eenmaal. Hij maakt soms knullige foutjes, maar rijdt soms ook coureurs van de baan. Dan kun je je afvragen hoe dat gaat als zijn teamgenoot hem bedreigd en het team niet achter hem staat.
Het wordt iig een interessante strijd tussen die 2, ben ook benieuwd hoe Russell het dit jaar tegen Hamilton gaat doen en verder Piastri vs Norris ook wel een leuk koppeltje.
pi_212423231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het wordt iig een interessante strijd tussen die 2, ben ook benieuwd hoe Russell het dit jaar tegen Hamilton gaat doen en verder Piastri vs Norris ook wel een leuk koppeltje.
Zeker ! Yuki en Daniel is ook interessant.
pi_212423567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Wel, die kampioenschappen die behaal je niet als je niet snel bent.
Hangt van de snelheid van de teamgenoot en de auto af. Ik zou zeggen dat een enorm snelle coureur het beter doet tegenover Bottas dan Zhou, dat een enorm snelle coureur niet door Russell verslagen wordt en niet door Rosberg en Button verslagen is.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:45:35 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212423687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hangt van de snelheid van de teamgenoot en de auto af. Ik zou zeggen dat een enorm snelle coureur het beter doet tegenover Bottas dan Zhou, dat een enorm snelle coureur niet door Russell verslagen wordt en niet door Rosberg en Button verslagen is.
Hamilton is/was wel snel, je kan een coureur moeilijk verwijten dat z'n auto dermate snel is dat hij niet hoeft te racen, z'n racecraft daarentegen heb ik wel m'n twijfels over, het laatste jaar dat het daarop kwam legde hij het toch wel af tegen Verstappen.
pi_212423711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Mwa, je moet Hamilton wel credits geven. Ik vind dat hij wel tekortkomingen heeft, maar dat neemt niet weg dat hij er toch vaak bovenuit steekt.

Ikzelf vind een verstappen bijvoorbeeld wel beter.
pi_212423844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hamilton is/was wel snel, je kan een coureur moeilijk verwijten dat z'n auto dermate snel is dat hij niet hoeft te racen, z'n racecraft daarentegen heb ik wel m'n twijfels over, het laatste jaar dat het daarop kwam legde hij het toch wel af tegen Verstappen.
Niet zo erg snel blijkt. Coureurs van de buitencategorie onderscheiden zich op snelheid door al hun teamgenoten te verslaan en de matige teamgenoten met ruime marge. Ik zie een bovengemiddeld snelle F1 coureur maar niet veel meer dan dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mwa, je moet Hamilton wel credits geven. Ik vind dat hij wel tekortkomingen heeft, maar dat neemt niet weg dat hij er toch vaak bovenuit steekt.

Ikzelf vind een verstappen bijvoorbeeld wel beter.
Ik vind het geen vergelijk. Hij heeft tekortkomingen inderdaad, zijn racecraft is matig en dus moet hij wel supersnel zijn? Ik zie die snelheid niet, ik zie wel snelheid bij hem maar geen heel bijzondere. De keizer heeft geen kleren aan.
  woensdag 14 februari 2024 @ 14:01:23 #283
37887 Dauthi
Progressive
pi_212423892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 21:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar over Yuki wordt nu wel gezegd dat hij stappen heeft gemaakt. Gewoon iemand die wat tijd nodig heeft gehad en er dan wel komt. Zo waren er vroeger zat coureurs die wat tijd nodig hadden. Voorbeelden als Ralf Schumacher (won uiteindelijk 6 grand prix), Romain Grosjean en zelfs Damon Hill overtuigden in het begin niet. Meer recent waren ook coureurs als Gasly, Albon al afgeschreven. Persoonlijk was ik ook benieuwd wat Vandoorne had kunnen bereiken als hij meer tijd had gekregen.
Vroeger was de gemiddelde leeftijd van een F1 rookie 28 :X
Toevalligerwijs ook de leeftijd van Nyck, vandaar dat de verwachting voor Nyck ook een stuk hoger was.

Albon en Gasly waren niet afgeschreven, maar werden geacht nog niet om te kunnen gaan met de druk bij een topteam en naast een topcoureur.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 14 februari 2024 @ 14:01:27 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212423894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet zo erg snel blijkt. Coureurs van de buitencategorie onderscheiden zich op snelheid door al hun teamgenoten te verslaan en de matige teamgenoten met ruime marge. Ik zie een bovengemiddeld snelle F1 coureur maar niet veel meer dan dat.

Mwa dat vind ik wel een moeilijke, een (matige) teamgenoot voorblijven is voldoende, waarom extra risico's nemen als het niet nodig is.
pi_212424097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mwa dat vind ik wel een moeilijke, een (matige) teamgenoot voorblijven is voldoende, waarom extra risico's nemen als het niet nodig is.
Dat klopt, maar als je in een strijd om het WK verwikkeld bent en je gaat de slotrace is met net zoveel poles als je teamgenoot, een invalkracht die aangehouden is, dan is het verschil te klein. Was de invalkracht dan toch een hele snelle teamgenoot? Zhou is niet zo onder de indruk.
pi_212424151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Ik vind het geen vergelijk. Hij heeft tekortkomingen inderdaad, zijn racecraft is matig en dus moet hij wel supersnel zijn? Ik zie die snelheid niet, ik zie wel snelheid bij hem maar geen heel bijzondere. De keizer heeft geen kleren aan.
Het grootste minpunt van Hamilton vind ik het inzakken van de concentratie, althans zo lijkt het vaak. Gaat ie er voor zitten heeft ie enorme kwaliteiten, maar soms lijkt het alsof hij met zijn hoofd meer met andere zaken bezig is. Op die momenten weten een Rosberg of Bottas dichterbij te komen. Ook de momenten van hem op de baan zijn vaak omdat ie matig oplet of een inschattingsfout maakt.
pi_212424828
quote:

[..]
[ twitter ]

Dit is wel echt koren op de molen van iedere aero designer. Dit plaatje is een goudmijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212424839
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tradities
Crashtest is toch ook een essentieel onderdeel van de pre season test?
Sjarl dacht, moeten dat ook uitproberen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212425604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 14:21 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Het grootste minpunt van Hamilton vind ik het inzakken van de concentratie, althans zo lijkt het vaak. Gaat ie er voor zitten heeft ie enorme kwaliteiten, maar soms lijkt het alsof hij met zijn hoofd meer met andere zaken bezig is. Op die momenten weten een Rosberg of Bottas dichterbij te komen. Ook de momenten van hem op de baan zijn vaak omdat ie matig oplet of een inschattingsfout maakt.
Dat is een constante in zijn carriere. Het was zo'n veelbelovend debuutseizoen maar het werd als snel labiele Lewis. Het punt is dat als iemand een hoge positie of status heeft en overduidelijke mindere punten, die positie gerechtvaardigd moet worden met iets anders waar die dan wel goed in zal zijn. In dit geval zijn 'enorme snelheid' waar ik geen aanknopingspunten voor zie.

Kunnen we misschien ook een keer vaststellen dat Hamilton gewoon grandioos overschat is en slechts gewoon een bovengemiddeld snelle F1 coureur met goed bandenmanagment die dankzij de meest oppermachtige auto voor de langste periode in de geschiedenis van de F1 in combinatie met een vrij zwakke teamgenoot heel vaal kampioenschappen op een presenteerblaadje heeft gekregen?
pi_212425703
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat is een constante in zijn carriere. Het was zo'n veelbelovend debuutseizoen maar het werd als snel labiele Lewis. Het punt is dat als iemand een hoge positie of status heeft en overduidelijke mindere punten, die positie gerechtvaardigd moet worden met iets anders waar die dan wel goed in zal zijn. In dit geval zijn 'enorme snelheid' waar ik geen aanknopingspunten voor zie.

Kunnen we misschien ook een keer vaststellen dat Hamilton gewoon grandioos overschat is en slechts gewoon een bovengemiddeld snelle F1 coureur met goed bandenmanagment die dankzij de meest oppermachtige auto voor de langste periode in de geschiedenis van de F1 in combinatie met een vrij zwakke teamgenoot heel vaal kampioenschappen op een presenteerblaadje heeft gekregen?
nee, want hij heeft ALO in een Mclaren verslagen.
pi_212425897
quote:

[..]

:')
pi_212426163
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Gelijk was het toch? En Alonso had er ook een mening over. Hoe dan ook, daarna was het Kovalainen, zat Button er verrassend veel dichter op (en versloeg hem), zat Rosberg er verrassend veel dichter op en versloeg hem ook, zat Bottas er verrassend dichter op, en zat Russell er verrassend veel dichter op en die versloeg hem ook. Dan wordt voor iedereen tijd om wat minder verrast te zijn lijkt me.
pi_212426209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gelijk was het toch? En Alonso had er ook een mening over. Hoe dan ook, daarna was het Kovalainen, zat Button er verrassend veel dichter op (en versloeg hem), zat Rosberg er verrassend veel dichter op en versloeg hem ook, zat Bottas er verrassend dichter op, en zat Russell er verrassend veel dichter op en die versloeg hem ook. Dan wordt voor iedereen tijd om wat minder verrast te zijn lijkt me.
ja klopt, Kimi werd toen champ las ik net.
  woensdag 14 februari 2024 @ 17:36:14 #295
466281 WismutVeilchen83
pi_212426276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
Zeldzame foutjes van de zevenvoudig wereldkampioen
Rini dankjewel.
pi_212426493
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 17:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ja klopt, Kimi werd toen champ las ik net.
Op 1 na spannendste kampioenschap naar mijn mening.
2021 blijft het spannendste kampioenschap.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 14 februari 2024 @ 18:02:53 #297
466281 WismutVeilchen83
pi_212426628
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Dat heeft hij niet, dat werd gewoon 109-109, ondanks verwoede pogingen van Dennis om zijn oogappel naar de titel te dirigeren.
Rini dankjewel.
pi_212426654
quote:

[..]

Nee, doorgaans is ie gewoon rapper dan zijn teamgenoot. Hij geeft ze soms wel kans om bij te blijven.
  woensdag 14 februari 2024 @ 18:08:06 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212426699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Op 1 na spannendste kampioenschap naar mijn mening.
2021 blijft het spannendste kampioenschap.
Was dat met deze ontknoping?

woensdag 14 februari 2024 @ 18:08:46 #300
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212426707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 18:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dat heeft hij niet, dat werd gewoon 109-109, ondanks verwoede pogingen van Dennis om zijn oogappel naar de titel te dirigeren.
Eerder het gevolg van juist geen keuze voor een rijder te maken :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 14 februari 2024 @ 18:16:04 #301
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_212426795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 18:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Was dat met deze ontknoping?

[ afbeelding ]
Is het raar dat ik het Engelse commentaar in mijn hoofd erbij hoor?
Where can Verstappen try and get past Hamilton?
First overtaking zone, is normaly, down into turn 5
Is Verstappen far enough back- He is gonna make the launch down the inside!!
etc..
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')