Nou ja met vooruit kijken bedoel ik natuurlijk al even nadenken over wat je zou willen en wat de beste optie zou zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet zo ver vooruit te kijken, op het moment dat hij zegt dat hij wat anders wil staan zowel Mercedes als Ferrari met het chequeboekje elkaar te verdringen.
Dat had ik ook met de 2022-auto na 2021. Daar hebben ze me toch positief verrast.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja met vooruit kijken bedoel ik natuurlijk al even nadenken over wat je zou willen en wat de beste optie zou zijn.
Ik weet niet of Ferrari klaar is om zowel Max als Lewis te hebbenDenk wel dat Ferrari serieus naar 2026 aan het kijken is en de volgende 2 jaar gewoon weg gaat gooien. Mercedes doet denk ik ook zelfde.
Heb sowieso er een hard hoofd in dat RB vanaf 2026 nog mee gaat doen voor de echte prijzen. Ik geloof niet zo in dat RBPT-project, maar hopelijk zit ik er hard naast.
Denk dat hij Perez bij zijn pussy heeft gepakt en gezegd dat als hij niet beter gaat presteren, hij hem flink zal naaien. Gewoon een misverstandje ofzo,quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klinkt mij echt niet als echt hele serieuze aantijgingen. Meer met het oneens zijn met elkaar en bijvoorbeeld een hoogoplopende discussie op professioneel vlak ofso. Misschien dat Horner een keer zijn stem verhief ofso.
Fysiek denk ik niet dat het geweest is, want dan is het reden om thuis het onderzoek af te wachten.
Wat een gelul dit joh.
De kans dat een team dat al jaren het beste is met aero goed voor de dag komt vind ik toch een stuk groter dan een team dat nog nooit een high performance motor heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de 2022-auto na 2021. Daar hebben ze me toch positief verrast.
Overigens geloof ik er niks van dat teams complete jaren weggooien. RBR deed dat in 21 ook niet bijvoorbeeld. Het ground effect wordt steeds beter begrepen. Dat teams vorig jaar niet de stappen konden zetten is omdat sommige verbeteringen ook in de filosofie van het chassis zitten, waarbij je de gewenste wijzigingen niet zonder meer door kon doorvoeren binnen het budget plafond. We moeten natuurlijk afwachten of de verbeteringen ook echt soelaas bieden, maar ik denk dat ze er zeker volle bak voor gaan.
Maar wat er tussen Horner en de werkneemster is gebeurd is maar een klein deel van het mysterie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit klinkt mij echt niet als echt hele serieuze aantijgingen. Meer met het oneens zijn met elkaar en bijvoorbeeld een hoogoplopende discussie op professioneel vlak ofso. Misschien dat Horner een keer zijn stem verhief ofso.
Fysiek denk ik niet dat het geweest is, want dan is het reden om thuis het onderzoek af te wachten.
Wat een gelul dit joh.
Ik denk dat het een goede samenvatting is van wat er speeltquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar wat er tussen Horner en de werkneemster is gebeurt is maar een klein deel van het mysterie.
Deel 2 is wie het aan de pers gelekt heeft, en waarom.
Deel 3 is of er een interne machtsstrijd binnen Red Bull is.
Deel 4 zou kunnen zijn wat de invloed van dit alles op het verdere carrièreverloop van Max Verstappen gaat zijn.
behalve dat dat totaal niet door de LH44/Merc/Tifosi (en Britse media) geaccepteerd zal worden als uitkomst en het altijd blijft klevenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goede samenvatting is van wat er speelt
Voor het team zou het beste scenario zijn dat er niets uit het onderzoek komt
Verschil is wel, zoals iemand anders al aangaf, dat ze nu opeens een motor moeten bouwen. Dat is geen appeltje eitje. Tuurlijk krijgen ze hulp en hebben ze veel kennis en kunde binnen weten te harken, maar toch. Het is echt een mega gok die ze nemen en ik geef ze eigenlijk weinig kans. Ik zou echt heel erg verbaasd zijn als ze meteen in 2026 al motor hebben die betrouwbaar en competitief is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de 2022-auto na 2021. Daar hebben ze me toch positief verrast.
Overigens geloof ik er niks van dat teams complete jaren weggooien. RBR deed dat in 21 ook niet bijvoorbeeld. Het ground effect wordt steeds beter begrepen. Dat teams vorig jaar niet de stappen konden zetten is omdat sommige verbeteringen ook in de filosofie van het chassis zitten, waarbij je de gewenste wijzigingen niet zonder meer door kon doorvoeren binnen het budget plafond. We moeten natuurlijk afwachten of de verbeteringen ook echt soelaas bieden, maar ik denk dat ze er zeker volle bak voor gaan.
Die zitten nog steeds in 2021 joh, vandaag zag ik weer hele essays voorbij komen op Twitter en Reddit over 2021 dit dat ... Die verzinnen wel iets om boos over te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dat totaal niet door de LH44/Merc/Tifosi (en Britse media) geaccepteerd zal worden als uitkomst en het altijd blijft kleven
Ik had hem al 5 dagen eerder gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Die cinematic masterpiece stelt niet teleur![]()
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had hem al 5 dagen eerder gezien
Mooiquote:
Ik heb nog twee weken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi
Je bent uit je winter reces gekomen?
Mercedes zelf is in ieder geval van dat de incident verlost na dit jaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zitten nog steeds in 2021 joh, vandaag zag ik weer hele essays voorbij komen op Twitter en Reddit over 2021 dit dat ... Die verzinnen wel iets om boos over te zijn.
In theorie wil RB gewoon weten hoe het zit en hebben ze niks te winnen met valse beschuldigingen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij wel hoe onpartijdig zo'n ingehuurde gast nou eigenlijk is. Zijn opdrachtgever is uiteindelijk wel RB.
Oprechte vraag trouwens, niet om het één of ander.
Voor wie moeten ze dan partij kiezenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Ik vraag mij wel hoe onpartijdig zo'n ingehuurde gast nou eigenlijk is. Zijn opdrachtgever is uiteindelijk wel RB.
Het bedrijf krijgt sowieso geld en heeft een reputatie op te houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari kan wat max wilt van een team nooit betalenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet zo ver vooruit te kijken, op het moment dat hij zegt dat hij wat anders wil staan zowel Mercedes als Ferrari met het chequeboekje elkaar te verdringen.
Een winnende auto bedoel je? Ik zou als ik hem was voorlopig ook nog even blijven maar het kan dat het in 26 anders gaat lopen vanwege hun motor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ferrari kan wat max wilt van een team nooit betalen
Ik zie Max ook als de motor tegenvalt niet weggaan bij RBR, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een winnende auto bedoel je? Ik zou als ik hem was voorlopig ook nog even blijven maar het kan dat het in 26 anders gaat lopen vanwege hun motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |