abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212256552

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_212263557
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 07:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik vind juist dat zij een echt kunstgebitgezicht heeft :@ Zijn tanden staan misschien scheef maar hij heeft zijn eigen tanden nog >:)
Ik zie veel liever een goed aangemeten kunstgebit dan een viezig eigen gebit, sorry. Echt een ontzettende afknapper.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 15:10:43 #3
3542 Gia
User under construction
pi_212264902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Ik zie veel liever een goed aangemeten kunstgebit dan een viezig eigen gebit, sorry. Echt een ontzettende afknapper.
Vind ik ook. Vind dat zo vies, van die rotte stompjes in je mond. Doe daar wat aan! Dat wil je toch niet zoenen!
pi_212279864
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef FYazz het volgende:
Ach, ik wil het toch een beetje voor Anneke opnemen. Ik (maar ook de experts) konden op voorhand al weten dat Dirk geen match zou zijn. Te oud qua leeftijd en uiterlijk, niet stoer genoeg en erg emotioneel en vooralsnog weinig humor.

Ik snap best dat Anneke dit niet aantrekkelijk vind, zeker als ik kijk hoe Anneke in het leven staat.
Wellicht vanuit haar kant wat hoogmoedig en eisend gedrag, maar wel gedrag wat ze tijdens de selectiedagen zeker heeft laten zien en waar de experts geen goede match voor hebben gemaakt.

En ik vind het eigenlijk wel krachtig dat ze zichzelf voldoende waard vind om met een man door het leven te willen gaan die het voor haar wel heeft.

Uiterlijk is nu eenmaal ook een (wetenschappelijke) factor die de experts vaak vergeten bij de selectie van de mannen.
Zie ook Sarath en Malou, daar wisten we op voorhand toch ook al dat hij qua looks niet past.
Het klikt nog een beetje vanwege de humor, maar dat duurt ook niet lang meer.
Anneke heeft waarschijnlijk gewoon een onveilige hechtingsstijl waardoor ze 'foute mannen' aantrekkelijk vindt. Maar met begeleiding is dat wel degelijk te beïnvloeden. Alleen van de MAFS experts hoef je dat niet te verwachten. :')

Eens dat Dirk ook gewoon een slechte match is, want bij hem is het contrast met waar ze normaal op valt wel enorm groot.
pi_212282238
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Anneke heeft waarschijnlijk gewoon een onveilige hechtingsstijl waardoor ze 'foute mannen' aantrekkelijk vindt. Maar met begeleiding is dat wel degelijk te beïnvloeden. Alleen van de MAFS experts hoef je dat niet te verwachten. :')

Eens dat Dirk ook gewoon een slechte match is, want bij hem is het contrast met waar ze normaal op valt wel enorm groot.
Misschien was het Anneke bij een andere man wel gelukt om het patroon te doorbreken en voor iets te gaan waar ze normaliter niet op valt. De afwachtende houding van Dirk (en idd geen begeleiding vanuit de experts) werkt denk ik ook niet echt mee.

Los van het gedrag van beiden snap ik ook het grote leeftijdsverschil niet zo als de experts uitgaan van de wetenschap. Want hieruit blijkt juist dat hoe minder leeftijdsverschil hoe groter de kans op een (blijvende) match. Dan zitten beide personen in dezelfde levensfase, hebben soortgelijke behoeften alsook jeugdherinneringen etc.
Statistiek wijst uit dat vanaf 5 jaar verschil de kans op een mismatch en breuk aanzienlijk groter wordt.

Maar goed dat MAFS geen echte wetenschap gebruikt wisten we al :+
pi_212297648
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef FYazz het volgende:

[..]
Misschien was het Anneke bij een andere man wel gelukt om het patroon te doorbreken en voor iets te gaan waar ze normaliter niet op valt. De afwachtende houding van Dirk (en idd geen begeleiding vanuit de experts) werkt denk ik ook niet echt mee.

Los van het gedrag van beiden snap ik ook het grote leeftijdsverschil niet zo als de experts uitgaan van de wetenschap. Want hieruit blijkt juist dat hoe minder leeftijdsverschil hoe groter de kans op een (blijvende) match. Dan zitten beide personen in dezelfde levensfase, hebben soortgelijke behoeften alsook jeugdherinneringen etc.
Statistiek wijst uit dat vanaf 5 jaar verschil de kans op een mismatch en breuk aanzienlijk groter wordt.

Maar goed dat MAFS geen echte wetenschap gebruikt wisten we al :+
Met 60 en 67 zit je toch wel ongeveer in dezelfde levensfase?
pi_212297936
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:45 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Met 60 en 67 zit je toch wel ongeveer in dezelfde levensfase?
Dat is ook een afhankelijk van de individuen zelf natuurlijk en van de generatie waarin je bent opgegroeid.
Maar het kan denk ik best behoorlijk schelen. Ene nog in het werkzame leven, de ander mogelijk al met pensioen. De ene nog relatief gezond, de ander met beginnende gebreken. De ene hangt nog in de 50-jaren, de ander op weg naar 70+ etc.
En als je dan zelf een man of vrouw bent die jong van geest is dan is 7 jaar ouder best wat.

Ik vind persoonlijk 7 jaar verschil voor mezelf ook te oud of te jong.
pi_212300642
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef FYazz het volgende:

[..]
Dat is ook een afhankelijk van de individuen zelf natuurlijk en van de generatie waarin je bent opgegroeid.
Maar het kan denk ik best behoorlijk schelen. Ene nog in het werkzame leven, de ander mogelijk al met pensioen. De ene nog relatief gezond, de ander met beginnende gebreken. De ene hangt nog in de 50-jaren, de ander op weg naar 70+ etc.

Dan kom je inderdaad echt bij de persoonlijke voorkeuren aan in welke levensfase je bepaalde situaties wenselijk vindt.

Mijn beste maatje word binnenkort vader op zijn 43e, en ik moet er absoluut niet aan denken om zo oud nog vader te worden (die van mij zijn bijna 18)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212306246
quote:

[..]
En als je dan zelf een man of vrouw bent die jong van geest is dan is 7 jaar ouder best wat.

Die uitgezakte ouwe taart van een Anneke loopt er qua kleding ook bij alsof ze 30 jaar jonger is. Best ordinair voor de leeftijd.
pi_212308271
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die uitgezakte ouwe taart van een Anneke loopt er qua kleding ook bij alsof ze 30 jaar jonger is. Best ordinair voor de leeftijd.
Ieder zijn smaak.
Iemand voor uitgezakte taart uitmaken vind ik persoonlijk ook niet heel chic.
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 20:17:38 #11
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_212311313
quote:

[..]

Op een gegeven moment gaat het toch meer om levensstijl dan leeftijd?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_212314413
Aflevering 9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212315553
Ben wel beetje klaar met Malou en Sarath :')

Hebben die twee beide borderliner ofzo
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:48:06 #14
3542 Gia
User under construction
pi_212318619
Ben nu 8 aan 't kijken.
Wat een taart, die Anneke. Heeft een heel onrealistisch eisenlijstje.
pi_212320852
Wat een graftak is dat mens met die monster-bril toch ook. Hoe ze daar beetje tekeer loopt te gaan in bed :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212320863
Aflevering van volgende week dinsdag gezien...lieve help Malou! De Karen is out and about again. Wat een persoonlijkheidsstoornis heeft dat kind. Niet mee te leven, run run Sarath! Red flags all over the place!
En vergeet die domme miep die zich 'expert' noemt, die zit daar alleen maar om de boel op te rekken voor het programma terwijl het trekken aan een dood paard is en puur vulling om de afleveringen vol te krijgen!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 februari 2024 @ 20:27:35 #17
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212323635
Ben benieuwd of Anneke wel ineens op Dirk gaat vallen als hij een rijke vent is met een villa en een Porsche voor de deur.

Wedden: Ja.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_212327660
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 08:21:33 #19
388664 crew  Dotteke
pi_212328373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
Wat een graftak is dat mens met die monster-bril toch ook. Hoe ze daar beetje tekeer loopt te gaan in bed :')
Malou bedoel je? Ja ik erger mij ook aan haar. Waarom doet ze uberhaupt mee aan dat programma vraag ik mij af.
Heb echt met die man te doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212328415
#teamDirk

Ik word gewoon helemaal naar van die Anneke
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 10:36:56 #21
388664 crew  Dotteke
pi_212329551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 08:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
#teamDirk

Zit het nu te kijken . Krijg de kriebels van dat mens. Jee zeg
Verstandig van Dirk dat hij weg liep en ook niet maar haar naar het diner en koppelsweekend wil.
Jammer dat je aan zo vrouw gekoppeld wordt. De experts slaan hier helemaal de plank mis
pi_212329655

pi_212330031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 08:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
#teamDirk

Ik zit gewoon boos voor de tv.
pi_212330133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zit het nu te kijken . Krijg de kriebels van dat mens. Jee zeg
Verstandig van Dirk dat hij weg liep en ook niet maar haar naar het diner en koppelsweekend wil.
Jammer dat je aan zo vrouw gekoppeld wordt. De experts slaan hier helemaal de plank mis
De Martijn van dit seizoen. Wat een naar, narcistisch mens.
  woensdag 7 februari 2024 @ 11:49:16 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212330333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
Bizar ja,
pi_212330417
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk hoe ze op deze match zijn gekomen. Die 'wetenschap' kan wel de prullenbak in.
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:20:23 #27
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212330654
Wat een stinkhoer is die Anneke.
Tering, Dirk had d'r gewoon een keer uit het niks een enorme stomp op d'r neus moeten geven :r
Gvd wat een aso, beetje bekakt te praten maar wat een vies vuil wijf.

Suzanne spoort ook niet :D
Bijna janken van een beetje knuffelen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212331325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:20 schreef matthijst het volgende:
Tering, Dirk had d'r gewoon een keer uit het niks een enorme stomp op d'r neus moeten geven :r

Die Anneke was heel erg goed haar best aan het doen, om vooral geen gezichtsverlies te lijden. Dat Dirk haar toch echt geweldig vond, maar dat ZIJ toch echt de deur dicht deed en niks voelde voor hem. Dat terwijl hij duidelijk liet merken haar een kenau te vinden.

Ook bij het weglopen dat zij totaal overbodig aangeeft dat hij op afstand moet blijven.

Ik denk dat de kijker wel beter weet en de kant van Dirk kiest.
pi_212331336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:57 schreef viceversa het volgende:
Onbegrijpelijk hoe ze op deze match zijn gekomen. Die 'wetenschap' kan wel de prullenbak in.
Jij denkt serieus dat er wetenschap aan te pas is gekomen? Jij denkt serieus aan de oprechtheid van dit programma? :D

Kijk even naar dat irritante overacting van Carlo Boszhard, dan weet je toch dat het allemaal voor de kijker is? :)
pi_212331375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Malou bedoel je? Ja ik erger mij ook aan haar. Waarom doet ze uberhaupt mee aan dat programma vraag ik mij af.
Heb echt met die man te doen.
Tja die man is sowieso onaantrekkelijk voor veel vrouwen. Het is gewoon een wijf. Praat veel en loopt alleen maar lichtgeraakt te janken.

Sowieso zijn het allemaal softies de kerels die meedoen..
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 13:29:29 #31
388664 crew  Dotteke
pi_212331386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja die man is sowieso onaantrekkelijk voor veel vrouwen. Het is gewoon een wijf. Praat veel en loopt alleen maar lichtgeraakt te janken.

Sowieso zijn het allemaal softies de kerels die meedoen..
Vind die Anneke ook zo bitch wat een vrouwen.
Vind die man van Malou ook niet aantrekkelijk maar dan kan je nog wel normaal met iemand omgaan
pi_212331410
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Vind die man van Malou ook niet aantrekkelijk maar dan kan je nog wel normaal met iemand omgaan
Dat klopt. Malou heeft gewoon issues.

Hoewel zo'n praatzieke Limburger natuurlijk ook schijt irritant is op een gegeven moment.
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:33:58 #33
28167 matthijst
pi_212331453
Weet niet hoe ze heet, maar bij die jarige denk ik elke keer dat ze met haar zoon op pad is.
Wat een babyface die gast :P
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:34:43 #34
28167 matthijst
pi_212331466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat klopt. Malou heeft gewoon issues.

Hoewel zo'n praatzieke Limburger natuurlijk ook schijt irritant is op een gegeven moment.
Pfff, die gast gáát maar door.
Dat telefoongesprek met die vriend van 'm ook. :')
pi_212331482
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:34 schreef matthijst het volgende:

[..]
Pfff, die gast gáát maar door.
Dat telefoongesprek met die vriend van 'm ook. :')
Dat mannen gesprekken voeren op die manier. Wel ernstig.
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:15:46 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212331989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat mannen gesprekken voeren op die manier. Wel ernstig.
Ik hoefde niet eens te kijken welke user dit zei.
Maar goed, ik zal happen:

WAAROM is het ernstig dat mannen/vrienden onderling over gevoel praten? (en waarom maakt ze dat een "wijf"?) Zitten we nog in 1845 of zo? Had ie ff een boom om moeten hakken of op een boksbal moeten slaan of zo?

Even los van t feit dat ik Sarath een enorme neuroot vind. Als je ergens mee zit, dan kun je dat toch uitpraten? Zouden meer mannen moeten doen. Heb je minder van die opgefokte toxic masculinity agressieve vreemdgaande dodo's rondlopen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_212332153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:15 schreef Ang3l het volgende:

toxic masculinity

Heb je hier last van ja? Geef eens een voorbeeld uit jouw leven? Als een man je auto/lekkende kraan of iets anders fixed? Of als ze huizen/wegen/bruggen bouwen.

Of misschien als ze zoiets als AI ontwikkelen wat momenteel in gebruik is door enorm veel mensen en een enorme vooruitgang betekend.

Vertel eens?
pi_212332171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 02:16 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 9

SPOILER
Dat Suzanne het niet voelt lijkt mij logisch. Bastiaan heeft kasthomo op zijn voorhoofd geschreven.
pi_212332621
Die Jeppe is trouwens net een low budget Jan Versteegh. Als hij iets minder hyper kan zijn en zij wat kan ontdooien kan het nog wel wat worden. Jeff en Jerny ook misschien. De rest is gedoemd te mislukken.

Die Grijze van het homostel komt ook erg nep over. Doet me denken aan die Rien :r van paar jaar terug, vooral heel graag op tv willen komen.
pi_212335775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Vuvuzelala het volgende:
Die Jeppe is trouwens net een low budget Jan Versteegh. Als hij iets minder hyper kan zijn en zij wat kan ontdooien kan het nog wel wat worden. Jeff en Jerny ook misschien. De rest is gedoemd te mislukken.

die Rien :r van paar jaar terug
Was dat niet die knakker die aan het eind begon te janken en zei “ik ben te mooi voor dit programma”?

Hou op hoor _O-
pi_212335832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Vuvuzelala het volgende:
Die Jeppe is trouwens net een low budget Jan Versteegh.
:D
  Miss 200.000.000! woensdag 7 februari 2024 @ 19:52:20 #42
367000 roos94
pi_212336743
Waarom zit in ieder seizoen een homokoppel, maar zelden een lesbisch koppel?
pi_212337882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 19:52 schreef roos94 het volgende:
Kijk je beste vriendin zwoel aan en doe mee zou ik zeggen ^O^
pi_212340454
Aflevering van MAFS van volgende week woensdag is echt next level shit. Die Anneke moet gewoon een actrice zijn, hysterisch en erg theatraal, wel mooie TV. En dan die Suzanne, die is veel te licht voor dit programma, potentieel faal koppel in de making. En die Jeppe en die Nijmeegse chick gaat het ook niet worden, die is veel te lief en die Jeppe veel te druk en te dominant.
Zijn er al imitaties te zien van dit seizoen MAFS? Bij B&B Vol Liefde deden twee cabaretiers persiflages/imitaties van de deelnemers, erg leuk.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 8 februari 2024 @ 07:18:46 #45
139407 jorienvdherik
pi_212341302
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef matthijst het volgende:
Weet niet hoe ze heet, maar bij die jarige denk ik elke keer dat ze met haar zoon op pad is.
Wat een babyface die gast :P
Is wel het koppel die zal slagen.
Voor het eerst dat vooral de vrouw de man leuk vind.

Zij boft ook wel met een slanke man, zij is wat voller
  donderdag 8 februari 2024 @ 07:58:15 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212341497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 19:52 schreef roos94 het volgende:
Afgelopen seizoen nog.
Maar wel iets minder vaak ja. Komt omdat die vanzelf al na 2 dates trouwen :P
L'Amour menaçant:
  Miss 200.000.000! donderdag 8 februari 2024 @ 08:09:21 #47
367000 roos94
pi_212341549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Afgelopen seizoen nog.
Maar wel iets minder vaak ja. Komt omdat die vanzelf al na 2 dates trouwen :P

8 homokoppels tegenover 2 lesbische koppels is niet iets minder.
pi_212341578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:20 schreef matthijst het volgende:

Wauw kan het ook iets minder?
pi_212341608
Moet de spoiler opmerking onderaan dit topic niet verplaatst worden naar het RTL topic?
  donderdag 8 februari 2024 @ 09:04:54 #50
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212341956
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef roos94 het volgende:

[..]
8 homokoppels tegenover 2 lesbische koppels is niet iets minder.
Ik kijk t pas 3 seizoenen, dus geen idee.
Maar ondanks mijn gekscherende opmerking denk ik dat dat wel meespeelt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2024 @ 09:15:42 #51
28167 matthijst
pi_212342029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw kan het ook iets minder?
Ah, jij vindt het normaal dat zo'n mens iemand compleet afbrandt op TV: je gebit is kut, je schoenen zijn kut, je kleren zijn kut, je bent zelf kut. Nee, daar moet je normaal op reageren *O*

Heb in jaren niet zo'n lomp, asociaal wijf gezien.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 februari 2024 @ 09:17:11 #52
367000 roos94
pi_212342042
O
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kijk t pas 3 seizoenen, dus geen idee.
Maar ondanks mijn gekscherende opmerking denk ik dat dat wel meespeelt.
Of de programmadirecteur van RTL en presentator zijn beide homofiele mannen en casten eerder homos dan lesbiennes?
  donderdag 8 februari 2024 @ 09:33:43 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212342243
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:17 schreef roos94 het volgende:
O
[..]
Of de programmadirecteur van RTL en presentator zijn beide homofiele mannen en casten eerder homos dan lesbiennes?
Kan ook. Of homo's maken nou eenmaal leukere/dramatischere reality tv.
En de acceptatie van homo's en lesbiennes staat ook echt niet op gelijke voet.

Kan vanalles zijn.
Ik vond overigens de lesbiennes van vorig seizoen een erg leuk koppel om te volgen O+
Lekker nuchter, weinig drama. Ook wel eens verfrissend :D
L'Amour menaçant:
  Miss 200.000.000! donderdag 8 februari 2024 @ 13:40:08 #54
367000 roos94
pi_212345993
Dat ding met anneke moet echt geacteerd zijn kan niet anders
  donderdag 8 februari 2024 @ 14:36:02 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212346715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:15 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ah, jij vindt het normaal dat zo'n mens iemand compleet afbrandt op TV: je gebit is kut, je schoenen zijn kut, je kleren zijn kut, je bent zelf kut. Nee, daar moet je normaal op reageren *O*

Heb in jaren niet zo'n lomp, asociaal wijf gezien.
Nou die Dirk is zelf ook stapelgek. De ingehouden woede op dat bed! :D Als je je zo gemakkelijk laat verleiden tot dit soort scènes, dan ben je niet helemaal honderd. Allebei knettergek en heerlijke TV. Het leek wel een sketch van Koot & Bie. _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 februari 2024 @ 14:51:17 #56
28167 matthijst
pi_212346868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef roos94 het volgende:
Dat ding met anneke moet echt geacteerd zijn kan niet anders
edit, ah verkeerde.
  donderdag 8 februari 2024 @ 17:55:18 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212349038
Anneke….

“IK hoef mijn balans niet terug te vinden”
“IK kom er wel”
“IK verdien zus en zo”
“IK ben een euforisch positief mens”
“Het gaat goed met me”

Mens. Ik geloof er geen ene reet van. Wie probeer je nu te overtuigen? Je doet alsof je Gods gift to mankind bent, maar volgens mij komt er een berg aan issues met je mee, die je door “acteerwerk” wegmoffelt.

Ze doet me nog t meest denken aan hyacinth bucket, uit Schine schijn.
L'Amour menaçant:
pi_212350582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jij denkt serieus dat er wetenschap aan te pas is gekomen? Jij denkt serieus aan de oprechtheid van dit programma? :D

Kijk even naar dat irritante overacting van Carlo Boszhard, dan weet je toch dat het allemaal voor de kijker is? :)
Het is leuk voor het programma als er wat succesverhalen zijn. Dat het mensenwerk is ipv wetenschap geloof ik direct. Wel heel irritant dat die coaches zich daarachter kunnen verschuilen.
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 19:42:31 #59
382129 crew  Donna
pi_212350673
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Anneke….

“IK kom er wel”
“IK verdien zus en zo”
“Het gaat goed met me”

Mens. Ik geloof er geen ene reet van. Wie probeer je nu te overtuigen? Je doet alsof je Gods gift to mankind bent, maar volgens mij komt er een berg aan issues met je mee, die je door “acteerwerk” wegmoffelt.

Dirk moest zich ook inhouden om niet in lachen uit te barsten.
pi_212351395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:18 schreef lily het volgende:
Moet de spoiler opmerking onderaan dit topic niet verplaatst worden naar het RTL topic?
Goed gezien. En gedaan. Thnx voor je oplettendheid ;)
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 21:27:28 #61
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_212352884
Ik snap alleen niet waarom ze bij een Anneke en Dirk en Malou en Sarath niet ingaan op waaróm ze gekoppeld zijn, en hoe ze eraan moeten werken. Ze moeten steeds maar geduld hebben en op zoek naar de match. Ja ehh, dat lukt dus blijkbaar niet zelf hè _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_212355290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 21:27 schreef Meke het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze bij een Anneke en Dirk en Malou en Sarath niet ingaan op waaróm ze gekoppeld zijn, en hoe ze eraan moeten werken. Ze moeten steeds maar geduld hebben en op zoek naar de match. Ja ehh, dat lukt dus blijkbaar niet zelf hè _O-
Omdat ze goed voor het format zijn natuurlijk. Die coaches zijn natuurlijk ook onderdeel van het programma.

Die donkere vrouw is bv. life coach. Dat zegt genoeg.
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 februari 2024 @ 08:30:42 #63
367000 roos94
pi_212355636
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 07:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Omdat ze goed voor het format zijn natuurlijk. Die coaches zijn natuurlijk ook onderdeel van het programma.

Die donkere vrouw is bv. life coach. Dat zegt genoeg.
Wat zegt het dan als iemand een life coach is?
pi_212356659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 08:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat zegt het dan als iemand een life coach is?
Als ik zeg: "Ik ben vanaf nu Life Coach!", ben ik life coach.

Snap je waar ik naartoe wil? Ook haar optreden met lege woorden moet voldoende zijn, om te snappen dat ze niks toevoegt. Het is constant deelnemers dwingen naar "Openstaan" en "kijken waar de metsss zit". :')
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 februari 2024 @ 10:45:51 #65
367000 roos94
pi_212356975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Als ik zeg: "Ik ben vanaf nu Life Coach!", ben ik life coach.

Snap je waar ik naartoe wil? Ook haar optreden met lege woorden moet voldoende zijn, om te snappen dat ze niks toevoegt. Het is constant deelnemers dwingen naar "Openstaan" en "kijken waar de metsss zit". :')
Ze is afgestudeerd in psychologie volgens linkedin.
pi_212358599
Heel benieuwd naar de imitatie van Anneke door 1 van die cabaretiers, denk dat ze zich hier wel mee kunnen uitleven, met Sarath en Malou idem. Als iemand al iets gezien heeft, zie ik het graag!
Allemaal cabaretteketet!
pi_212362183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd naar de imitatie van Anneke door 1 van die cabaretiers, denk dat ze zich hier wel mee kunnen uitleven, met Sarath en Malou idem. Als iemand al iets gezien heeft, zie ik het graag!
Maxvandenburg heeft Sharath en iemand die ik niet ken van mafs recent nagedaan. Hoop dat de rest nog volgt.
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
pi_212367780
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:10 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Maxvandenburg heeft Sharath en iemand die ik niet ken van mafs recent nagedaan. Hoop dat de rest nog volgt.
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Dat moet de moeder van Malou voorstellen meen ik :P
pi_212407480
Aflevering 11

SPOILER
pi_212409508
Ik krijg jeuk van het begrip 'grensoverschrijdend' tegenwoordig, maar gelijk hebben ze natuurlijk wel een beetje. https://lovereality.nl/ps(...)grensoverschrijdend/ Die zelfbenoemde 'wetenschappers' zijn clowns. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_212412102
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 04:11 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11

SPOILER
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?

Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien :r . De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
pi_212412198
Wat een stemmingswisselingen heeft die Malou, niet gezond. Helemaal heppie de peppie weer, totaal niet meer relevant meer voor het programma want het is niets en het wordt niets.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 13 februari 2024 @ 19:44:38 #73
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212415447
Niemand die Anneke vraagt: “goh. Waarom ligt het aan een ander en niet aan jou?” “Waaruit blijkt het dat je je best hebt gedaan” en “wat maakt het dat je je zo onnodig pretentieus opstelt” :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_212415582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Rene het volgende:
Niemand die Anneke vraagt: “goh. Waarom ligt het aan een ander en niet aan jou?” “Waaruit blijkt het dat je je best hebt gedaan” en “wat maakt het dat je je zo onnodig pretentieus opstelt” :7
Wat een draak van een vrouw....
pi_212416221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Rene het volgende:
Die is wat vol van zichzelf
  dinsdag 13 februari 2024 @ 22:34:10 #76
139407 jorienvdherik
pi_212418026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]

Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien :r . De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
De saaiste aflevering dit seizoen, man man man :Z
pi_212418816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]

Weinig koppels hebben de sympathie factor. Matig seizoen tot nu toe.
  woensdag 14 februari 2024 @ 01:18:24 #78
3542 Gia
User under construction
pi_212418823
"Als we aankomen in Nederland, dan wil ik nog wel even naar hem knikken, zo,....."

Ze vindt zichzelf heel wat! Kakwijf.
pi_212418845
Aflevering 12

Veel meer dan een kort gesprek met Patrick en een 30 seconden lange afdaling van een rotswand zien we niet van David en Kim, in aflevering 13 gaan ze alweer bijna terug naar Nederland. Heel vreemd. Van alle andere koppels (behalve Dirk en Anneke) is heel veel meer gefilmd. Excursies, etentjes, twijfels, zwemmen, strand, samen eten maken, winkelen, kerstman bezoeken, sauna, jetski. En van David en Kim? Echt veel minder.

Misschien zijn ze de tapes kwijt ofzo.
pi_212419054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 01:18 schreef Gia het volgende:
"Als we aankomen in Nederland, dan wil ik nog wel even naar hem knikken, zo,....."
Ja _O-
Tenenkrommende vreselijke vrouw.
pi_212419163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 04:11 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11

SPOILER
Hier hoef je niet te spoileren hoor, die is het videoland topic :D
  Miss 200.000.000! woensdag 14 februari 2024 @ 07:21:05 #82
367000 roos94
pi_212419186
David en kim zijn ook niet echt lekker tv materiaal. Slecht gecast
pi_212420387
ZIt net te kijken maar krijg echt de kribels van Anneke man o man wat een vrouw
En en al arrogantie
pi_212420419
O mooi ook dat noorderlicht daar waar Malou en lieve man staan :P
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:21:10 #85
450148 KapiteinIglo
pi_212420786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Anneke….

“IK kom er wel”
“IK verdien zus en zo”
“Het gaat goed met me”

euforistisch wel hè _O- _O-
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:28:50 #86
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_212423452
Het is toch net alsof ze een klappergebitje in heeft, ze kan die mond niet normaal bewegen, bang dat het er uit vliegt waarschijnlijk >:)

:B

[ Bericht 0% gewijzigd door Flow3r op 15-02-2024 00:15:02 ]
pi_212426985
Echt veel teveel aandacht voor Malou en Sarath en hun stomme activiteiten :r
pi_212427322
Net aflevering 10 gezien, Anneke :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:04:21 #89
28167 matthijst
pi_212429052
Die kop,van Suzanne, als ze Bastiaan moet vastpakken op die jetski.
Alsof ze verkracht wordt.
Wat een weirdo :N
pi_212429098
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
Echt veel teveel aandacht voor Malou en Sarath en hun stomme activiteiten :r
Die twee mannen zijn ook in Lapland maar doen ook maar aparte dingen.. :')
pi_212429633
Beetje matte aflevering, maar de eerste scheurtjes worden groter. Bij het ene stel iets meer dan bij het andere. Wat een aansteller die Zuurzanne...
De trackrecord van stellen die nog bij elkaar zijn na het programma wordt met de week lager... :Y
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:53:05 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212429672
Wat een vreselijk mens :') Ze hoeft niet bang te zijn dat ze ooit een kerel gaat vinden.
Rini dankjewel.
pi_212430001
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:07 schreef Magica het volgende:

[..]
Die twee mannen zijn ook in Lapland maar doen ook maar aparte dingen.. :')
Dat is waar. :')

Ik heb trouwens het idee dat Malou bij die rare activiteiten graag in eerste instantie een beetje lekker gek en quirky doet, maar als Sarath daar dan in mee gaat vindt ze het ongemakkelijk en bekoelt ze ineens en geeft ze achteraf cynisch commentaar op Sarath zijn gekheid.

Sorry voor de vage taal, maar ik probeer woorden te geven aan wat ik denk te zien. Telkens een beetje zo'n patroon.
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:57:16 #95
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212430358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat is waar. :')

Ik heb trouwens het idee dat Malou bij die rare activiteiten graag in eerste instantie een beetje lekker gek en quirky doet, maar als Sarath daar dan in mee gaat vindt ze het ongemakkelijk en bekoelt ze ineens en geeft ze achteraf cynisch commentaar op Sarath zijn gekheid.

Sorry voor de vage taal, maar ik probeer woorden te geven aan wat ik denk te zien. Telkens een beetje zo'n patroon.
Klopt, in dat gesprekje legt ze ook weer alle schuld bij hem neer. Het komt door zijn emoties steeds. Nee, het komt door haar, maar omdat ze dat niet toe wilt geven legt ze het bij hem neer. Zo opzichtig..
Rini dankjewel.
pi_212431012
Sarath is een beetje kinds merk ik en zij ook op een bepaalde manier, maar toch werkt het niet tussen die 2 omdat zij zo toxic kan zijn en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Je moet maar afwachten hoe ze de volgende dag wakker wordt telkens.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 februari 2024 @ 14:02:02 #97
139407 jorienvdherik
pi_212436425
Jerney en Jeffrey, hij vind haar al niet meer leuk
  donderdag 15 februari 2024 @ 14:24:34 #98
28167 matthijst
pi_212436819
Dat was vrij rap klaar, ze kon geen winkel kiezen, dus dumpen :Z
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 15:12:03 #99
382129 crew  Donna
pi_212437666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Sarath is een beetje kinds merk ik en zij ook op een bepaalde manier, maar toch werkt het niet tussen die 2 omdat zij zo toxic kan zijn en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Je moet maar afwachten hoe ze de volgende dag wakker wordt telkens.
Malou vindt hem gewoon ook echt niet aantrekkelijk. Hij zegt ook steeds 'lekker kwebbelen'. Nou als je ergens van opdroogt. _O-
Vreselijk die kerel.
  donderdag 15 februari 2024 @ 15:47:31 #100
28167 matthijst
pi_212438201
Is ook lastig. Die Suzanne kan nog zo aardig zijn (is ze ook niet), maar dat paardengebit kijk je ook niet langsheen.
pi_212438312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:47 schreef matthijst het volgende:
Is ook lastig. Die Suzanne kan nog zo aardig zijn (is ze ook niet), maar dat paardengebit kijk je ook niet langsheen.
Hoho, ze heeft wel recht op een type Winston Gerschtanowitz.
pi_212438333
De deugpolitie is lekker op dreef de laatste tijd (zie artikel hier onder). Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in en roep dit al enkele seizoenen, maar om dit nu op grensoverschrijdende TV te gooien gaat mij wat te ver. We worden wel als kijker in de maling genomen met al die huwelijken en relaties die voortdurend stranden tijdens of vlak na een seizoen. Ze kunnen wat dat betreft dat trouw onderdeel best schrappen maar er een totaal andere datingshow van maken die wel elementen heeft maar dat trouwen er gewoon uit halen. En ja, dat zal dan een andere naam moeten krijgen.
En die zelfbenoemde 'experts' moeten er ook uit. Die geloven alleen in zichzelf en en zitten daar alleen maar om het vaak bij voorbaat kansloze process maar te uit te melken, alleen voor de kijkcijfers. Dat is het heikele punt van dit alles.

https://www.mediacourant.(...)ow-dit-is-marteling/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 februari 2024 @ 16:03:42 #103
28167 matthijst
pi_212438415
Neem aan dat er niemand kijkt in de hoop dat alle stellen een paar weken rozengeur en maneschijn krijgen met een happily ever after?

Kijk zelf juist om me te verbazen over mafklappers zoals Suzanne, die huivert als iemand haar aanraakt. En dat gestoorde wief die Dirk liep af te zeiken. "Hebben Jerney en Jeffrey nou echt liggen neuken"...
Die twee homo's bv, zijn supersaai, prima voor hun zelf, maar om naar te kijken geen ruk aan.
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 17:20:51 #104
382129 crew  Donna
pi_212439399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef matthijst het volgende:
Neem aan dat er niemand kijkt in de hoop dat alle stellen een paar weken rozengeur en maneschijn krijgen met een happily ever after?

Kijk zelf juist om me te verbazen over mafklappers zoals Suzanne, die huivert als iemand haar aanraakt. En dat gestoorde wief die Dirk liep af te zeiken. "Hebben Jerney en Jeffrey nou echt liggen neuken"...
Die twee homo's bv, zijn supersaai, prima voor hun zelf, maar om naar te kijken geen ruk aan.
Ik vind dat eigenlijk wel het leukste. :D
pi_212439830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
De deugpolitie is lekker op dreef de laatste tijd (zie artikel hier onder). Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in en roep dit al enkele seizoenen, maar om dit nu op grensoverschrijdende TV te gooien gaat mij wat te ver. We worden wel als kijker in de maling genomen met al die huwelijken en relaties die voortdurend stranden tijdens of vlak na een seizoen. Ze kunnen wat dat betreft dat trouw onderdeel best schrappen maar er een totaal andere datingshow van maken die wel elementen heeft maar dat trouwen er gewoon uit halen. En ja, dat zal dan een andere naam moeten krijgen.
En die zelfbenoemde 'experts' moeten er ook uit. Die geloven alleen in zichzelf en en zitten daar alleen maar om het vaak bij voorbaat kansloze process maar te uit te melken, alleen voor de kijkcijfers. Dat is het heikele punt van dit alles.

https://www.mediacourant.(...)ow-dit-is-marteling/
Daarom vind ik de reactie van Anneke, hoe lomp en arrogant deze wellicht overkomt, toch wel sterk.
Ze geeft haar grens aan. Tot hier en niet verder en ik ga niet voor een showtje mijn eigen grens over.

Bij Malou en Sarath krijg ik bijvoorbeeld een heel ongemakkelijk gevoel. Niet zozeer grensoverschrijdend gedrag, maar voelt ook niet zuiver. Voor de show en 'waardigheid' blijven ze lollig en lief doen, maar ze gaan beide toch een bepaalde grens over.

En dat een vrouw als Suzanne wordt geselecteerd die duidelijk problemen heeft met fysiek contact en intimiteit is misschien wel op de grens.

Verder heb ik het niet op Angela dus nog steeds #teamMafs :)
pi_212442627
Ook al heb ik Videoland en kan twee afleveringen vooruit kijken, ben die irl-serie zo zat! Allemaal zo voorspelbaar en vaak in scene gezet dat het tijdsverspilling is om verder te kijken. En ja, Anneke lijkt een heks die voelt alsof ze eruit ziet als 40 jaar, maar eerder een hippe 80-plusser. Dirk eigenlijk niet veel beter, ken mannen van 67 jaar die er beter opgedroogd uit zien, zonder hangbuik en achterstallig gebit.

De rest van de stellen is zo ontiegelijk saai, nee, ga de rest van de afleveringen niet meer kijken tenzij er eentje een expert vermoordt.
  Miss 200.000.000! donderdag 15 februari 2024 @ 21:35:26 #107
367000 roos94
pi_212443405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:54 schreef FYazz het volgende:

[..]
Daarom vind ik de reactie van Anneke, hoe lomp en arrogant deze wellicht overkomt, toch wel sterk.
Ze geeft haar grens aan. Tot hier en niet verder en ik ga niet voor een showtje mijn eigen grens over.

Bij Malou en Sarath krijg ik bijvoorbeeld een heel ongemakkelijk gevoel. Niet zozeer grensoverschrijdend gedrag, maar voelt ook niet zuiver. Voor de show en 'waardigheid' blijven ze lollig en lief doen, maar ze gaan beide toch een bepaalde grens over.

En dat een vrouw als Suzanne wordt geselecteerd die duidelijk problemen heeft met fysiek contact en intimiteit is misschien wel op de grens.

Verder heb ik het niet op Angela dus nog steeds #teamMafs :)
Waarom heeft suzanne problemen. Ze voelt gewoon 0 aantrekking tot Klaas van Eerden.
pi_212443554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waarom heeft suzanne problemen. Ze voelt gewoon 0 aantrekking tot Klaas van Eerden.
Kan, bij alle koppels kreeg ik al pijn in mijn buik, werkelijk nergens een klik te bekennen. BZV heeft een veel betere vibe.
pi_212444434
De matches zijn allemaal vreselijk.
Maar is dat eigenlijk niet altijd zo geweest?
Ik kijk dit programma al jaren maar mij staat bij dat het voornamelijk altijd misgaat. Op een enkele uitzondering na.
Het is gewoon doodsimpel vermaak. Voor ons kijkers dan.
pi_212444487
quote:

[..]
Los van het gebrek aan aantrekkingskracht.
Een vrouw van 40 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en zeer ongemakkelijk (of enkel functioneel) op aanrakingen en intimiteit reageert is wat mij betreft niet het beste matchmateriaal voor Mafs. Voor zichzelf niet en ook voor Bastiaan niet.
pi_212445692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef FYazz het volgende:

[..]
Los van het gebrek aan aantrekkingskracht.
Een vrouw van 40 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en zeer ongemakkelijk (of enkel functioneel) op aanrakingen en intimiteit reageert is wat mij betreft niet het beste matchmateriaal voor Mafs. Voor zichzelf niet en ook voor Bastiaan niet.
Ik vind haar niet ongeschikt voo het programma, maar het is gewoon de zoveelste prutmatch. Zij is zo'n typische net5 kijkende eeuwige single die iets sexy's wilt om haar te ontdooien. Maar dan krijgt ze Bastiaan.. een man met 0 sex appeal. En daar wilt ze zich overheen zetten, maar zijn hele (overdreven meegaande) houding gaat dan ook tegenwerken.

Sowieso zijn het de laatste jaren bijna altijd de vrouwen die de mannen afwijzen. Ze kunnen blijkbaar echt geen geschikte (degelijke) mannen casten. Vorig jaar hadden ze Martijn, maar dat was dan ook meteen weer een ongelofelijke klootzak. Dus dit jaar weer allemaal doetjes.
pi_212445841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ik vind haar niet ongeschikt voo het programma, maar het is gewoon de zoveelste prutmatch. Zij is zo'n typische net5 kijkende eeuwige single die iets sexy's wilt om haar te ontdooien. Maar dan krijgt ze Bastiaan.. een man met 0 sex appeal. En daar wilt ze zich overheen zetten, maar zijn hele (overdreven meegaande) houding gaat dan ook tegenwerken.

Sowieso zijn het de laatste jaren bijna altijd de vrouwen die de mannen afwijzen. Ze kunnen blijkbaar echt geen geschikte (degelijke) mannen casten. Vorig jaar hadden ze Martijn, maar dat was dan ook meteen weer een ongelofelijke klootzak. Dus dit jaar weer allemaal doetjes.
Maar hoe realistisch is het dat een ‘sexy’ type (vindt zij) als Winston Gerschtanowitz kiest voor Suzanne?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 00:12:18 ]
  vrijdag 16 februari 2024 @ 00:13:23 #113
450148 KapiteinIglo
pi_212445872
Ik vind die kleding van Suzanne echt afgrijselijk. Iedere keer kijk ik vol verwondering waar ze haar volgende vitrage nou weer vandaan heeft gehaald.
Ze is 40 maar kleed zich als 90 :')

Sexappeal 0
pi_212445911
Bij sommige kandidaten denk ik weleens dat ze te hoge eisen hebben.
pi_212445945
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]

Een eeuwige single op die leeftijd zonder ervaring met een serieuze relatie vind ik persoonlijk wel ongeschikt voor een huwelijksavontuur. Dat is van niets naar alles ofzo en ook nog in een snelkookpan terwijl ze al 40 jaar rustig aan doet.
Ook naar Bastiaan toe wordt de druk wel heel hoog gelegd. Van alles minder dan Winston wordt ze niet warm :@

Ik snap best haar behoefte, maar doe dan mee aan Lang Leve de Liefde, First Dates, B&B vol liefde etc. (Maar ja, ze droomde al 25 jaar van die trouwjurk).

Of cast haar niet omdat je als expert weet dat ze niet gaat ontdooien binnen een paar weken (en zij mogelijk ook niet een 'hunk' als Winston aan de haak zal kunnen slaan).

Maar goed, dat is Mafs.

Met het laatste zeker eens.
De mannen die ze de laatste jaren casten zijn geen beste matches.

Ik zeg Ciao Ciao :X
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 februari 2024 @ 07:00:42 #116
367000 roos94
pi_212446404
Jullie haten teveel op suzanne :{w
  vrijdag 16 februari 2024 @ 08:54:00 #117
28167 matthijst
pi_212447430
quote:

[..]
Uhm, als je bijna gaat huilen als iemand een zoen op je wang geeft.
Of bijna doordraait als je achterop een jetski iemand vast moet houden, dan zit er ergens iets niet helemaal goed in je hoofd.

Kan die gast een kneus zijn, maar die reacties van haar zijn niet normaal.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 09:26:22 #118
450148 KapiteinIglo
pi_212447801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:54 schreef matthijst het volgende:

[..]
Uhm, als je bijna gaat huilen als iemand een zoen op je wang geeft.
Of bijna doordraait als je achterop een jetski iemand vast moet houden, dan zit er ergens iets niet helemaal goed in je hoofd.

Kan die gast een kneus zijn, maar die reacties van haar zijn niet normaal.
dit, plus ze is er niet eerlijk over dus kan hij er ook geen rekening mee houden
pi_212447813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 07:00 schreef roos94 het volgende:
Geen haat, aardige en leuke vrouw volgens mij :). Maar Bastiaan is wel het type (ook aardige man, niets mis mee) waar ze het van hebben moet. Als ze hem al niks vindt, dan blijft ze denk ik voor altijd vrijgezel. Ook prima. Maar al die eisen en een soort van droomman willen hebben werkt gewoon niet mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 09:27:46 ]
pi_212447973
quote:
Hou op hoor. Ik haat op niemand :{w

Geef gewoon een mening op basis van wat ik zie en hoe ik dat interpreteer. Dat dit afwijkt van jouw blik maakt niet dat ik (we) nu haten op Suzanne.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:05:17 #121
450148 KapiteinIglo
pi_212449656
quote:
Definieer haten?
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:38:18 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212450041
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 00:22 schreef FYazz het volgende:

[..]
Een eeuwige single op die leeftijd zonder ervaring met een serieuze relatie vind ik persoonlijk wel ongeschikt voor een huwelijksavontuur. Dat is van niets naar alles ofzo en ook nog in een snelkookpan terwijl ze al 40 jaar rustig aan doet.
Ook naar Bastiaan toe wordt de druk wel heel hoog gelegd. Van alles minder dan Winston wordt ze niet warm :@

Ik snap best haar behoefte, maar doe dan mee aan Lang Leve de Liefde, First Dates, B&B vol liefde etc. (Maar ja, ze droomde al 25 jaar van die trouwjurk).

Of cast haar niet omdat je als expert weet dat ze niet gaat ontdooien binnen een paar weken (en zij mogelijk ook niet een 'hunk' als Winston aan de haak zal kunnen slaan).

Maar goed, dat is Mafs.

Met het laatste zeker eens.
De mannen die ze de laatste jaren casten zijn geen beste matches.

Ik zeg Ciao Ciao :X
Wild is met een d. :)

Ik heb het overigens wel een beetje met haar te doen. Volgens mij best een leuke meid met wie je veel lol kan hebben, maar ze knokt er veel te veel tegen dat ze hem absoluut niets vindt. Wat nu eenmaal kan. Terwijl ze vindt dat ze het een kans moet geven. Ik denk dat ze heel plichtsgetrouw is. Ze heeft ervoor getekend om vijf weken mee te doen en ervoor open te staan, maar dat benauwt haar nu enorm. Denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 13:50:33 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212450818
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wild is met een d. :)

Ik heb het overigens wel een beetje met haar te doen. Volgens mij best een leuke meid met wie je veel lol kan hebben, maar ze knokt er veel te veel tegen dat ze hem absoluut niets vindt. Wat nu eenmaal kan. Terwijl ze vindt dat ze het een kans moet geven. Ik denk dat ze heel plichtsgetrouw is. Ze heeft ervoor getekend om vijf weken mee te doen en ervoor open te staan, maar dat benauwt haar nu enorm. Denk ik.
Plus iedereen vindt dat het een match zou moeten zijn. Dus waarom is dat niet zo. Dus laat ik het gewoon nu doorzetten. Tegen mijzelf en mijn eigen wil in. Maar het zou toch moeten?

Lastig dilemma...
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:26:01 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212452760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:50 schreef Rene het volgende:

[..]
Plus iedereen vindt dat het een match zou moeten zijn. Dus waarom is dat niet zo. Dus laat ik het gewoon nu doorzetten. Tegen mijzelf en mijn eigen wil in. Maar het zou toch moeten?

Lastig dilemma...
En dan is ze gewoon een beetje een nerd ook, net als wij allemaal hier, maar dan nóg een flink stuk slimmer :wtf: en dat helpt ook niet in zo'n ingewikkeld gedachtenproces waarin moraliteit en wensdenken elkaar afwisselen. En doordat ze een slimme, beetje wereldvreemde nerd is, komt ze ook nog eens ietwat nukkig over.

Ik ben het wel met anderen eens dat zij niet zo geschikt is voor dit programma. Daarvoor moet je gewoon een aandachtsgeile, domme, gewetensloze ploert zijn. Is voor iedereen het leukste.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:45:55 #125
28167 matthijst
pi_212452991
  vrijdag 16 februari 2024 @ 17:32:23 #126
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_212453549
Het grapje over dat de bank iedereen als boef behandeld niet grappig vinden en dan zelf de functie Financial Crime Compliance Specialist hebben.

Wat praten die Gerben en Erik trouwens beroerd Engels zeg.
De mensen zijn gek geworden
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:32:08 #127
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212456485
Wat me opvalt is dat al bijna al die vrouwen het “rustig aan willen doen”
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212456606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef Da hopman het volgende:
Het grapje over dat de bank iedereen als boef behandeld niet grappig vinden en dan zelf de functie Financial Crime Compliance Specialist hebben.
Ja, haha, ik zag het ook op haar LinkedIn. Wat een aparte carrière eigenlijk. Voor iemand die de hotelschool heeft gedaan.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:41:35 #129
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212456674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef Da hopman het volgende:

Wat praten die Gerben en Erik trouwens beroerd Engels zeg.
Viel me ook op ja :D
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212457855
quote:
Een 5 wordt gematcht met een 5, maar is teleurgesteld dat die 5 geen 8 is. Een 8 waar ze op sopte in de jaren 90. Ja sorry, wat denkt ze wel niet?
pi_212458916
Ik lees in dit topic dat Suzanne dus iets met Winston Gerschtanowitz heeft (althans op valt bedoel ik dan)? Ik heb dat helemaal gemist :D
pi_212462323
quote:
Suzanne heeft de stem van Mickey Mouse :P
pi_212490897
Wel apart dat Suzanne die kleine aanraking op de waterscooter niet eens ziet als een vriendelijke toenadering maar als iets puur functioneels. Puur functioneel is iemand helpen bij de deur van de trein met een buggy. Je bent met je getrouwde vent op vakantie, had dan nee gezegd.

Eigenlijk zou ik dat nog wel een keer willen zien dat iemand de ballen heeft om nee te zeggen op de trouwdag.
Dat zou pas een klap zijn. Tienduizenden euro's productiebudget in die dag gestoken, iedereen in vol ornaat, cameraploeg en dan nee zeggen.

Weet iemand of dat op de internationale edities al eens ooit gebeurd is?
pi_212491256
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 23:00 schreef W00fer het volgende:
Wel apart dat Suzanne die kleine aanraking op de waterscooter niet eens ziet als een vriendelijke toenadering maar als iets puur functioneels. Puur functioneel is iemand helpen bij de deur van de trein met een buggy. Je bent met je getrouwde vent op vakantie, had dan nee gezegd.

Eigenlijk zou ik dat nog wel een keer willen zien dat iemand de ballen heeft om nee te zeggen op de trouwdag.
Dat zou pas een klap zijn. Tienduizenden euro's productiebudget in die dag gestoken, iedereen in vol ornaat, cameraploeg en dan nee zeggen.

Weet iemand of dat op de internationale edities al eens ooit gebeurd is?
  Miss 200.000.000! maandag 19 februari 2024 @ 06:40:22 #135
367000 roos94
  Moderator maandag 19 februari 2024 @ 08:13:20 #136
388664 crew  Dotteke
pi_212492570
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 06:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit voelt echt me-ga nep
Dat idee heb ik dus ook. Ze laten niet eens haar gezicht zien
Ziet er een beetje te gemaakt uit.
pi_212497168
Seizoen 10 komt eraan!

https://www.telegraaf.nl/(...)rried-at-first-sight

Het zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de hele act van Malou niet. De happy dance, de goh wat fijn dat ik Sarath heb leren kennen. Als je goed luistert naar wat ze eigenlijk zegt, zegt ze ook oke dat was het en weer door.
Dan denk ik wie zit je nou voor de gek te houden. Ik snap dat ze Sarath niet te hard wil kwetsen en ook misschien van de expert wel iets daarover hoorde maar het is nu wel apart allemaal.

De huwelijksreis van David en Kim kan verder niet saaier. Een rots bekijken, een terrasje. Ik heb echt het idee dat Kim zoekt naar redenen om onder het samenwonen uit te komen. Vergaderingen :')

Bij Jeppe en Jantine gaat het prima op het oog. Denk dat zij het enige koppel zijn wat nog een beetje ver gaat komen.

Verder Eric en Gerben blijft allemaal nog wat rustigjes.

Van social media begreep ik

SPOILER
Na 13 afleveringen is dit de tussenstand

Dirk & Anneke - behoeft geen uitleg, aflevering 14 gaat ze door met hem toespreken
Sarath & Malou - Malou wil niet verder
Jeffrey en Jerney - Ziet er prima uit
Suzanne en Bastiaan - gaat nie zo best
Jeppe en Jantine - ziet er prima uit
Eric en Gerben - allemaal nog wat rustig
David en Kim - Kim twijfelt

[ Bericht 38% gewijzigd door W00fer op 20-02-2024 01:25:39 ]
pi_212513734
Jantine die sushi snijdt _O-
  Moderator dinsdag 20 februari 2024 @ 20:26:33 #139
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212516271
Jantine in de sportschool. Heerlijk commentaar hahaha :7
pi_212516324
Vind Jeppe en Jantine trouwens steeds beter worden als stel.

Suzanne vergoelijkt dat ze niet echt het gesprek aangaat met Bastiaan. Heb ook wel het idee dat dat samenhangt met die crappy experts wiens adviezen nooit werken en in die zin begrijp ik dat het lastig is om te bedenken waar je nou goed aan doet. Alleen mijn ervaring is dat niet benoemen wat is in elke context vrij averechts werkt. Denk dat Suzanne nu ook onnodig veel afstand creëert. Tuurlijk als ze zich wel uitspreekt pakt dat ook niet per definitie goed uit, maar zonder uitspreken vergooi je mi bijna gegarandeerd de kansen om nog nader tot elkaar te komen.

Malou en Sarath en die twee mannen in Lapland waren hartstikke saai.

Van Kim en David weer amper een glimp kunnen opvangen, maar vond Kim's insteek van het samenwonen wel heel apart. Dat leek meer richting conventioneel daten te gaan. Snap ook wel dat een hele werkweek samen doorbrengen niet altijd even praktisch is, maar één dag moet toch wel lukken?
pi_212517677
Ik word zo geil van die stem van Suzanne. Broekje zit vol voorvocht
pi_212517742
Suzanne: “Ik weet niet perse of dit voor groei zorgt of juist een stukje naar beneden…omdat ik gewoon chagrijnige mensen niet zo leuk vindt. Dat vind ik gewoon zonde van mijn tijd, chagrijnig zijn…”

Hoe leeft zij dan met zichzelf?
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 februari 2024 @ 22:23:37 #143
367000 roos94
pi_212518000
Volgensmij is Jeppe irl vet eenzaam oid.
pi_212518036
Suzanne, daar komt alleen maar een poolwind uit haar mond wat een vriesvak/grijze muis. Vond haar in het begin wel wat hebben maar dat is snel verdwenen, in niets een match met Klaas van Eerden....Er komt altijd een stukje walging bij haar als ze over hem praat alsof ze een beetje moet overgeven...in haar mond...
Jeppe en Jantine gaan het ook niet worden in the end, veel te vrijblijvend en ook een grijze muis die Jantine.
Het homostel zou best wel wat kunnen worden maar denk dat die nog wel een dip te verwerken krijgen.
Malou, de vleesgeworden 'Karen' met haar ingehouden irritaties en soms als uitbarstende vulkaan moet maar snel gaan dansen op een berg of zo, en Sarath weer terug naar dat Limburg van hem.
Morgen weer een fijn stukje Dirk en Anneke en ze beloofd weer volkomen zichzelf te zijn als ik de voorstukjes zo zie, gewoon weer haar ware Karen die ze is, ten toon spreiden....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212518273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 22:23 schreef roos94 het volgende:
Viel mij ook op. Dat drukke gedoe gebruikt hij als schild tegen zijn eenzaamheid. Best een toffe gozer verder, ik gun hem een leuke vrouw, want met Jantine gaat 't 'm niet worden.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 23:15:51 #146
28167 matthijst
pi_212518702
Suzanne, brrr, helemaal niks :N

Die Jantine in de sportschool ^O^
Mooi Jeppe afzeiken.

[ Bericht 40% gewijzigd door matthijst op 20-02-2024 23:34:38 ]
pi_212519265
Suzanne kan niet tegen chagrijnige mensen. Misschien ligt het aan mij maar iedereen heeft toch wel kleine irritaties elke week? Heel het leven is toch niet alleen maar feest?
pi_212519515
In aflevering 14 weer geen David en Kim. In aflevering 15 het koppelsdiner (niet meer het koppelsweekend) zie je dat het e.e.a. verteld wordt waarom het zo gelopen is. En ik denk dat ze Dirk een nieuwe partner gunnen.

Malou die ineens niets meer van Sarath weten wilde, terwijl ze eerder aangaf dat ze na de huwelijksreis een paar dagen rust wilde om daarna verder te gaan (eenzijdig opgelegd aan Sarath). En nu ineens lijkt ze helemaal niets meer te willen. Ze vond hem zo'n lieve man?

Het samenwonen is weer geknipt tot hele hele korte proporties. 1 avondje zijn de mensen bij elkaar, dat is toch geen samenwoonprincipe?

Ik denk zelf dat het einde nadert, als ze nu al bij aflevering 15 het diner doen en daarna een paar nabesprekingen. Zonde want er waren in eerdere seizoenen zeker 20+ afleveringen.
pi_212520130
Er zijn 22 afleveringen. Dus het nabespreken/evalueren zal lang gerekt worden. Misschien dat sommige koppels pas na het diner gaan "samenwonen".
  woensdag 21 februari 2024 @ 09:10:10 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212520395
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef matthijst het volgende:
Suzanne, brrr, helemaal niks :N

Die Jantine in de sportschool ^O^
Mooi Jeppe afzeiken.
Gelukkig wist Jeppe heel goed van zichzelf dat ie een haantje was en liep te showen :D
Zelfkennis is ook goed.
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 februari 2024 @ 09:11:33 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212520401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 20:31 schreef Stepperoller het volgende:

die twee mannen in Lapland waren hartstikke saai.

Juice!

SPOILER
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 09:18:58 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212520452
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 22:23 schreef roos94 het volgende:
Zei hij al.
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 09:20:32 #153
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212520458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Juice!

SPOILER
Goh. Verwacht je niet :o
  woensdag 21 februari 2024 @ 09:34:01 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212520541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 09:20 schreef Rene het volgende:

[..]
Goh. Verwacht je niet :o
Sarcast :P
L'Amour menaçant:
pi_212520764
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef W00fer het volgende:

Het zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de hele act van Malou niet. De happy dance, de goh wat fijn dat ik Sarath heb leren kennen. Als je goed luistert naar wat ze eigenlijk zegt, zegt ze ook oke dat was het en weer door.
Dan denk ik wie zit je nou voor de gek te houden. Ik snap dat ze Sarath niet te hard wil kwetsen en ook misschien van de expert wel iets daarover hoorde maar het is nu wel apart allemaal.

Malou wil graag door de kijker sympathiek gevonden worden.
In feite is dit huwelijk hetzelfde als met Dirk en Anneke. Op de trouwdag wist ze het al dat het niets ging worden (haar paps wist het ook al toen hij haar weggaf, je zag hem met een bepaalde blik kijken naar Sarath).

En waar Anneke zo iets heeft van ik ben 60 jaar, bepaal mijn eigen grens en hoef door niemand meer aardig gevonden te worden, wil Malou toch wel graag leuk/aardig overkomen op tv.

Dus voor de camera een vrolijke en nette act. Maar zeker weten dat ze na terugkomst op Schiphol samen met haar vriendin lekker heeft geroddeld over dat ze toch niet op zo'n vent kan zitten :D
pi_212526840
Suzanne die haar man niet heeft gemist. Goh. :P Vind het er heel dik bovenop liggen dat zij hem echt niet moet.
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 19:50:46 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212528144
Zo even lekker voor Anneke haar eenzijdige verhaal zitten. O+
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 20:56:02 #158
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212529144
Mijn hemel. De bipolairiteit, narcisme, domheid en vooral misplaatste zelfingenomenheid spat van het scherm.

“Jij geniet van het beeld” (- houdt van jezelf)
Voor mensen die kunnen denken een rake opmerking. Anneke ziet het niet. Die vindt her een compliment. :')
pi_212529408
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe Anneke het leven is doorgekomen met zo’n instelling. Heeft zij ooit wel gewerkt etc? Lijkt geen enkele vorm van zelfreflectie te hebben.
pi_212530137
Suzanne heeft nooit Friends gezien. Haar stem is ook niet te doen. Klaas van Eerden slist en heeft 0 sex appeal. Dus snap Suzanne wel, maar zij straalt ook 0 seks appeal uit. Ze heeft wel een open blik. Dat dan weer wel.

Anneke is teleurgesteld, ok… maar er komt soms een valsheid naar boven... Niet ok. Ze probeert ook constant heel overtuigend te zeggen dat met haar alles goed gaat. Die intonatie ook. Brrrr… “Ik wil niet kwetsen”, maar geeft graag steken onder water. Dirk is ook veel te gevoelig.

Het homostel is saai.

Sarath is ook te gevoelig en liep veel te hard van stapel. Kinderlijk ook. Maar goed, kinderlijk
is dat vrouwtje ook.

Heeft Jeppe wel vrienden? Jantine… tsja, weet niet. Maar ze deelt wel scheten in de groepsapp.

Jerney en Jeffrey had ik wel goede hoop op. Maar ja…

Er doet nog een stel mee en daar spatten de vonken vanaf. Ben de namen vergeten. Ze hebben 5 min. schermtijd gehad
pi_212530150
Anneke, Tanneke Toverkanneke...was weer helemaal in haar inner-Karen getransformeerd. Ze gaan die twee dus nog niet loslaten, ik heb er geen fiducie in. Dirk wil wel, maar zij is zo bloed eigenwijs!
Verder echt geen verwachting dat alle stellen het gaan redden, en nee ook niet bij de stellen waar het nu (nog) voor de wind mee gaat zoals Jeppe en Jantine en Jerney en Jeffrey en Erik en Gerben. Failseason in the making, maar what's new....
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 februari 2024 @ 22:07:23 #162
28167 matthijst
pi_212530355
Die Anneke, wat een irritant wijf :r
Als je die twee ziet zouden ze prima bij elkaar passen, qua uiterlijk.
Zo vaag dat dat wijf zo lomp is, terwijl ze het verheven kakkertje uithangt :s)
pi_212530694
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Anneke, Tanneke Toverkanneke...was weer helemaal in haar inner-Karen getransformeerd. Ze gaan die twee dus nog niet loslaten, ik heb er geen fiducie in. Dirk wil wel, maar zij is zo bloed eigenwijs!
Verder echt geen verwachting dat alle stellen het gaan redden, en nee ook niet bij de stellen waar het nu (nog) voor de wind mee gaat zoals Jeppe en Jantine en Jerney en Jeffrey en Erik en Gerben. Failseason in the making, maar what's new....
Het lijkt ieder seizoen erger te worden met al die mismatchen.

Rowan en Ashley van vorig seizoen zijn nu wel gelukkig met elkaar. Maar dat was ook een zeldzame schot in de roos. Helaas heeft Rowan 2 miskramen achter de rug, dat is wel zielig :{
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 22:50:19 #164
382129 crew  Donna
pi_212530911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:01 schreef FYazz het volgende:

[..]
Malou wil graag door de kijker sympathiek gevonden worden.
In feite is dit huwelijk hetzelfde als met Dirk en Anneke. Op de trouwdag wist ze het al dat het niets ging worden (haar paps wist het ook al toen hij haar weggaf, je zag hem met een bepaalde blik kijken naar Sarath).

En waar Anneke zo iets heeft van ik ben 60 jaar, bepaal mijn eigen grens en hoef door niemand meer aardig gevonden te worden, wil Malou toch wel graag leuk/aardig overkomen op tv.

Dus voor de camera een vrolijke en nette act. Maar zeker weten dat ze na terugkomst op Schiphol samen met haar vriendin lekker heeft geroddeld over dat ze toch niet op zo'n vent kan zitten :D
Niet pas op Schiphol denk ik.
pi_212531794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 08:27 schreef Vivark het volgende:
Er zijn 22 afleveringen. Dus het nabespreken/evalueren zal lang gerekt worden. Misschien dat sommige koppels pas na het diner gaan "samenwonen".
Hoe weet je dat?
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:05:49 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212532843
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 22:07 schreef matthijst het volgende:
Die Anneke, wat een irritant wijf :r
Als je die twee ziet zouden ze prima bij elkaar passen, qua uiterlijk.
Zo vaag dat dat wijf zo lomp is, terwijl ze het verheven kakkertje uithangt :s)
Ik kan die Dirk nooit fatsoenlijk verstaan.
Die praat idd alsof ie een hele rij rotte stompjes in z'n bek heeft.
En dan zou ik ook niet willen zoenen :@

Maar, Anneke is wel echt een botte heks (zeg ik, na zelf een botte opmerkign gemaakt te hebben) die vooral de wereld wil overtuigen dat ze het heel leuk heeft en heel gezellig is en een fijn mens is. Maar de "experts" en Carlo heeft ze duidelijk niet overtuigd in dat eindgesprek. Die waren volgens mij helemala klaar met haar :')
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:50:38 #167
28167 matthijst
pi_212533244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ze heeft geld zat, tenminste, zo doet ze zich voor. Dan gooit ze er ff 5k tegenaan voor een rijtje kronen :D
Of ga met Dirkie naar Turkije, voor de helft.
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:04:12 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212533390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ze heeft geld zat, tenminste, zo doet ze zich voor. Dan gooit ze er ff 5k tegenaan voor een rijtje kronen :D
Of ga met Dirkie naar Turkije, voor de helft.
Als ze zoveel geld zou hebben, had ze zich wel betere wenkbrauwen kunnen perma-tattoo'en ;)
L'Amour menaçant:
pi_212536918
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 01:24 schreef W00fer het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Google ;-)
pi_212541322
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar, Anneke is wel echt een botte heks (zeg ik, na zelf een botte opmerkign gemaakt te hebben) die vooral de wereld wil overtuigen dat ze het heel leuk heeft en heel gezellig is en een fijn mens is. Maar de "experts" en Carlo heeft ze duidelijk niet overtuigd in dat eindgesprek. Die waren volgens mij helemala klaar met haar :')
Dirk deed heel veel emotionele chantage, mijn nekharen stonden echt overeind! Ik vond ze niet zo van elkaar verschillen qua inleving in de ander.
Make trouble not war
pi_212545668
Zo eindelijk iemand die ook eens objectief is, dank Bramenstruik
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_212546016
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 22:38 schreef casita het volgende:
Zo eindelijk iemand die ook eens objectief is, dank Bramenstruik
Anneke?

Ben jij dat? :o
pi_212546287
ja dat ben ik, _O- ik heb mij een boerinneaccent aangemeten normaal praat ik Mokums.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_212546447
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:10 schreef casita het volgende:
ja dat ben ik, _O- ik heb mij een boerinneaccent aangemeten normaal praat ik Mokums.
Maar waar zat Dirk verkeerd dan? Ik kan mij voorstellen dat hij zich belazerd voelt na de huwelijksdag waar ze niet van elkaar af konden blijven.
pi_212546626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Maar waar zat Dirk verkeerd dan? Ik kan mij voorstellen dat hij zich belazerd voelt na de huwelijksdag waar ze niet van elkaar af konden blijven.
Ik vermoed dat hij veel te graag een vrouw wil en daarom een beetje opdringerig is. Daarnaast lijkt hij alles kapot te willen analyseren, en dat valt bij een Anneke (emoties niet laten zien) sowieso verkeerd.
pi_212546705
Anneke had eigenlijk nee moeten zeggen, ik weet niet wat er in de contracten ataat want reken maar dat er voorwaade zijn, . zelfde geldt voor Malou.
pi_212546799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:28 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij veel te graag een vrouw wil en daarom een beetje opdringerig is. Daarnaast lijkt hij alles kapot te willen analyseren, en dat valt bij een Anneke (emoties niet laten zien) sowieso verkeerd.
De mannen die meedoen aan MAFS willen zich gewoon settelen met een vrouw, maakt in principe niet uit hoe ze er uit ziet, en vrouwen hebben aantrekkingskracht nodig om er voor te gaan.

Het is niet erg dat Anneke zich totaal niet aangetrokken voelde tot Dirk, maar dat kon ze ook op een andere manier laten weten, nu kwam ze heel verwaand over op tv. Had niet gehoeven.
pi_212546876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
De mannen die meedoen aan MAFS willen zich gewoon settelen met een vrouw, maakt in principe niet uit hoe ze er uit ziet, en vrouwen hebben aantrekkingskracht nodig om er voor te gaan.

Het is niet erg dat Anneke zich totaal niet aangetrokken voelde tot Dirk, maar dat kon ze ook op een andere manier laten weten, nu kwam ze heel verwaand over op tv. Had niet gehoeven.
Dat idee heb ik wel vaker bij sommige mannen haha. Zijn minder kritisch.

Klopt, het is niet handig geweest hoe ze zich heeft opgesteld. Hopelijk is er bij haar uiteindelijk wel ruimte voor zelfreflectie.
pi_212547166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:43 schreef prunus het volgende:

[..]
Dat idee heb ik wel vaker bij sommige mannen haha. Zijn minder kritisch.
Zo zijn de meeste mannen ;)

En de mannen die vrouwen willen, meestal niet. :P
  vrijdag 23 februari 2024 @ 07:31:49 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212548082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Dirk deed heel veel emotionele chantage, mijn nekharen stonden echt overeind! Ik vond ze niet zo van elkaar verschillen qua inleving in de ander.
Ik vond Dirk ook verschrikkelijk, met z'n zielsniveau en gemompel.
Chantage heb ik echter niet echt gezien.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 februari 2024 @ 07:32:41 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212548087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:33 schreef casita het volgende:
Anneke had eigenlijk nee moeten zeggen, ik weet niet wat er in de contracten ataat want reken maar dat er voorwaade zijn, . zelfde geldt voor Malou.
Is dat eigenlijk ooit gebeurd?
Ik kijk pas 3 seizoenen of zo.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 februari 2024 @ 07:33:49 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212548089
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:10 schreef casita het volgende:
Ach Anneke, wat leuk! Ik ben werkelijk euforisch dat je er bent!
Je brengt zulkse gezelligheid met je mee O+
L'Amour menaçant:
  Miss 200.000.000! vrijdag 23 februari 2024 @ 08:08:37 #183
367000 roos94
pi_212548229
pi_212550159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 07:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond Dirk ook verschrikkelijk, met z'n zielsniveau en gemompel.
Chantage heb ik echter niet echt gezien.
Geen keiharde chantage.
Toch uitspraken in de trant als "jij sloeg de vlinders dood" of "jij wil niet meer met mij getrouwd blijven, dus dan ik ook niet" zijn wel uitingen van een bepaalde emotionele manipulatie.

En hij wilde het experiment zogezegd wel een kans geven en hij wilde er alles aan doen, maar is eigenlijk zelf ook geen moment uit zijn eigen comfortzone en patroon gestapt.
In plaats van dat hij na gedrag/feedback van Anneke dacht "ik zal jou eens laten zien hoe leuke man ik ben" of proberen om er luchtig mee om te gaan, ging hij zitten kniezen, het heel zwaar maken en Anneke coachen.
Hij mocht zichzelf niet zijn en kon "niet thuiskomen bij haar", maar kon zij dat wel echt bij hem?

Hij is ook vooral aangedaan dat zijn huwelijk en experiment niet is geslaagd en hij moet zijn ring nu wel inleveren, want zij wil niet meer.

Ben het daarom ook niet geheel eens met de experts. Ja, Anneke viel voor het plaatje van de huwelijksdag.
Maar Dirk viel net zo goed voor het plaatje van een huwelijk ongeacht met welke vrouw dit was.

Zowel hij als Sarath waren meer gefocust op het hebben van een vrouw dan op dé vrouw. De dames zie je daar echter anders mee omgaan, die zoeken toch meer naar de ware.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:23:00 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212552550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:05 schreef FYazz het volgende:

[..]
Geen keiharde chantage.
Toch uitspraken in de trant als "jij sloeg de vlinders dood" of "jij wil niet meer met mij getrouwd blijven, dus dan ik ook niet" zijn wel uitingen van een bepaalde emotionele manipulatie.
Het was wel de waarheid, aangezien de keuze door haar is genomen.
quote:
En hij wilde het experiment zogezegd wel een kans geven en hij wilde er alles aan doen, maar is eigenlijk zelf ook geen moment uit zijn eigen comfortzone en patroon gestapt.
Na 1 dag was de deur al dicht.

quote:
In plaats van dat hij na gedrag/feedback van Anneke dacht "ik zal jou eens laten zien hoe leuke man ik ben" of proberen om er luchtig mee om te gaan, ging hij zitten kniezen, het heel zwaar maken en Anneke coachen.
Hij mocht zichzelf niet zijn en kon "niet thuiskomen bij haar", maar kon zij dat wel echt bij hem?
Ze kon idd niet thuiskomen bij hem, want ze had de deur al dicht :P

quote:
Hij is ook vooral aangedaan dat zijn huwelijk en experiment niet is geslaagd en hij moet zijn ring nu wel inleveren, want zij wil niet meer.

Ben het daarom ook niet geheel eens met de experts. Ja, Anneke viel voor het plaatje van de huwelijksdag.
Maar Dirk viel net zo goed voor het plaatje van een huwelijk ongeacht met welke vrouw dit was.
Ik zeg niet dat het had gewerkt als Anneke wel geprobeerd had (zer niet,. is niet de man voor haar, noch andersom), maar ze gaf duidelijk aan vanaf dag 1 het niet te zien zitten en dat is op dag 2 gecommuniceerd met Dirk, zonder nog maar de deur op een kier te laten of uberhaubt met hem te willen praten, het experiment door te laten gaan etc.

Wat moet die man dan?
Er viel NIET meer met haar te praten.
quote:
Zowel hij als Sarath waren meer gefocust op het hebben van een vrouw dan op dé vrouw. De dames zie je daar echter anders mee omgaan, die zoeken toch meer naar de ware.
Bij een Sarath zou je die conclusie kunnen trekken. Die heeft nog iets meer tijd gfehad en ook na de "nee" gingen ze nog pratend verder. Het experiment ging verder, ONDANKS de nee van de dame.

Bij een Dirk niet, want zelfs praten of uberhaubt elkaar zien was niet meer aan de orde voor madam. Ze stopte het experiment. DAT is wat de experts haar kwalijk nemen en dat is echt alleen haar kwalijk te nemen en niet Dirk.

Dat het geen match is, is aan beide.
Dat het experiment na 1 dag stopte, is aan haar.
L'Amour menaçant:
pi_212552796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het was wel de waarheid, aangezien de keuze door haar is genomen.
[..]
Na 1 dag was de deur al dicht.
[..]
Ze kon idd niet thuiskomen bij hem, want ze had de deur al dicht :P
[..]
Ik zeg niet dat het had gewerkt als Anneke wel geprobeerd had (zer niet,. is niet de man voor haar, noch andersom), maar ze gaf duidelijk aan vanaf dag 1 het niet te zien zitten en dat is op dag 2 gecommuniceerd met Dirk, zonder nog maar de deur op een kier te laten of uberhaubt met hem te willen praten, het experiment door te laten gaan etc.

Wat moet die man dan?
Er viel NIET meer met haar te praten.
[..]
Bij een Sarath zou je die conclusie kunnen trekken. Die heeft nog iets meer tijd gfehad en ook na de "nee" gingen ze nog pratend verder. Het experiment ging verder, ONDANKS de nee van de dame.

Bij een Dirk niet, want zelfs praten of uberhaubt elkaar zien was niet meer aan de orde voor madam. Ze stopte het experiment. DAT is wat de experts haar kwalijk nemen en dat is echt alleen haar kwalijk te nemen en niet Dirk.

Dat het geen match is, is aan beide.
Dat het experiment na 1 dag stopte, is aan haar.

Sorry, maar met CAPS wordt iets niet meer waar en ga je mij niet overtuigen :@

Ik zie als kijker een vrouw met pittige eigenschappen die nog meer zijn uitvergroot door slim knip en plakwerk van de redactie.

Ik zie ook een man die zegt wel te willen, maar net zo goed de deur dichtgooit als hij al op zijn teentjes is getrapt als ze na de bruiloft naar bed gaat ipv met hem wil bubbelen en napraten.
Alsook dat hij alleen op zijn zware manier een gesprek kan voeren.

En de experts horen haar helemaal niets kwalijk te nemen :{w
Het is een experiment, geen verplichting en ze zijn zelf al de mist in gegaan met een verkeerde match en leggen dan de schuld/teleurstelling bij Anneke neer dat zij het niet ziet zitten.
Dat ze de deur dichtgooit en het experiment vroegtijdig stopt snap ik best als ze totaal geen match voelt en ze zich ongemakkelijk voelt. Zeker op die leeftijd zien we dat gedrag veranderen lastig is. En daarbij het betreft een liefdesexperiment, geen coachingstraject.

[ Bericht 4% gewijzigd door FYazz op 23-02-2024 14:53:20 ]
pi_212560075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef Vivark het volgende:

[..]
Google ;-)
Dat betekent dus dat de laatste aflevering is begin april?
pi_212560926
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:23 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat betekent dus dat de laatste aflevering is begin april?
Nee, op tv is dat 27 maart. Op de streamingdienst 20 maart.
pi_212564754
Weer geen David en Kim.. En in het voorstukje kwam al het diner. Vraag me af of ze wel zijn gaan "samenwonen"? Terwijl we van de mannen wel moeten zien hoe ze de deur open doen voor de sushi bezorger, waarom zenden ze die idioterie uit, het was niet eens een sponsor.

Sowieso waarom noemen ze het de samenwoon fase.. In andere MAFS (zelfs de videoland versie) Worden er appartementen geregeld waar de koppels x tijd verblijven na de huwelijksreis. Hier is het alleen ff geforceerd een nachtje logeren. Ze lopen nooit tegen problemen aan als koppel in het echte leven. Wat een onwijs kut format is dit toch eigenlijk. Bij oa de Vlaamse Mafs begint het pas echt na de huwelijksreis. Hier zakt het programma totaal in elkaar.

En wat is Anneke toch een verschrikkelijk mens. Zij schopt honden als niemand kijkt vrees ik. :X
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 februari 2024 @ 14:06:03 #190
367000 roos94
pi_212564870
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Vuvuzelala het volgende:
Weer geen David en Kim.. En in het voorstukje kwam al het diner. Vraag me af of ze wel zijn gaan "samenwonen"? Terwijl we van de mannen wel moeten zien hoe ze de deur open doen voor de sushi bezorger, waarom zenden ze die idioterie uit, het was niet eens een sponsor.

Sowieso waarom noemen ze het de samenwoon fase.. In andere MAFS (zelfs de videoland versie) Worden er appartementen geregeld waar de koppels x tijd verblijven na de huwelijksreis. Hier is het alleen ff geforceerd een nachtje logeren. Ze lopen nooit tegen problemen aan als koppel in het echte leven. Wat een onwijs kut format is dit toch eigenlijk. Bij oa de Vlaamse Mafs begint het pas echt na de huwelijksreis. Hier zakt het programma totaal in elkaar.

En wat is Anneke toch een verschrikkelijk mens. Zij schopt honden als niemand kijkt vrees ik. :X
Het komt omdat we de eerste 8 afleveringen naar kut bruiloften en jurk passen zitten te kijken :')
pi_212564896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:06 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het komt omdat we de eerste 8 afleveringen naar kut bruiloften en jurk passen zitten te kijken :')
En het is dit jaar al stukken korter dan vroeger..
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 14:13:37 #192
382129 crew  Donna
pi_212564979
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
En het is dit jaar al stukken korter dan vroeger..
Jaa dat is gelukkig al erg ingekort!
pi_212576429
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Vuvuzelala het volgende:

Je vergeet het stukje van Jeffrey en Jerney dat zij haar telefoon kwijt is en hij die telefoon gaat bellen. Televisie kost 1800 euro per minuut he. Dat ging maar door :')

Ik denk dat David en Kim gewoon helemaal niet zijn gaan samenwonen. In aflevering 1 zie je Carlo die zegt dit is het boek van dit jaar (ofzoiets) en dan zie je een voorstukje dat Kim zegt dat ze hem niet kan geven wat hij nodig heeft. Als je dat stukje uit aflevering 1 terugkijkt met de wetenschap van nu zie je precies welke stellen overblijven.
pi_212604073
Wat een ongelofelijk slechte verliezer is Malou zeg. Sarath blijft positief en bedankt haar vooraf aan het diner en haar ergernis straalt eraf. Dan denk ik komop he het is een tv programma op wintertrip kon je wel je happy dance doen en nu ineens sta je daar met lange tanden.

Sarath moet haar laten uitpraten maar wat hij zelf wil, voelt, denkt enzovoorts dat kan niet.
Dat gevoel heb ik bij David en Kim ook een beetje. De vrouw is de baas.
pi_212609252
Nu weet ik het zeker; Malou is een dochter van opper Karen Annette, moge duidelijk zijn. Net zo'n Karen deze Malou. Hetzelfde asociale, hautaine, aanmatigende en arrogante stuk vreten. En dan nog niet eens tegen over hem zitten om haar punt te maken tijdens het koppelsdiner. Brr. En nu deugde er al niets van Sarath tijdens de trouwpartij, wat een draai ineens want ze gaf namelijk tegenstrijdige signalen af tijdens die bruiloft.
En ze gaat nog even door in de aflevering van morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212610362
De moeder van Malou heeft Anneke wenkbrauwen
pi_212610494
Rare redenatie van Kim om zelf te bedenken dat je de bal voor het contact leggen bij de ander legt en diegene dat vervolgens verwijt.

En als David dan zijn perspectief vertelt verwijt zij hem dat hij iets voor haar invult. :')
pi_212610502
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 18:17 schreef Stepperoller het volgende:
Rare redenatie van Kim om zelf te bedenken dat je de bal voor het contact leggen bij de ander legt en diegene dat vervolgens verwijt.

En als David dan zijn perspectief vertelt verwijt zij hem dat hij iets voor haar invult. :')
Ja had dat dan exact aangegeven. Nu probeerde die het juist goed te doen door even niet te contacteren en krijg je dat weer als verwijt. Zo vermoeiend dat soort types.
pi_212611128
Vies mormel, die Malou
pi_212611200
Het commentaar van die ‘experts’.

dinsdag 27 februari 2024 @ 21:20:11 #201
28167 matthijst
pi_212613355
Zozo, Bastiaan en Suzanne in 1 bed.
Wat een dooie bende tussen die twee.
Hij had beter op z'n plek geweest bij die 2 gays.

Die Malou is wel een sneu wijf. Hele tijd proberen aardig te doen en slijmjurken en dan nu achteraf alles compleet afzeiken. Beetje laf.

Die strakgetrokken nepkop van Anneke :') :@
pi_212613486
Net aflevering 14 gekeken met het eindgesprek van Anneke en Dirk. Wat een kutwijf zeg :')
Echt 0,0 zelfreflectie.
pi_212614097
Die situaties tussen Dirk en Anneke doen me een beetje denken aan de typetjes die Paul Haenen in de jaren 90 deed in zijn TV programma's van Bob Guttering en Emmy Kapoek. Zoek maar eens op youtube zal vast wel wat staan. _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_212615196
Wat een naar mens dat Malou. Praten over afsluiting maar vervolgens alles lopen af te zeiken terwijl Serath respectvol blijft. Ook haantje de voorste om iedereen hartelijk te begroeten om zieltjes te winnen. Bah bah bah, die mag samen met een therapeut de beelden terug kijken.
  Moderator woensdag 28 februari 2024 @ 12:34:01 #205
382129 crew  Donna
pi_212618509
Hahaha die knalgele jas van David. Wat een verschrikking.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:20:44 #206
28167 matthijst
pi_212618952
Dat commentaar van die "experts". Daar kunnen ze beter een paar Fokkers neerzetten.

Vies wijf die Malou, dat ze daar aan tafel die Sarath gaat zitten afzeiken. Heel vage achterbakse trol :r
Die had gewoon naar huis moeten gaan in plaats van schone schijn ophouden voor de camera's.

Zweefteef die Kim, zou ik snel moe van worden.

Bastiaan, plaat voor z'n kop. Ze. Moet. Je. Niet.
Suzanne is wat raar, maar ligt ook aan gebrek aan klik met die gast.

Jeppe & Jantine zijn wel leuk samen. Allebei een beetje typisch, past goed.

Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
pi_212619042
Malou had inderdaad beter thuis kunnen blijven.
Dan had Sarath tenminste nog een leuke avond gehad ipv tot het bot vernederd te worden ten aanzien van de groep.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:
Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Ja, dit _O-
pi_212623151
Volgende week plottwist Anneke en Dirk! Of het is een suggestieve promo om TV te maken…
Allemaal cabaretteketet!
pi_212623192
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Allemaal cabaretteketet!
pi_212623196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:

Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
pi_212623704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef prunus het volgende:

[..]
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
Ik heb het gevoel dat ze niet knap of een beetje te stevig voor hem is.

Ze is overigens wel de enige vrouw die er vol voor ging, de rest niet.
pi_212627320
Wauw, de ouders van Jeppe zijn echt ultieme wingmans. Netjes gekneed van ze. ^O^
pi_212627481
Ik wil Jeppe's ouders ook als schoonouders
pi_212627714
Sarath die positief blijft. Is het overromantiseren of spuwt Malou vuur? Ergens zit ik er tussenin. Als het niet goed gaat mag dat best benoemd. Maar ze verwijt Sarath dat hij er allemaal niet zo zwaar aan moet tillen en zelf doet ze een beetje alsof hij in die paar dagen in de sneeuw alles gesloopt heeft. Bastiaan tja hij moet zich ook maar een weg vinden. Hij had ook weg kunnen lopen maar hij weet ook heel goed dat hij dan het halve land over zich heen krijgt.

Dat Dirk en Anneke weer contact hebben slaat ook helemaal nergens op. Zij wilde hem niet meer zien. Niet meer spreken en nu weer contact? Heel raar.

[ Bericht 17% gewijzigd door W00fer op 29-02-2024 01:13:08 ]
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:55:46 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212628907
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Als ik t een koppel gun dan is het die 2 wel.
Ik hoop t echt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:57:22 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212628930
Wat was die Malou trouwens onnodig naar tijdens het diner.
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.

Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo. :{w Nee, echt vies.
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 februari 2024 @ 14:38:38 #217
139407 jorienvdherik
pi_212633623
Waarom moest die moeder van Milou aan tafel zitten bij dat gesprek met Carlo?
Rot gewoon op
pi_212636191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.

Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo. :{w Nee, echt vies.
Karen doing and saying Karen things. :Y Ze mist haar kort pittige kapsel alleen nog...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212636241
Malou spuwt inderdaad vuur.
Ze is superheftig. Alsof Sarath haar verkracht heeft ofzo :?
  Miss 200.000.000! donderdag 29 februari 2024 @ 17:55:40 #220
367000 roos94
pi_212636350
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
We gaan het vast nog horen.
pi_212636470
quote:
Hij wilde op haar gezicht gaan zitten denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212639382
quote:

Ik denk misschien ook door de context van de groep. Malou lijkt bang te zijn dat zij dat de boeman lijkt in hun gezamenlijke avontuur, dus daardoor maakt ze een soort vlucht naar voren maar wel vol rancune. En zij lijkt dan inderdaad de boeman. :')

Volgens mij is zij vooral mad doordat Sarath op een ochtend ineens een andere bruid wilde laten invliegen, omdat zij te kennen had gegeven dat gevoelens er van haar kant sowieso niet meer zouden komen. Ik kan me voorstellen dat dat zuur is, want zelf baal je minstens zo hard dat je een soort anti-aantrekkingskracht voelt. Ook kan ik me voorstellen dat het voelde alsof hij alleen toen zijn ware aard liet zien: hij vindt dat hij recht heeft op een match en hij verliest uit het oog dat het voor de ander ook een mislukte match is.

Malou refereert namelijk telkens aan die ochtend, maar ze vertelt het op een manier die gelijk heel aanvallend is richting Sarath, dus buiten die aanval om is mij niet duidelijk welk punt ze probeert te maken. De andere deelnemers aan het diner hadden dat volgens mij ook en die zaten niet te wachten op het drama waar zij op uit leek te zijn.
pi_212640805
quote:
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid. :X en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
  donderdag 29 februari 2024 @ 23:46:31 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212641196
Malou en Sarath, allebei knettergek. Net als Anneke en Dirk. Beiden volkomen de weg kwijt en zij verdienden elkaar.

Op zich door deze figuren potentieel een heerlijk seizoen, maar op de één of andere manier is het voor de kijker toch allemaal wat lafjes gebleven tot nu toe.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212642898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid. :X en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.

Maar die reactie op dat diner staat wat mij betreft totaal niet in verhouding met al dat verschrikkelijks wat Sarath haar heeft aangedaan. (Wat wij weten dan)
  vrijdag 1 maart 2024 @ 08:15:57 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212643283
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 06:21 schreef lily het volgende:

[..]
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.

Maar die reactie op dat diner staat wat mij betreft totaal niet in verhouding met al dat verschrikkelijks wat Sarath haar heeft aangedaan. (Wat wij weten dan)
Het is een beetje dubbel:

Of ik prijs beide dat ze ondanks ruzies en tegenslagen toch weer gezellig en vrolijk samen kunnen doen, om er maar het beste van te maken.

Of ze zijn knettergek en instabiel :D
L'Amour menaçant:
  zaterdag 2 maart 2024 @ 08:21:58 #227
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_212655926
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb helaas geen videoland maar ben nu erg nieuwsgierig naar de onthulling van jeffrey😇
  Moderator zaterdag 2 maart 2024 @ 08:34:15 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_212655980
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 08:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]
Ik heb helaas geen videoland maar ben nu erg nieuwsgierig naar de onthulling van jeffrey😇
Dat hij ook verliefd begon te worden :P
pi_212659313
-Bij Suzanne springt bij mij als vent het glazuur van de tanden. Dat witte 'kant' trek ik ook slecht.

-Vrolijke vlinder Kim is gekoppeld aan David de robot. David wilt wel maar kan niet en is daardoor zo een non-match.
pi_212683976
Persoonlijk vind ik het laakbaar dat het gros van de mensen in deze reeks overduidelijk dealen met diepe issues (Suzanne, Sarath, Milou, Dirk, Gerben, meerderen) en dan toch geselecteerd worden voor het effect, en geparadeerd worden voor een miljoenenpubliek.

De kerstpret van Sarah en Milou, speelde zich af op een voor mij onbekend level, heel vreemd om te aanschouwen, een kinderlijkheid die neigt naar absurditeit, daarin vonden ze elkaar volledig. Waarna ze hem uit volle borst en met trots verafschuwde ten overstaan van de dinertafel en het NL publiek.

Ik voelde me een voyeur van de pijn en onmacht van onterecht geselecteerde kandidaten dit seizoen.
  maandag 4 maart 2024 @ 08:52:18 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212685164
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
Persoonlijk vind ik het laakbaar dat het gros van de mensen in deze reeks overduidelijk dealen met diepe issues (Suzanne, Sarath, Milou, Dirk, Gerben, meerderen) en dan toch geselecteerd worden voor het effect, en geparadeerd worden voor een miljoenenpubliek.
Moet je niet al een beethe met issues dealen wil je zo gek zijn je voor zoiets op te geven? ;)
Bij de meeste reality shows is het paraderen van de gekkies en het publiek wat er smakelijk om lacht, zich er aan ergert etc en zichzelf er beter door voelt.

Dat is wel t beetje t model van dit soort shows.
L'Amour menaçant:
pi_212687312
quote:

De kerstpret van Sarah en Milou, speelde zich af op een voor mij onbekend level, heel vreemd om te aanschouwen, een kinderlijkheid die neigt naar absurditeit, daarin vonden ze elkaar volledig. Waarna ze hem uit volle borst en met trots verafschuwde ten overstaan van de dinertafel en het NL publiek.

Ik voelde me een voyeur van de pijn en onmacht van onterecht geselecteerde kandidaten dit seizoen.
ja inderdaad, dit zou wel een goede formule zijn voor een programma op tv oid, want op die manier gaan er vast veel mensen naar kijken.

oh wacht.... ;)
pi_212689355
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 08:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Moet je niet al een beethe met issues dealen wil je zo gek zijn je voor zoiets op te geven? ;)
Bij de meeste reality shows is het paraderen van de gekkies en het publiek wat er smakelijk om lacht, zich er aan ergert etc en zichzelf er beter door voelt.

Dat is wel t beetje t model van dit soort shows.

Bij de Belgische versie is het van een totaal andere orde, zonder gekkies, bewuste mismatches of ander effect bejag.
Daar heet het Blind Getrouwd, die van '23 is echt de moeite.
pi_212689387
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 12:00 schreef Palomar het volgende:

ja inderdaad, dit zou wel een goede formule zijn voor een programma op tv oid, want op die manier gaan er vast veel mensen naar kijken.

oh wacht.... ;)
In Nederland wel.
Het is een insteek die zomaar kan veranderen.

Ooit bij talentenjachten werd iedereen afgezeken, nu is het de trend bij juryleden om tranen van ontroering weg te pinken. Ook wanneer het misschien niet echt ergens naar klinkt.

De behoefte schijnt onderhevig te zijn aan de tijdgeest.
  maandag 4 maart 2024 @ 20:22:01 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_212694056
quote:

Het is toch wel vaker dat de man overal de schuld van krijgt of zeg ik nou iets heel geks?

Waar Malou op doelde was dat zij het idee had dat het met het gesprek allemaal was besproken en afgesproken (lees: op haar manier moest) en Sarath kwam de volgende ochtend toch met zijn eigen kant van het verhaal dat hij zich tekort gedaan voelde. Dat kon en mocht en wilde zij er niet meer bij hebben, want het was besproken (op haar manier) en dus boek dicht. Van de ene kant snap ik Sarath dat hij het echt shit vindt, van de andere kant moet hij ook bedenken als zij mij niet wil dan moet ik er ook niet achteraan lopen.

Om hierop te reageren: "Ik kan me voorstellen dat dat zuur is, want zelf baal je minstens zo hard dat je een soort anti-aantrekkingskracht voelt. Ook kan ik me voorstellen dat het voelde alsof hij alleen toen zijn ware aard liet zien: hij vindt dat hij recht heeft op een match en hij verliest uit het oog dat het voor de ander ook een mislukte match is."

Ik had niet het idee dat zij er zelf van baalde. Voor haar was de happy dance bij Santa Clause belangrijk en niet het experiment. Dat hoor je naderhand ook dat mensen kritisch vragen van heb je het wel een kans gegeven. Ze zegt toch ook 's avonds na het feest wist ik het al. Dan heb je het dus geen kans gegeven.
pi_212694502
Het is lastig, want stel je voelt meteen geen klik/aantrekking, dan wordt het waarschijnlijk wel lastig om de motivatie te vinden om het te proberen.
pi_212697383
Gerben :')
pi_212702223
Wat ontzettend onaantrekkelijk die scheet-app.
pi_212704122
Die Erik zat Gerben gewoon te testen/trollen met dat boodschappenlijstje, ja een paars zakje. Niet eens merk naam of wat er in moet zitten. Gehakt, ja gewoon gehakt, Vega...
Suzanne en die andere gast blijft trekken aan een dood paard. Hij begrijp nog niet zo goed wat de bedoeling is. Suzanne heeft de deur keihard dicht gegooid maar hij ziet 'ergens nog wel een opening' en duwt als een ware Jehova getuige de deur open met een poot er tussen, die met alle macht door Suzanne dicht geduwd blijft...Niet meer te redden. Ik had gelijk naar huis gegaan dan was het tenminste duidelijker geweest.
Het Dirk en Anneke momentje vond ik wat tegen vallen eigenlijk.Die ingehouden vrolijkheid van Anneke en Dirk die hier in trapt, ongelofelijk. Die man krijgt weer helemaal hoop...trap er niet in! Ze wil niets, nooit niet! En dat gaat ze als een ware Karen die ze is, wel duidelijk maken maar dan krijg je weer die hele act over je heen. Moet je niet willen!
Morgen gelukkig ook weer een ware Karen-act van Milou in aantocht dus dat wordt smullen.
Die andere stellen Jeppe en Janneke en Jeffrey en Jerney verschrikkelijk saai, kabbelt maar door. Idem bij Kim en David. Terwijl dat ook al lang mislukt is. Alleen maar vulling van de uitzending.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212705439
quote:

Volledig mee eens!
pi_212705440
Wie zijn Milou en Janneke?
Edit: Oh Malou en Jantine. Ik dacht even dat ik iets helemaal had gemist. :')
  Miss 200.000.000! dinsdag 5 maart 2024 @ 18:26:57 #242
367000 roos94
pi_212705475
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 18:22 schreef Stepperoller het volgende:
Wie zijn Milou en Janneke?
Edit: Oh Malou en Jantine. Ik dacht even dat ik iets helemaal had gemist. :')
_O-
  dinsdag 5 maart 2024 @ 20:54:16 #243
174940 W00fer
Maar echt
pi_212708060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Die Erik zat Gerben gewoon te testen/trollen met dat boodschappenlijstje, ja een paars zakje. Niet eens merk naam of wat er in moet zitten. Gehakt, ja gewoon gehakt, Vega...
Suzanne en die andere gast blijft trekken aan een dood paard. Hij begrijp nog niet zo goed wat de bedoeling is. Suzanne heeft de deur keihard dicht gegooid maar hij ziet 'ergens nog wel een opening' en duwt als een ware Jehova getuige de deur open met een poot er tussen, die met alle macht door Suzanne dicht geduwd blijft...Niet meer te redden. Ik had gelijk naar huis gegaan dan was het tenminste duidelijker geweest.
Het Dirk en Anneke momentje vond ik wat tegen vallen eigenlijk.Die ingehouden vrolijkheid van Anneke en Dirk die hier in trapt, ongelofelijk. Die man krijgt weer helemaal hoop...trap er niet in! Ze wil niets, nooit niet! En dat gaat ze als een ware Karen die ze is, wel duidelijk maken maar dan krijg je weer die hele act over je heen. Moet je niet willen!
Morgen gelukkig ook weer een ware Karen-act van Milou in aantocht dus dat wordt smullen.
Die andere stellen Jeppe en Janneke en Jeffrey en Jerney verschrikkelijk saai, kabbelt maar door. Idem bij Kim en David. Terwijl dat ook al lang mislukt is. Alleen maar vulling van de uitzending.
Bij David en Kim weet ik het niet. Het lijkt op een prima toneelstuk maar soms denk ik dat ze het gewoon slow & steady aanpakken. Dat er geen handje vasthouden is of kleine kus dat is al moeilijk natuurlijk.

Gerben en Eric dat is net buurman en buurman. Ik vind het mooi om naar te kijken. Dat een user hier gespoilerd heeft hoe dat afloopt vind ik stom.

Malou en Sarath. Dat moddergooien gaat gewoon door vanuit haar en dat is zo onnodig. Komop hij mag dan een stevig verliefde kerel zijn hij heeft niks misdaan ofzo. It's all in the game. Als je met dat programma meedoet weet je dat het 50/50 is. Het kan lukken of niet.

Jeppe en Jantine is wel grappig hoor maar ik zou van die ladder lazeren waarmee zij naar haar bed klimt. Ik krijg Dries Roelvink vibes die met een pisemmer de trap af ging :')

Bastiaan vind ik goed en respectvol terwijl zij overacteert dat ze op is van de deur open houden. Komop man je hebt de deur al vrij snel dichtgegooid en nu zou hij bot reageren? No shit sherlock...

En Dirk en Anneke ja dat is gewoon ongelofelijk. Iemand die je zo vernederd op nationale tv dat je daar dan nog vrienden mee wilt zijn? Terecht dat die Patrick de bioloog daar vragen bij heeft of het wel oprecht is.
pi_212708657
Ik ga elke keer weer helemaal stuk vanwege die dramatisch slechte product placement van Magnum
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 21:39:05 #245
382129 crew  Donna
pi_212708976
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Binge-watch het volgende:
Ik ga elke keer weer helemaal stuk vanwege die dramatisch slechte product placement van Magnum
Hahaha bij die Marktplaats zoektocht. Vreselijk :X
  dinsdag 5 maart 2024 @ 23:08:16 #246
28167 matthijst
pi_212710254
Schitterend, die ongemakkelijkheid met die Suzanne en Bastiaan.
Zou wel leuk zijn als ze een normale gast tegenkomt, denk dat ze er op TV super belabberd vanaf komt, maar in het echt misschien wel meevalt.

Die Jeffrey, met z'n "Titanic heb ik echt wel vaak gezien" en z'n Jan Smit boxershort :')

Die Jeppe en Jantine, die nog niet verliefd zijn. Wat is dan de definitie van verliefd zijn voor die 2?
WTF: de scheetjes app _O-

Kim: "Wat ga je zo doen?"
David: "Nou, ik ga zo denk ik maar eens even lekker uit de kast komen".

Die aidskop van Malou in de preview :D
Gvd wat een chagrijnig wijf oO/
  woensdag 6 maart 2024 @ 05:26:33 #247
174940 W00fer
Maar echt
pi_212711005
Wat ik op Veronica Superguide lees is dat verschillende deelnemers van diverse seizoenen met elkaar aanpappen. Was hun deelname dan een claim to fame of wat is hier loos?

Ik zeg niet dat se in hun vrije tijd geen appjes mogen sturen maar het komt een beetje vreemd over.
  woensdag 6 maart 2024 @ 05:27:52 #248
174940 W00fer
Maar echt
pi_212711006
Dat Eric de boot afhoudt is in de eerste paar weken prima maar nu ze een maand met elkaar omgaan en het is nog steeds rustigjes dat is toch wel verdacht.

Ik heb even het vorige seizoen een aflevering van teruggekeken en daar kenden de koppels elkaar pas 3 weken bij het koppelsweekend.

Ik moet zeggen dat Sarath de bak kritiek die hij kreeg wel goed oppakte.

Bij David en Kim gaat het niet lekker de komende week.

Ze hebben nu een koppelsweek ipv weekend.

Je ziet het programma dus wel evolueren en dat is ook goed.

Maar het is en blijft bij veel koppels wel erg aan de oppervlakte. Als je vorig seizoen kijkt met François en Wilfred, de 2 dames en Richelle en Maarten dat ging veel meer de diepte in. Veel meer vol gas.
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:24:46 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212716114
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 20:54 schreef W00fer het volgende:

[..]
Bij David en Kim weet ik het niet. Het lijkt op een prima toneelstuk maar soms denk ik dat ze het gewoon slow & steady aanpakken. Dat er geen handje vasthouden is of kleine kus dat is al moeilijk natuurlijk.

Gerben en Eric dat is net buurman en buurman. Ik vind het mooi om naar te kijken. Dat een user hier gespoilerd heeft hoe dat afloopt vind ik stom.
Oeps :@ Ik dacht dat het in een spoiler stond. Maar goed, zegt nog niks over de afloop van dit programma zelf :) Ik vind t overigens best duidelijk dat hij niks in Gerben ziet. Hij blijft oppervlakkig aardig, maar ik voel er weinig bij.

quote:
Malou en Sarath. Dat moddergooien gaat gewoon door vanuit haar en dat is zo onnodig. Komop hij mag dan een stevig verliefde kerel zijn hij heeft niks misdaan ofzo. It's all in the game. Als je met dat programma meedoet weet je dat het 50/50 is. Het kan lukken of niet.

Jeppe en Jantine is wel grappig hoor maar ik zou van die ladder lazeren waarmee zij naar haar bed klimt. Ik krijg Dries Roelvink vibes die met een pisemmer de trap af ging :')

Bastiaan vind ik goed en respectvol terwijl zij overacteert dat ze op is van de deur open houden. Komop man je hebt de deur al vrij snel dichtgegooid en nu zou hij bot reageren? No shit sherlock...
Ik zou van die Bastiaan en z'n pinguin ook compleet opdrogen hoor, maar hij blijft wel netjes. Zij toch echter ook? Ze zegt dat hij bot reageert maar dat ze ook snapt waarom. Hier is helemaal geen ruzie of wat dan ook, gewoon 2 doodsaaie mensen, die weliswaar heel netjes blijven tegen elkaar, maar waar niks in zit qua relatie samen.

quote:
En Dirk en Anneke ja dat is gewoon ongelofelijk. Iemand die je zo vernederd op nationale tv dat je daar dan nog vrienden mee wilt zijn? Terecht dat die Patrick de bioloog daar vragen bij heeft of het wel oprecht is.
Dan ben je als Dirk toch ook wel een masochist ja.
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:25:51 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212716134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:08 schreef matthijst het volgende:

Die Jeppe en Jantine, die nog niet verliefd zijn. Wat is dan de definitie van verliefd zijn voor die 2?

Ja inderdaad. Ze doen een hele opsomming van wat ze voelen, incl het benoemen van giechelend puberend gedrag.... en dan denk ik "uh, dat IS toch verliefd zijn?" _O- Vind ze wel geinig samen.
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:27:31 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212716157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 05:26 schreef W00fer het volgende:
Wat ik op Veronica Superguide lees is dat verschillende deelnemers van diverse seizoenen met elkaar aanpappen. Was hun deelname dan een claim to fame of wat is hier loos?

Ik zeg niet dat se in hun vrije tijd geen appjes mogen sturen maar het komt een beetje vreemd over.
Ik heb het idee dat er gewoon een grote poule van reality-stars is, die samen in een soort app-groep zitten :D Alles lijkt iedereen maar te zien en kennen. Of zijn er mega terugkom dagen voor zulke programma's? Je moet natuurlijk ook wel een bepaad type zijn om met eenreality show mee te doen, dus tja, vissen in die vijver is misschien wel goed voor je.
L'Amour menaçant:
pi_212716573
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Binge-watch het volgende:
En wie de fuck 'breekt' dat ding zo met z'n hand???
  woensdag 6 maart 2024 @ 15:13:21 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212716739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat zal ze idd wel verteld zijn door een meesterbrein bij de productmarketing van magnum :D
Zo extreem doorzichtig. Ik kan me er in zo'n mate aan irriteren dat ik t in de winkel zie en denk "Dit ga ik dus mooi ff NIET kopen jongens".
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 maart 2024 @ 16:14:05 #254
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_212717509
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Echt tenenkrommend die product placement :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_212718704
Sarath/Malou momentje viel tegen, in de promo vooraf leek het heel wat. Verder weer een voortkabbelende uitzending zonder echte bijzonderheden. Volgende week gaan ze de koppelsweek in, dat kan potentieel nog wel eens gaan knallen zoals elk seizoen. Er is in ieder geval wat gaande tussen Kim en David, of dat is ook weer sneaky uitvergroot in de promo...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 maart 2024 @ 23:06:47 #256
28167 matthijst
pi_212723087
Matig weer.
Die Jeppe die loopt te haten op plastic auto's bij Tonny Keijzers, maar geen geld heeft voor wat ie echt wil rijden :s)

David en Kim. Wat een droeve bende.

Die 2 gays, waar de skipknop voor is uitgevonden. Erik is echt irritant.

Malou en die braboneger, skip skip skip :r
Wat een zuur wijf.

[ Bericht 6% gewijzigd door matthijst op 06-03-2024 23:19:25 ]
pi_212723227
ik zou ook hard wegrennen van die limboneger met ze krassende zeikpleuristem.
  donderdag 7 maart 2024 @ 08:25:41 #258
139407 jorienvdherik
pi_212724225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 23:06 schreef matthijst het volgende:
Matig weer.
Die Jeppe die loopt te haten op plastic auto's bij Tonny Keijzers, maar geen geld heeft voor wat ie echt wil rijden :s)

David en Kim. Wat een droeve bende.

Die 2 gays, waar de skipknop voor is uitgevonden. Erik is echt irritant.

Malou en die braboneger, skip skip skip :r
Wat een zuur wijf.

En dat koppel met die Friends knuffel, EXIT
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 08:54:15 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212724466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 23:34 schreef casita het volgende:
ik zou ook hard wegrennen van die limboneger met ze krassende zeikpleuristem.
Nee. Mickey Mouse Suus dan. Kan ik echt niet handelen ;(!
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:51:13 #260
139407 jorienvdherik
pi_212728360
Wel schijtziek van die Magnum reclame in MAFS
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:51:37 #261
139407 jorienvdherik
pi_212728366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 08:54 schreef Rene het volgende:

[..]
Nee. Mickey Mouse Suus dan. Kan ik echt niet handelen ;(!
Skyradio Vrolijk Kerstfeest
pi_212739013
Dit zijn ook veel te veel afleveringen. Er gebeurt echt nauwelijks iets. En alles ligt al in de plooi. Jeffrey en Jerney dat wordt wat de rest niets. Al denk ik dat Jeppe en Jantine genoegen met elkaar moeten nemen denk niet dat ze iets beters gaan tekenkomen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 maart 2024 @ 12:10:10 #263
367000 roos94
pi_212739635
Ben afgehaakt, deze zooi duurt veel te lang :')
pi_212739770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 12:10 schreef roos94 het volgende:
Ben afgehaakt, deze zooi duurt veel te lang :')
Mijn aanpak is beginnen bij aflevering 5 of 6 en doorspoelen bij de nietszeggende saaie mensen / scènes 😂. Dat werkt wel.
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 maart 2024 @ 12:23:58 #265
367000 roos94
pi_212739778
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 12:23 schreef prunus het volgende:

[..]
Mijn aanpak is beginnen bij aflevering 5 of 6 en doorspoelen bij de nietszeggende saaie mensen / scènes 😂. Dat werkt wel.
Ik begon bij aflevering 8. Alle huwelijken heb ik al doorgespoeld en de homos spoelde ik ook door. Maar nu boeit niemand me meer dus ik stop _O-
  vrijdag 8 maart 2024 @ 13:26:24 #266
429367 DKUp
ON TOUR
pi_212740387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel schijtziek van die Magnum reclame in MAFS
Lekker een Magnum pint nemen in Lapland!
SOONY
  zaterdag 9 maart 2024 @ 02:33:17 #267
174940 W00fer
Maar echt
pi_212750234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Oeps :@ Ik dacht dat het in een spoiler stond. Maar goed, zegt nog niks over de afloop van dit programma zelf :) Ik vind t overigens best duidelijk dat hij niks in Gerben ziet. Hij blijft oppervlakkig aardig, maar ik voel er weinig bij.
[..]
Ik zou van die Bastiaan en z'n pinguin ook compleet opdrogen hoor, maar hij blijft wel netjes. Zij toch echter ook? Ze zegt dat hij bot reageert maar dat ze ook snapt waarom. Hier is helemaal geen ruzie of wat dan ook, gewoon 2 doodsaaie mensen, die weliswaar heel netjes blijven tegen elkaar, maar waar niks in zit qua relatie samen.
[..]
Dan ben je als Dirk toch ook wel een masochist ja.
Blijft netjes? Ze maakt best een aantal snerende opmerkingen.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 02:34:18 #268
174940 W00fer
Maar echt
pi_212750239
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 23:06 schreef matthijst het volgende:
Matig weer.
Dat hij een V8 wil rijden maar 18k te duur vindt :')
  zaterdag 9 maart 2024 @ 02:34:57 #269
174940 W00fer
Maar echt
pi_212750242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat er gewoon een grote poule van reality-stars is, die samen in een soort app-groep zitten :D Alles lijkt iedereen maar te zien en kennen. Of zijn er mega terugkom dagen voor zulke programma's? Je moet natuurlijk ook wel een bepaad type zijn om met eenreality show mee te doen, dus tja, vissen in die vijver is misschien wel goed voor je.
Iedereen zal elkaar wel benaderen via Instagram
  dinsdag 12 maart 2024 @ 02:53:23 #270
174940 W00fer
Maar echt
pi_212793575
Kim die zegt dat David iets op social media gepost had maar niet gereageerd had op haar appje...

Ik vraag me wel af of de koppelsweek (met een hoop champagne in de jacuzzi) geen temptation island lite wordt met een hoop drama en gezeik.

Waar ik wel veel moeite mee heb is dat David door diverse hoepels moet springen omdat Kim aantrekkingskracht zegt te missen, maar zijn punt over het samenwonen zonder camera's op andere dagen komt niet van de grond af en daardoor is haar vertrouwen beschaamd. Ik weet natuurlijk niet hoe en wat er allemaal gezegd is maar het is nogal vreemd allemaal. Alsof de man bij 1 fout afgefakkeld wordt. Je zag het ook al eerder in het restaurantje toen het niet lekker ging met hen.

[ Bericht 47% gewijzigd door W00fer op 12-03-2024 03:09:22 ]
  dinsdag 12 maart 2024 @ 03:25:51 #271
28167 matthijst
pi_212793587
Beetje een dooie die David.
Kim is gewoon raar.
Hij kan wel aardig zingen trouwens.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 03:41:26 #272
174940 W00fer
Maar echt
pi_212793597
Whut David peert m...
Als er iets is wat je niet moet doen is jezelf laten kennen en weggaan want dat zet de deur nog meer dicht lijkt me.
Van de andere kant moet je voor jezelf ook een grens trekken.

Sarath er toch nog even bij in de volgende aflevering. Mooi man.

[ Bericht 15% gewijzigd door W00fer op 12-03-2024 03:53:50 ]
  dinsdag 12 maart 2024 @ 04:04:18 #273
28167 matthijst
pi_212793615
Nog 1 keer naar die kwaaie bakkes van Milou kijken.
pi_212793773
Er doet geen Milou mee
  dinsdag 12 maart 2024 @ 07:08:39 #275
28167 matthijst
pi_212793858
Milou is het blije zusje van Malou *)
Kan je nagaan wat een zure trol Malou dan is :')
pi_212800059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 03:41 schreef W00fer het volgende:
Whut David peert m...
Als er iets is wat je niet moet doen is jezelf laten kennen en weggaan want dat zet de deur nog meer dicht lijkt me.
Van de andere kant moet je voor jezelf ook een grens trekken.

Sarath er toch nog even bij in de volgende aflevering. Mooi man.
Dat was een montage trucje, ze wilde het doen voorkomen dat hij echt vertrok maar dat bleek dus alleen naar een andere kamer te zijn...Ik wordt daar zo simpel van, bij LLDL doen ze dit ook vaak, om je maar te laten blijven kijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212800886
Die Koppelsweek is in ieder geval een Bermuda driehoek voor stellen waar de hoop op een goede afloop wel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Echt toxic.Ik denk tot op heden dat 2 stellen het gaan redden; Jeffrey en Jerney en Jeppe en Jantine....
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 maart 2024 @ 18:50:52 #278
174940 W00fer
Maar echt
pi_212801302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Koppelsweek is in ieder geval een Bermuda driehoek voor stellen waar de hoop op een goede afloop wel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Echt toxic.Ik denk tot op heden dat 2 stellen het gaan redden; Jeffrey en Jerney en Jeppe en Jantine....
Ik snap het psychologische oogpunt ook niet. Je weet toch dat er kift kan ontstaan, jaloezie, drama enzovoorts.
Bovendien zien we van de week daar tot nu toe alleen een koppelsyoga en wat interviews :')
  dinsdag 12 maart 2024 @ 19:58:24 #279
28167 matthijst
pi_212802338
En dat Kim in de jacuzzi in 10 minuten meer lol heeft dan de afgelopen weken met David.
pi_212803370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat niemand het gaat redden..
pi_212803573
Het hoort bij het experiment dat snap ik, maar ik denk dat een gemiddeld stel allang uit elkaar uit elkaar was geweest als de aantrekkingskracht zo was als bij bijvoorbeeld David en Kim en die 2 mannen.

Je hebt anders ook geen programma maar eigenlijk is het in 3 van de 5 stellen echt trekken aan een dood paard.
pi_212803592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Jeppr en Jantine wel, zo schattig samen 🤗
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:29:00 #283
139407 jorienvdherik
pi_212803622
Ohhhh wat is Kim een zeiwijf zeg, al snap ik wel dat het geen geslaagd koppel is.
pi_212803656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ohhhh wat is Kim een zeiwijf zeg, al snap ik wel dat het geen geslaagd koppel is.
Ik vind David juist een rare! Zei ze nou dat hij had gescholden? 😩

Ik zou ook klaar zijn als ik m’n man app en hij reageert een dag niet maar gaat wel leuk doen op social media
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:33:31 #285
139407 jorienvdherik
pi_212803726
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:30 schreef prunus het volgende:

[..]

Ik zou ook klaar zijn als ik m’n man app en hij reageert een dag niet maar gaat wel leuk doen op social media
Haha ja maar dat kwam 3x terug in zijn gezicht, na 2 keer weet je het wel toch?

Wat mij dan weer opviel was dat er in Malta wat gebeurd was? Leek wel of hij een move had gemaakt toen zij sliep ;)
pi_212803812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat mij dan weer opviel was dat er in Malta wat gebeurd was? Leek wel of hij een move had gemaakt toen zij sliep ;)
Oja klopy! Het had haar vertrouwen beschaamd en iets met vorige relaties.

Hmm wel benieuwd wat het was 😂
pi_212803852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Nouuuu in deze ben ik toch #teamkim. Die David is maar een rare snuitert. Zal wel een hoop intelligentie achter schuil gaan, maar er komt niks uit.
pi_212803886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat hij net een stapje over de (sexuele) grens heeft gezet. Waarschijnlijk ging daardoor ook de deur bij hem dicht.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:54:51 #289
139407 jorienvdherik
pi_212804074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik heb ook het gevoel dat hij net een stapje over de (sexuele) grens heeft gezet. Waarschijnlijk ging daardoor ook de deur bij hem dicht.
Wij zeiden het hier direct tegen elkaar op de bank :X
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:55:20 #290
139407 jorienvdherik
pi_212804082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Nouuuu in deze ben ik toch #teamkim. Die David is maar een rare snuitert. Zal wel een hoop intelligentie achter schuil gaan, maar er komt niks uit.
Ja is ook wel zo,

Uiteindelijk 2 matches succesvol, nog goede score voor een MAFS seizoen.
pi_212804094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Het zal er om spannen, maar meestal red niemand het in the end, maar meestal nadat de draaidagen inclusief eind gesprek van het seizoen er al op zaten. Dus dat verneem je dan later pas als kijker.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212804313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef prunus het volgende:

[..]
Jeppr en Jantine wel, zo schattig samen 🤗
Ik hoop het vooral voor ze. Zal ook een boost in het zelfvertrouwen van Jeppe opleveren.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 22:28:58 #293
174940 W00fer
Maar echt
pi_212804520
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:30 schreef prunus het volgende:

[..]

Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven. Dat zijn dezelfde mensen die boos worden als een partner te lang wegblijft richting de supermarkt omdat hij even met een oud collega staat te praten.

Wat me vooral opvalt is dat Sarath en Dirk de boeman zijn, niet aantrekkelijk genoeg en dus wegwezen en Kim en Suzanne flikken hetzelfde (vinden hun match niet goed) en zij zitten wel een week lang in dat huisje, hebben een samenwoonperiode en veel meer vakantietijd. Waarom is daarvoor gekozen dan?

Ik kan me niet herinneren dat het in de vorige seizoenen zo duidelijk was dat de vrouwen massaal de mannen afwezen (of ze nou saai zijn of niet).

[ Bericht 15% gewijzigd door W00fer op 12-03-2024 22:44:17 ]
pi_212804616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven.

Wat me vooral opvalt is dat Sarath en Dirk de boeman zijn, niet aantrekkelijk genoeg en dus wegwezen en Kim en Suzanne flikken hetzelfde (vinden hun match niet goed) en zij zitten wel een week lang in dat huisje, hebben een samenwoonperiode en veel meer vakantietijd. Waarom is daarvoor gekozen dan?

Ik kan me niet herinneren dat het in de vorige seizoenen zo duidelijk was dat de vrouwen massaal de mannen afwezen (of ze nou saai zijn of niet).
Dan kijk je nooit First Dates :')

Heb ik al eerder gezegd; de mannen willen wel, vrouwen hebben 'aantrekkingskracht' nodig. En vaak weten ze dat binnen 5 seconden.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 22:40:04 #295
174940 W00fer
Maar echt
pi_212804680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Dan kijk je nooit First Dates :')

Heb ik al eerder gezegd; de mannen willen wel, vrouwen hebben 'aantrekkingskracht' nodig. En vaak weten ze dat binnen 5 seconden.
First Dates heb ik na 1 seizoen opgegeven, net als LLDL. Het is real life Tinder. Een verschrikkelijke vleeskeuring met een belachelijk ouderwetse standaard. Vrouwen willen dat de man betaald maar wel gelijke rechten...

Het begon bij mij al te jeuken toen Kim zei: ik heb niet gezegd dat ik je niet knap vindt... Toen voelde ik al een maar aankomen. En dan te hopen dat de wereld inmiddels IETS verder was dan alleen maar kijken naar uiterlijk.

Ergens vind ik dan ook dat RTL in hun contracten moet opnemen dat mensen gewoon nee zeggen als ze niet willen. Scheelt een enorme hoop kosten. Dat de kandidaten dan door half Nederland gezien worden als schijtluis of te kieskeurig tja dat is dan jammer, maar een groot bedrijf opzadelen met kosten en drama omdat je zogenaamd zo vol bent van jezelf is eigenlijk echt niet best.

Misschien toch maar MAFS België bekijken...
pi_212804736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven.

Ik zou niet weten wat dat te maken heeft met bezit zijn. 😂 Geen reactie geven op een reactie maar letterlijk zoals zij zegt 24 u later wel op social media posten is een signaal dat iemand er geen zin in heeft. Daar zou ik ook klaar mee zijn, zeker als er al geen enkele aantrekking of gevoel is wat hier 100% speelt.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2024 22:45:15 ]
pi_212804828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef W00fer het volgende:

[..]
First Dates heb ik na 1 seizoen opgegeven, net als LLDL. Het is real life Tinder. Een verschrikkelijke vleeskeuring met een belachelijk ouderwetse standaard. Vrouwen willen dat de man betaald maar wel gelijke rechten...

Het begon bij mij al te jeuken toen Kim zei: ik heb niet gezegd dat ik je niet knap vindt... Toen voelde ik al een maar aankomen. En dan te hopen dat de wereld inmiddels IETS verder was dan alleen maar kijken naar uiterlijk.

Ergens vind ik dan ook dat RTL in hun contracten moet opnemen dat mensen gewoon nee zeggen als ze niet willen. Scheelt een enorme hoop kosten. Dat de kandidaten dan door half Nederland gezien worden als schijtluis of te kieskeurig tja dat is dan jammer, maar een groot bedrijf opzadelen met kosten en drama omdat je zogenaamd zo vol bent van jezelf is eigenlijk echt niet best.

Misschien toch maar MAFS België bekijken...
Ik weet niet wat jij bedoelt met ouderwetse standaard, maar ik vind het knap van de meeste vrouwen dat ze het een kans geven ondanks dat er geen aantrekking is en dan toch de moed hebben om verder te kijken. Zeker zo’n Kim vind ik juist krachtig. Ik was allang klaar geweest (en denk de meeste mensen) als je iemand al niet aantrekkelijk vindt en hij vertoont ook nog eens gedrag waar je niks mee kan (zoals schelden en negeren). En er dan nog naast liggen in 1 bed in zo’n koppelsweekend, ik vind het serieus knap.

Grappig hoe mensen daar zo verschillend naar kunnen kijken. :P
  dinsdag 12 maart 2024 @ 23:31:28 #298
28167 matthijst
pi_212805121
Snap ook niet dat die lui het zo lang volhouden.
Als je iemand niet aantrekkelijk vindt dan verandert dat toch niet opeens.
Die ene gay blijft ook maar zeggen. Rustig aan doen, alsof die andere daar dan knapper (voor hem) van wordt.
  woensdag 13 maart 2024 @ 02:58:36 #299
174940 W00fer
Maar echt
pi_212805571
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:44 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat dat te maken heeft met bezit zijn. 😂 Geen reactie geven op een reactie maar letterlijk zoals zij zegt 24 u later wel op social media posten is een signaal dat iemand er geen zin in heeft. Daar zou ik ook klaar mee zijn, zeker als er al geen enkele aantrekking of gevoel is wat hier 100% speelt.
Dat is helemaal niet zo 1 op1 te verklaren. Ik snap dat vrouwen dat graag doen (oh hij zat op zijn playstation ipv met mij te appen) maar dat claimerige gedrag dat werkt gewoon niet bij veel mensen.
  woensdag 13 maart 2024 @ 02:59:42 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_212805574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:53 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt met ouderwetse standaard, maar ik vind het knap van de meeste vrouwen dat ze het een kans geven ondanks dat er geen aantrekking is en dan toch de moed hebben om verder te kijken. Zeker zo’n Kim vind ik juist krachtig. Ik was allang klaar geweest (en denk de meeste mensen) als je iemand al niet aantrekkelijk vindt en hij vertoont ook nog eens gedrag waar je niks mee kan (zoals schelden en negeren). En er dan nog naast liggen in 1 bed in zo’n koppelsweekend, ik vind het serieus knap.

Grappig hoe mensen daar zo verschillend naar kunnen kijken. :P
Knap? Het is helemaal niet knap als je meedoet aan een experiment waarbij de vraag is om verder te kijken dan je neus lang is... :')

Ten tweede als je als man binnen 5 min afgewezen bent waarom draai je als vrouw dan niet om? Dan krijg je een Anneke scenario: geniet van het feest en de aandacht.

David schrijft een oprecht briefje en het is ook weer niet goed. Die gozer zal op den duur denken van oke die stemverheffing was niet handig maar het is ook nooit goed ook. Ik bedoel alsof hij de enige is die fouten maakt (net zoals Sarath).
  woensdag 13 maart 2024 @ 05:36:33 #301
28167 matthijst
pi_212805716
Echt een zeikwijf die Kim.
Schrijft hij een brief. Gaat ze lopen janken dat het leuker was als hij dat zelf had verzonnen.
Gvd welke man legt er in godsnaam briefjes met 2 woorden onder een kussen uit zichzelf. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')