abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2024 @ 21:20:11 #201
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212613355
Zozo, Bastiaan en Suzanne in 1 bed.
Wat een dooie bende tussen die twee.
Hij had beter op z'n plek geweest bij die 2 gays.

Die Malou is wel een sneu wijf. Hele tijd proberen aardig te doen en slijmjurken en dan nu achteraf alles compleet afzeiken. Beetje laf.

Die strakgetrokken nepkop van Anneke :') :@
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212613486
Net aflevering 14 gekeken met het eindgesprek van Anneke en Dirk. Wat een kutwijf zeg :')
Echt 0,0 zelfreflectie.
pi_212614097
Die situaties tussen Dirk en Anneke doen me een beetje denken aan de typetjes die Paul Haenen in de jaren 90 deed in zijn TV programma's van Bob Guttering en Emmy Kapoek. Zoek maar eens op youtube zal vast wel wat staan. _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_212615196
Wat een naar mens dat Malou. Praten over afsluiting maar vervolgens alles lopen af te zeiken terwijl Serath respectvol blijft. Ook haantje de voorste om iedereen hartelijk te begroeten om zieltjes te winnen. Bah bah bah, die mag samen met een therapeut de beelden terug kijken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator woensdag 28 februari 2024 @ 12:34:01 #205
382129 crew  Donna
pi_212618509
Hahaha die knalgele jas van David. Wat een verschrikking.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:20:44 #206
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212618952
Dat commentaar van die "experts". Daar kunnen ze beter een paar Fokkers neerzetten.

Vies wijf die Malou, dat ze daar aan tafel die Sarath gaat zitten afzeiken. Heel vage achterbakse trol :r
Die had gewoon naar huis moeten gaan in plaats van schone schijn ophouden voor de camera's.

Zweefteef die Kim, zou ik snel moe van worden.

Bastiaan, plaat voor z'n kop. Ze. Moet. Je. Niet.
Suzanne is wat raar, maar ligt ook aan gebrek aan klik met die gast.

Jeppe & Jantine zijn wel leuk samen. Allebei een beetje typisch, past goed.

Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212619042
Malou had inderdaad beter thuis kunnen blijven.
Dan had Sarath tenminste nog een leuke avond gehad ipv tot het bot vernederd te worden ten aanzien van de groep.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:
Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Ja, dit _O-
pi_212623151
Volgende week plottwist Anneke en Dirk! Of het is een suggestieve promo om TV te maken…
Allemaal cabaretteketet!
pi_212623192
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Allemaal cabaretteketet!
pi_212623196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:

Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
pi_212623704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef prunus het volgende:

[..]
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
Ik heb het gevoel dat ze niet knap of een beetje te stevig voor hem is.

Ze is overigens wel de enige vrouw die er vol voor ging, de rest niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212627320
Wauw, de ouders van Jeppe zijn echt ultieme wingmans. Netjes gekneed van ze. ^O^
pi_212627481
Ik wil Jeppe's ouders ook als schoonouders
pi_212627714
Sarath die positief blijft. Is het overromantiseren of spuwt Malou vuur? Ergens zit ik er tussenin. Als het niet goed gaat mag dat best benoemd. Maar ze verwijt Sarath dat hij er allemaal niet zo zwaar aan moet tillen en zelf doet ze een beetje alsof hij in die paar dagen in de sneeuw alles gesloopt heeft. Bastiaan tja hij moet zich ook maar een weg vinden. Hij had ook weg kunnen lopen maar hij weet ook heel goed dat hij dan het halve land over zich heen krijgt.

Dat Dirk en Anneke weer contact hebben slaat ook helemaal nergens op. Zij wilde hem niet meer zien. Niet meer spreken en nu weer contact? Heel raar.

[ Bericht 17% gewijzigd door W00fer op 29-02-2024 01:13:08 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:55:46 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212628907
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Als ik t een koppel gun dan is het die 2 wel.
Ik hoop t echt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:57:22 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212628930
Wat was die Malou trouwens onnodig naar tijdens het diner.
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.

Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo. :{w Nee, echt vies.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 29 februari 2024 @ 14:38:38 #217
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212633623
Waarom moest die moeder van Milou aan tafel zitten bij dat gesprek met Carlo?
Rot gewoon op
pi_212636191
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.

Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo. :{w Nee, echt vies.
Karen doing and saying Karen things. :Y Ze mist haar kort pittige kapsel alleen nog...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212636241
Malou spuwt inderdaad vuur.
Ze is superheftig. Alsof Sarath haar verkracht heeft ofzo :?
  Miss 200.000.000! donderdag 29 februari 2024 @ 17:55:40 #220
367000 roos94
pi_212636350
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
We gaan het vast nog horen.
pi_212636470
quote:
Hij wilde op haar gezicht gaan zitten denk ik...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212639382
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:

Ik denk misschien ook door de context van de groep. Malou lijkt bang te zijn dat zij dat de boeman lijkt in hun gezamenlijke avontuur, dus daardoor maakt ze een soort vlucht naar voren maar wel vol rancune. En zij lijkt dan inderdaad de boeman. :')

Volgens mij is zij vooral mad doordat Sarath op een ochtend ineens een andere bruid wilde laten invliegen, omdat zij te kennen had gegeven dat gevoelens er van haar kant sowieso niet meer zouden komen. Ik kan me voorstellen dat dat zuur is, want zelf baal je minstens zo hard dat je een soort anti-aantrekkingskracht voelt. Ook kan ik me voorstellen dat het voelde alsof hij alleen toen zijn ware aard liet zien: hij vindt dat hij recht heeft op een match en hij verliest uit het oog dat het voor de ander ook een mislukte match is.

Malou refereert namelijk telkens aan die ochtend, maar ze vertelt het op een manier die gelijk heel aanvallend is richting Sarath, dus buiten die aanval om is mij niet duidelijk welk punt ze probeert te maken. De andere deelnemers aan het diner hadden dat volgens mij ook en die zaten niet te wachten op het drama waar zij op uit leek te zijn.
pi_212640805
quote:
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid. :X en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
  donderdag 29 februari 2024 @ 23:46:31 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212641196
Malou en Sarath, allebei knettergek. Net als Anneke en Dirk. Beiden volkomen de weg kwijt en zij verdienden elkaar.

Op zich door deze figuren potentieel een heerlijk seizoen, maar op de één of andere manier is het voor de kijker toch allemaal wat lafjes gebleven tot nu toe.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_212642898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid. :X en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.

Maar die reactie op dat diner staat wat mij betreft totaal niet in verhouding met al dat verschrikkelijks wat Sarath haar heeft aangedaan. (Wat wij weten dan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')