Ja, ditquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:
Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zittenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:
Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Ik heb het gevoel dat ze niet knap of een beetje te stevig voor hem is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
Als ik t een koppel gun dan is het die 2 wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Karen doing and saying Karen things.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat was die Malou trouwens onnodig naar tijdens het diner.
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.
Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo.Nee, echt vies.
We gaan het vast nog horen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Malou spuwt inderdaad vuur.
Ze is superheftig. Alsof Sarath haar verkracht heeft ofzo
Hij wilde op haar gezicht gaan zitten denk ik...quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Ik denk misschien ook door de context van de groep. Malou lijkt bang te zijn dat zij dat de boeman lijkt in hun gezamenlijke avontuur, dus daardoor maakt ze een soort vlucht naar voren maar wel vol rancune. En zij lijkt dan inderdaad de boeman.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat was die Malou trouwens onnodig naar tijdens het diner.
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.
Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo.Nee, echt vies.
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid.en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |