Ja, ditquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:
Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zittenquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:20 schreef matthijst het volgende:
Jeffrey zit dr altijd bij alsof het een oude zoon van Jerney is, van 16 and pregant ofzo. Vage combi, die twee.
Ik heb het gevoel dat ze niet knap of een beetje te stevig voor hem is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
Als ik t een koppel gun dan is het die 2 wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Karen doing and saying Karen things.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat was die Malou trouwens onnodig naar tijdens het diner.
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.
Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo.Nee, echt vies.
We gaan het vast nog horen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Malou spuwt inderdaad vuur.
Ze is superheftig. Alsof Sarath haar verkracht heeft ofzo
Hij wilde op haar gezicht gaan zitten denk ik...quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Ik denk misschien ook door de context van de groep. Malou lijkt bang te zijn dat zij dat de boeman lijkt in hun gezamenlijke avontuur, dus daardoor maakt ze een soort vlucht naar voren maar wel vol rancune. En zij lijkt dan inderdaad de boeman.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.
Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo.Nee, echt vies.
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid.en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
Het is een beetje dubbel:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:21 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.
Maar die reactie op dat diner staat wat mij betreft totaal niet in verhouding met al dat verschrikkelijks wat Sarath haar heeft aangedaan. (Wat wij weten dan)
Ik heb helaas geen videoland maar ben nu erg nieuwsgierig naar de onthulling van jeffrey😇quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Dat hij ook verliefd begon te wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen videoland maar ben nu erg nieuwsgierig naar de onthulling van jeffrey😇
Moet je niet al een beethe met issues dealen wil je zo gek zijn je voor zoiets op te geven?quote:Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
Persoonlijk vind ik het laakbaar dat het gros van de mensen in deze reeks overduidelijk dealen met diepe issues (Suzanne, Sarath, Milou, Dirk, Gerben, meerderen) en dan toch geselecteerd worden voor het effect, en geparadeerd worden voor een miljoenenpubliek.
ja inderdaad, dit zou wel een goede formule zijn voor een programma op tv oid, want op die manier gaan er vast veel mensen naar kijken.quote:Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
Persoonlijk vind ik het laakbaar dat het gros van de mensen in deze reeks overduidelijk dealen met diepe issues (Suzanne, Sarath, Milou, Dirk, Gerben, meerderen) en dan toch geselecteerd worden voor het effect, en geparadeerd worden voor een miljoenenpubliek.
De kerstpret van Sarah en Milou, speelde zich af op een voor mij onbekend level, heel vreemd om te aanschouwen, een kinderlijkheid die neigt naar absurditeit, daarin vonden ze elkaar volledig. Waarna ze hem uit volle borst en met trots verafschuwde ten overstaan van de dinertafel en het NL publiek.
Ik voelde me een voyeur van de pijn en onmacht van onterecht geselecteerde kandidaten dit seizoen.
Bij de Belgische versie is het van een totaal andere orde, zonder gekkies, bewuste mismatches of ander effect bejag.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je niet al een beethe met issues dealen wil je zo gek zijn je voor zoiets op te geven?
Bij de meeste reality shows is het paraderen van de gekkies en het publiek wat er smakelijk om lacht, zich er aan ergert etc en zichzelf er beter door voelt.
Dat is wel t beetje t model van dit soort shows.
In Nederland wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:00 schreef Palomar het volgende:
ja inderdaad, dit zou wel een goede formule zijn voor een programma op tv oid, want op die manier gaan er vast veel mensen naar kijken.
oh wacht....
Het is toch wel vaker dat de man overal de schuld van krijgt of zeg ik nou iets heel geks?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Volledig mee eens!quote:Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
De kerstpret van Sarah en Milou, speelde zich af op een voor mij onbekend level, heel vreemd om te aanschouwen, een kinderlijkheid die neigt naar absurditeit, daarin vonden ze elkaar volledig. Waarna ze hem uit volle borst en met trots verafschuwde ten overstaan van de dinertafel en het NL publiek.
Ik voelde me een voyeur van de pijn en onmacht van onterecht geselecteerde kandidaten dit seizoen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:22 schreef Stepperoller het volgende:
Wie zijn Milou en Janneke?
Edit: Oh Malou en Jantine. Ik dacht even dat ik iets helemaal had gemist.
Bij David en Kim weet ik het niet. Het lijkt op een prima toneelstuk maar soms denk ik dat ze het gewoon slow & steady aanpakken. Dat er geen handje vasthouden is of kleine kus dat is al moeilijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Die Erik zat Gerben gewoon te testen/trollen met dat boodschappenlijstje, ja een paars zakje. Niet eens merk naam of wat er in moet zitten. Gehakt, ja gewoon gehakt, Vega...
Suzanne en die andere gast blijft trekken aan een dood paard. Hij begrijp nog niet zo goed wat de bedoeling is. Suzanne heeft de deur keihard dicht gegooid maar hij ziet 'ergens nog wel een opening' en duwt als een ware Jehova getuige de deur open met een poot er tussen, die met alle macht door Suzanne dicht geduwd blijft...Niet meer te redden. Ik had gelijk naar huis gegaan dan was het tenminste duidelijker geweest.
Het Dirk en Anneke momentje vond ik wat tegen vallen eigenlijk.Die ingehouden vrolijkheid van Anneke en Dirk die hier in trapt, ongelofelijk. Die man krijgt weer helemaal hoop...trap er niet in! Ze wil niets, nooit niet! En dat gaat ze als een ware Karen die ze is, wel duidelijk maken maar dan krijg je weer die hele act over je heen. Moet je niet willen!
Morgen gelukkig ook weer een ware Karen-act van Milou in aantocht dus dat wordt smullen.
Die andere stellen Jeppe en Janneke en Jeffrey en Jerney verschrikkelijk saai, kabbelt maar door. Idem bij Kim en David. Terwijl dat ook al lang mislukt is. Alleen maar vulling van de uitzending.
Hahaha bij die Marktplaats zoektocht. Vreselijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Binge-watch het volgende:
Ik ga elke keer weer helemaal stuk vanwege die dramatisch slechte product placement van Magnum
Oepsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Bij David en Kim weet ik het niet. Het lijkt op een prima toneelstuk maar soms denk ik dat ze het gewoon slow & steady aanpakken. Dat er geen handje vasthouden is of kleine kus dat is al moeilijk natuurlijk.
Gerben en Eric dat is net buurman en buurman. Ik vind het mooi om naar te kijken. Dat een user hier gespoilerd heeft hoe dat afloopt vind ik stom.
Ik zou van die Bastiaan en z'n pinguin ook compleet opdrogen hoor, maar hij blijft wel netjes. Zij toch echter ook? Ze zegt dat hij bot reageert maar dat ze ook snapt waarom. Hier is helemaal geen ruzie of wat dan ook, gewoon 2 doodsaaie mensen, die weliswaar heel netjes blijven tegen elkaar, maar waar niks in zit qua relatie samen.quote:Malou en Sarath. Dat moddergooien gaat gewoon door vanuit haar en dat is zo onnodig. Komop hij mag dan een stevig verliefde kerel zijn hij heeft niks misdaan ofzo. It's all in the game. Als je met dat programma meedoet weet je dat het 50/50 is. Het kan lukken of niet.
Jeppe en Jantine is wel grappig hoor maar ik zou van die ladder lazeren waarmee zij naar haar bed klimt. Ik krijg Dries Roelvink vibes die met een pisemmer de trap af ging
Bastiaan vind ik goed en respectvol terwijl zij overacteert dat ze op is van de deur open houden. Komop man je hebt de deur al vrij snel dichtgegooid en nu zou hij bot reageren? No shit sherlock...
Dan ben je als Dirk toch ook wel een masochist ja.quote:En Dirk en Anneke ja dat is gewoon ongelofelijk. Iemand die je zo vernederd op nationale tv dat je daar dan nog vrienden mee wilt zijn? Terecht dat die Patrick de bioloog daar vragen bij heeft of het wel oprecht is.
Ja inderdaad. Ze doen een hele opsomming van wat ze voelen, incl het benoemen van giechelend puberend gedrag.... en dan denk ik "uh, dat IS toch verliefd zijn?"quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:08 schreef matthijst het volgende:
Die Jeppe en Jantine, die nog niet verliefd zijn. Wat is dan de definitie van verliefd zijn voor die 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |