Ik heb het gevoel dat ze niet knap of een beetje te stevig voor hem is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef prunus het volgende:
[..]
Hahahahah dit is wel echt zo! 😂😂😂 Ik heb ook het gevoel dat hij haar ergens niet meer zo ziet zitten
Als ik t een koppel gun dan is het die 2 wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Karen doing and saying Karen things.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat was die Malou trouwens onnodig naar tijdens het diner.
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.
Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo.Nee, echt vies.
We gaan het vast nog horen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Malou spuwt inderdaad vuur.
Ze is superheftig. Alsof Sarath haar verkracht heeft ofzo
Hij wilde op haar gezicht gaan zitten denk ik...quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Ik denk misschien ook door de context van de groep. Malou lijkt bang te zijn dat zij dat de boeman lijkt in hun gezamenlijke avontuur, dus daardoor maakt ze een soort vlucht naar voren maar wel vol rancune. En zij lijkt dan inderdaad de boeman.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Of w ehebben echt heel veel nare trekjes van Sarath niet gezien, of het is zo'n typisch wijf waarbij de ex meteen de duivel is.
Ik zou ook gek worden van zo'n aanhankelijk mannetje als Sarath, maar je hebt ook leuke tijden gehad en sowieso ben je ZO kort samen geweest dat deze "haat" wel erg onredelijk voelt. Hij heeft niet je favo huisdier gestroopt of zo.Nee, echt vies.
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:46 schreef lily het volgende:
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Zij is heftig maar iedereen lijkt ook te vergeten hoe gek/intens Sarath wel niet is. Die kan er ook wat van. "dit voelt net als toen mn vader overleed" oid.en een dag later is hij weer suuuper gelukkig en dankbaar en blabla
Het is een beetje dubbel:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:21 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ik niet vergeten. Ook niet dat Malou een dag na een uitbarsting van haar kant ook weer huppelend en dansend door de sneeuw ging op weg naar “Santa”.
Maar die reactie op dat diner staat wat mij betreft totaal niet in verhouding met al dat verschrikkelijks wat Sarath haar heeft aangedaan. (Wat wij weten dan)
Ik heb helaas geen videoland maar ben nu erg nieuwsgierig naar de onthulling van jeffrey😇quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef freaky40 het volgende:
Zie allemaal geen stabiele ontwikkelingen bij alle koppels, zelf niet na de onthulling van Jeffrey aan Jerney….
Dat hij ook verliefd begon te wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 08:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen videoland maar ben nu erg nieuwsgierig naar de onthulling van jeffrey😇
Moet je niet al een beethe met issues dealen wil je zo gek zijn je voor zoiets op te geven?quote:Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
Persoonlijk vind ik het laakbaar dat het gros van de mensen in deze reeks overduidelijk dealen met diepe issues (Suzanne, Sarath, Milou, Dirk, Gerben, meerderen) en dan toch geselecteerd worden voor het effect, en geparadeerd worden voor een miljoenenpubliek.
ja inderdaad, dit zou wel een goede formule zijn voor een programma op tv oid, want op die manier gaan er vast veel mensen naar kijken.quote:Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
Persoonlijk vind ik het laakbaar dat het gros van de mensen in deze reeks overduidelijk dealen met diepe issues (Suzanne, Sarath, Milou, Dirk, Gerben, meerderen) en dan toch geselecteerd worden voor het effect, en geparadeerd worden voor een miljoenenpubliek.
De kerstpret van Sarah en Milou, speelde zich af op een voor mij onbekend level, heel vreemd om te aanschouwen, een kinderlijkheid die neigt naar absurditeit, daarin vonden ze elkaar volledig. Waarna ze hem uit volle borst en met trots verafschuwde ten overstaan van de dinertafel en het NL publiek.
Ik voelde me een voyeur van de pijn en onmacht van onterecht geselecteerde kandidaten dit seizoen.
Bij de Belgische versie is het van een totaal andere orde, zonder gekkies, bewuste mismatches of ander effect bejag.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je niet al een beethe met issues dealen wil je zo gek zijn je voor zoiets op te geven?
Bij de meeste reality shows is het paraderen van de gekkies en het publiek wat er smakelijk om lacht, zich er aan ergert etc en zichzelf er beter door voelt.
Dat is wel t beetje t model van dit soort shows.
In Nederland wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:00 schreef Palomar het volgende:
ja inderdaad, dit zou wel een goede formule zijn voor een programma op tv oid, want op die manier gaan er vast veel mensen naar kijken.
oh wacht....
Het is toch wel vaker dat de man overal de schuld van krijgt of zeg ik nou iets heel geks?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Volledig mee eens!quote:Op maandag 4 maart 2024 02:12 schreef Za het volgende:
De kerstpret van Sarah en Milou, speelde zich af op een voor mij onbekend level, heel vreemd om te aanschouwen, een kinderlijkheid die neigt naar absurditeit, daarin vonden ze elkaar volledig. Waarna ze hem uit volle borst en met trots verafschuwde ten overstaan van de dinertafel en het NL publiek.
Ik voelde me een voyeur van de pijn en onmacht van onterecht geselecteerde kandidaten dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |