quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Ik zie veel liever een goed aangemeten kunstgebit dan een viezig eigen gebit, sorry. Echt een ontzettende afknapper.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind juist dat zij een echt kunstgebitgezicht heeftZijn tanden staan misschien scheef maar hij heeft zijn eigen tanden nog
Vind ik ook. Vind dat zo vies, van die rotte stompjes in je mond. Doe daar wat aan! Dat wil je toch niet zoenen!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ik zie veel liever een goed aangemeten kunstgebit dan een viezig eigen gebit, sorry. Echt een ontzettende afknapper.
Anneke heeft waarschijnlijk gewoon een onveilige hechtingsstijl waardoor ze 'foute mannen' aantrekkelijk vindt. Maar met begeleiding is dat wel degelijk te beïnvloeden. Alleen van de MAFS experts hoef je dat niet te verwachten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef FYazz het volgende:
Ach, ik wil het toch een beetje voor Anneke opnemen. Ik (maar ook de experts) konden op voorhand al weten dat Dirk geen match zou zijn. Te oud qua leeftijd en uiterlijk, niet stoer genoeg en erg emotioneel en vooralsnog weinig humor.
Ik snap best dat Anneke dit niet aantrekkelijk vind, zeker als ik kijk hoe Anneke in het leven staat.
Wellicht vanuit haar kant wat hoogmoedig en eisend gedrag, maar wel gedrag wat ze tijdens de selectiedagen zeker heeft laten zien en waar de experts geen goede match voor hebben gemaakt.
En ik vind het eigenlijk wel krachtig dat ze zichzelf voldoende waard vind om met een man door het leven te willen gaan die het voor haar wel heeft.
Uiterlijk is nu eenmaal ook een (wetenschappelijke) factor die de experts vaak vergeten bij de selectie van de mannen.
Zie ook Sarath en Malou, daar wisten we op voorhand toch ook al dat hij qua looks niet past.
Het klikt nog een beetje vanwege de humor, maar dat duurt ook niet lang meer.
Misschien was het Anneke bij een andere man wel gelukt om het patroon te doorbreken en voor iets te gaan waar ze normaliter niet op valt. De afwachtende houding van Dirk (en idd geen begeleiding vanuit de experts) werkt denk ik ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Anneke heeft waarschijnlijk gewoon een onveilige hechtingsstijl waardoor ze 'foute mannen' aantrekkelijk vindt. Maar met begeleiding is dat wel degelijk te beïnvloeden. Alleen van de MAFS experts hoef je dat niet te verwachten.
Eens dat Dirk ook gewoon een slechte match is, want bij hem is het contrast met waar ze normaal op valt wel enorm groot.
Met 60 en 67 zit je toch wel ongeveer in dezelfde levensfase?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Misschien was het Anneke bij een andere man wel gelukt om het patroon te doorbreken en voor iets te gaan waar ze normaliter niet op valt. De afwachtende houding van Dirk (en idd geen begeleiding vanuit de experts) werkt denk ik ook niet echt mee.
Los van het gedrag van beiden snap ik ook het grote leeftijdsverschil niet zo als de experts uitgaan van de wetenschap. Want hieruit blijkt juist dat hoe minder leeftijdsverschil hoe groter de kans op een (blijvende) match. Dan zitten beide personen in dezelfde levensfase, hebben soortgelijke behoeften alsook jeugdherinneringen etc.
Statistiek wijst uit dat vanaf 5 jaar verschil de kans op een mismatch en breuk aanzienlijk groter wordt.
Maar goed dat MAFS geen echte wetenschap gebruikt wisten we al
Dat is ook een afhankelijk van de individuen zelf natuurlijk en van de generatie waarin je bent opgegroeid.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:45 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Met 60 en 67 zit je toch wel ongeveer in dezelfde levensfase?
Dan kom je inderdaad echt bij de persoonlijke voorkeuren aan in welke levensfase je bepaalde situaties wenselijk vindt.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat is ook een afhankelijk van de individuen zelf natuurlijk en van de generatie waarin je bent opgegroeid.
Maar het kan denk ik best behoorlijk schelen. Ene nog in het werkzame leven, de ander mogelijk al met pensioen. De ene nog relatief gezond, de ander met beginnende gebreken. De ene hangt nog in de 50-jaren, de ander op weg naar 70+ etc.
Ik vind persoonlijk 7 jaar verschil voor mezelf ook te oud of te jong.
Die uitgezakte ouwe taart van een Anneke loopt er qua kleding ook bij alsof ze 30 jaar jonger is. Best ordinair voor de leeftijd.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat is ook een afhankelijk van de individuen zelf natuurlijk en van de generatie waarin je bent opgegroeid.
Maar het kan denk ik best behoorlijk schelen. Ene nog in het werkzame leven, de ander mogelijk al met pensioen. De ene nog relatief gezond, de ander met beginnende gebreken. De ene hangt nog in de 50-jaren, de ander op weg naar 70+ etc.
En als je dan zelf een man of vrouw bent die jong van geest is dan is 7 jaar ouder best wat.
Ieder zijn smaak.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die uitgezakte ouwe taart van een Anneke loopt er qua kleding ook bij alsof ze 30 jaar jonger is. Best ordinair voor de leeftijd.
Op een gegeven moment gaat het toch meer om levensstijl dan leeftijd?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
En als je dan zelf een man of vrouw bent die jong van geest is dan is 7 jaar ouder best wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Malou bedoel je? Ja ik erger mij ook aan haar. Waarom doet ze uberhaupt mee aan dat programma vraag ik mij af.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
Wat een graftak is dat mens met die monster-bril toch ook. Hoe ze daar beetje tekeer loopt te gaan in bed
Zit het nu te kijken . Krijg de kriebels van dat mens. Jee zegquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
#teamDirk
Ik word gewoon helemaal naar van die Anneke
Ik zit gewoon boos voor de tv.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
#teamDirk
Ik word gewoon helemaal naar van die Anneke
De Martijn van dit seizoen. Wat een naar, narcistisch mens.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit het nu te kijken . Krijg de kriebels van dat mens. Jee zeg
Verstandig van Dirk dat hij weg liep en ook niet maar haar naar het diner en koppelsweekend wil.
Jammer dat je aan zo vrouw gekoppeld wordt. De experts slaan hier helemaal de plank mis
Bizar ja,quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
Wat een graftak is dat mens met die monster-bril toch ook. Hoe ze daar beetje tekeer loopt te gaan in bed
Onbegrijpelijk hoe ze op deze match zijn gekomen. Die 'wetenschap' kan wel de prullenbak in.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Eens dat Dirk ook gewoon een slechte match is, want bij hem is het contrast met waar ze normaal op valt wel enorm groot.
Die Anneke was heel erg goed haar best aan het doen, om vooral geen gezichtsverlies te lijden. Dat Dirk haar toch echt geweldig vond, maar dat ZIJ toch echt de deur dicht deed en niks voelde voor hem. Dat terwijl hij duidelijk liet merken haar een kenau te vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:20 schreef matthijst het volgende:
Wat een stinkhoer is die Anneke.
Tering, Dirk had d'r gewoon een keer uit het niks een enorme stomp op d'r neus moeten geven
Gvd wat een aso, beetje bekakt te praten maar wat een vies vuil wijf.
Suzanne spoort ook niet
Bijna janken van een beetje knuffelen.
Jij denkt serieus dat er wetenschap aan te pas is gekomen? Jij denkt serieus aan de oprechtheid van dit programma?quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:57 schreef viceversa het volgende:
Onbegrijpelijk hoe ze op deze match zijn gekomen. Die 'wetenschap' kan wel de prullenbak in.
Tja die man is sowieso onaantrekkelijk voor veel vrouwen. Het is gewoon een wijf. Praat veel en loopt alleen maar lichtgeraakt te janken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Malou bedoel je? Ja ik erger mij ook aan haar. Waarom doet ze uberhaupt mee aan dat programma vraag ik mij af.
Heb echt met die man te doen.
Vind die Anneke ook zo bitch wat een vrouwen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja die man is sowieso onaantrekkelijk voor veel vrouwen. Het is gewoon een wijf. Praat veel en loopt alleen maar lichtgeraakt te janken.
Sowieso zijn het allemaal softies de kerels die meedoen..
Dat klopt. Malou heeft gewoon issues.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Vind die man van Malou ook niet aantrekkelijk maar dan kan je nog wel normaal met iemand omgaan
Pfff, die gast gáát maar door.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat klopt. Malou heeft gewoon issues.
Hoewel zo'n praatzieke Limburger natuurlijk ook schijt irritant is op een gegeven moment.
Dat mannen gesprekken voeren op die manier. Wel ernstig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pfff, die gast gáát maar door.
Dat telefoongesprek met die vriend van 'm ook.
Ik hoefde niet eens te kijken welke user dit zei.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat mannen gesprekken voeren op die manier. Wel ernstig.
Heb je hier last van ja? Geef eens een voorbeeld uit jouw leven? Als een man je auto/lekkende kraan of iets anders fixed? Of als ze huizen/wegen/bruggen bouwen.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:16 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 9Dat Suzanne het niet voelt lijkt mij logisch. Bastiaan heeft kasthomo op zijn voorhoofd geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat niet die knakker die aan het eind begon te janken en zei “ik ben te mooi voor dit programma”?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Vuvuzelala het volgende:
Die Jeppe is trouwens net een low budget Jan Versteegh. Als hij iets minder hyper kan zijn en zij wat kan ontdooien kan het nog wel wat worden. Jeff en Jerny ook misschien. De rest is gedoemd te mislukken.
die Rienvan paar jaar terug
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:11 schreef Vuvuzelala het volgende:
Die Jeppe is trouwens net een low budget Jan Versteegh.
Kijk je beste vriendin zwoel aan en doe mee zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:52 schreef roos94 het volgende:
Waarom zit in ieder seizoen een homokoppel, maar zelden een lesbisch koppel?
Is wel het koppel die zal slagen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef matthijst het volgende:
Weet niet hoe ze heet, maar bij die jarige denk ik elke keer dat ze met haar zoon op pad is.
Wat een babyface die gast![]()
Afgelopen seizoen nog.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:52 schreef roos94 het volgende:
Waarom zit in ieder seizoen een homokoppel, maar zelden een lesbisch koppel?
8 homokoppels tegenover 2 lesbische koppels is niet iets minder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen nog.
Maar wel iets minder vaak ja. Komt omdat die vanzelf al na 2 dates trouwen
Wauw kan het ook iets minder?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:20 schreef matthijst het volgende:
Wat een stinkhoer is die Anneke.
Tering, Dirk had d'r gewoon een keer uit het niks een enorme stomp op d'r neus moeten geven
Gvd wat een aso, beetje bekakt te praten maar wat een vies vuil wijf.
Suzanne spoort ook niet
Bijna janken van een beetje knuffelen.
Ik kijk t pas 3 seizoenen, dus geen idee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
8 homokoppels tegenover 2 lesbische koppels is niet iets minder.
Ah, jij vindt het normaal dat zo'n mens iemand compleet afbrandt op TV: je gebit is kut, je schoenen zijn kut, je kleren zijn kut, je bent zelf kut. Nee, daar moet je normaal op reagerenquote:
Of de programmadirecteur van RTL en presentator zijn beide homofiele mannen en casten eerder homos dan lesbiennes?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk t pas 3 seizoenen, dus geen idee.
Maar ondanks mijn gekscherende opmerking denk ik dat dat wel meespeelt.
Kan ook. Of homo's maken nou eenmaal leukere/dramatischere reality tv.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:17 schreef roos94 het volgende:
O
[..]
Of de programmadirecteur van RTL en presentator zijn beide homofiele mannen en casten eerder homos dan lesbiennes?
Nou die Dirk is zelf ook stapelgek. De ingehouden woede op dat bed!quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, jij vindt het normaal dat zo'n mens iemand compleet afbrandt op TV: je gebit is kut, je schoenen zijn kut, je kleren zijn kut, je bent zelf kut. Nee, daar moet je normaal op reageren
Heb in jaren niet zo'n lomp, asociaal wijf gezien.
edit, ah verkeerde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef roos94 het volgende:
Dat ding met anneke moet echt geacteerd zijn kan niet anders
Het is leuk voor het programma als er wat succesverhalen zijn. Dat het mensenwerk is ipv wetenschap geloof ik direct. Wel heel irritant dat die coaches zich daarachter kunnen verschuilen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat er wetenschap aan te pas is gekomen? Jij denkt serieus aan de oprechtheid van dit programma?
Kijk even naar dat irritante overacting van Carlo Boszhard, dan weet je toch dat het allemaal voor de kijker is?
Dirk moest zich ook inhouden om niet in lachen uit te barsten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Anneke….
“IK hoef mijn balans niet terug te vinden”
“IK kom er wel”
“IK verdien zus en zo”
“IK ben een euforisch positief mens”
“Het gaat goed met me”
Mens. Ik geloof er geen ene reet van. Wie probeer je nu te overtuigen? Je doet alsof je Gods gift to mankind bent, maar volgens mij komt er een berg aan issues met je mee, die je door “acteerwerk” wegmoffelt.
Ze doet me nog t meest denken aan hyacinth bucket, uit Schine schijn.
Goed gezien. En gedaan. Thnx voor je oplettendheidquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:18 schreef lily het volgende:
Moet de spoiler opmerking onderaan dit topic niet verplaatst worden naar het RTL topic?
Omdat ze goed voor het format zijn natuurlijk. Die coaches zijn natuurlijk ook onderdeel van het programma.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:27 schreef Meke het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze bij een Anneke en Dirk en Malou en Sarath niet ingaan op waaróm ze gekoppeld zijn, en hoe ze eraan moeten werken. Ze moeten steeds maar geduld hebben en op zoek naar de match. Ja ehh, dat lukt dus blijkbaar niet zelf hè
Wat zegt het dan als iemand een life coach is?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat ze goed voor het format zijn natuurlijk. Die coaches zijn natuurlijk ook onderdeel van het programma.
Die donkere vrouw is bv. life coach. Dat zegt genoeg.
Als ik zeg: "Ik ben vanaf nu Life Coach!", ben ik life coach.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat zegt het dan als iemand een life coach is?
Ze is afgestudeerd in psychologie volgens linkedin.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik zeg: "Ik ben vanaf nu Life Coach!", ben ik life coach.
Snap je waar ik naartoe wil? Ook haar optreden met lege woorden moet voldoende zijn, om te snappen dat ze niks toevoegt. Het is constant deelnemers dwingen naar "Openstaan" en "kijken waar de metsss zit".
Maxvandenburg heeft Sharath en iemand die ik niet ken van mafs recent nagedaan. Hoop dat de rest nog volgt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd naar de imitatie van Anneke door 1 van die cabaretiers, denk dat ze zich hier wel mee kunnen uitleven, met Sarath en Malou idem. Als iemand al iets gezien heeft, zie ik het graag!
Dat moet de moeder van Malou voorstellen meen ikquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:10 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Maxvandenburg heeft Sharath en iemand die ik niet ken van mafs recent nagedaan. Hoop dat de rest nog volgt.
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:11 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien. De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
Wat een draak van een vrouw....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Rene het volgende:
Niemand die Anneke vraagt: “goh. Waarom ligt het aan een ander en niet aan jou?” “Waaruit blijkt het dat je je best hebt gedaan” en “wat maakt het dat je je zo onnodig pretentieus opstelt”
Die is wat vol van zichzelfquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:44 schreef Rene het volgende:
Niemand die Anneke vraagt: “goh. Waarom ligt het aan een ander en niet aan jou?” “Waaruit blijkt het dat je je best hebt gedaan” en “wat maakt het dat je je zo onnodig pretentieus opstelt”
De saaiste aflevering dit seizoen, man man manquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?
Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien. De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
Weinig koppels hebben de sympathie factor. Matig seizoen tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 01:18 schreef Gia het volgende:
"Als we aankomen in Nederland, dan wil ik nog wel even naar hem knikken, zo,....."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |