De saaiste aflevering dit seizoen, man man manquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?
Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien. De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
Weinig koppels hebben de sympathie factor. Matig seizoen tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?
Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien. De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 01:18 schreef Gia het volgende:
"Als we aankomen in Nederland, dan wil ik nog wel even naar hem knikken, zo,....."
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:11 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11Hier hoef je niet te spoileren hoor, die is het videoland topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
euforistisch wel hèquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Anneke….
“IK hoef mijn balans niet terug te vinden”
“IK kom er wel”
“IK verdien zus en zo”
“IK ben een euforisch positief mens”
“Het gaat goed met me”
Mens. Ik geloof er geen ene reet van. Wie probeer je nu te overtuigen? Je doet alsof je Gods gift to mankind bent, maar volgens mij komt er een berg aan issues met je mee, die je door “acteerwerk” wegmoffelt.
Ze doet me nog t meest denken aan hyacinth bucket, uit Schine schijn.
Die twee mannen zijn ook in Lapland maar doen ook maar aparte dingen..quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
Echt veel teveel aandacht voor Malou en Sarath en hun stomme activiteiten
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:07 schreef Magica het volgende:
[..]
Die twee mannen zijn ook in Lapland maar doen ook maar aparte dingen..
Klopt, in dat gesprekje legt ze ook weer alle schuld bij hem neer. Het komt door zijn emoties steeds. Nee, het komt door haar, maar omdat ze dat niet toe wilt geven legt ze het bij hem neer. Zo opzichtig..quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Ik heb trouwens het idee dat Malou bij die rare activiteiten graag in eerste instantie een beetje lekker gek en quirky doet, maar als Sarath daar dan in mee gaat vindt ze het ongemakkelijk en bekoelt ze ineens en geeft ze achteraf cynisch commentaar op Sarath zijn gekheid.
Sorry voor de vage taal, maar ik probeer woorden te geven aan wat ik denk te zien. Telkens een beetje zo'n patroon.
Malou vindt hem gewoon ook echt niet aantrekkelijk. Hij zegt ook steeds 'lekker kwebbelen'. Nou als je ergens van opdroogt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Sarath is een beetje kinds merk ik en zij ook op een bepaalde manier, maar toch werkt het niet tussen die 2 omdat zij zo toxic kan zijn en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Je moet maar afwachten hoe ze de volgende dag wakker wordt telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |