abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212546705
Anneke had eigenlijk nee moeten zeggen, ik weet niet wat er in de contracten ataat want reken maar dat er voorwaade zijn, . zelfde geldt voor Malou.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_212546799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:28 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij veel te graag een vrouw wil en daarom een beetje opdringerig is. Daarnaast lijkt hij alles kapot te willen analyseren, en dat valt bij een Anneke (emoties niet laten zien) sowieso verkeerd.
De mannen die meedoen aan MAFS willen zich gewoon settelen met een vrouw, maakt in principe niet uit hoe ze er uit ziet, en vrouwen hebben aantrekkingskracht nodig om er voor te gaan.

Het is niet erg dat Anneke zich totaal niet aangetrokken voelde tot Dirk, maar dat kon ze ook op een andere manier laten weten, nu kwam ze heel verwaand over op tv. Had niet gehoeven.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212546876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
De mannen die meedoen aan MAFS willen zich gewoon settelen met een vrouw, maakt in principe niet uit hoe ze er uit ziet, en vrouwen hebben aantrekkingskracht nodig om er voor te gaan.

Het is niet erg dat Anneke zich totaal niet aangetrokken voelde tot Dirk, maar dat kon ze ook op een andere manier laten weten, nu kwam ze heel verwaand over op tv. Had niet gehoeven.
Dat idee heb ik wel vaker bij sommige mannen haha. Zijn minder kritisch.

Klopt, het is niet handig geweest hoe ze zich heeft opgesteld. Hopelijk is er bij haar uiteindelijk wel ruimte voor zelfreflectie.
pi_212547166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:43 schreef prunus het volgende:

[..]
Dat idee heb ik wel vaker bij sommige mannen haha. Zijn minder kritisch.
Zo zijn de meeste mannen ;)

En de mannen die vrouwen willen, meestal niet. :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 23 februari 2024 @ 07:31:49 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212548082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Dirk deed heel veel emotionele chantage, mijn nekharen stonden echt overeind! Ik vond ze niet zo van elkaar verschillen qua inleving in de ander.
Ik vond Dirk ook verschrikkelijk, met z'n zielsniveau en gemompel.
Chantage heb ik echter niet echt gezien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 07:32:41 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212548087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:33 schreef casita het volgende:
Anneke had eigenlijk nee moeten zeggen, ik weet niet wat er in de contracten ataat want reken maar dat er voorwaade zijn, . zelfde geldt voor Malou.
Is dat eigenlijk ooit gebeurd?
Ik kijk pas 3 seizoenen of zo.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 februari 2024 @ 07:33:49 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212548089
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 23:10 schreef casita het volgende:
ja dat ben ik, _O- ik heb mij een boerinneaccent aangemeten normaal praat ik Mokums.
Ach Anneke, wat leuk! Ik ben werkelijk euforisch dat je er bent!
Je brengt zulkse gezelligheid met je mee O+
L'Amour menaçant:
  Miss 200.000.000! vrijdag 23 februari 2024 @ 08:08:37 #183
367000 roos94
pi_212548229
pi_212550159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 07:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond Dirk ook verschrikkelijk, met z'n zielsniveau en gemompel.
Chantage heb ik echter niet echt gezien.
Geen keiharde chantage.
Toch uitspraken in de trant als "jij sloeg de vlinders dood" of "jij wil niet meer met mij getrouwd blijven, dus dan ik ook niet" zijn wel uitingen van een bepaalde emotionele manipulatie.

En hij wilde het experiment zogezegd wel een kans geven en hij wilde er alles aan doen, maar is eigenlijk zelf ook geen moment uit zijn eigen comfortzone en patroon gestapt.
In plaats van dat hij na gedrag/feedback van Anneke dacht "ik zal jou eens laten zien hoe leuke man ik ben" of proberen om er luchtig mee om te gaan, ging hij zitten kniezen, het heel zwaar maken en Anneke coachen.
Hij mocht zichzelf niet zijn en kon "niet thuiskomen bij haar", maar kon zij dat wel echt bij hem?

Hij is ook vooral aangedaan dat zijn huwelijk en experiment niet is geslaagd en hij moet zijn ring nu wel inleveren, want zij wil niet meer.

Ben het daarom ook niet geheel eens met de experts. Ja, Anneke viel voor het plaatje van de huwelijksdag.
Maar Dirk viel net zo goed voor het plaatje van een huwelijk ongeacht met welke vrouw dit was.

Zowel hij als Sarath waren meer gefocust op het hebben van een vrouw dan op dé vrouw. De dames zie je daar echter anders mee omgaan, die zoeken toch meer naar de ware.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 14:23:00 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212552550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:05 schreef FYazz het volgende:

[..]
Geen keiharde chantage.
Toch uitspraken in de trant als "jij sloeg de vlinders dood" of "jij wil niet meer met mij getrouwd blijven, dus dan ik ook niet" zijn wel uitingen van een bepaalde emotionele manipulatie.
Het was wel de waarheid, aangezien de keuze door haar is genomen.
quote:
En hij wilde het experiment zogezegd wel een kans geven en hij wilde er alles aan doen, maar is eigenlijk zelf ook geen moment uit zijn eigen comfortzone en patroon gestapt.
Na 1 dag was de deur al dicht.

quote:
In plaats van dat hij na gedrag/feedback van Anneke dacht "ik zal jou eens laten zien hoe leuke man ik ben" of proberen om er luchtig mee om te gaan, ging hij zitten kniezen, het heel zwaar maken en Anneke coachen.
Hij mocht zichzelf niet zijn en kon "niet thuiskomen bij haar", maar kon zij dat wel echt bij hem?
Ze kon idd niet thuiskomen bij hem, want ze had de deur al dicht :P

quote:
Hij is ook vooral aangedaan dat zijn huwelijk en experiment niet is geslaagd en hij moet zijn ring nu wel inleveren, want zij wil niet meer.

Ben het daarom ook niet geheel eens met de experts. Ja, Anneke viel voor het plaatje van de huwelijksdag.
Maar Dirk viel net zo goed voor het plaatje van een huwelijk ongeacht met welke vrouw dit was.
Ik zeg niet dat het had gewerkt als Anneke wel geprobeerd had (zer niet,. is niet de man voor haar, noch andersom), maar ze gaf duidelijk aan vanaf dag 1 het niet te zien zitten en dat is op dag 2 gecommuniceerd met Dirk, zonder nog maar de deur op een kier te laten of uberhaubt met hem te willen praten, het experiment door te laten gaan etc.

Wat moet die man dan?
Er viel NIET meer met haar te praten.
quote:
Zowel hij als Sarath waren meer gefocust op het hebben van een vrouw dan op dé vrouw. De dames zie je daar echter anders mee omgaan, die zoeken toch meer naar de ware.
Bij een Sarath zou je die conclusie kunnen trekken. Die heeft nog iets meer tijd gfehad en ook na de "nee" gingen ze nog pratend verder. Het experiment ging verder, ONDANKS de nee van de dame.

Bij een Dirk niet, want zelfs praten of uberhaubt elkaar zien was niet meer aan de orde voor madam. Ze stopte het experiment. DAT is wat de experts haar kwalijk nemen en dat is echt alleen haar kwalijk te nemen en niet Dirk.

Dat het geen match is, is aan beide.
Dat het experiment na 1 dag stopte, is aan haar.
L'Amour menaçant:
pi_212552796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 14:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het was wel de waarheid, aangezien de keuze door haar is genomen.
[..]
Na 1 dag was de deur al dicht.
[..]
Ze kon idd niet thuiskomen bij hem, want ze had de deur al dicht :P
[..]
Ik zeg niet dat het had gewerkt als Anneke wel geprobeerd had (zer niet,. is niet de man voor haar, noch andersom), maar ze gaf duidelijk aan vanaf dag 1 het niet te zien zitten en dat is op dag 2 gecommuniceerd met Dirk, zonder nog maar de deur op een kier te laten of uberhaubt met hem te willen praten, het experiment door te laten gaan etc.

Wat moet die man dan?
Er viel NIET meer met haar te praten.
[..]
Bij een Sarath zou je die conclusie kunnen trekken. Die heeft nog iets meer tijd gfehad en ook na de "nee" gingen ze nog pratend verder. Het experiment ging verder, ONDANKS de nee van de dame.

Bij een Dirk niet, want zelfs praten of uberhaubt elkaar zien was niet meer aan de orde voor madam. Ze stopte het experiment. DAT is wat de experts haar kwalijk nemen en dat is echt alleen haar kwalijk te nemen en niet Dirk.

Dat het geen match is, is aan beide.
Dat het experiment na 1 dag stopte, is aan haar.

Sorry, maar met CAPS wordt iets niet meer waar en ga je mij niet overtuigen :@

Ik zie als kijker een vrouw met pittige eigenschappen die nog meer zijn uitvergroot door slim knip en plakwerk van de redactie.

Ik zie ook een man die zegt wel te willen, maar net zo goed de deur dichtgooit als hij al op zijn teentjes is getrapt als ze na de bruiloft naar bed gaat ipv met hem wil bubbelen en napraten.
Alsook dat hij alleen op zijn zware manier een gesprek kan voeren.

En de experts horen haar helemaal niets kwalijk te nemen :{w
Het is een experiment, geen verplichting en ze zijn zelf al de mist in gegaan met een verkeerde match en leggen dan de schuld/teleurstelling bij Anneke neer dat zij het niet ziet zitten.
Dat ze de deur dichtgooit en het experiment vroegtijdig stopt snap ik best als ze totaal geen match voelt en ze zich ongemakkelijk voelt. Zeker op die leeftijd zien we dat gedrag veranderen lastig is. En daarbij het betreft een liefdesexperiment, geen coachingstraject.

[ Bericht 4% gewijzigd door FYazz op 23-02-2024 14:53:20 ]
pi_212560075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef Vivark het volgende:

[..]
Google ;-)
Dat betekent dus dat de laatste aflevering is begin april?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_212560926
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:23 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat betekent dus dat de laatste aflevering is begin april?
Nee, op tv is dat 27 maart. Op de streamingdienst 20 maart.
pi_212564754
Weer geen David en Kim.. En in het voorstukje kwam al het diner. Vraag me af of ze wel zijn gaan "samenwonen"? Terwijl we van de mannen wel moeten zien hoe ze de deur open doen voor de sushi bezorger, waarom zenden ze die idioterie uit, het was niet eens een sponsor.

Sowieso waarom noemen ze het de samenwoon fase.. In andere MAFS (zelfs de videoland versie) Worden er appartementen geregeld waar de koppels x tijd verblijven na de huwelijksreis. Hier is het alleen ff geforceerd een nachtje logeren. Ze lopen nooit tegen problemen aan als koppel in het echte leven. Wat een onwijs kut format is dit toch eigenlijk. Bij oa de Vlaamse Mafs begint het pas echt na de huwelijksreis. Hier zakt het programma totaal in elkaar.

En wat is Anneke toch een verschrikkelijk mens. Zij schopt honden als niemand kijkt vrees ik. :X
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 februari 2024 @ 14:06:03 #190
367000 roos94
pi_212564870
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Vuvuzelala het volgende:
Weer geen David en Kim.. En in het voorstukje kwam al het diner. Vraag me af of ze wel zijn gaan "samenwonen"? Terwijl we van de mannen wel moeten zien hoe ze de deur open doen voor de sushi bezorger, waarom zenden ze die idioterie uit, het was niet eens een sponsor.

Sowieso waarom noemen ze het de samenwoon fase.. In andere MAFS (zelfs de videoland versie) Worden er appartementen geregeld waar de koppels x tijd verblijven na de huwelijksreis. Hier is het alleen ff geforceerd een nachtje logeren. Ze lopen nooit tegen problemen aan als koppel in het echte leven. Wat een onwijs kut format is dit toch eigenlijk. Bij oa de Vlaamse Mafs begint het pas echt na de huwelijksreis. Hier zakt het programma totaal in elkaar.

En wat is Anneke toch een verschrikkelijk mens. Zij schopt honden als niemand kijkt vrees ik. :X
Het komt omdat we de eerste 8 afleveringen naar kut bruiloften en jurk passen zitten te kijken :')
pi_212564896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:06 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het komt omdat we de eerste 8 afleveringen naar kut bruiloften en jurk passen zitten te kijken :')
En het is dit jaar al stukken korter dan vroeger..
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 14:13:37 #192
382129 crew  Donna
pi_212564979
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
En het is dit jaar al stukken korter dan vroeger..
Jaa dat is gelukkig al erg ingekort!
pi_212576429
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:57 schreef Vuvuzelala het volgende:

Je vergeet het stukje van Jeffrey en Jerney dat zij haar telefoon kwijt is en hij die telefoon gaat bellen. Televisie kost 1800 euro per minuut he. Dat ging maar door :')

Ik denk dat David en Kim gewoon helemaal niet zijn gaan samenwonen. In aflevering 1 zie je Carlo die zegt dit is het boek van dit jaar (ofzoiets) en dan zie je een voorstukje dat Kim zegt dat ze hem niet kan geven wat hij nodig heeft. Als je dat stukje uit aflevering 1 terugkijkt met de wetenschap van nu zie je precies welke stellen overblijven.
pi_212604073
Wat een ongelofelijk slechte verliezer is Malou zeg. Sarath blijft positief en bedankt haar vooraf aan het diner en haar ergernis straalt eraf. Dan denk ik komop he het is een tv programma op wintertrip kon je wel je happy dance doen en nu ineens sta je daar met lange tanden.

Sarath moet haar laten uitpraten maar wat hij zelf wil, voelt, denkt enzovoorts dat kan niet.
Dat gevoel heb ik bij David en Kim ook een beetje. De vrouw is de baas.
pi_212609252
Nu weet ik het zeker; Malou is een dochter van opper Karen Annette, moge duidelijk zijn. Net zo'n Karen deze Malou. Hetzelfde asociale, hautaine, aanmatigende en arrogante stuk vreten. En dan nog niet eens tegen over hem zitten om haar punt te maken tijdens het koppelsdiner. Brr. En nu deugde er al niets van Sarath tijdens de trouwpartij, wat een draai ineens want ze gaf namelijk tegenstrijdige signalen af tijdens die bruiloft.
En ze gaat nog even door in de aflevering van morgen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212610362
De moeder van Malou heeft Anneke wenkbrauwen
pi_212610494
Rare redenatie van Kim om zelf te bedenken dat je de bal voor het contact leggen bij de ander legt en diegene dat vervolgens verwijt.

En als David dan zijn perspectief vertelt verwijt zij hem dat hij iets voor haar invult. :')
pi_212610502
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 18:17 schreef Stepperoller het volgende:
Rare redenatie van Kim om zelf te bedenken dat je de bal voor het contact leggen bij de ander legt en diegene dat vervolgens verwijt.

En als David dan zijn perspectief vertelt verwijt zij hem dat hij iets voor haar invult. :')
Ja had dat dan exact aangegeven. Nu probeerde die het juist goed te doen door even niet te contacteren en krijg je dat weer als verwijt. Zo vermoeiend dat soort types.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 27 februari 2024 @ 19:12:32 #199
473277 Astro_boy
Houtwalstraat
pi_212611128
Vies mormel, die Malou
  dinsdag 27 februari 2024 @ 19:16:46 #200
473277 Astro_boy
Houtwalstraat
pi_212611200
Het commentaar van die ‘experts’.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties