abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212800059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 03:41 schreef W00fer het volgende:
Whut David peert m...
Als er iets is wat je niet moet doen is jezelf laten kennen en weggaan want dat zet de deur nog meer dicht lijkt me.
Van de andere kant moet je voor jezelf ook een grens trekken.

Sarath er toch nog even bij in de volgende aflevering. Mooi man.
Dat was een montage trucje, ze wilde het doen voorkomen dat hij echt vertrok maar dat bleek dus alleen naar een andere kamer te zijn...Ik wordt daar zo simpel van, bij LLDL doen ze dit ook vaak, om je maar te laten blijven kijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212800886
Die Koppelsweek is in ieder geval een Bermuda driehoek voor stellen waar de hoop op een goede afloop wel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Echt toxic.Ik denk tot op heden dat 2 stellen het gaan redden; Jeffrey en Jerney en Jeppe en Jantine....
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 maart 2024 @ 18:50:52 #278
174940 W00fer
Maar echt
pi_212801302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Koppelsweek is in ieder geval een Bermuda driehoek voor stellen waar de hoop op een goede afloop wel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Echt toxic.Ik denk tot op heden dat 2 stellen het gaan redden; Jeffrey en Jerney en Jeppe en Jantine....
Ik snap het psychologische oogpunt ook niet. Je weet toch dat er kift kan ontstaan, jaloezie, drama enzovoorts.
Bovendien zien we van de week daar tot nu toe alleen een koppelsyoga en wat interviews :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 12 maart 2024 @ 19:58:24 #279
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212802338
En dat Kim in de jacuzzi in 10 minuten meer lol heeft dan de afgelopen weken met David.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212803370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat niemand het gaat redden..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212803573
Het hoort bij het experiment dat snap ik, maar ik denk dat een gemiddeld stel allang uit elkaar uit elkaar was geweest als de aantrekkingskracht zo was als bij bijvoorbeeld David en Kim en die 2 mannen.

Je hebt anders ook geen programma maar eigenlijk is het in 3 van de 5 stellen echt trekken aan een dood paard.
pi_212803592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Jeppr en Jantine wel, zo schattig samen 🤗
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:29:00 #283
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212803622
Ohhhh wat is Kim een zeiwijf zeg, al snap ik wel dat het geen geslaagd koppel is.
pi_212803656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ohhhh wat is Kim een zeiwijf zeg, al snap ik wel dat het geen geslaagd koppel is.
Ik vind David juist een rare! Zei ze nou dat hij had gescholden? 😩

Ik zou ook klaar zijn als ik m’n man app en hij reageert een dag niet maar gaat wel leuk doen op social media
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:33:31 #285
139407 jorienvdherik
pi_212803726
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:30 schreef prunus het volgende:

[..]

Ik zou ook klaar zijn als ik m’n man app en hij reageert een dag niet maar gaat wel leuk doen op social media
Haha ja maar dat kwam 3x terug in zijn gezicht, na 2 keer weet je het wel toch?

Wat mij dan weer opviel was dat er in Malta wat gebeurd was? Leek wel of hij een move had gemaakt toen zij sliep ;)
pi_212803812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wat mij dan weer opviel was dat er in Malta wat gebeurd was? Leek wel of hij een move had gemaakt toen zij sliep ;)
Oja klopy! Het had haar vertrouwen beschaamd en iets met vorige relaties.

Hmm wel benieuwd wat het was 😂
pi_212803852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Nouuuu in deze ben ik toch #teamkim. Die David is maar een rare snuitert. Zal wel een hoop intelligentie achter schuil gaan, maar er komt niks uit.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212803886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik heb ook het gevoel dat hij net een stapje over de (sexuele) grens heeft gezet. Waarschijnlijk ging daardoor ook de deur bij hem dicht.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:54:51 #289
139407 jorienvdherik
pi_212804074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik heb ook het gevoel dat hij net een stapje over de (sexuele) grens heeft gezet. Waarschijnlijk ging daardoor ook de deur bij hem dicht.
Wij zeiden het hier direct tegen elkaar op de bank :X
  dinsdag 12 maart 2024 @ 21:55:20 #290
139407 jorienvdherik
pi_212804082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Nouuuu in deze ben ik toch #teamkim. Die David is maar een rare snuitert. Zal wel een hoop intelligentie achter schuil gaan, maar er komt niks uit.
Ja is ook wel zo,

Uiteindelijk 2 matches succesvol, nog goede score voor een MAFS seizoen.
pi_212804094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Het zal er om spannen, maar meestal red niemand het in the end, maar meestal nadat de draaidagen inclusief eind gesprek van het seizoen er al op zaten. Dus dat verneem je dan later pas als kijker.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212804313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef prunus het volgende:

[..]
Jeppr en Jantine wel, zo schattig samen 🤗
Ik hoop het vooral voor ze. Zal ook een boost in het zelfvertrouwen van Jeppe opleveren.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 22:28:58 #293
174940 W00fer
Maar echt
pi_212804520
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:30 schreef prunus het volgende:

[..]

Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven. Dat zijn dezelfde mensen die boos worden als een partner te lang wegblijft richting de supermarkt omdat hij even met een oud collega staat te praten.

Wat me vooral opvalt is dat Sarath en Dirk de boeman zijn, niet aantrekkelijk genoeg en dus wegwezen en Kim en Suzanne flikken hetzelfde (vinden hun match niet goed) en zij zitten wel een week lang in dat huisje, hebben een samenwoonperiode en veel meer vakantietijd. Waarom is daarvoor gekozen dan?

Ik kan me niet herinneren dat het in de vorige seizoenen zo duidelijk was dat de vrouwen massaal de mannen afwezen (of ze nou saai zijn of niet).

[ Bericht 15% gewijzigd door W00fer op 12-03-2024 22:44:17 ]
pi_212804616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven.

Wat me vooral opvalt is dat Sarath en Dirk de boeman zijn, niet aantrekkelijk genoeg en dus wegwezen en Kim en Suzanne flikken hetzelfde (vinden hun match niet goed) en zij zitten wel een week lang in dat huisje, hebben een samenwoonperiode en veel meer vakantietijd. Waarom is daarvoor gekozen dan?

Ik kan me niet herinneren dat het in de vorige seizoenen zo duidelijk was dat de vrouwen massaal de mannen afwezen (of ze nou saai zijn of niet).
Dan kijk je nooit First Dates :')

Heb ik al eerder gezegd; de mannen willen wel, vrouwen hebben 'aantrekkingskracht' nodig. En vaak weten ze dat binnen 5 seconden.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 22:40:04 #295
174940 W00fer
Maar echt
pi_212804680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Dan kijk je nooit First Dates :')

Heb ik al eerder gezegd; de mannen willen wel, vrouwen hebben 'aantrekkingskracht' nodig. En vaak weten ze dat binnen 5 seconden.
First Dates heb ik na 1 seizoen opgegeven, net als LLDL. Het is real life Tinder. Een verschrikkelijke vleeskeuring met een belachelijk ouderwetse standaard. Vrouwen willen dat de man betaald maar wel gelijke rechten...

Het begon bij mij al te jeuken toen Kim zei: ik heb niet gezegd dat ik je niet knap vindt... Toen voelde ik al een maar aankomen. En dan te hopen dat de wereld inmiddels IETS verder was dan alleen maar kijken naar uiterlijk.

Ergens vind ik dan ook dat RTL in hun contracten moet opnemen dat mensen gewoon nee zeggen als ze niet willen. Scheelt een enorme hoop kosten. Dat de kandidaten dan door half Nederland gezien worden als schijtluis of te kieskeurig tja dat is dan jammer, maar een groot bedrijf opzadelen met kosten en drama omdat je zogenaamd zo vol bent van jezelf is eigenlijk echt niet best.

Misschien toch maar MAFS België bekijken...
pi_212804736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven.

Ik zou niet weten wat dat te maken heeft met bezit zijn. 😂 Geen reactie geven op een reactie maar letterlijk zoals zij zegt 24 u later wel op social media posten is een signaal dat iemand er geen zin in heeft. Daar zou ik ook klaar mee zijn, zeker als er al geen enkele aantrekking of gevoel is wat hier 100% speelt.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2024 22:45:15 ]
pi_212804828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef W00fer het volgende:

[..]
First Dates heb ik na 1 seizoen opgegeven, net als LLDL. Het is real life Tinder. Een verschrikkelijke vleeskeuring met een belachelijk ouderwetse standaard. Vrouwen willen dat de man betaald maar wel gelijke rechten...

Het begon bij mij al te jeuken toen Kim zei: ik heb niet gezegd dat ik je niet knap vindt... Toen voelde ik al een maar aankomen. En dan te hopen dat de wereld inmiddels IETS verder was dan alleen maar kijken naar uiterlijk.

Ergens vind ik dan ook dat RTL in hun contracten moet opnemen dat mensen gewoon nee zeggen als ze niet willen. Scheelt een enorme hoop kosten. Dat de kandidaten dan door half Nederland gezien worden als schijtluis of te kieskeurig tja dat is dan jammer, maar een groot bedrijf opzadelen met kosten en drama omdat je zogenaamd zo vol bent van jezelf is eigenlijk echt niet best.

Misschien toch maar MAFS België bekijken...
Ik weet niet wat jij bedoelt met ouderwetse standaard, maar ik vind het knap van de meeste vrouwen dat ze het een kans geven ondanks dat er geen aantrekking is en dan toch de moed hebben om verder te kijken. Zeker zo’n Kim vind ik juist krachtig. Ik was allang klaar geweest (en denk de meeste mensen) als je iemand al niet aantrekkelijk vindt en hij vertoont ook nog eens gedrag waar je niks mee kan (zoals schelden en negeren). En er dan nog naast liggen in 1 bed in zo’n koppelsweekend, ik vind het serieus knap.

Grappig hoe mensen daar zo verschillend naar kunnen kijken. :P
  dinsdag 12 maart 2024 @ 23:31:28 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212805121
Snap ook niet dat die lui het zo lang volhouden.
Als je iemand niet aantrekkelijk vindt dan verandert dat toch niet opeens.
Die ene gay blijft ook maar zeggen. Rustig aan doen, alsof die andere daar dan knapper (voor hem) van wordt.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 13 maart 2024 @ 02:58:36 #299
174940 W00fer
Maar echt
pi_212805571
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:44 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat dat te maken heeft met bezit zijn. 😂 Geen reactie geven op een reactie maar letterlijk zoals zij zegt 24 u later wel op social media posten is een signaal dat iemand er geen zin in heeft. Daar zou ik ook klaar mee zijn, zeker als er al geen enkele aantrekking of gevoel is wat hier 100% speelt.
Dat is helemaal niet zo 1 op1 te verklaren. Ik snap dat vrouwen dat graag doen (oh hij zat op zijn playstation ipv met mij te appen) maar dat claimerige gedrag dat werkt gewoon niet bij veel mensen.
  woensdag 13 maart 2024 @ 02:59:42 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_212805574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:53 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt met ouderwetse standaard, maar ik vind het knap van de meeste vrouwen dat ze het een kans geven ondanks dat er geen aantrekking is en dan toch de moed hebben om verder te kijken. Zeker zo’n Kim vind ik juist krachtig. Ik was allang klaar geweest (en denk de meeste mensen) als je iemand al niet aantrekkelijk vindt en hij vertoont ook nog eens gedrag waar je niks mee kan (zoals schelden en negeren). En er dan nog naast liggen in 1 bed in zo’n koppelsweekend, ik vind het serieus knap.

Grappig hoe mensen daar zo verschillend naar kunnen kijken. :P
Knap? Het is helemaal niet knap als je meedoet aan een experiment waarbij de vraag is om verder te kijken dan je neus lang is... :')

Ten tweede als je als man binnen 5 min afgewezen bent waarom draai je als vrouw dan niet om? Dan krijg je een Anneke scenario: geniet van het feest en de aandacht.

David schrijft een oprecht briefje en het is ook weer niet goed. Die gozer zal op den duur denken van oke die stemverheffing was niet handig maar het is ook nooit goed ook. Ik bedoel alsof hij de enige is die fouten maakt (net zoals Sarath).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')