Juice!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:31 schreef Stepperoller het volgende:
die twee mannen in Lapland waren hartstikke saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zei hij al.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:23 schreef roos94 het volgende:
Volgensmij is Jeppe irl vet eenzaam oid.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juice!Goh. Verwacht je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Malou wil graag door de kijker sympathiek gevonden worden.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:16 schreef W00fer het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de hele act van Malou niet. De happy dance, de goh wat fijn dat ik Sarath heb leren kennen. Als je goed luistert naar wat ze eigenlijk zegt, zegt ze ook oke dat was het en weer door.
Dan denk ik wie zit je nou voor de gek te houden. Ik snap dat ze Sarath niet te hard wil kwetsen en ook misschien van de expert wel iets daarover hoorde maar het is nu wel apart allemaal.
Het lijkt ieder seizoen erger te worden met al die mismatchen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Anneke, Tanneke Toverkanneke...was weer helemaal in haar inner-Karen getransformeerd. Ze gaan die twee dus nog niet loslaten, ik heb er geen fiducie in. Dirk wil wel, maar zij is zo bloed eigenwijs!
Verder echt geen verwachting dat alle stellen het gaan redden, en nee ook niet bij de stellen waar het nu (nog) voor de wind mee gaat zoals Jeppe en Jantine en Jerney en Jeffrey en Erik en Gerben. Failseason in the making, maar what's new....
Niet pas op Schiphol denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Malou wil graag door de kijker sympathiek gevonden worden.
In feite is dit huwelijk hetzelfde als met Dirk en Anneke. Op de trouwdag wist ze het al dat het niets ging worden (haar paps wist het ook al toen hij haar weggaf, je zag hem met een bepaalde blik kijken naar Sarath).
En waar Anneke zo iets heeft van ik ben 60 jaar, bepaal mijn eigen grens en hoef door niemand meer aardig gevonden te worden, wil Malou toch wel graag leuk/aardig overkomen op tv.
Dus voor de camera een vrolijke en nette act. Maar zeker weten dat ze na terugkomst op Schiphol samen met haar vriendin lekker heeft geroddeld over dat ze toch niet op zo'n vent kan zitten
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:27 schreef Vivark het volgende:
Er zijn 22 afleveringen. Dus het nabespreken/evalueren zal lang gerekt worden. Misschien dat sommige koppels pas na het diner gaan "samenwonen".
Ik kan die Dirk nooit fatsoenlijk verstaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:07 schreef matthijst het volgende:
Die Anneke, wat een irritant wijf![]()
Als je die twee ziet zouden ze prima bij elkaar passen, qua uiterlijk.
Zo vaag dat dat wijf zo lomp is, terwijl ze het verheven kakkertje uithangt
Ze heeft geld zat, tenminste, zo doet ze zich voor. Dan gooit ze er ff 5k tegenaan voor een rijtje kronenquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan die Dirk nooit fatsoenlijk verstaan.
Die praat idd alsof ie een hele rij rotte stompjes in z'n bek heeft.
En dan zou ik ook niet willen zoenen
Als ze zoveel geld zou hebben, had ze zich wel betere wenkbrauwen kunnen perma-tattoo'enquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze heeft geld zat, tenminste, zo doet ze zich voor. Dan gooit ze er ff 5k tegenaan voor een rijtje kronen
Of ga met Dirkie naar Turkije, voor de helft.
Dirk deed heel veel emotionele chantage, mijn nekharen stonden echt overeind! Ik vond ze niet zo van elkaar verschillen qua inleving in de ander.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan die Dirk nooit fatsoenlijk verstaan.
Die praat idd alsof ie een hele rij rotte stompjes in z'n bek heeft.
En dan zou ik ook niet willen zoenen
Maar, Anneke is wel echt een botte heks (zeg ik, na zelf een botte opmerkign gemaakt te hebben) die vooral de wereld wil overtuigen dat ze het heel leuk heeft en heel gezellig is en een fijn mens is. Maar de "experts" en Carlo heeft ze duidelijk niet overtuigd in dat eindgesprek. Die waren volgens mij helemala klaar met haar
Anneke?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:38 schreef casita het volgende:
Zo eindelijk iemand die ook eens objectief is, dank Bramenstruik
Maar waar zat Dirk verkeerd dan? Ik kan mij voorstellen dat hij zich belazerd voelt na de huwelijksdag waar ze niet van elkaar af konden blijven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:10 schreef casita het volgende:
ja dat ben ik,ik heb mij een boerinneaccent aangemeten normaal praat ik Mokums.
Ik vermoed dat hij veel te graag een vrouw wil en daarom een beetje opdringerig is. Daarnaast lijkt hij alles kapot te willen analyseren, en dat valt bij een Anneke (emoties niet laten zien) sowieso verkeerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waar zat Dirk verkeerd dan? Ik kan mij voorstellen dat hij zich belazerd voelt na de huwelijksdag waar ze niet van elkaar af konden blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |