abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2024 @ 22:34:10 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212418026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?

Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien :r . De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
De saaiste aflevering dit seizoen, man man man :Z
pi_212418816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Hoeft in dit topic niet in een spoiler toch?

Vind dat ook wel jammer maar lijkt me een bewuste keuze want anders dooft dit seizoen evt al vrij vlot uit terwijl we voor m'n gevoel pas amper onderweg zijn. Zij zijn nu wel het interessantste stel denk ik, ook wel benieuwd naar Bastiaan en Suus. Jantine vind ik te doods voor op tv. Geen idee waarom we nog naar dat overbodige blije gedoe van Sarath en Maloe moeten kijken? Jeff en Jerny zijn wat simpel/saai. Anneke is echt een verschrikkelijke heks waar ik niks meer van wil zien :r . De mannen, doen leuk maar ik geloof het nog niet.
Weinig koppels hebben de sympathie factor. Matig seizoen tot nu toe.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 14 februari 2024 @ 01:18:24 #78
3542 Gia
User under construction
pi_212418823
"Als we aankomen in Nederland, dan wil ik nog wel even naar hem knikken, zo,....."

Ze vindt zichzelf heel wat! Kakwijf.
pi_212418845
Aflevering 12

Veel meer dan een kort gesprek met Patrick en een 30 seconden lange afdaling van een rotswand zien we niet van David en Kim, in aflevering 13 gaan ze alweer bijna terug naar Nederland. Heel vreemd. Van alle andere koppels (behalve Dirk en Anneke) is heel veel meer gefilmd. Excursies, etentjes, twijfels, zwemmen, strand, samen eten maken, winkelen, kerstman bezoeken, sauna, jetski. En van David en Kim? Echt veel minder.

Misschien zijn ze de tapes kwijt ofzo.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_212419054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 01:18 schreef Gia het volgende:
"Als we aankomen in Nederland, dan wil ik nog wel even naar hem knikken, zo,....."
Ja _O-
Tenenkrommende vreselijke vrouw.
pi_212419163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 04:11 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hoef je niet te spoileren hoor, die is het videoland topic :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Miss 200.000.000! woensdag 14 februari 2024 @ 07:21:05 #82
367000 roos94
pi_212419186
David en kim zijn ook niet echt lekker tv materiaal. Slecht gecast
pi_212420387
ZIt net te kijken maar krijg echt de kribels van Anneke man o man wat een vrouw
En en al arrogantie
pi_212420419
O mooi ook dat noorderlicht daar waar Malou en lieve man staan :P
  woensdag 14 februari 2024 @ 10:21:10 #85
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212420786
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Anneke….

“IK hoef mijn balans niet terug te vinden”
“IK kom er wel”
“IK verdien zus en zo”
“IK ben een euforisch positief mens”
“Het gaat goed met me”

Mens. Ik geloof er geen ene reet van. Wie probeer je nu te overtuigen? Je doet alsof je Gods gift to mankind bent, maar volgens mij komt er een berg aan issues met je mee, die je door “acteerwerk” wegmoffelt.

Ze doet me nog t meest denken aan hyacinth bucket, uit Schine schijn.
euforistisch wel hè _O- _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:28:50 #86
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_212423452
Het is toch net alsof ze een klappergebitje in heeft, ze kan die mond niet normaal bewegen, bang dat het er uit vliegt waarschijnlijk >:)

:B

[ Bericht 0% gewijzigd door Flow3r op 15-02-2024 00:15:02 ]
pi_212426985
Echt veel teveel aandacht voor Malou en Sarath en hun stomme activiteiten :r
pi_212427322
Net aflevering 10 gezien, Anneke :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:04:21 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212429052
Die kop,van Suzanne, als ze Bastiaan moet vastpakken op die jetski.
Alsof ze verkracht wordt.
Wat een weirdo :N
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212429098
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
Echt veel teveel aandacht voor Malou en Sarath en hun stomme activiteiten :r
Die twee mannen zijn ook in Lapland maar doen ook maar aparte dingen.. :')
pi_212429633
Beetje matte aflevering, maar de eerste scheurtjes worden groter. Bij het ene stel iets meer dan bij het andere. Wat een aansteller die Zuurzanne...
De trackrecord van stellen die nog bij elkaar zijn na het programma wordt met de week lager... :Y
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 14 februari 2024 @ 21:53:05 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212429672
Wat een vreselijk mens :') Ze hoeft niet bang te zijn dat ze ooit een kerel gaat vinden.
Rini dankjewel.
pi_212430001
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:07 schreef Magica het volgende:

[..]
Die twee mannen zijn ook in Lapland maar doen ook maar aparte dingen.. :')
Dat is waar. :')

Ik heb trouwens het idee dat Malou bij die rare activiteiten graag in eerste instantie een beetje lekker gek en quirky doet, maar als Sarath daar dan in mee gaat vindt ze het ongemakkelijk en bekoelt ze ineens en geeft ze achteraf cynisch commentaar op Sarath zijn gekheid.

Sorry voor de vage taal, maar ik probeer woorden te geven aan wat ik denk te zien. Telkens een beetje zo'n patroon.
  woensdag 14 februari 2024 @ 22:57:16 #95
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212430358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat is waar. :')

Ik heb trouwens het idee dat Malou bij die rare activiteiten graag in eerste instantie een beetje lekker gek en quirky doet, maar als Sarath daar dan in mee gaat vindt ze het ongemakkelijk en bekoelt ze ineens en geeft ze achteraf cynisch commentaar op Sarath zijn gekheid.

Sorry voor de vage taal, maar ik probeer woorden te geven aan wat ik denk te zien. Telkens een beetje zo'n patroon.
Klopt, in dat gesprekje legt ze ook weer alle schuld bij hem neer. Het komt door zijn emoties steeds. Nee, het komt door haar, maar omdat ze dat niet toe wilt geven legt ze het bij hem neer. Zo opzichtig..
Rini dankjewel.
pi_212431012
Sarath is een beetje kinds merk ik en zij ook op een bepaalde manier, maar toch werkt het niet tussen die 2 omdat zij zo toxic kan zijn en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Je moet maar afwachten hoe ze de volgende dag wakker wordt telkens.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 februari 2024 @ 14:02:02 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212436425
Jerney en Jeffrey, hij vind haar al niet meer leuk
  donderdag 15 februari 2024 @ 14:24:34 #98
28167 matthijst
pi_212436819
Dat was vrij rap klaar, ze kon geen winkel kiezen, dus dumpen :Z
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 15:12:03 #99
382129 crew  Donna
pi_212437666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Sarath is een beetje kinds merk ik en zij ook op een bepaalde manier, maar toch werkt het niet tussen die 2 omdat zij zo toxic kan zijn en een persoonlijkheidsstoornis heeft. Je moet maar afwachten hoe ze de volgende dag wakker wordt telkens.
Malou vindt hem gewoon ook echt niet aantrekkelijk. Hij zegt ook steeds 'lekker kwebbelen'. Nou als je ergens van opdroogt. _O-
Vreselijk die kerel.
  donderdag 15 februari 2024 @ 15:47:31 #100
28167 matthijst
pi_212438201
Is ook lastig. Die Suzanne kan nog zo aardig zijn (is ze ook niet), maar dat paardengebit kijk je ook niet langsheen.
pi_212438312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:47 schreef matthijst het volgende:
Is ook lastig. Die Suzanne kan nog zo aardig zijn (is ze ook niet), maar dat paardengebit kijk je ook niet langsheen.
Hoho, ze heeft wel recht op een type Winston Gerschtanowitz.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212438333
De deugpolitie is lekker op dreef de laatste tijd (zie artikel hier onder). Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in en roep dit al enkele seizoenen, maar om dit nu op grensoverschrijdende TV te gooien gaat mij wat te ver. We worden wel als kijker in de maling genomen met al die huwelijken en relaties die voortdurend stranden tijdens of vlak na een seizoen. Ze kunnen wat dat betreft dat trouw onderdeel best schrappen maar er een totaal andere datingshow van maken die wel elementen heeft maar dat trouwen er gewoon uit halen. En ja, dat zal dan een andere naam moeten krijgen.
En die zelfbenoemde 'experts' moeten er ook uit. Die geloven alleen in zichzelf en en zitten daar alleen maar om het vaak bij voorbaat kansloze process maar te uit te melken, alleen voor de kijkcijfers. Dat is het heikele punt van dit alles.

https://www.mediacourant.(...)ow-dit-is-marteling/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 februari 2024 @ 16:03:42 #103
28167 matthijst
pi_212438415
Neem aan dat er niemand kijkt in de hoop dat alle stellen een paar weken rozengeur en maneschijn krijgen met een happily ever after?

Kijk zelf juist om me te verbazen over mafklappers zoals Suzanne, die huivert als iemand haar aanraakt. En dat gestoorde wief die Dirk liep af te zeiken. "Hebben Jerney en Jeffrey nou echt liggen neuken"...
Die twee homo's bv, zijn supersaai, prima voor hun zelf, maar om naar te kijken geen ruk aan.
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 17:20:51 #104
382129 crew  Donna
pi_212439399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef matthijst het volgende:
Neem aan dat er niemand kijkt in de hoop dat alle stellen een paar weken rozengeur en maneschijn krijgen met een happily ever after?

Kijk zelf juist om me te verbazen over mafklappers zoals Suzanne, die huivert als iemand haar aanraakt. En dat gestoorde wief die Dirk liep af te zeiken. "Hebben Jerney en Jeffrey nou echt liggen neuken"...
Die twee homo's bv, zijn supersaai, prima voor hun zelf, maar om naar te kijken geen ruk aan.
Ik vind dat eigenlijk wel het leukste. :D
pi_212439830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
De deugpolitie is lekker op dreef de laatste tijd (zie artikel hier onder). Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in en roep dit al enkele seizoenen, maar om dit nu op grensoverschrijdende TV te gooien gaat mij wat te ver. We worden wel als kijker in de maling genomen met al die huwelijken en relaties die voortdurend stranden tijdens of vlak na een seizoen. Ze kunnen wat dat betreft dat trouw onderdeel best schrappen maar er een totaal andere datingshow van maken die wel elementen heeft maar dat trouwen er gewoon uit halen. En ja, dat zal dan een andere naam moeten krijgen.
En die zelfbenoemde 'experts' moeten er ook uit. Die geloven alleen in zichzelf en en zitten daar alleen maar om het vaak bij voorbaat kansloze process maar te uit te melken, alleen voor de kijkcijfers. Dat is het heikele punt van dit alles.

https://www.mediacourant.(...)ow-dit-is-marteling/
Daarom vind ik de reactie van Anneke, hoe lomp en arrogant deze wellicht overkomt, toch wel sterk.
Ze geeft haar grens aan. Tot hier en niet verder en ik ga niet voor een showtje mijn eigen grens over.

Bij Malou en Sarath krijg ik bijvoorbeeld een heel ongemakkelijk gevoel. Niet zozeer grensoverschrijdend gedrag, maar voelt ook niet zuiver. Voor de show en 'waardigheid' blijven ze lollig en lief doen, maar ze gaan beide toch een bepaalde grens over.

En dat een vrouw als Suzanne wordt geselecteerd die duidelijk problemen heeft met fysiek contact en intimiteit is misschien wel op de grens.

Verder heb ik het niet op Angela dus nog steeds #teamMafs :)
pi_212442627
Ook al heb ik Videoland en kan twee afleveringen vooruit kijken, ben die irl-serie zo zat! Allemaal zo voorspelbaar en vaak in scene gezet dat het tijdsverspilling is om verder te kijken. En ja, Anneke lijkt een heks die voelt alsof ze eruit ziet als 40 jaar, maar eerder een hippe 80-plusser. Dirk eigenlijk niet veel beter, ken mannen van 67 jaar die er beter opgedroogd uit zien, zonder hangbuik en achterstallig gebit.

De rest van de stellen is zo ontiegelijk saai, nee, ga de rest van de afleveringen niet meer kijken tenzij er eentje een expert vermoordt.
  Miss 200.000.000! donderdag 15 februari 2024 @ 21:35:26 #107
367000 roos94
pi_212443405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:54 schreef FYazz het volgende:

[..]
Daarom vind ik de reactie van Anneke, hoe lomp en arrogant deze wellicht overkomt, toch wel sterk.
Ze geeft haar grens aan. Tot hier en niet verder en ik ga niet voor een showtje mijn eigen grens over.

Bij Malou en Sarath krijg ik bijvoorbeeld een heel ongemakkelijk gevoel. Niet zozeer grensoverschrijdend gedrag, maar voelt ook niet zuiver. Voor de show en 'waardigheid' blijven ze lollig en lief doen, maar ze gaan beide toch een bepaalde grens over.

En dat een vrouw als Suzanne wordt geselecteerd die duidelijk problemen heeft met fysiek contact en intimiteit is misschien wel op de grens.

Verder heb ik het niet op Angela dus nog steeds #teamMafs :)
Waarom heeft suzanne problemen. Ze voelt gewoon 0 aantrekking tot Klaas van Eerden.
pi_212443554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waarom heeft suzanne problemen. Ze voelt gewoon 0 aantrekking tot Klaas van Eerden.
Kan, bij alle koppels kreeg ik al pijn in mijn buik, werkelijk nergens een klik te bekennen. BZV heeft een veel betere vibe.
pi_212444434
De matches zijn allemaal vreselijk.
Maar is dat eigenlijk niet altijd zo geweest?
Ik kijk dit programma al jaren maar mij staat bij dat het voornamelijk altijd misgaat. Op een enkele uitzondering na.
Het is gewoon doodsimpel vermaak. Voor ons kijkers dan.
pi_212444487
quote:

[..]
Los van het gebrek aan aantrekkingskracht.
Een vrouw van 40 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en zeer ongemakkelijk (of enkel functioneel) op aanrakingen en intimiteit reageert is wat mij betreft niet het beste matchmateriaal voor Mafs. Voor zichzelf niet en ook voor Bastiaan niet.
pi_212445692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef FYazz het volgende:

[..]
Los van het gebrek aan aantrekkingskracht.
Een vrouw van 40 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en zeer ongemakkelijk (of enkel functioneel) op aanrakingen en intimiteit reageert is wat mij betreft niet het beste matchmateriaal voor Mafs. Voor zichzelf niet en ook voor Bastiaan niet.
Ik vind haar niet ongeschikt voo het programma, maar het is gewoon de zoveelste prutmatch. Zij is zo'n typische net5 kijkende eeuwige single die iets sexy's wilt om haar te ontdooien. Maar dan krijgt ze Bastiaan.. een man met 0 sex appeal. En daar wilt ze zich overheen zetten, maar zijn hele (overdreven meegaande) houding gaat dan ook tegenwerken.

Sowieso zijn het de laatste jaren bijna altijd de vrouwen die de mannen afwijzen. Ze kunnen blijkbaar echt geen geschikte (degelijke) mannen casten. Vorig jaar hadden ze Martijn, maar dat was dan ook meteen weer een ongelofelijke klootzak. Dus dit jaar weer allemaal doetjes.
pi_212445841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ik vind haar niet ongeschikt voo het programma, maar het is gewoon de zoveelste prutmatch. Zij is zo'n typische net5 kijkende eeuwige single die iets sexy's wilt om haar te ontdooien. Maar dan krijgt ze Bastiaan.. een man met 0 sex appeal. En daar wilt ze zich overheen zetten, maar zijn hele (overdreven meegaande) houding gaat dan ook tegenwerken.

Sowieso zijn het de laatste jaren bijna altijd de vrouwen die de mannen afwijzen. Ze kunnen blijkbaar echt geen geschikte (degelijke) mannen casten. Vorig jaar hadden ze Martijn, maar dat was dan ook meteen weer een ongelofelijke klootzak. Dus dit jaar weer allemaal doetjes.
Maar hoe realistisch is het dat een ‘sexy’ type (vindt zij) als Winston Gerschtanowitz kiest voor Suzanne?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 00:12:18 ]
  vrijdag 16 februari 2024 @ 00:13:23 #113
450148 KapiteinIglo
pi_212445872
Ik vind die kleding van Suzanne echt afgrijselijk. Iedere keer kijk ik vol verwondering waar ze haar volgende vitrage nou weer vandaan heeft gehaald.
Ze is 40 maar kleed zich als 90 :')

Sexappeal 0
pi_212445911
Bij sommige kandidaten denk ik weleens dat ze te hoge eisen hebben.
pi_212445945
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]

Een eeuwige single op die leeftijd zonder ervaring met een serieuze relatie vind ik persoonlijk wel ongeschikt voor een huwelijksavontuur. Dat is van niets naar alles ofzo en ook nog in een snelkookpan terwijl ze al 40 jaar rustig aan doet.
Ook naar Bastiaan toe wordt de druk wel heel hoog gelegd. Van alles minder dan Winston wordt ze niet warm :@

Ik snap best haar behoefte, maar doe dan mee aan Lang Leve de Liefde, First Dates, B&B vol liefde etc. (Maar ja, ze droomde al 25 jaar van die trouwjurk).

Of cast haar niet omdat je als expert weet dat ze niet gaat ontdooien binnen een paar weken (en zij mogelijk ook niet een 'hunk' als Winston aan de haak zal kunnen slaan).

Maar goed, dat is Mafs.

Met het laatste zeker eens.
De mannen die ze de laatste jaren casten zijn geen beste matches.

Ik zeg Ciao Ciao :X
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 februari 2024 @ 07:00:42 #116
367000 roos94
pi_212446404
Jullie haten teveel op suzanne :{w
  vrijdag 16 februari 2024 @ 08:54:00 #117
28167 matthijst
pi_212447430
quote:

[..]
Uhm, als je bijna gaat huilen als iemand een zoen op je wang geeft.
Of bijna doordraait als je achterop een jetski iemand vast moet houden, dan zit er ergens iets niet helemaal goed in je hoofd.

Kan die gast een kneus zijn, maar die reacties van haar zijn niet normaal.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 09:26:22 #118
450148 KapiteinIglo
pi_212447801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:54 schreef matthijst het volgende:

[..]
Uhm, als je bijna gaat huilen als iemand een zoen op je wang geeft.
Of bijna doordraait als je achterop een jetski iemand vast moet houden, dan zit er ergens iets niet helemaal goed in je hoofd.

Kan die gast een kneus zijn, maar die reacties van haar zijn niet normaal.
dit, plus ze is er niet eerlijk over dus kan hij er ook geen rekening mee houden
pi_212447813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 07:00 schreef roos94 het volgende:
Geen haat, aardige en leuke vrouw volgens mij :). Maar Bastiaan is wel het type (ook aardige man, niets mis mee) waar ze het van hebben moet. Als ze hem al niks vindt, dan blijft ze denk ik voor altijd vrijgezel. Ook prima. Maar al die eisen en een soort van droomman willen hebben werkt gewoon niet mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 09:27:46 ]
pi_212447973
quote:
Hou op hoor. Ik haat op niemand :{w

Geef gewoon een mening op basis van wat ik zie en hoe ik dat interpreteer. Dat dit afwijkt van jouw blik maakt niet dat ik (we) nu haten op Suzanne.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:05:17 #121
450148 KapiteinIglo
pi_212449656
quote:
Definieer haten?
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:38:18 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212450041
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 00:22 schreef FYazz het volgende:

[..]
Een eeuwige single op die leeftijd zonder ervaring met een serieuze relatie vind ik persoonlijk wel ongeschikt voor een huwelijksavontuur. Dat is van niets naar alles ofzo en ook nog in een snelkookpan terwijl ze al 40 jaar rustig aan doet.
Ook naar Bastiaan toe wordt de druk wel heel hoog gelegd. Van alles minder dan Winston wordt ze niet warm :@

Ik snap best haar behoefte, maar doe dan mee aan Lang Leve de Liefde, First Dates, B&B vol liefde etc. (Maar ja, ze droomde al 25 jaar van die trouwjurk).

Of cast haar niet omdat je als expert weet dat ze niet gaat ontdooien binnen een paar weken (en zij mogelijk ook niet een 'hunk' als Winston aan de haak zal kunnen slaan).

Maar goed, dat is Mafs.

Met het laatste zeker eens.
De mannen die ze de laatste jaren casten zijn geen beste matches.

Ik zeg Ciao Ciao :X
Wild is met een d. :)

Ik heb het overigens wel een beetje met haar te doen. Volgens mij best een leuke meid met wie je veel lol kan hebben, maar ze knokt er veel te veel tegen dat ze hem absoluut niets vindt. Wat nu eenmaal kan. Terwijl ze vindt dat ze het een kans moet geven. Ik denk dat ze heel plichtsgetrouw is. Ze heeft ervoor getekend om vijf weken mee te doen en ervoor open te staan, maar dat benauwt haar nu enorm. Denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 13:50:33 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212450818
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wild is met een d. :)

Ik heb het overigens wel een beetje met haar te doen. Volgens mij best een leuke meid met wie je veel lol kan hebben, maar ze knokt er veel te veel tegen dat ze hem absoluut niets vindt. Wat nu eenmaal kan. Terwijl ze vindt dat ze het een kans moet geven. Ik denk dat ze heel plichtsgetrouw is. Ze heeft ervoor getekend om vijf weken mee te doen en ervoor open te staan, maar dat benauwt haar nu enorm. Denk ik.
Plus iedereen vindt dat het een match zou moeten zijn. Dus waarom is dat niet zo. Dus laat ik het gewoon nu doorzetten. Tegen mijzelf en mijn eigen wil in. Maar het zou toch moeten?

Lastig dilemma...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:26:01 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212452760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:50 schreef Rene het volgende:

[..]
Plus iedereen vindt dat het een match zou moeten zijn. Dus waarom is dat niet zo. Dus laat ik het gewoon nu doorzetten. Tegen mijzelf en mijn eigen wil in. Maar het zou toch moeten?

Lastig dilemma...
En dan is ze gewoon een beetje een nerd ook, net als wij allemaal hier, maar dan nóg een flink stuk slimmer :wtf: en dat helpt ook niet in zo'n ingewikkeld gedachtenproces waarin moraliteit en wensdenken elkaar afwisselen. En doordat ze een slimme, beetje wereldvreemde nerd is, komt ze ook nog eens ietwat nukkig over.

Ik ben het wel met anderen eens dat zij niet zo geschikt is voor dit programma. Daarvoor moet je gewoon een aandachtsgeile, domme, gewetensloze ploert zijn. Is voor iedereen het leukste.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:45:55 #125
28167 matthijst
pi_212452991
  vrijdag 16 februari 2024 @ 17:32:23 #126
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_212453549
Het grapje over dat de bank iedereen als boef behandeld niet grappig vinden en dan zelf de functie Financial Crime Compliance Specialist hebben.

Wat praten die Gerben en Erik trouwens beroerd Engels zeg.
De mensen zijn gek geworden
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:32:08 #127
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212456485
Wat me opvalt is dat al bijna al die vrouwen het “rustig aan willen doen”
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212456606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef Da hopman het volgende:
Het grapje over dat de bank iedereen als boef behandeld niet grappig vinden en dan zelf de functie Financial Crime Compliance Specialist hebben.
Ja, haha, ik zag het ook op haar LinkedIn. Wat een aparte carrière eigenlijk. Voor iemand die de hotelschool heeft gedaan.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:41:35 #129
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212456674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:32 schreef Da hopman het volgende:

Wat praten die Gerben en Erik trouwens beroerd Engels zeg.
Viel me ook op ja :D
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212457855
quote:
Een 5 wordt gematcht met een 5, maar is teleurgesteld dat die 5 geen 8 is. Een 8 waar ze op sopte in de jaren 90. Ja sorry, wat denkt ze wel niet?
pi_212458916
Ik lees in dit topic dat Suzanne dus iets met Winston Gerschtanowitz heeft (althans op valt bedoel ik dan)? Ik heb dat helemaal gemist :D
pi_212462323
quote:
Suzanne heeft de stem van Mickey Mouse :P
pi_212490897
Wel apart dat Suzanne die kleine aanraking op de waterscooter niet eens ziet als een vriendelijke toenadering maar als iets puur functioneels. Puur functioneel is iemand helpen bij de deur van de trein met een buggy. Je bent met je getrouwde vent op vakantie, had dan nee gezegd.

Eigenlijk zou ik dat nog wel een keer willen zien dat iemand de ballen heeft om nee te zeggen op de trouwdag.
Dat zou pas een klap zijn. Tienduizenden euro's productiebudget in die dag gestoken, iedereen in vol ornaat, cameraploeg en dan nee zeggen.

Weet iemand of dat op de internationale edities al eens ooit gebeurd is?
pi_212491256
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 23:00 schreef W00fer het volgende:
Wel apart dat Suzanne die kleine aanraking op de waterscooter niet eens ziet als een vriendelijke toenadering maar als iets puur functioneels. Puur functioneel is iemand helpen bij de deur van de trein met een buggy. Je bent met je getrouwde vent op vakantie, had dan nee gezegd.

Eigenlijk zou ik dat nog wel een keer willen zien dat iemand de ballen heeft om nee te zeggen op de trouwdag.
Dat zou pas een klap zijn. Tienduizenden euro's productiebudget in die dag gestoken, iedereen in vol ornaat, cameraploeg en dan nee zeggen.

Weet iemand of dat op de internationale edities al eens ooit gebeurd is?
  Miss 200.000.000! maandag 19 februari 2024 @ 06:40:22 #135
367000 roos94
  Moderator maandag 19 februari 2024 @ 08:13:20 #136
388664 crew  Dotteke
pi_212492570
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 06:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit voelt echt me-ga nep
Dat idee heb ik dus ook. Ze laten niet eens haar gezicht zien
Ziet er een beetje te gemaakt uit.
pi_212497168
Seizoen 10 komt eraan!

https://www.telegraaf.nl/(...)rried-at-first-sight

Het zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de hele act van Malou niet. De happy dance, de goh wat fijn dat ik Sarath heb leren kennen. Als je goed luistert naar wat ze eigenlijk zegt, zegt ze ook oke dat was het en weer door.
Dan denk ik wie zit je nou voor de gek te houden. Ik snap dat ze Sarath niet te hard wil kwetsen en ook misschien van de expert wel iets daarover hoorde maar het is nu wel apart allemaal.

De huwelijksreis van David en Kim kan verder niet saaier. Een rots bekijken, een terrasje. Ik heb echt het idee dat Kim zoekt naar redenen om onder het samenwonen uit te komen. Vergaderingen :')

Bij Jeppe en Jantine gaat het prima op het oog. Denk dat zij het enige koppel zijn wat nog een beetje ver gaat komen.

Verder Eric en Gerben blijft allemaal nog wat rustigjes.

Van social media begreep ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 13 afleveringen is dit de tussenstand

Dirk & Anneke - behoeft geen uitleg, aflevering 14 gaat ze door met hem toespreken
Sarath & Malou - Malou wil niet verder
Jeffrey en Jerney - Ziet er prima uit
Suzanne en Bastiaan - gaat nie zo best
Jeppe en Jantine - ziet er prima uit
Eric en Gerben - allemaal nog wat rustig
David en Kim - Kim twijfelt

[ Bericht 38% gewijzigd door W00fer op 20-02-2024 01:25:39 ]
pi_212513734
Jantine die sushi snijdt _O-
  Moderator dinsdag 20 februari 2024 @ 20:26:33 #139
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212516271
Jantine in de sportschool. Heerlijk commentaar hahaha :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_212516324
Vind Jeppe en Jantine trouwens steeds beter worden als stel.

Suzanne vergoelijkt dat ze niet echt het gesprek aangaat met Bastiaan. Heb ook wel het idee dat dat samenhangt met die crappy experts wiens adviezen nooit werken en in die zin begrijp ik dat het lastig is om te bedenken waar je nou goed aan doet. Alleen mijn ervaring is dat niet benoemen wat is in elke context vrij averechts werkt. Denk dat Suzanne nu ook onnodig veel afstand creëert. Tuurlijk als ze zich wel uitspreekt pakt dat ook niet per definitie goed uit, maar zonder uitspreken vergooi je mi bijna gegarandeerd de kansen om nog nader tot elkaar te komen.

Malou en Sarath en die twee mannen in Lapland waren hartstikke saai.

Van Kim en David weer amper een glimp kunnen opvangen, maar vond Kim's insteek van het samenwonen wel heel apart. Dat leek meer richting conventioneel daten te gaan. Snap ook wel dat een hele werkweek samen doorbrengen niet altijd even praktisch is, maar één dag moet toch wel lukken?
pi_212517677
Ik word zo geil van die stem van Suzanne. Broekje zit vol voorvocht
pi_212517742
Suzanne: “Ik weet niet perse of dit voor groei zorgt of juist een stukje naar beneden…omdat ik gewoon chagrijnige mensen niet zo leuk vindt. Dat vind ik gewoon zonde van mijn tijd, chagrijnig zijn…”

Hoe leeft zij dan met zichzelf?
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 februari 2024 @ 22:23:37 #143
367000 roos94
pi_212518000
Volgensmij is Jeppe irl vet eenzaam oid.
pi_212518036
Suzanne, daar komt alleen maar een poolwind uit haar mond wat een vriesvak/grijze muis. Vond haar in het begin wel wat hebben maar dat is snel verdwenen, in niets een match met Klaas van Eerden....Er komt altijd een stukje walging bij haar als ze over hem praat alsof ze een beetje moet overgeven...in haar mond...
Jeppe en Jantine gaan het ook niet worden in the end, veel te vrijblijvend en ook een grijze muis die Jantine.
Het homostel zou best wel wat kunnen worden maar denk dat die nog wel een dip te verwerken krijgen.
Malou, de vleesgeworden 'Karen' met haar ingehouden irritaties en soms als uitbarstende vulkaan moet maar snel gaan dansen op een berg of zo, en Sarath weer terug naar dat Limburg van hem.
Morgen weer een fijn stukje Dirk en Anneke en ze beloofd weer volkomen zichzelf te zijn als ik de voorstukjes zo zie, gewoon weer haar ware Karen die ze is, ten toon spreiden....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212518273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 22:23 schreef roos94 het volgende:
Volgensmij is Jeppe irl vet eenzaam oid.
Viel mij ook op. Dat drukke gedoe gebruikt hij als schild tegen zijn eenzaamheid. Best een toffe gozer verder, ik gun hem een leuke vrouw, want met Jantine gaat 't 'm niet worden.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 23:15:51 #146
28167 matthijst
pi_212518702
Suzanne, brrr, helemaal niks :N

Die Jantine in de sportschool ^O^
Mooi Jeppe afzeiken.

[ Bericht 40% gewijzigd door matthijst op 20-02-2024 23:34:38 ]
pi_212519265
Suzanne kan niet tegen chagrijnige mensen. Misschien ligt het aan mij maar iedereen heeft toch wel kleine irritaties elke week? Heel het leven is toch niet alleen maar feest?
pi_212519515
In aflevering 14 weer geen David en Kim. In aflevering 15 het koppelsdiner (niet meer het koppelsweekend) zie je dat het e.e.a. verteld wordt waarom het zo gelopen is. En ik denk dat ze Dirk een nieuwe partner gunnen.

Malou die ineens niets meer van Sarath weten wilde, terwijl ze eerder aangaf dat ze na de huwelijksreis een paar dagen rust wilde om daarna verder te gaan (eenzijdig opgelegd aan Sarath). En nu ineens lijkt ze helemaal niets meer te willen. Ze vond hem zo'n lieve man?

Het samenwonen is weer geknipt tot hele hele korte proporties. 1 avondje zijn de mensen bij elkaar, dat is toch geen samenwoonprincipe?

Ik denk zelf dat het einde nadert, als ze nu al bij aflevering 15 het diner doen en daarna een paar nabesprekingen. Zonde want er waren in eerdere seizoenen zeker 20+ afleveringen.
pi_212520130
Er zijn 22 afleveringen. Dus het nabespreken/evalueren zal lang gerekt worden. Misschien dat sommige koppels pas na het diner gaan "samenwonen".
  woensdag 21 februari 2024 @ 09:10:10 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212520395
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef matthijst het volgende:
Suzanne, brrr, helemaal niks :N

Die Jantine in de sportschool ^O^
Mooi Jeppe afzeiken.
Gelukkig wist Jeppe heel goed van zichzelf dat ie een haantje was en liep te showen :D
Zelfkennis is ook goed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')