abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212438312
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:47 schreef matthijst het volgende:
Is ook lastig. Die Suzanne kan nog zo aardig zijn (is ze ook niet), maar dat paardengebit kijk je ook niet langsheen.
Hoho, ze heeft wel recht op een type Winston Gerschtanowitz.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_212438333
De deugpolitie is lekker op dreef de laatste tijd (zie artikel hier onder). Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in en roep dit al enkele seizoenen, maar om dit nu op grensoverschrijdende TV te gooien gaat mij wat te ver. We worden wel als kijker in de maling genomen met al die huwelijken en relaties die voortdurend stranden tijdens of vlak na een seizoen. Ze kunnen wat dat betreft dat trouw onderdeel best schrappen maar er een totaal andere datingshow van maken die wel elementen heeft maar dat trouwen er gewoon uit halen. En ja, dat zal dan een andere naam moeten krijgen.
En die zelfbenoemde 'experts' moeten er ook uit. Die geloven alleen in zichzelf en en zitten daar alleen maar om het vaak bij voorbaat kansloze process maar te uit te melken, alleen voor de kijkcijfers. Dat is het heikele punt van dit alles.

https://www.mediacourant.(...)ow-dit-is-marteling/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 februari 2024 @ 16:03:42 #103
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212438415
Neem aan dat er niemand kijkt in de hoop dat alle stellen een paar weken rozengeur en maneschijn krijgen met een happily ever after?

Kijk zelf juist om me te verbazen over mafklappers zoals Suzanne, die huivert als iemand haar aanraakt. En dat gestoorde wief die Dirk liep af te zeiken. "Hebben Jerney en Jeffrey nou echt liggen neuken"...
Die twee homo's bv, zijn supersaai, prima voor hun zelf, maar om naar te kijken geen ruk aan.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator / Colorchick donderdag 15 februari 2024 @ 17:20:51 #104
382129 crew  Donna
pi_212439399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef matthijst het volgende:
Neem aan dat er niemand kijkt in de hoop dat alle stellen een paar weken rozengeur en maneschijn krijgen met een happily ever after?

Kijk zelf juist om me te verbazen over mafklappers zoals Suzanne, die huivert als iemand haar aanraakt. En dat gestoorde wief die Dirk liep af te zeiken. "Hebben Jerney en Jeffrey nou echt liggen neuken"...
Die twee homo's bv, zijn supersaai, prima voor hun zelf, maar om naar te kijken geen ruk aan.
Ik vind dat eigenlijk wel het leukste. :D
pi_212439830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
De deugpolitie is lekker op dreef de laatste tijd (zie artikel hier onder). Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in en roep dit al enkele seizoenen, maar om dit nu op grensoverschrijdende TV te gooien gaat mij wat te ver. We worden wel als kijker in de maling genomen met al die huwelijken en relaties die voortdurend stranden tijdens of vlak na een seizoen. Ze kunnen wat dat betreft dat trouw onderdeel best schrappen maar er een totaal andere datingshow van maken die wel elementen heeft maar dat trouwen er gewoon uit halen. En ja, dat zal dan een andere naam moeten krijgen.
En die zelfbenoemde 'experts' moeten er ook uit. Die geloven alleen in zichzelf en en zitten daar alleen maar om het vaak bij voorbaat kansloze process maar te uit te melken, alleen voor de kijkcijfers. Dat is het heikele punt van dit alles.

https://www.mediacourant.(...)ow-dit-is-marteling/
Daarom vind ik de reactie van Anneke, hoe lomp en arrogant deze wellicht overkomt, toch wel sterk.
Ze geeft haar grens aan. Tot hier en niet verder en ik ga niet voor een showtje mijn eigen grens over.

Bij Malou en Sarath krijg ik bijvoorbeeld een heel ongemakkelijk gevoel. Niet zozeer grensoverschrijdend gedrag, maar voelt ook niet zuiver. Voor de show en 'waardigheid' blijven ze lollig en lief doen, maar ze gaan beide toch een bepaalde grens over.

En dat een vrouw als Suzanne wordt geselecteerd die duidelijk problemen heeft met fysiek contact en intimiteit is misschien wel op de grens.

Verder heb ik het niet op Angela dus nog steeds #teamMafs :)
pi_212442627
Ook al heb ik Videoland en kan twee afleveringen vooruit kijken, ben die irl-serie zo zat! Allemaal zo voorspelbaar en vaak in scene gezet dat het tijdsverspilling is om verder te kijken. En ja, Anneke lijkt een heks die voelt alsof ze eruit ziet als 40 jaar, maar eerder een hippe 80-plusser. Dirk eigenlijk niet veel beter, ken mannen van 67 jaar die er beter opgedroogd uit zien, zonder hangbuik en achterstallig gebit.

De rest van de stellen is zo ontiegelijk saai, nee, ga de rest van de afleveringen niet meer kijken tenzij er eentje een expert vermoordt.
  Miss 200.000.000! donderdag 15 februari 2024 @ 21:35:26 #107
367000 roos94
pi_212443405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:54 schreef FYazz het volgende:

[..]
Daarom vind ik de reactie van Anneke, hoe lomp en arrogant deze wellicht overkomt, toch wel sterk.
Ze geeft haar grens aan. Tot hier en niet verder en ik ga niet voor een showtje mijn eigen grens over.

Bij Malou en Sarath krijg ik bijvoorbeeld een heel ongemakkelijk gevoel. Niet zozeer grensoverschrijdend gedrag, maar voelt ook niet zuiver. Voor de show en 'waardigheid' blijven ze lollig en lief doen, maar ze gaan beide toch een bepaalde grens over.

En dat een vrouw als Suzanne wordt geselecteerd die duidelijk problemen heeft met fysiek contact en intimiteit is misschien wel op de grens.

Verder heb ik het niet op Angela dus nog steeds #teamMafs :)
Waarom heeft suzanne problemen. Ze voelt gewoon 0 aantrekking tot Klaas van Eerden.
pi_212443554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waarom heeft suzanne problemen. Ze voelt gewoon 0 aantrekking tot Klaas van Eerden.
Kan, bij alle koppels kreeg ik al pijn in mijn buik, werkelijk nergens een klik te bekennen. BZV heeft een veel betere vibe.
pi_212444434
De matches zijn allemaal vreselijk.
Maar is dat eigenlijk niet altijd zo geweest?
Ik kijk dit programma al jaren maar mij staat bij dat het voornamelijk altijd misgaat. Op een enkele uitzondering na.
Het is gewoon doodsimpel vermaak. Voor ons kijkers dan.
pi_212444487
quote:

[..]
Los van het gebrek aan aantrekkingskracht.
Een vrouw van 40 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en zeer ongemakkelijk (of enkel functioneel) op aanrakingen en intimiteit reageert is wat mij betreft niet het beste matchmateriaal voor Mafs. Voor zichzelf niet en ook voor Bastiaan niet.
pi_212445692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef FYazz het volgende:

[..]
Los van het gebrek aan aantrekkingskracht.
Een vrouw van 40 die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad en zeer ongemakkelijk (of enkel functioneel) op aanrakingen en intimiteit reageert is wat mij betreft niet het beste matchmateriaal voor Mafs. Voor zichzelf niet en ook voor Bastiaan niet.
Ik vind haar niet ongeschikt voo het programma, maar het is gewoon de zoveelste prutmatch. Zij is zo'n typische net5 kijkende eeuwige single die iets sexy's wilt om haar te ontdooien. Maar dan krijgt ze Bastiaan.. een man met 0 sex appeal. En daar wilt ze zich overheen zetten, maar zijn hele (overdreven meegaande) houding gaat dan ook tegenwerken.

Sowieso zijn het de laatste jaren bijna altijd de vrouwen die de mannen afwijzen. Ze kunnen blijkbaar echt geen geschikte (degelijke) mannen casten. Vorig jaar hadden ze Martijn, maar dat was dan ook meteen weer een ongelofelijke klootzak. Dus dit jaar weer allemaal doetjes.
pi_212445841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ik vind haar niet ongeschikt voo het programma, maar het is gewoon de zoveelste prutmatch. Zij is zo'n typische net5 kijkende eeuwige single die iets sexy's wilt om haar te ontdooien. Maar dan krijgt ze Bastiaan.. een man met 0 sex appeal. En daar wilt ze zich overheen zetten, maar zijn hele (overdreven meegaande) houding gaat dan ook tegenwerken.

Sowieso zijn het de laatste jaren bijna altijd de vrouwen die de mannen afwijzen. Ze kunnen blijkbaar echt geen geschikte (degelijke) mannen casten. Vorig jaar hadden ze Martijn, maar dat was dan ook meteen weer een ongelofelijke klootzak. Dus dit jaar weer allemaal doetjes.
Maar hoe realistisch is het dat een ‘sexy’ type (vindt zij) als Winston Gerschtanowitz kiest voor Suzanne?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 00:12:18 ]
pi_212445872
Ik vind die kleding van Suzanne echt afgrijselijk. Iedere keer kijk ik vol verwondering waar ze haar volgende vitrage nou weer vandaan heeft gehaald.
Ze is 40 maar kleed zich als 90 :')

Sexappeal 0
Op anoniem
pi_212445911
Bij sommige kandidaten denk ik weleens dat ze te hoge eisen hebben.
pi_212445945
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]

Een eeuwige single op die leeftijd zonder ervaring met een serieuze relatie vind ik persoonlijk wel ongeschikt voor een huwelijksavontuur. Dat is van niets naar alles ofzo en ook nog in een snelkookpan terwijl ze al 40 jaar rustig aan doet.
Ook naar Bastiaan toe wordt de druk wel heel hoog gelegd. Van alles minder dan Winston wordt ze niet warm :@

Ik snap best haar behoefte, maar doe dan mee aan Lang Leve de Liefde, First Dates, B&B vol liefde etc. (Maar ja, ze droomde al 25 jaar van die trouwjurk).

Of cast haar niet omdat je als expert weet dat ze niet gaat ontdooien binnen een paar weken (en zij mogelijk ook niet een 'hunk' als Winston aan de haak zal kunnen slaan).

Maar goed, dat is Mafs.

Met het laatste zeker eens.
De mannen die ze de laatste jaren casten zijn geen beste matches.

Ik zeg Ciao Ciao :X
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 februari 2024 @ 07:00:42 #116
367000 roos94
pi_212446404
Jullie haten teveel op suzanne :{w
  vrijdag 16 februari 2024 @ 08:54:00 #117
28167 matthijst
pi_212447430
quote:

[..]
Uhm, als je bijna gaat huilen als iemand een zoen op je wang geeft.
Of bijna doordraait als je achterop een jetski iemand vast moet houden, dan zit er ergens iets niet helemaal goed in je hoofd.

Kan die gast een kneus zijn, maar die reacties van haar zijn niet normaal.
pi_212447801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:54 schreef matthijst het volgende:

[..]
Uhm, als je bijna gaat huilen als iemand een zoen op je wang geeft.
Of bijna doordraait als je achterop een jetski iemand vast moet houden, dan zit er ergens iets niet helemaal goed in je hoofd.

Kan die gast een kneus zijn, maar die reacties van haar zijn niet normaal.
dit, plus ze is er niet eerlijk over dus kan hij er ook geen rekening mee houden
Op anoniem
pi_212447813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 07:00 schreef roos94 het volgende:
Geen haat, aardige en leuke vrouw volgens mij :). Maar Bastiaan is wel het type (ook aardige man, niets mis mee) waar ze het van hebben moet. Als ze hem al niks vindt, dan blijft ze denk ik voor altijd vrijgezel. Ook prima. Maar al die eisen en een soort van droomman willen hebben werkt gewoon niet mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2024 09:27:46 ]
pi_212447973
quote:
Hou op hoor. Ik haat op niemand :{w

Geef gewoon een mening op basis van wat ik zie en hoe ik dat interpreteer. Dat dit afwijkt van jouw blik maakt niet dat ik (we) nu haten op Suzanne.
pi_212449656
quote:
Definieer haten?
Op anoniem
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:38:18 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212450041
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 00:22 schreef FYazz het volgende:

[..]
Een eeuwige single op die leeftijd zonder ervaring met een serieuze relatie vind ik persoonlijk wel ongeschikt voor een huwelijksavontuur. Dat is van niets naar alles ofzo en ook nog in een snelkookpan terwijl ze al 40 jaar rustig aan doet.
Ook naar Bastiaan toe wordt de druk wel heel hoog gelegd. Van alles minder dan Winston wordt ze niet warm :@

Ik snap best haar behoefte, maar doe dan mee aan Lang Leve de Liefde, First Dates, B&B vol liefde etc. (Maar ja, ze droomde al 25 jaar van die trouwjurk).

Of cast haar niet omdat je als expert weet dat ze niet gaat ontdooien binnen een paar weken (en zij mogelijk ook niet een 'hunk' als Winston aan de haak zal kunnen slaan).

Maar goed, dat is Mafs.

Met het laatste zeker eens.
De mannen die ze de laatste jaren casten zijn geen beste matches.

Ik zeg Ciao Ciao :X
Wild is met een d. :)

Ik heb het overigens wel een beetje met haar te doen. Volgens mij best een leuke meid met wie je veel lol kan hebben, maar ze knokt er veel te veel tegen dat ze hem absoluut niets vindt. Wat nu eenmaal kan. Terwijl ze vindt dat ze het een kans moet geven. Ik denk dat ze heel plichtsgetrouw is. Ze heeft ervoor getekend om vijf weken mee te doen en ervoor open te staan, maar dat benauwt haar nu enorm. Denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 13:50:33 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212450818
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wild is met een d. :)

Ik heb het overigens wel een beetje met haar te doen. Volgens mij best een leuke meid met wie je veel lol kan hebben, maar ze knokt er veel te veel tegen dat ze hem absoluut niets vindt. Wat nu eenmaal kan. Terwijl ze vindt dat ze het een kans moet geven. Ik denk dat ze heel plichtsgetrouw is. Ze heeft ervoor getekend om vijf weken mee te doen en ervoor open te staan, maar dat benauwt haar nu enorm. Denk ik.
Plus iedereen vindt dat het een match zou moeten zijn. Dus waarom is dat niet zo. Dus laat ik het gewoon nu doorzetten. Tegen mijzelf en mijn eigen wil in. Maar het zou toch moeten?

Lastig dilemma...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:26:01 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212452760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:50 schreef Rene het volgende:

[..]
Plus iedereen vindt dat het een match zou moeten zijn. Dus waarom is dat niet zo. Dus laat ik het gewoon nu doorzetten. Tegen mijzelf en mijn eigen wil in. Maar het zou toch moeten?

Lastig dilemma...
En dan is ze gewoon een beetje een nerd ook, net als wij allemaal hier, maar dan nóg een flink stuk slimmer :wtf: en dat helpt ook niet in zo'n ingewikkeld gedachtenproces waarin moraliteit en wensdenken elkaar afwisselen. En doordat ze een slimme, beetje wereldvreemde nerd is, komt ze ook nog eens ietwat nukkig over.

Ik ben het wel met anderen eens dat zij niet zo geschikt is voor dit programma. Daarvoor moet je gewoon een aandachtsgeile, domme, gewetensloze ploert zijn. Is voor iedereen het leukste.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:45:55 #125
28167 matthijst
pi_212452991
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')