Geen verrassing.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
@:Strani heeft dit natuurlijk weer gemist
Ierland of de mededeling van de gemeente waar Redefine in woont?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
@:Strani heeft dit natuurlijk weer gemist
De pinda's van de Ierse Sparquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ierland of de mededeling van de gemeente waar Redefine in woont?
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!quote:
Daar zit echt wel een goed nummer tussen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!
Dat moet wel! Luxe zit al in de naam!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!
Was die Ik vertrek uitzending in jouw regio nu aanstaande dinsdag ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het is echt waar wat ik van zo veel Nederlanders hier hoor, dat Nederland helemaal naar de klote is?
Oh ja precies! Dank voor de herinneringquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was die Ik vertrek uitzending in jouw regio nu aanstaande dinsdag ?
Familieleden uit Nieuw-Zeeland waren nu even in Nederland. Even lunchen in het centrum van Amsterdam is er ook niet goedkoper op geworden.
Welkomquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
WelkomWe hebben hier heerlijk eten. We zijn wel een beetje gehecht aan @:Hamlapjes maar als een mens honger heeft...
Naar de Ierse nationale finale gekeken en gescoord vanavond, je avond/nacht kan niet meer stukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen niet zo direct tegen mij eigenlijk
Je hebt een primeur te pakkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wees blij man, eindelijk een vrouw die direct durft te zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Leef je uit wat hamlapjes betreft, zolang het Hamlapjes maar niet schaadt!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oke, ik zal hamlapjes sparen
Ja?quote:
Waar was jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, ik ben weer thuis trouwens.
In de stad natuurlijk, had ik dat niet gezegd?quote:
is dat positief?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan jullie.
Wel dus.quote:
Dat zal wel 'Hoi, wat is je favoriete Efteling attractie?' of 'Hoi, wat is je favoriete Disney film?' worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:19 schreef Strani het volgende:
@:Hamlapjes probeer anders eens iets tegen haar te zeggen? Gewoon 'hoi hoe is het' of zo?
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Hier zit een Sandra en Andres-hit in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?
Of Marianne Weber en Frans Bauerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een Sandra en Andres-hit in.
Zin inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
Hallo popjes,
Vanavond hebben we 1 nationale finale; in Luxemburg vanaf 20:00
ESF / [2024] Luxemburg: Luxembourg Song Contest #1
Daarnaast hebben we semi's in Noorwegen 19:50 en Litouwen 20:00
En song reveals in IJsland vanaf 21:00
Ik ga even kijken of ik dan niet een paar dagen vrij kan krijgen. In die week heb ik een paar onderzoeken in mijn huis en geheel toevallig valt Sanremo net in die weekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alvast een eerste training voor Sanremo
Nee zeker niet, heb me de hele avond zorgen zitten makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de stad natuurlijk, had ik dat niet gezegd?![]()
Waarschijnlijk niet, anders had je het wel geweten.
Hmm ja oké misschien beter maar niks zeggen dan. Beetje mysterieus lijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel 'Hoi, wat is je favoriete Efteling attractie?' of 'Hoi, wat is je favoriete Disney film?' worden.
Mja ik denk niet dat dit gat nog gedicht zou worden, hoewel het me erg tevreden zou stemmen als het wel zou gebeuren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?
Hoezoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zin in![]()
Al moet ik het begin wel missen denk ik
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten te zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet, heb me de hele avond zorgen zitten maken
Ik zal me altijd zorgen over je blijven maken hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten te zeggen.![]()
![]()
Waarbij ik wel moet zeggen dat nooit in mijn wereld best een relatief begrip is.![]()
Geen kans meer om lek te rijden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat dit gat nog gedicht zou worden, hoewel het me erg tevreden zou stemmen als het wel zou gebeuren.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal me altijd zorgen over je blijven maken hè
Nee, zelfs een valpartij zou weinig verschil meer maken denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen kans meer om lek te rijden?
Ja oké dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Je maakt het er ook wel een beetje van @:Strani, die laatste twee posts hadden prima in eentje gekund.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
Heb je je wel een beetje gedragen zoals ik ook zou doen?
Ja dat dacht ik al. Drie gemiste oproepen van de eigenaar van 'Het Ondeugende Boefje'. Ga je me zelf vertellen wat er is gebeurd of moet ik terugbellen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ehm...
...
Is er nog iets op TV vanavond?
Oh, nou dan zit je goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zelfs een valpartij zou weinig verschil meer maken denk ik
[..]
Ja oké dat is ook wel weer zo
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik me gewoon keurig en correct heb gedragen de hele avond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Drie gemiste oproepen van de eigenaar van 'Het Ondeugende Boefje'. Ga je me zelf vertellen wat er is gebeurd of moet ik terugbellen?
Ah ja oké. Ik bel wel even dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik me gewoon keurig en correct heb gedragen de hele avond.
En als ik het me allemaal nog kon herinneren dan zou ik het je ook gewoon vertellen.
Mijn coach zeej altijd dat je de schuld niet bij anderen moet zoeken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Maar bij de coach?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn coach zeej altijd dat je de schuld niet bij anderen moet zoeken.
Ik heb de beste man ook even gebeld en hij is het met me eens dat ik me keurig heb gedragen, dat ik hem niks verschuldigd ben, en dat hij dus ook niet binnenkort een afspraak bij de tandarts nodig heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:57 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik heb gebeld en je bent de beste man het volgende verschuldigd:
1. Een vervanging voor de filmposter van Titanic
2. Een nieuw laken voor de pooltafel
3. De rekening van 375 Euro die je niet hebt betaald
4. Een vergoeding voor het repareren van zes tafeltjes waarin je je naam hebt gekerfd
5. Excuses, vooral aan de vrouw van de eigenaar
Oké, dat klinkt alsof jullie een oplossing hebben gevonden waar iedereen tevreden mee kan zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb de beste man ook even gebeld en hij is het met me eens dat ik me keurig heb gedragen, dat ik hem niks verschuldigd ben, en dat hij dus ook niet binnenkort een afspraak bij de tandarts nodig heeft.![]()
Om maar even een beetje continuïteit met de posts van de laatste dagen in te brengen.![]()
Precies, we zijn allemaal tevreden en zolang we dat voor ogen houden blijven we ook allemaal tevreden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt alsof jullie een oplossing hebben gevonden waar iedereen tevreden mee kan zijn
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooidquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, we zijn allemaal tevreden en zolang we dat voor ogen houden blijven we ook allemaal tevreden.
[ afbeelding ]
Nou idd, dat hadden we echt veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooid
Eigenlijk heel verdrietig als je bedenkt hoeveel meer we al bereikt hadden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou idd, dat hadden we echt veel eerder moeten doen.
Verbazingwekkend dat we daar toch al die jaren mee bezig zijn geweest.
Laten we niet over het verleden inzitten, denk aan de toekomst die we kunnen creëren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk heel verdrietig als je bedenkt hoeveel meer we al bereikt hadden kunnen hebbenMaar goed, beter laat dan nooit!
Hé we kunnen hier in de SC denk ik ook wel wat zakken rollen.
Wat stel je voor om het tij te keren?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Deze slowchat voelt steeds meer als een achterbuurt in een grote Amerikaanse stad.
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
HoezoDat familiediner bij de lokale McDonalds kan een andere keer toch ook wel
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat stel je voor om het tij te keren?
Nee, nog niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?
Nu heb ik zin McDonalds te bestellenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijker
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooid
Hij is nu vrij rustig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin McDonalds te bestellen
McDonalds is idd niet goedkoop meer. Voor die prijzen dan eet ik liever een goed hoofdgerecht in een restaurant.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.Ik dacht laatst, ik neem even wat McFlurry’s mee. 4 voor ¤16,20.
Heb je hem slaappil gegeven?quote:
Ja dat scheelt ondertussen niet zoveel meer, dan kun je dat net zo goed doen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McDonalds is idd niet goedkoop meer. Voor die prijzen dan eet ik liever een goed hoofdgerecht in een restaurant.
Ja, die ligt lekker van zijn siësta te genieten. Altijd spannend in welke mood hij daaruit komt natuurlijk!quote:
Als je een siesta hebt gehad, zou je verwachten dat je daarna weer uitgerust en ontspannen bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:24 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja, die ligt lekker van zijn siësta te genieten. Altijd spannend in welke mood hij daaruit komt natuurlijk!
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.Ik dacht laatst, ik neem even wat McFlurry’s mee. 4 voor ¤16,20.
Je kan beter bij een echte pizzeria bestellen. Die FastFood zaken zijn niet meer zo goedkoop.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordt![]()
Had je wat anders verwacht danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!
Ik denk dat zelfs de mensen die daar wonen hier niet eens zouden durven komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Deze slowchat voelt steeds meer als een achterbuurt in een grote Amerikaanse stad.
Dan kun je nog beter een diepvriespizza eten. Ook nog eens niet per se slechter van smaak dan Domino's etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordt![]()
Ik houd van je gedachtekronkels!quote:
Ik heb daar al tijden niet meer besteld, die zijn dus ook niet meer 2/3/4 euro?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zolang je hem maar wel eerst in de oven doet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een diepvriespizza eten. Ook nog eens niet per se slechter van smaak dan Domino's etc.
Straks zeg je ook nog dat eerst het plastic en de doos er eerst af moetenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang je hem maar wel eerst in de oven doet.
Terwijl daar juist de meeste vitamines in zitten!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks zeg je ook nog dat eerst het plastic en de doos er eerst af moeten
Zeker. En al de eiwitten zitten in de doos.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl daar juist de meeste vitamines in zitten!
12/13/14 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb daar al tijden niet meer besteld, die zijn dus ook niet meer 2/3/4 euro?
Leidschendam is niet naast de deur bij jullie, was je daar speciaal voor dat winkelcentrum?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:14 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond vrienden! En Straan en Roger ook een goedenavond!
Wij hebben vandaag geshopt in de mall in Leidschendam, ik ben kapót![]()
Maar we zijn uitstekend geslaagd en het was heel gezellig.
En ook hier exorbitant hoge horecaprijzen; een (1) donut kostte meer dan 3 euro
Jup, idee van dochterquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leidschendam is niet naast de deur bij jullie, was je daar speciaal voor dat winkelcentrum?
Goed bezig! Ik vind zwemmen eigenlijk best leuk, maar ik doe het zelden of nooit. De tijden zijn heel onpraktisch en het is behoorlijk prijzig, voor wat baantjes zwemmen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb zelf vanmiddag gezwommen trouwens. Het was erg rustig in het zwembad, dus ik kon ongestoord baantjes trekken. Daarvan ben ik ook aardig gesloopt.
Ok, dan moet het wel heel bijzonder zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, idee van dochterWe zijn er een paar jaar geleden ook geweest. Het is inderdaad een hele rit!
Ik heb het ook een tijd niet gedaan, maar nu valt het mooi samen met het uurtje zwemles van de kleine man, dus dat is een goede motivatie om te gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik vind zwemmen eigenlijk best leuk, maar ik doe het zelden of nooit. De tijden zijn heel onpraktisch en het is behoorlijk prijzig, voor wat baantjes zwemmen.
Het is wel mooi ja, het lijkt op zo'n Amerikaanse mall. En je hebt er álle ketens die dochter leuk vindt onder één dak, dat is het grootste pluspunt. En voor mij zijn er ook aardig wat leuke winkels.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dan moet het wel heel bijzonder zijn![]()
En wat een geluksvogel is zo’n @:redefine die daar om de hoek woont dan wel niet!
Is het boeiender dan zo’n outletcentrum als in Roermond ofzo?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijker
De vorige keer in Roermond was meer dan 10 jaar terug, toen was het nog wel de moeite, maar dat valt tegenwoordig dus blijkbaar tegen. Maasmechelen, net over de grens bij Sittard, heeft ook zo’n outlet, maar die is kleiner en ook niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is wel mooi ja, het lijkt op zo'n Amerikaanse mall. En je hebt er álle ketens die dochter leuk vindt onder één dak, dat is het grootste pluspunt. En voor mij zijn er ook aardig wat leuke winkels.
Ik ben één keer in Roermond in de outlet geweest en dat vond ik ronduit teleurstellend, alles was nog hartstikke duur
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Die meme van de Epic Sax Guy? Dat moeten we flink uitmelken, aldus het youtubeteam van ESC. Het is inmiddels 3,5 uur bezig.
Bij ons over de grens, in Ochtrup, zit ook zo’n outlet. Daar zijn zo af en toe nog wel leuke aanbiedingen te vinden, vooral in de niet-kledingwinkels. Zoals de Playmobil shop, de Lindt-winkelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vorige keer in Roermond was meer dan 10 jaar terug, toen was het nog wel de moeite, maar dat valt tegenwoordig dus blijkbaar tegen. Maasmechelen, net over de grens bij Sittard, heeft ook zo’n outlet, maar die is kleiner en ook niet zo bijzonder.
Het hele dorp hier heeft het er nog over Straan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:27 schreef Strani het volgende:
@:MMF93 jij weet hoe ik in het echt ben, dat is nog altijd vele malen erger dan hier in de SC
Eigenlijk de enige reden dat ik graag naar Bataviastad ga, de Lindt-winkelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons over de grens, in Ochtrup, zit ook zo’n outlet. Daar zijn zo af en toe nog wel leuke aanbiedingen te vinden, vooral in de niet-kledingwinkels. Zoals de Playmobil shop, de Lindt-winkelen de Kneippwinkel.
Idioot he. En dan moet je er geen extra ingrediënten bij willen, dan komt er 1 euro per 6 stukjes ananas bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow meen je nietja dan kan je net zo goed een echte halen.
25% korting op alle pizza's.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:33 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Er was toch wel een mooie actie hoop ik?
En geen dank, eet smakelijk
Snap ik wel. Zou je nog mijn excuses aan willen bieden aan de burgemeester?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het hele dorp hier heeft het er nog over Straan.
Je kan je ook nooit een keertje inhouden hè?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zou je nog mijn excuses aan willen bieden aan de burgemeester?
Ik zie er ook helemaal geen reden toequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan je ook nooit een keertje inhouden hè?
De burgemeester wel, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie er ook helemaal geen reden toe
Politici moet je nooit vertrouwen Cyanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De burgemeester wel, naar het schijnt.
Hoe zit het met mods die verkiezingssubfora modereren, zijn die wel te vertrouwen? Is namelijk praktisch hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Politici moet je nooit vertrouwen Cyan
Jij bent voor de juiste prijs absoluut te vertrouwenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe zit het met mods die verkiezingssubfora modereren, zijn die wel te vertrouwen? Is namelijk praktisch hetzelfde.
Impliceer je nou dat ik te koop ben?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent voor de juiste prijs absoluut te vertrouwenDe rest niet
Goed voor onze aandelenquote:
Ik impliceer niks. Ik geef alleen aan dat ik er open voor zou staan mocht het zo zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik te koop ben?
Louche crimineel die je bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik impliceer niks. Ik geef alleen aan dat ik er open voor zou staan mocht het zo zijn.
Ach als je er een paar keer geweest bent, heb je het ook wel gezien. Nog los van dat ik daar altijd wel al kwam en voor de verbouwing nog in een van de winkels werkte. Maar alsnog is het wel een mooi winkelcentrumquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dan moet het wel heel bijzonder zijn![]()
En wat een geluksvogel is zo’n @:redefine die daar om de hoek woont dan wel niet!
Is het boeiender dan zo’n outletcentrum als in Roermond ofzo?
25% korting is natuurlijk leuk, maar ik zou toch niet zo snel alle pizza's bestellen, dat krijg ik in mijn eentje nooit op.quote:
Dat komt omdat bij hem in het dorp iedereen te koop is. Maar hier in Nederland zijn we niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik te koop ben?
En dan vergeten we nog dat 25% op alle pizza's alsnog veel meer geld is dan een paar losse pizza'squote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
25% korting is natuurlijk leuk, maar ik zou toch niet zo snel alle pizza's bestellen, dat krijg ik in mijn eentje nooit op.![]()
Of vries je ze gewoon in en eet je er de rest van het jaar nog van?
Nee precies, in Nederland doen jullie alsof het niet zo is, hier niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij hem in het dorp iedereen te koop is. Maar hier in Nederland zijn we niet zo makkelijk.
Dominos heeft vooral nog echt goeie acties als je de pizza’s afhaaltquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:35 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Idioot he. En dan moet je er geen extra ingrediënten bij willen, dan komt er 1 euro per 6 stukjes ananas bij.
Met 1+1 gratis acties is het wel een stuk leuker.
Hier in Nederland verbergen we het beter, komt denk ik meer in de buurt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij hem in het dorp iedereen te koop is. Maar hier in Nederland zijn we niet zo makkelijk.
Je bent gewoon te lang uit ons land om beter te weten Straanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, in Nederland doen jullie alsof het niet zo is, hier niet.
Ja precies, eigenlijk alleen een leuke actie als je een flink feest geeft of zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan vergeten we nog dat 25% op alle pizza's alsnog veel meer geld is dan een paar losse pizza's
Dat klinkt als vrij veel moeite.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dominos heeft vooral nog echt goeie acties als je de pizza’s afhaalt
Ik denk eigenlijk vooral dat de omkoping hier via een legale constructie wordt gedaan. Het eindresultaat is daarbij dan wel weer net zo erg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier in Nederland verbergen we het beter, komt denk ik meer in de buurt.
Maar wat als je ze niet allemaal wil?quote:
Eens. Behalve dan een goede pizzabakker. Toen ik nog voor een filmfestival werkte, werkten we nog weleens over en dan kwamen er pizza's van een tent daar in de buurt, die waren echt goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd een beetje jammer om een pizza thuis te laten afleveren. Voor (ietsjes meer) dan hetzelfde geld kan je dan ook in een leuk restaurant zitten met dezelfde pizza. Voor thuis vind ik het dan toch niet bijzonder genoeg.
Dan betaal je 25% extra.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat als je ze niet allemaal wil?
Dat is ook waar, hoewel ik soms gewoon écht zin heb in een burger van Burger King en die laat ik dan wel eens thuis bezorgen. Maar verder is het meestal gewoon kebab en dat soort goedkoop voedsel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Behalve dan een goede pizzabakker. Toen ik nog voor een filmfestival werkte, werkten we nog weleens over en dan kwamen er pizza's van een tent daar in de buurt, die waren echt goed.
Wat betreft bezorgen snap ik vooral niet dat je McDonalds laat bezorgen. Dat is toch vooral eten wat je haalt als je er langskomt of als je ergens snel wilt eten. Qua bezorgen zijn er dan wel betere keuzes.
Ik was ooit in een McDonald's waar er pizza bezorgd werd voor het personeelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Behalve dan een goede pizzabakker. Toen ik nog voor een filmfestival werkte, werkten we nog weleens over en dan kwamen er pizza's van een tent daar in de buurt, die waren echt goed.
Wat betreft bezorgen snap ik vooral niet dat je McDonalds laat bezorgen. Dat is toch vooral eten wat je haalt als je er langskomt of als je ergens snel wilt eten. Qua bezorgen zijn er dan wel betere keuzes.
Ja dat had ik denk ik ook gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:02 schreef Redefine het volgende:
Morgen zijn mijn broer en schoonzus 12,5 jaar getrouwd en die houden dan een pubquiz. Zeker leuk. Maar uiteindelijk rijd ik met mijn oom en tante mee, waar ik helemaal niks meer mee heb. Het is dat het gemakkelijk is, maar zou toch bijna gewoon de trein en bus pakken
Ditquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd een beetje jammer om een pizza thuis te laten afleveren. Voor (ietsjes meer) dan hetzelfde geld kan je dan ook in een leuk restaurant zitten met dezelfde pizza. Voor thuis vind ik het dan toch niet bijzonder genoeg.
Ik kan mij voorstellen dat elke dag McDonalds je wel een keer de neus uitkomtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was ooit in een McDonald's waar er pizza bezorgd werd voor het personeel
Mwah, mijn broer had het er eerst zelf al over. En daarna appte mijn tante, dan had ik wel nee kunnen zeggen, maar was wel erg raar geweest om dan in plaats daarvan met de trein te gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat had ik denk ik ook gedaanDan maar minder makkelijk.
Ach misschien kan je de relatie met hen weer wat nieuw leven inblazen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, mijn broer had het er eerst zelf al over. En daarna appte mijn tante, dan had ik wel nee kunnen zeggen, maar was wel erg raar geweest om dan in plaats daarvan met de trein te gaan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach misschien kan je de relatie met hen weer wat nieuw leven inblazen.
Ik doe het denk ik gemiddeld om de drie weken of zo. In de winter vaker dan in de zomerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:08 schreef Redefine het volgende:
Wat thuisbezorgen betreft. In de 12 jaar dat ik in mijn huidige woning woon heb ik nog nooit laten thuisbezorgen. En slechts één keer iets bij een toko (indisch eeten) hier in de buurt wat afgehaald, omdat iedereen lyrisch over die tent was. En da terwijl er toch veel keuzes voor afhalen hier in de buurt zitten, waaronder een McDonalds.
Oké, dan moet je die hele rit ook maar zo ongemakkelijk mogelijk maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvoor heb ik te weinig met ze mee en is er teveel gebeurd.
Genoeg drinken dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dan moet je die hele rit ook maar zo ongemakkelijk mogelijk maken.
Dat zal dan ook wel weer meevallen. Sowieso is het de broer van mijn moeder, dus dan is er al een onderwerp waar we het veel over hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dan moet je die hele rit ook maar zo ongemakkelijk mogelijk maken.
Ja jezus Redefine ik ben ook geen bodemloos vat vol ideeën hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel weer meevallen. Sowieso is het de broer van mijn moeder, dus dan is er al een onderwerp waar we het veel over hebben.
Nou nee.quote:
Het was ook slechts een mededeling he. Dat jij gelijk weer als dokter Phil probeert op te tredenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jezus Redefine ik ben ook geen bodemloos vat vol ideeën hè
Ohh sorry ja ik had moeten vragen of je alleen je verhaal kwijt wilt of dat je oplossingen wilt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook slechts een mededeling he. Dat jij gelijk weer als dokter Phil probeert op te treden
Ach, de enige reden waarom jij oplossingen probeerde aan te rijken is omdat je mij zo denkt om te kopenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh sorry ja ik had moeten vragen of je alleen je verhaal kwijt wilt of dat je oplossingen wilt.
Oh ja deze moet ik even later terugkijken (of overslaan, de kans is groot). Luxemburg krijgt voorrang vanavond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
We gaan weer bijna kijken naar chaos in Mexico
Daar zullen de meeste ESF'ers wel zitten ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja deze moet ik even later terugkijken (of overslaan, de kans is groot). Luxemburg krijgt voorrang vanavond.
Yesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zullen de meeste ESF'ers wel zitten ja.
Maar jij bent er toch al? Dan hebben ze al genoeg sfeer.quote:
Ohh daar hebben ze mij niet voor nodig hoor! Maar dank jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij bent er toch al? Dan hebben ze al genoeg sfeer.
Luxemburg uit, altijd lastig.quote:
Differdange! Ze liggen er in Utrecht nog wel eens wakker van.quote:
Ik denk dat die nachtmerries daarna al zijn vervangen door het altijd lastige Mostar uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Differdange! Ze liggen er in Utrecht nog wel eens wakker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wat betreft WIDM:Dat zit er dik in, bizar genoeg is het niveau van de productie bijna even hoog dan een gewoon Songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
De schaatsmannen gaan weer eens een team pursuit doen. Zal ongetwijfeld wel weer een unaniem belachelijk groot succes worden.
quote:
Ze rijden i.i.g. de mannen van @Fred_B naar huis.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Zo, eindelijk eten. Je moet er wat voor over hebben, dat Luxemburg.
Ik wist dat het in Luxemburg politiek gezien ook een beetje aan het rommelen was, maar dat het al zo erg was dat je er niet eens meer iets te eten kon krijgen had ik nog niet meegekregen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Zo, eindelijk eten. Je moet er wat voor over hebben, dat Luxemburg.
Luxemburgers genoeg zou je zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist dat het in Luxemburg politiek gezien ook een beetje aan het rommelen was, maar dat het al zo erg was dat je er niet eens meer iets te eten kon krijgen had ik nog niet meegekregen.
Wat betreft WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik zou er zelf wel graag wat groente bij hebben maar als je honger hebt moet je niet kieskeurig zijn.quote:
Het is echt zo ergquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist dat het in Luxemburg politiek gezien ook een beetje aan het rommelen was, maar dat het al zo erg was dat je er niet eens meer iets te eten kon krijgen had ik nog niet meegekregen.
Luxemburg, het nieuwe Afrika. Wie had tien jaar terug gedacht dat het zo zou aflopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt zo ergIk heb dus een maaltijd opgegeven en naar Luxemburg gestuurd, voor de arme kinderen daar.
Mja eigenlijk zag je het al veel langer aankomen hoor. Toen ik er in 1986 was merkte ik aan de economische en politieke situatie al dat het de verkeerde kant opging. Ik heb nog geprobeerd mijn ouders te overtuigen van de urgentie maar helaas zonder resultaatquote:Op zondag 28 januari 2024 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Luxemburg, het nieuwe Afrika. Wie had tien jaar terug gedacht dat het zo zou aflopen.
Misschien dat ik het daarom niet aan zag komen, ik was in 1986 niet op een leeftijd dat ik wist wat een economische of politieke situatie was, laat staan dat ik in het buitenland een analyse daarvan via mijn ouders naar buiten zou kunnen proberen te smokkelen.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja eigenlijk zag je het al veel langer aankomen hoor. Toen ik er in 1986 was merkte ik aan de economische en politieke situatie al dat het de verkeerde kant opging. Ik heb nog geprobeerd mijn ouders te overtuigen van de urgentie maar helaas zonder resultaat
Heel begrijpelijk. Maar ik neem aan dat jij bijvoorbeeld in de jaren 90 weer je best hebt gedaan om je ouders attent te maken op de desastreuze toekomst van op dat moment rijke Europese landen.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom niet aan zag komen, ik was in 1986 niet op een leeftijd dat ik wist wat een economische of politieke situatie was, laat staan dat ik in het buitenland een analyse daarvan via mijn ouders naar buiten zou kunnen proberen te smokkelen.
Uiteraard. Kijk, voor Duitsland hoefde ik natuurlijk niemand te waarschuwen, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Maar ik neem aan dat jij bijvoorbeeld in de jaren 90 weer je best hebt gedaan om je ouders attent te maken op de desastreuze toekomst van op dat moment rijke Europese landen.
Overigens had ik in 1989 in Denemarken wél succes. Het land had het geluk dat we een regenachtige dag hadden tijdens onze vakantie en mijn ouders uit verveling wel naar mijn zorgen moesten luisteren. Vandaar dat Denemarken ook tegenwoordig nog een redelijk welvarend land is
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
oehquote:Op zondag 28 januari 2024 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Nog 100 dagen voor de eerste halve finale![]()
Volgende keer Henk de Jong maar preventief invliegen om de gemoederen te bedaren bij thuiswedstrijden van elke club waar Cambuur-hooligans zouden kunnen opduiken.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:39 schreef Em31 het volgende:
Vandaag geleerd dat de harde kern van AZ () vriendjes zijn met Cambuur en daarom nu de wedstrijd tegen Heerenveen stil hebben gelegd.
Zucht.
Sterkte!quote:
Jij bent normaal veel aardiger tegen mij.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vergeet als je gekeken hebt niet @:Cyan9 te taggen als je je mening gaat geven!
Tijd om m'n username te veranderenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
Wat verfrissend, gezeik op WidM. Dat hebben we normaal nooit.
Deel jij je mening ook even?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd om m'n username te veranderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik probeer eens wat anders, maar alleen vandaag hoor.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent normaal veel aardiger tegen mij.
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan jullie hetzelfde melden! Heb er nog geen minuut van gezien en heb de ambitie dit zo te laten!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan wel even vermelden dat ik geen mening heb over het huidige seizoen van dat molprogramma.
Ik kom morgen wel weer terug.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer eens wat anders, maar alleen vandaag hoor.
Eindelijk die ontbrekende 0 toevoegen?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd om m'n username te veranderen
Uitstekend initiatief, daar sluit ik me graag bij aanquote:Op zondag 28 januari 2024 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan jullie hetzelfde melden! Heb er nog geen minuut van gezien en heb de ambitie dit zo te laten!
SPOILER: WidMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de reminderquote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna tijd voor Heel Holland BaktLeuk, zin in.
Ja, leukquote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan eind februari een nachtje naar omgeving Putten / Garderen. Weet iemand, bijvoorbeeld @:billdauterive die daar volgens mij redelijk in de buurt woont, een leuk restaurant in Putten / Harderwijk?
Bij De Bonte Koe heb ik een jaar of 10 terug nog weleens een lekkere pannenkoek naar binnen gewerktquote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]Dat is nog iets meer mijn oude omgeving. Garderen heeft restaurant De Bonte Koe mooi centraal gelegen, vanaf daar kan je ook makkelijk naar de oude molen lopen.
En verder zou je ook nog naar Boshuis Drie kunnen gaan, dat ligt dus ook echt in het bos tussen Garderen en Ermelo in. Die heeft zo te zien een nog wat betere rating (maar niet open op zondag als ik het zo snel goed zie).
Ah wat grappigquote:Op zondag 28 januari 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij De Bonte Koe heb ik een jaar of 10 terug nog weleens een lekkere pannenkoek naar binnen gewerkt
Zeker een mooie omgeving daar. We zaten toen ook in Garderen zelf, en daar ga je in alle windrichtingen zo de bossen inquote:Op zondag 28 januari 2024 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah wat grappigIk wilde eerst ook schrijven pannenkoekenhuis maar wist niet zeker of het dat nog steeds specifiek is. Mooi plekje toch?
Oh wat grappigquote:Op zondag 28 januari 2024 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker een mooie omgeving daar. We zaten toen ook in Garderen zelf, en daar ga je in alle windrichtingen zo de bossen in![]()
In het weekend van 2 oktober 2010 was dat, zie ik. Want het was in het weekend van dat CDA-congres van “bent u voor de resolutie, stem dan tegen” (oid)
Midden in het Speulder- en Sprielderbosquote:Op zondag 28 januari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappig
Ik woonde een kilometer of 4 van Garderen vandaan, in Speuld. Dus ik kwam er heel vaak.
Leuk!quote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Midden in het Speulder- en Sprielderbos![]()
Ik ben wel een beetje bekend in die omgeving. Mijn opa en oma gingen vroeger regelmatig naar de Kamphorst in Voorthuizen. Dat was een bungalowpark voor senioren. Dan gingen wij meestal ook wel een dagje op bezoek en daar het bos in.
Ik ga de eerste halve finale van het American Football-seizoen kijken tussen de Kansas City Chiefs en de Baltimore Ravens. Zullen we zo verwarrend mogelijk door elkaar heen posten?quote:
Mooie omgeving hoor, en genoeg te doen (behalve op zondag).quote:Op zondag 28 januari 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk!Ja ik woonde echt honderd meter van het Speulderbos af en ook een paar honderd meter van de heide. Ik had er veel vrijheid voor m'n avonturen
Ja lekkerquote:Op zondag 28 januari 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga de eerste halve finale van het American Football-seizoen kijken tussen de Kansas City Chiefs en de Baltimore Ravens. Zullen we zo verwarrend mogelijk door elkaar heen posten?
Haha klopt, op zondag moest je je wel een beetje koest houden. Dat zal in die tijd nog wel een stukje erger zijn geweest dan nu.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooie omgeving hoor, en genoeg te doen (behalve op zondag).
Ik stel voor dat @Arizona op zondagmiddag gewoon een tomatensoepje naar binnen slobbert in de kerk.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha klopt, op zondag moest je je wel een beetje koest houden. Dat zal in die tijd nog wel een stukje erger zijn geweest dan nu.
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:arizona op zondagmiddag gewoon een tomatensoepje naar binnen slobbert in de kerk.
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappig
Ik woonde een kilometer of 4 van Garderen vandaan, in Speuld. Dus ik kwam er heel vaak.
Jazeker! Ik ga achtergrondinformatie verzamelen over Een Zeker Iemand.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:31 schreef Strani het volgende:
@:Arizona is er een speciale reden voor dat je naar dat gebied gaat?
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jazeker! Ik ga achtergrondinformatie verzamelen over Een Zeker Iemand.
En dat is dus de echte reden dat we gaan, we zijn eigenlijk nog nooit op dat stukje Veluwe geweest en we willen daar ook graag eens wandelingen maken.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooie omgeving hoor, en genoeg te doen (behalve op zondag).
Strani heeft mooie tips gegeven. Boshuis Drie is een hele goede!quote:Op zondag 28 januari 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan eind februari een nachtje naar omgeving Putten / Garderen. Weet iemand, bijvoorbeeld @:billdauterive die daar volgens mij redelijk in de buurt woont, een leuk restaurant in Putten / Harderwijk?
Ja. Ik weet het eerlijk gezegd nog niet zo. Hij is dan welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geworden, maar zijn vuurtoren bleef niet heel, toen hij naar de jury liep.
Harderwijk is dus wel een optie voor het diner, daar ben ik heel lang geleden eens geweest en ik herinner me dat wel als een gezellig plaatsje. En ik drink vrijwel nooit alcohol, dus om daar naartoe te rijden vanuit het hotel is geen probleem.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft mooie tips gegeven. Boshuis Drie is een hele goede!
Zelf eet ik niet vaak in een restaurant en dan zeker neit in Putten of Garderen.
Veel plezier. Mocht je in Harderwijk uitkomen, dan heb ik wel wat meer tips, maar dat verwacht ik dus niet
Harderwijk is wel heel leuk in elk geval. Als niet voor deze keer, misschien een andere keerquote:Op zondag 28 januari 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani heeft mooie tips gegeven. Boshuis Drie is een hele goede!
Zelf eet ik niet vaak in een restaurant en dan zeker neit in Putten of Garderen.
Veel plezier. Mocht je in Harderwijk uitkomen, dan heb ik wel wat meer tips, maar dat verwacht ik dus niet
Eerst een mooie appetizer, en dan met het bord op schoot naar Benidormquote:Op zondag 28 januari 2024 21:28 schreef Momo het volgende:
Reminder alvast: dinsdag hebben we om 19:00 de loting voor het songfestival en om 22:50 de eerste halve finale van Benidorm Fest
Harderwijk is niet voor niets de culinaire hanzestad! De hele boulevard is zo'n 6 (?) jaar geleden verbouwd en ziet er nu prachtig uit.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Harderwijk is dus wel een optie voor het diner, daar ben ik heel lang geleden eens geweest en ik herinner me dat wel als een gezellig plaatsje. En ik drink vrijwel nooit alcohol, dus om daar naartoe te rijden vanuit het hotel is geen probleem.
Ja, ik kom er graag :pquote:Op zondag 28 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Harderwijk is wel heel leuk in elk geval. Als niet voor deze keer, misschien een andere keer
Eigenlijk zijn al die dorpjes weinig sprankelend hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Putten is dan eigenlijk weer vrij saaiAlthans zo herinner ik het me.
Is wel waar. Ermelo heeft een paar leuke plekjes maar het is vooral de omgeving waar mensen op af komen.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn al die dorpjes weinig sprankelend hoor![]()
(Harderwijk is de uitzondering op de regel)
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het eerlijk gezegd nog niet zo. Hij is dan welDe vuurtoren van mijn Timmie bleef ook niet heel. Oorzaak Jordan StolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geworden, maar zijn vuurtoren bleef niet heel, toen hij naar de jury liep.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het eerlijk gezegd nog niet zo. Hij is dan welHeel benieuwd wat er in deze spoiler staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geworden, maar zijn vuurtoren bleef niet heel, toen hij naar de jury liep.
Elburg is ook best leuk voor een paar uur!quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn al die dorpjes weinig sprankelend hoor![]()
(Harderwijk is de uitzondering op de regel)
Onwel. Woest. Brandweerman. 50. Marokkaan.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat er in deze spoiler staat!
Ja, dat had je wel eens verteld. Nu staat er het enige Nederlandse museum dat geweid is aan een levend persoon.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive over Harderwijk gesproken, hier ging ik vroeger nog wel eens uit als tiener:
https://mijngelderland.nl/inhoud/canons/harderwijk/snijcamer
Bij de Hortus dus. Daar dezen de midden jaren 90 dan maandelijks de 'Metro' met live muziek en zo. Ik hielp dat soms opzetten en ik heb er als 14-jarige ook wel eens achter de bar gestaanEn vaak bij de deur, kaartjes verlopen. Leuke tijd
En die optredens waren dan in waar daadwerkelijk (volgens het artikel vermoedelijk maar dit is wat iedereen altijd aannam) de lijken werden ontleed
Elburg vond ik inderdaad een leuk sfeervol plaatsje, daar zijn we een paar jaar geleden geweest toen er een kerstmarkt was!quote:Op zondag 28 januari 2024 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elburg is ook best leuk voor een paar uur!
Ik ben al wat ouder hè, dan gaat het er niet meer om of je een verhaal al verteld hebt maar of je je het verhaal überhaupt nog kan herinneren.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat had je wel eens verteld. Nu staat er het enige Nederlandse museum dat geweid is aan een levend persoon.
Ik liep er vrijdag nog langs!
Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 28 januari 2024 21:41 schreef Em31 het volgende:
Was het niveau een beetje veelbelovend bij HHB? Vind het altijd zo wisselend per seizoen.
Die laatste lijkt me logischquote:Op zondag 28 januari 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Onwel. Woest. Brandweerman. 50. Marokkaan.
Er zijn hier ook mensen die wel aardig kunnen bakken, of in elk geval het leuk vinden om te doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ja dan heb je goed gegokt. Het was een bijzondere aflevering.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me logischdat moet ‘m zijn.
Het lukt mij ook slecht om het nog te volgenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien![]()
New Mexico en ik waren begonnen met Griselda.
De slechtste was overduidelijk de slechtste. Voor de rest valt het niet tegen, maar er zat ook niets bij waarvan ik niet het idee heb dat ik het - thuis, in alle rust - niet na zou kunnen makenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:41 schreef Em31 het volgende:
Was het niveau een beetje veelbelovend bij HHB? Vind het altijd zo wisselend per seizoen.
Zou er niet aan moeten denken om op tv te komenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die wel aardig kunnen bakken, of in elk geval het leuk vinden om te doen.
@:BillDauterive, @:Em31, @:ESF1Gamer, @:NailQueen, @:H_T
Nog niet de behoefte gehad om je aan te melden ?
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is het precies 100 dagen voor het ESF.
Opdat wij niet vergeten:
Die kerstmarkt is serieus leuk en een aanrader voor iedereenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Elburg vond ik inderdaad een leuk sfeervol plaatsje, daar zijn we een paar jaar geleden geweest toen er een kerstmarkt was!
Ja dat bedoelde ik inderdaad wel een beetjequote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De slechtste was overduidelijk de slechtste. Voor de rest valt het niet tegen, maar er zat ook niets bij waarvan ik niet het idee heb dat ik het - thuis, in alle rust - niet na zou kunnen maken
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is het precies 100 dagen voor het ESF.
Opdat wij niet vergeten:
quote:
Het voelt echt als een soort fever dream hè?quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Hoe zou dit intern geëvalueerd zijn?
Ja snap ik. Nu zijn er alleen klachten over jou vanuit Spanje.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken om op tv te komenstraks ben ik vreselijk en klaagt iedereen online over mij
Oei! Ik heb daar nooit serieus over nagedacht, maar vroeg het me tijdens de uitzending wel even af. Ik kan best bakken, maar wel in mijn eigen tempo. Bij HHB heb je problemen die ik nooit tegenkom, vanwege de tijdnood, dus denk ik dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die wel aardig kunnen bakken, of in elk geval het leuk vinden om te doen.
Echt normale usernames heeft bijna niemand op FOK hè. En ergens is het ook wel leuker om gewoon met Strani en Em te babbelen, in plaats van met Frans Geldermans en Angela van Houten ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te broeden op een normale username maar ik heb nog niets bedacht waarvan ik denk: “ja, hier ga ik tevreden mee blijven”.
Hier ben ik in elk geval sowieso zeer ontevreden mee
Die nemen we uiteraard niet serieus!quote:Op zondag 28 januari 2024 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja snap ik. Nu zijn er alleen klachten over jou vanuit Spanje.
Hoe weet jij mijn naamquote:Op zondag 28 januari 2024 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt normale usernames heeft bijna niemand op FOK hè. En ergens is het ook wel leuker om gewoon met Strani en Em te babbelen, in plaats van met Frans Geldermans en Angela van Houten ofzo.
Stiekem heb ik 'r best hoog zitten hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja snap ik. Nu zijn er alleen klachten over jou vanuit Spanje.
Maar als de Vlaamse Mol er straks weer is, is het weer een top naam!quote:Op zondag 28 januari 2024 21:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te broeden op een normale username maar ik heb nog niets bedacht waarvan ik denk: “ja, hier ga ik tevreden mee blijven”.
Hier ben ik in elk geval sowieso zeer ontevreden mee
Zal ook weer eens nietquote:Op zondag 28 januari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had Frans me laatst per DM gemeld.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mja beetje jammer dit, Hugo van de Lindeboom.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had Frans me laatst per DM gemeld.
Zo makkelijk te manipuleren.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem heb ik 'r best hoog zitten hoor
MOL - 200 zou zo een Belgisch nummerbord kunnen zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar als de Vlaamse Mol we straks weer is, is het weer een top naam!
Ok ik heb nu contact met Brani! Komt helemaal goed dit!quote:Op zondag 28 januari 2024 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]Oké mijn broer woont nog in Harderwijk, ik DM z'n contactgegevens wel even.
Ja na 5 jaar van jou playing hard to get zit ik er ook wel aardig doorheen dus ik ben wat labiel af en toequote:
Dat had ik nog heul niet door hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem heb ik 'r best hoog zitten hoor
Ik bal simpele baksels. Geen behoefte om mee te doenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |