Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooid
Hij is nu vrij rustig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin McDonalds te bestellen
McDonalds is idd niet goedkoop meer. Voor die prijzen dan eet ik liever een goed hoofdgerecht in een restaurant.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.Ik dacht laatst, ik neem even wat McFlurry’s mee. 4 voor ¤16,20.
Heb je hem slaappil gegeven?quote:
Ja dat scheelt ondertussen niet zoveel meer, dan kun je dat net zo goed doen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McDonalds is idd niet goedkoop meer. Voor die prijzen dan eet ik liever een goed hoofdgerecht in een restaurant.
Ja, die ligt lekker van zijn siësta te genieten. Altijd spannend in welke mood hij daaruit komt natuurlijk!quote:
Als je een siesta hebt gehad, zou je verwachten dat je daarna weer uitgerust en ontspannen bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:24 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja, die ligt lekker van zijn siësta te genieten. Altijd spannend in welke mood hij daaruit komt natuurlijk!
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.Ik dacht laatst, ik neem even wat McFlurry’s mee. 4 voor ¤16,20.
Je kan beter bij een echte pizzeria bestellen. Die FastFood zaken zijn niet meer zo goedkoop.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordt![]()
Had je wat anders verwacht danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!
Ik denk dat zelfs de mensen die daar wonen hier niet eens zouden durven komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Deze slowchat voelt steeds meer als een achterbuurt in een grote Amerikaanse stad.
Dan kun je nog beter een diepvriespizza eten. Ook nog eens niet per se slechter van smaak dan Domino's etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordt![]()
Ik houd van je gedachtekronkels!quote:
Ik heb daar al tijden niet meer besteld, die zijn dus ook niet meer 2/3/4 euro?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zolang je hem maar wel eerst in de oven doet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een diepvriespizza eten. Ook nog eens niet per se slechter van smaak dan Domino's etc.
Straks zeg je ook nog dat eerst het plastic en de doos er eerst af moetenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang je hem maar wel eerst in de oven doet.
Terwijl daar juist de meeste vitamines in zitten!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks zeg je ook nog dat eerst het plastic en de doos er eerst af moeten
Zeker. En al de eiwitten zitten in de doos.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl daar juist de meeste vitamines in zitten!
12/13/14 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb daar al tijden niet meer besteld, die zijn dus ook niet meer 2/3/4 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |