Nee, zelfs een valpartij zou weinig verschil meer maken denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen kans meer om lek te rijden?
Ja oké dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Je maakt het er ook wel een beetje van @:Strani, die laatste twee posts hadden prima in eentje gekund.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
Heb je je wel een beetje gedragen zoals ik ook zou doen?
Ja dat dacht ik al. Drie gemiste oproepen van de eigenaar van 'Het Ondeugende Boefje'. Ga je me zelf vertellen wat er is gebeurd of moet ik terugbellen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ehm...
...
Is er nog iets op TV vanavond?
Oh, nou dan zit je goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zelfs een valpartij zou weinig verschil meer maken denk ik
[..]
Ja oké dat is ook wel weer zo
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik me gewoon keurig en correct heb gedragen de hele avond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Drie gemiste oproepen van de eigenaar van 'Het Ondeugende Boefje'. Ga je me zelf vertellen wat er is gebeurd of moet ik terugbellen?
Ah ja oké. Ik bel wel even dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik me gewoon keurig en correct heb gedragen de hele avond.
En als ik het me allemaal nog kon herinneren dan zou ik het je ook gewoon vertellen.
Mijn coach zeej altijd dat je de schuld niet bij anderen moet zoeken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan jullie.
Maar bij de coach?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn coach zeej altijd dat je de schuld niet bij anderen moet zoeken.
Ik heb de beste man ook even gebeld en hij is het met me eens dat ik me keurig heb gedragen, dat ik hem niks verschuldigd ben, en dat hij dus ook niet binnenkort een afspraak bij de tandarts nodig heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:57 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik heb gebeld en je bent de beste man het volgende verschuldigd:
1. Een vervanging voor de filmposter van Titanic
2. Een nieuw laken voor de pooltafel
3. De rekening van 375 Euro die je niet hebt betaald
4. Een vergoeding voor het repareren van zes tafeltjes waarin je je naam hebt gekerfd
5. Excuses, vooral aan de vrouw van de eigenaar
Oké, dat klinkt alsof jullie een oplossing hebben gevonden waar iedereen tevreden mee kan zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb de beste man ook even gebeld en hij is het met me eens dat ik me keurig heb gedragen, dat ik hem niks verschuldigd ben, en dat hij dus ook niet binnenkort een afspraak bij de tandarts nodig heeft.![]()
Om maar even een beetje continuïteit met de posts van de laatste dagen in te brengen.![]()
Precies, we zijn allemaal tevreden en zolang we dat voor ogen houden blijven we ook allemaal tevreden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt alsof jullie een oplossing hebben gevonden waar iedereen tevreden mee kan zijn
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooidquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, we zijn allemaal tevreden en zolang we dat voor ogen houden blijven we ook allemaal tevreden.
[ afbeelding ]
Nou idd, dat hadden we echt veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooid
Eigenlijk heel verdrietig als je bedenkt hoeveel meer we al bereikt hadden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou idd, dat hadden we echt veel eerder moeten doen.
Verbazingwekkend dat we daar toch al die jaren mee bezig zijn geweest.
Laten we niet over het verleden inzitten, denk aan de toekomst die we kunnen creëren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk heel verdrietig als je bedenkt hoeveel meer we al bereikt hadden kunnen hebbenMaar goed, beter laat dan nooit!
Hé we kunnen hier in de SC denk ik ook wel wat zakken rollen.
Wat stel je voor om het tij te keren?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Deze slowchat voelt steeds meer als een achterbuurt in een grote Amerikaanse stad.
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
HoezoDat familiediner bij de lokale McDonalds kan een andere keer toch ook wel
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat stel je voor om het tij te keren?
Nee, nog niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?
Nu heb ik zin McDonalds te bestellenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |