Geen verrassing.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
@:Strani heeft dit natuurlijk weer gemist
Ierland of de mededeling van de gemeente waar Redefine in woont?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
@:Strani heeft dit natuurlijk weer gemist
De pinda's van de Ierse Sparquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ierland of de mededeling van de gemeente waar Redefine in woont?
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!quote:
Daar zit echt wel een goed nummer tussen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!
Dat moet wel! Luxe zit al in de naam!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!
Was die Ik vertrek uitzending in jouw regio nu aanstaande dinsdag ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het is echt waar wat ik van zo veel Nederlanders hier hoor, dat Nederland helemaal naar de klote is?
Oh ja precies! Dank voor de herinneringquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was die Ik vertrek uitzending in jouw regio nu aanstaande dinsdag ?
Familieleden uit Nieuw-Zeeland waren nu even in Nederland. Even lunchen in het centrum van Amsterdam is er ook niet goedkoper op geworden.
Welkomquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
WelkomWe hebben hier heerlijk eten. We zijn wel een beetje gehecht aan @:Hamlapjes maar als een mens honger heeft...
Naar de Ierse nationale finale gekeken en gescoord vanavond, je avond/nacht kan niet meer stukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen niet zo direct tegen mij eigenlijk
Je hebt een primeur te pakkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wees blij man, eindelijk een vrouw die direct durft te zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Leef je uit wat hamlapjes betreft, zolang het Hamlapjes maar niet schaadt!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oke, ik zal hamlapjes sparen
Ja?quote:
Waar was jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, ik ben weer thuis trouwens.
In de stad natuurlijk, had ik dat niet gezegd?quote:
is dat positief?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan jullie.
Wel dus.quote:
Dat zal wel 'Hoi, wat is je favoriete Efteling attractie?' of 'Hoi, wat is je favoriete Disney film?' worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:19 schreef Strani het volgende:
@:Hamlapjes probeer anders eens iets tegen haar te zeggen? Gewoon 'hoi hoe is het' of zo?
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Hier zit een Sandra en Andres-hit in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?
Of Marianne Weber en Frans Bauerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een Sandra en Andres-hit in.
Zin inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
Hallo popjes,
Vanavond hebben we 1 nationale finale; in Luxemburg vanaf 20:00
ESF / [2024] Luxemburg: Luxembourg Song Contest #1
Daarnaast hebben we semi's in Noorwegen 19:50 en Litouwen 20:00
En song reveals in IJsland vanaf 21:00
Ik ga even kijken of ik dan niet een paar dagen vrij kan krijgen. In die week heb ik een paar onderzoeken in mijn huis en geheel toevallig valt Sanremo net in die weekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alvast een eerste training voor Sanremo
Nee zeker niet, heb me de hele avond zorgen zitten makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de stad natuurlijk, had ik dat niet gezegd?![]()
Waarschijnlijk niet, anders had je het wel geweten.
Hmm ja oké misschien beter maar niks zeggen dan. Beetje mysterieus lijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel 'Hoi, wat is je favoriete Efteling attractie?' of 'Hoi, wat is je favoriete Disney film?' worden.
Mja ik denk niet dat dit gat nog gedicht zou worden, hoewel het me erg tevreden zou stemmen als het wel zou gebeuren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?
Hoezoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zin in![]()
Al moet ik het begin wel missen denk ik
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten te zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet, heb me de hele avond zorgen zitten maken
Ik zal me altijd zorgen over je blijven maken hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten te zeggen.![]()
![]()
Waarbij ik wel moet zeggen dat nooit in mijn wereld best een relatief begrip is.![]()
Geen kans meer om lek te rijden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat dit gat nog gedicht zou worden, hoewel het me erg tevreden zou stemmen als het wel zou gebeuren.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal me altijd zorgen over je blijven maken hè
Nee, zelfs een valpartij zou weinig verschil meer maken denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen kans meer om lek te rijden?
Ja oké dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
Je maakt het er ook wel een beetje van @:Strani, die laatste twee posts hadden prima in eentje gekund.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
Heb je je wel een beetje gedragen zoals ik ook zou doen?
Ja dat dacht ik al. Drie gemiste oproepen van de eigenaar van 'Het Ondeugende Boefje'. Ga je me zelf vertellen wat er is gebeurd of moet ik terugbellen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ehm...
...
Is er nog iets op TV vanavond?
Oh, nou dan zit je goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zelfs een valpartij zou weinig verschil meer maken denk ik
[..]
Ja oké dat is ook wel weer zo
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik me gewoon keurig en correct heb gedragen de hele avond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Drie gemiste oproepen van de eigenaar van 'Het Ondeugende Boefje'. Ga je me zelf vertellen wat er is gebeurd of moet ik terugbellen?
Ah ja oké. Ik bel wel even dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat ik me gewoon keurig en correct heb gedragen de hele avond.
En als ik het me allemaal nog kon herinneren dan zou ik het je ook gewoon vertellen.
Mijn coach zeej altijd dat je de schuld niet bij anderen moet zoeken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Maar bij de coach?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn coach zeej altijd dat je de schuld niet bij anderen moet zoeken.
Ik heb de beste man ook even gebeld en hij is het met me eens dat ik me keurig heb gedragen, dat ik hem niks verschuldigd ben, en dat hij dus ook niet binnenkort een afspraak bij de tandarts nodig heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:57 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik heb gebeld en je bent de beste man het volgende verschuldigd:
1. Een vervanging voor de filmposter van Titanic
2. Een nieuw laken voor de pooltafel
3. De rekening van 375 Euro die je niet hebt betaald
4. Een vergoeding voor het repareren van zes tafeltjes waarin je je naam hebt gekerfd
5. Excuses, vooral aan de vrouw van de eigenaar
Oké, dat klinkt alsof jullie een oplossing hebben gevonden waar iedereen tevreden mee kan zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb de beste man ook even gebeld en hij is het met me eens dat ik me keurig heb gedragen, dat ik hem niks verschuldigd ben, en dat hij dus ook niet binnenkort een afspraak bij de tandarts nodig heeft.![]()
Om maar even een beetje continuïteit met de posts van de laatste dagen in te brengen.![]()
Precies, we zijn allemaal tevreden en zolang we dat voor ogen houden blijven we ook allemaal tevreden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt alsof jullie een oplossing hebben gevonden waar iedereen tevreden mee kan zijn
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooidquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, we zijn allemaal tevreden en zolang we dat voor ogen houden blijven we ook allemaal tevreden.
[ afbeelding ]
Nou idd, dat hadden we echt veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooid
Eigenlijk heel verdrietig als je bedenkt hoeveel meer we al bereikt hadden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou idd, dat hadden we echt veel eerder moeten doen.
Verbazingwekkend dat we daar toch al die jaren mee bezig zijn geweest.
Laten we niet over het verleden inzitten, denk aan de toekomst die we kunnen creëren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk heel verdrietig als je bedenkt hoeveel meer we al bereikt hadden kunnen hebbenMaar goed, beter laat dan nooit!
Hé we kunnen hier in de SC denk ik ook wel wat zakken rollen.
Wat stel je voor om het tij te keren?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Deze slowchat voelt steeds meer als een achterbuurt in een grote Amerikaanse stad.
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
HoezoDat familiediner bij de lokale McDonalds kan een andere keer toch ook wel
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat stel je voor om het tij te keren?
Nee, nog niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier moeten we even goed over nadenken. Heb jij een idee?
Nu heb ik zin McDonalds te bestellenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijker
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat ons leven er echt enorm op vooruit is gegaan sinds we dat hele concept van ethische bezwaren overboord hebben gegooid
Hij is nu vrij rustig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin McDonalds te bestellen
McDonalds is idd niet goedkoop meer. Voor die prijzen dan eet ik liever een goed hoofdgerecht in een restaurant.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.Ik dacht laatst, ik neem even wat McFlurry’s mee. 4 voor ¤16,20.
Heb je hem slaappil gegeven?quote:
Ja dat scheelt ondertussen niet zoveel meer, dan kun je dat net zo goed doen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McDonalds is idd niet goedkoop meer. Voor die prijzen dan eet ik liever een goed hoofdgerecht in een restaurant.
Ja, die ligt lekker van zijn siësta te genieten. Altijd spannend in welke mood hij daaruit komt natuurlijk!quote:
Als je een siesta hebt gehad, zou je verwachten dat je daarna weer uitgerust en ontspannen bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:24 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja, die ligt lekker van zijn siësta te genieten. Altijd spannend in welke mood hij daaruit komt natuurlijk!
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat zowat iedereen het tegenwoordig zegt, maar alsnog: ik vind het zo duur geworden.Ik dacht laatst, ik neem even wat McFlurry’s mee. 4 voor ¤16,20.
Je kan beter bij een echte pizzeria bestellen. Die FastFood zaken zijn niet meer zo goedkoop.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordt![]()
Had je wat anders verwacht danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ik kom tussen het bijlezen van de NF's eens even kijken hoe het in de SC is, meteen in shock door een losgeslagen Straan!
Ik denk dat zelfs de mensen die daar wonen hier niet eens zouden durven komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
Deze slowchat voelt steeds meer als een achterbuurt in een grote Amerikaanse stad.
Dan kun je nog beter een diepvriespizza eten. Ook nog eens niet per se slechter van smaak dan Domino's etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met pizza bestellen bij een Domino's of NYP. Vind het idioot duur voor 1 pizza, die nog niet eens altijd even warm bij je bezorgd wordt![]()
Ik houd van je gedachtekronkels!quote:
Ik heb daar al tijden niet meer besteld, die zijn dus ook niet meer 2/3/4 euro?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zolang je hem maar wel eerst in de oven doet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een diepvriespizza eten. Ook nog eens niet per se slechter van smaak dan Domino's etc.
Straks zeg je ook nog dat eerst het plastic en de doos er eerst af moetenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang je hem maar wel eerst in de oven doet.
Terwijl daar juist de meeste vitamines in zitten!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks zeg je ook nog dat eerst het plastic en de doos er eerst af moeten
Zeker. En al de eiwitten zitten in de doos.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl daar juist de meeste vitamines in zitten!
12/13/14 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb daar al tijden niet meer besteld, die zijn dus ook niet meer 2/3/4 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |