Geen verrassing.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
@:Strani heeft dit natuurlijk weer gemist
Ierland of de mededeling van de gemeente waar Redefine in woont?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
@:Strani heeft dit natuurlijk weer gemist
De pinda's van de Ierse Sparquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ierland of de mededeling van de gemeente waar Redefine in woont?
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!quote:
Daar zit echt wel een goed nummer tussen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!
Dat moet wel! Luxe zit al in de naam!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan vanavond nog zo’n kwaliteitsinjectie uit Luxemburg!
Was die Ik vertrek uitzending in jouw regio nu aanstaande dinsdag ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het is echt waar wat ik van zo veel Nederlanders hier hoor, dat Nederland helemaal naar de klote is?
Oh ja precies! Dank voor de herinneringquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was die Ik vertrek uitzending in jouw regio nu aanstaande dinsdag ?
Familieleden uit Nieuw-Zeeland waren nu even in Nederland. Even lunchen in het centrum van Amsterdam is er ook niet goedkoper op geworden.
Welkomquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
WelkomWe hebben hier heerlijk eten. We zijn wel een beetje gehecht aan @:Hamlapjes maar als een mens honger heeft...
Naar de Ierse nationale finale gekeken en gescoord vanavond, je avond/nacht kan niet meer stukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen niet zo direct tegen mij eigenlijk
Je hebt een primeur te pakkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wees blij man, eindelijk een vrouw die direct durft te zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Leef je uit wat hamlapjes betreft, zolang het Hamlapjes maar niet schaadt!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oke, ik zal hamlapjes sparen
Ja?quote:
Waar was jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, ik ben weer thuis trouwens.
In de stad natuurlijk, had ik dat niet gezegd?quote:
is dat positief?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan jullie.
Wel dus.quote:
Dat zal wel 'Hoi, wat is je favoriete Efteling attractie?' of 'Hoi, wat is je favoriete Disney film?' worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:19 schreef Strani het volgende:
@:Hamlapjes probeer anders eens iets tegen haar te zeggen? Gewoon 'hoi hoe is het' of zo?
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:54 schreef Strani het volgende:
Mensen over een paar dagen komen de stats voor januari uit en ik wil nu vast even zeggen:
Het ligt niet aan mij, het ligt aan jullie.
Hier zit een Sandra en Andres-hit in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?
Of Marianne Weber en Frans Bauerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een Sandra en Andres-hit in.
Zin inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
Hallo popjes,
Vanavond hebben we 1 nationale finale; in Luxemburg vanaf 20:00
ESF / [2024] Luxemburg: Luxembourg Song Contest #1
Daarnaast hebben we semi's in Noorwegen 19:50 en Litouwen 20:00
En song reveals in IJsland vanaf 21:00
Ik ga even kijken of ik dan niet een paar dagen vrij kan krijgen. In die week heb ik een paar onderzoeken in mijn huis en geheel toevallig valt Sanremo net in die weekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alvast een eerste training voor Sanremo
Nee zeker niet, heb me de hele avond zorgen zitten makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de stad natuurlijk, had ik dat niet gezegd?![]()
Waarschijnlijk niet, anders had je het wel geweten.
Hmm ja oké misschien beter maar niks zeggen dan. Beetje mysterieus lijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel 'Hoi, wat is je favoriete Efteling attractie?' of 'Hoi, wat is je favoriete Disney film?' worden.
Mja ik denk niet dat dit gat nog gedicht zou worden, hoewel het me erg tevreden zou stemmen als het wel zou gebeuren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren of is dat nog te vroeg?
Hoezoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zin in![]()
Al moet ik het begin wel missen denk ik
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten te zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet, heb me de hele avond zorgen zitten maken
Ik zal me altijd zorgen over je blijven maken hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer vergeten te zeggen.![]()
![]()
Waarbij ik wel moet zeggen dat nooit in mijn wereld best een relatief begrip is.![]()
Geen kans meer om lek te rijden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat dit gat nog gedicht zou worden, hoewel het me erg tevreden zou stemmen als het wel zou gebeuren.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal me altijd zorgen over je blijven maken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |