quote:Op zondag 28 januari 2024 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
oehquote:Op zondag 28 januari 2024 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Nog 100 dagen voor de eerste halve finale![]()
Volgende keer Henk de Jong maar preventief invliegen om de gemoederen te bedaren bij thuiswedstrijden van elke club waar Cambuur-hooligans zouden kunnen opduiken.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:39 schreef Em31 het volgende:
Vandaag geleerd dat de harde kern van AZ () vriendjes zijn met Cambuur en daarom nu de wedstrijd tegen Heerenveen stil hebben gelegd.
Zucht.
Sterkte!quote:
Jij bent normaal veel aardiger tegen mij.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vergeet als je gekeken hebt niet @:Cyan9 te taggen als je je mening gaat geven!
Tijd om m'n username te veranderenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
Wat verfrissend, gezeik op WidM. Dat hebben we normaal nooit.
Deel jij je mening ook even?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd om m'n username te veranderen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik probeer eens wat anders, maar alleen vandaag hoor.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent normaal veel aardiger tegen mij.
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan jullie hetzelfde melden! Heb er nog geen minuut van gezien en heb de ambitie dit zo te laten!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan wel even vermelden dat ik geen mening heb over het huidige seizoen van dat molprogramma.
Ik kom morgen wel weer terug.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer eens wat anders, maar alleen vandaag hoor.
Eindelijk die ontbrekende 0 toevoegen?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd om m'n username te veranderen
Uitstekend initiatief, daar sluit ik me graag bij aanquote:Op zondag 28 januari 2024 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan jullie hetzelfde melden! Heb er nog geen minuut van gezien en heb de ambitie dit zo te laten!
SPOILER: WidMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de reminderquote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna tijd voor Heel Holland BaktLeuk, zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |