Ditquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd een beetje jammer om een pizza thuis te laten afleveren. Voor (ietsjes meer) dan hetzelfde geld kan je dan ook in een leuk restaurant zitten met dezelfde pizza. Voor thuis vind ik het dan toch niet bijzonder genoeg.
Ik kan mij voorstellen dat elke dag McDonalds je wel een keer de neus uitkomtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was ooit in een McDonald's waar er pizza bezorgd werd voor het personeel
Mwah, mijn broer had het er eerst zelf al over. En daarna appte mijn tante, dan had ik wel nee kunnen zeggen, maar was wel erg raar geweest om dan in plaats daarvan met de trein te gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat had ik denk ik ook gedaanDan maar minder makkelijk.
Ach misschien kan je de relatie met hen weer wat nieuw leven inblazen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, mijn broer had het er eerst zelf al over. En daarna appte mijn tante, dan had ik wel nee kunnen zeggen, maar was wel erg raar geweest om dan in plaats daarvan met de trein te gaan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach misschien kan je de relatie met hen weer wat nieuw leven inblazen.
Ik doe het denk ik gemiddeld om de drie weken of zo. In de winter vaker dan in de zomerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:08 schreef Redefine het volgende:
Wat thuisbezorgen betreft. In de 12 jaar dat ik in mijn huidige woning woon heb ik nog nooit laten thuisbezorgen. En slechts één keer iets bij een toko (indisch eeten) hier in de buurt wat afgehaald, omdat iedereen lyrisch over die tent was. En da terwijl er toch veel keuzes voor afhalen hier in de buurt zitten, waaronder een McDonalds.
Oké, dan moet je die hele rit ook maar zo ongemakkelijk mogelijk maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvoor heb ik te weinig met ze mee en is er teveel gebeurd.
Genoeg drinken dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dan moet je die hele rit ook maar zo ongemakkelijk mogelijk maken.
Dat zal dan ook wel weer meevallen. Sowieso is het de broer van mijn moeder, dus dan is er al een onderwerp waar we het veel over hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, dan moet je die hele rit ook maar zo ongemakkelijk mogelijk maken.
Ja jezus Redefine ik ben ook geen bodemloos vat vol ideeën hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel weer meevallen. Sowieso is het de broer van mijn moeder, dus dan is er al een onderwerp waar we het veel over hebben.
Nou nee.quote:
Het was ook slechts een mededeling he. Dat jij gelijk weer als dokter Phil probeert op te tredenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jezus Redefine ik ben ook geen bodemloos vat vol ideeën hè
Ohh sorry ja ik had moeten vragen of je alleen je verhaal kwijt wilt of dat je oplossingen wilt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook slechts een mededeling he. Dat jij gelijk weer als dokter Phil probeert op te treden
Ach, de enige reden waarom jij oplossingen probeerde aan te rijken is omdat je mij zo denkt om te kopenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh sorry ja ik had moeten vragen of je alleen je verhaal kwijt wilt of dat je oplossingen wilt.
Oh ja deze moet ik even later terugkijken (of overslaan, de kans is groot). Luxemburg krijgt voorrang vanavond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
We gaan weer bijna kijken naar chaos in Mexico
Daar zullen de meeste ESF'ers wel zitten ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja deze moet ik even later terugkijken (of overslaan, de kans is groot). Luxemburg krijgt voorrang vanavond.
Yesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zullen de meeste ESF'ers wel zitten ja.
Maar jij bent er toch al? Dan hebben ze al genoeg sfeer.quote:
Ohh daar hebben ze mij niet voor nodig hoor! Maar dank jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij bent er toch al? Dan hebben ze al genoeg sfeer.
Luxemburg uit, altijd lastig.quote:
Differdange! Ze liggen er in Utrecht nog wel eens wakker van.quote:
Ik denk dat die nachtmerries daarna al zijn vervangen door het altijd lastige Mostar uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Differdange! Ze liggen er in Utrecht nog wel eens wakker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |