Leidschendam is niet naast de deur bij jullie, was je daar speciaal voor dat winkelcentrum?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:14 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond vrienden! En Straan en Roger ook een goedenavond!
Wij hebben vandaag geshopt in de mall in Leidschendam, ik ben kapót![]()
Maar we zijn uitstekend geslaagd en het was heel gezellig.
En ook hier exorbitant hoge horecaprijzen; een (1) donut kostte meer dan 3 euro
Jup, idee van dochterquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leidschendam is niet naast de deur bij jullie, was je daar speciaal voor dat winkelcentrum?
Goed bezig! Ik vind zwemmen eigenlijk best leuk, maar ik doe het zelden of nooit. De tijden zijn heel onpraktisch en het is behoorlijk prijzig, voor wat baantjes zwemmen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb zelf vanmiddag gezwommen trouwens. Het was erg rustig in het zwembad, dus ik kon ongestoord baantjes trekken. Daarvan ben ik ook aardig gesloopt.
Ok, dan moet het wel heel bijzonder zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, idee van dochterWe zijn er een paar jaar geleden ook geweest. Het is inderdaad een hele rit!
Ik heb het ook een tijd niet gedaan, maar nu valt het mooi samen met het uurtje zwemles van de kleine man, dus dat is een goede motivatie om te gaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik vind zwemmen eigenlijk best leuk, maar ik doe het zelden of nooit. De tijden zijn heel onpraktisch en het is behoorlijk prijzig, voor wat baantjes zwemmen.
Het is wel mooi ja, het lijkt op zo'n Amerikaanse mall. En je hebt er álle ketens die dochter leuk vindt onder één dak, dat is het grootste pluspunt. En voor mij zijn er ook aardig wat leuke winkels.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dan moet het wel heel bijzonder zijn![]()
En wat een geluksvogel is zo’n @:redefine die daar om de hoek woont dan wel niet!
Is het boeiender dan zo’n outletcentrum als in Roermond ofzo?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Die cheeseburger is véél belangrijker
De vorige keer in Roermond was meer dan 10 jaar terug, toen was het nog wel de moeite, maar dat valt tegenwoordig dus blijkbaar tegen. Maasmechelen, net over de grens bij Sittard, heeft ook zo’n outlet, maar die is kleiner en ook niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is wel mooi ja, het lijkt op zo'n Amerikaanse mall. En je hebt er álle ketens die dochter leuk vindt onder één dak, dat is het grootste pluspunt. En voor mij zijn er ook aardig wat leuke winkels.
Ik ben één keer in Roermond in de outlet geweest en dat vond ik ronduit teleurstellend, alles was nog hartstikke duur
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Die meme van de Epic Sax Guy? Dat moeten we flink uitmelken, aldus het youtubeteam van ESC. Het is inmiddels 3,5 uur bezig.
Bij ons over de grens, in Ochtrup, zit ook zo’n outlet. Daar zijn zo af en toe nog wel leuke aanbiedingen te vinden, vooral in de niet-kledingwinkels. Zoals de Playmobil shop, de Lindt-winkelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vorige keer in Roermond was meer dan 10 jaar terug, toen was het nog wel de moeite, maar dat valt tegenwoordig dus blijkbaar tegen. Maasmechelen, net over de grens bij Sittard, heeft ook zo’n outlet, maar die is kleiner en ook niet zo bijzonder.
Het hele dorp hier heeft het er nog over Straan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:27 schreef Strani het volgende:
@:MMF93 jij weet hoe ik in het echt ben, dat is nog altijd vele malen erger dan hier in de SC
Eigenlijk de enige reden dat ik graag naar Bataviastad ga, de Lindt-winkelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons over de grens, in Ochtrup, zit ook zo’n outlet. Daar zijn zo af en toe nog wel leuke aanbiedingen te vinden, vooral in de niet-kledingwinkels. Zoals de Playmobil shop, de Lindt-winkelen de Kneippwinkel.
Idioot he. En dan moet je er geen extra ingrediënten bij willen, dan komt er 1 euro per 6 stukjes ananas bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow meen je nietja dan kan je net zo goed een echte halen.
25% korting op alle pizza's.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:33 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Er was toch wel een mooie actie hoop ik?
En geen dank, eet smakelijk
Snap ik wel. Zou je nog mijn excuses aan willen bieden aan de burgemeester?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het hele dorp hier heeft het er nog over Straan.
Je kan je ook nooit een keertje inhouden hè?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zou je nog mijn excuses aan willen bieden aan de burgemeester?
Ik zie er ook helemaal geen reden toequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan je ook nooit een keertje inhouden hè?
De burgemeester wel, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie er ook helemaal geen reden toe
Politici moet je nooit vertrouwen Cyanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De burgemeester wel, naar het schijnt.
Hoe zit het met mods die verkiezingssubfora modereren, zijn die wel te vertrouwen? Is namelijk praktisch hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Politici moet je nooit vertrouwen Cyan
Jij bent voor de juiste prijs absoluut te vertrouwenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe zit het met mods die verkiezingssubfora modereren, zijn die wel te vertrouwen? Is namelijk praktisch hetzelfde.
Impliceer je nou dat ik te koop ben?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent voor de juiste prijs absoluut te vertrouwenDe rest niet
Goed voor onze aandelenquote:
Ik impliceer niks. Ik geef alleen aan dat ik er open voor zou staan mocht het zo zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik te koop ben?
Louche crimineel die je bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik impliceer niks. Ik geef alleen aan dat ik er open voor zou staan mocht het zo zijn.
Ach als je er een paar keer geweest bent, heb je het ook wel gezien. Nog los van dat ik daar altijd wel al kwam en voor de verbouwing nog in een van de winkels werkte. Maar alsnog is het wel een mooi winkelcentrumquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dan moet het wel heel bijzonder zijn![]()
En wat een geluksvogel is zo’n @:redefine die daar om de hoek woont dan wel niet!
Is het boeiender dan zo’n outletcentrum als in Roermond ofzo?
25% korting is natuurlijk leuk, maar ik zou toch niet zo snel alle pizza's bestellen, dat krijg ik in mijn eentje nooit op.quote:
Dat komt omdat bij hem in het dorp iedereen te koop is. Maar hier in Nederland zijn we niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik te koop ben?
En dan vergeten we nog dat 25% op alle pizza's alsnog veel meer geld is dan een paar losse pizza'squote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
25% korting is natuurlijk leuk, maar ik zou toch niet zo snel alle pizza's bestellen, dat krijg ik in mijn eentje nooit op.![]()
Of vries je ze gewoon in en eet je er de rest van het jaar nog van?
Nee precies, in Nederland doen jullie alsof het niet zo is, hier niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij hem in het dorp iedereen te koop is. Maar hier in Nederland zijn we niet zo makkelijk.
Dominos heeft vooral nog echt goeie acties als je de pizza’s afhaaltquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:35 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Idioot he. En dan moet je er geen extra ingrediënten bij willen, dan komt er 1 euro per 6 stukjes ananas bij.
Met 1+1 gratis acties is het wel een stuk leuker.
Hier in Nederland verbergen we het beter, komt denk ik meer in de buurt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij hem in het dorp iedereen te koop is. Maar hier in Nederland zijn we niet zo makkelijk.
Je bent gewoon te lang uit ons land om beter te weten Straanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, in Nederland doen jullie alsof het niet zo is, hier niet.
Ja precies, eigenlijk alleen een leuke actie als je een flink feest geeft of zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan vergeten we nog dat 25% op alle pizza's alsnog veel meer geld is dan een paar losse pizza's
Dat klinkt als vrij veel moeite.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dominos heeft vooral nog echt goeie acties als je de pizza’s afhaalt
Ik denk eigenlijk vooral dat de omkoping hier via een legale constructie wordt gedaan. Het eindresultaat is daarbij dan wel weer net zo erg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier in Nederland verbergen we het beter, komt denk ik meer in de buurt.
Maar wat als je ze niet allemaal wil?quote:
Eens. Behalve dan een goede pizzabakker. Toen ik nog voor een filmfestival werkte, werkten we nog weleens over en dan kwamen er pizza's van een tent daar in de buurt, die waren echt goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd een beetje jammer om een pizza thuis te laten afleveren. Voor (ietsjes meer) dan hetzelfde geld kan je dan ook in een leuk restaurant zitten met dezelfde pizza. Voor thuis vind ik het dan toch niet bijzonder genoeg.
Dan betaal je 25% extra.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wat als je ze niet allemaal wil?
Dat is ook waar, hoewel ik soms gewoon écht zin heb in een burger van Burger King en die laat ik dan wel eens thuis bezorgen. Maar verder is het meestal gewoon kebab en dat soort goedkoop voedsel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Behalve dan een goede pizzabakker. Toen ik nog voor een filmfestival werkte, werkten we nog weleens over en dan kwamen er pizza's van een tent daar in de buurt, die waren echt goed.
Wat betreft bezorgen snap ik vooral niet dat je McDonalds laat bezorgen. Dat is toch vooral eten wat je haalt als je er langskomt of als je ergens snel wilt eten. Qua bezorgen zijn er dan wel betere keuzes.
Ik was ooit in een McDonald's waar er pizza bezorgd werd voor het personeelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Behalve dan een goede pizzabakker. Toen ik nog voor een filmfestival werkte, werkten we nog weleens over en dan kwamen er pizza's van een tent daar in de buurt, die waren echt goed.
Wat betreft bezorgen snap ik vooral niet dat je McDonalds laat bezorgen. Dat is toch vooral eten wat je haalt als je er langskomt of als je ergens snel wilt eten. Qua bezorgen zijn er dan wel betere keuzes.
Ja dat had ik denk ik ook gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:02 schreef Redefine het volgende:
Morgen zijn mijn broer en schoonzus 12,5 jaar getrouwd en die houden dan een pubquiz. Zeker leuk. Maar uiteindelijk rijd ik met mijn oom en tante mee, waar ik helemaal niks meer mee heb. Het is dat het gemakkelijk is, maar zou toch bijna gewoon de trein en bus pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |