Voor zover we ze nu gezien hebben mag ik ze alle 15 nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ariana die worstelt gewoon met 15 verschillende persoonlijkheden die ze in zich heeft.
Vaak snap ik je wel, maar heb nu echt geen flauw idee wat je vraagt???quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:57 schreef mario390 het volgende:
zijn daar vele herr
hugos´s?
daar waar tyrion komt?
ledn81 in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef odie22 het volgende:
waar staat ergens wie er nu duo's zijn ?
Ik heb beeldquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover we ze nu gezien hebben mag ik ze alle 15 niet
Lijkt Mario wel.quote:
Laten ze dan met elkaar in discussie gaanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]ik ook niet maar ik ben bang dat er dadelijk eentje helemaal gaat doordraaien.
tyron komt uit herrhugodorfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vaak snap ik je wel, maar heb nu echt geen flauw idee wat je vraagt???
De spiegelkamer had wel alcohol...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:57 schreef ben34567 het volgende:
Zou het kunnen dat febo nog geen alcohol heeft uitgedeeld omdat ze nu toch wat onzeker zijn hoe Ariana juist zal reageren na een paar glazen ?
En lekker etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De spiegelkamer had wel alcohol...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die batterijwissel wordt ook steeds later, zodat ze zolang mogelijk wakker blijven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 2300 uur een battery wissel, de meeste lagen al in bed ...
Zekerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je meost ze toch iets gunnen in de glinsterkamer
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef odie22 het volgende:
waar staat ergens wie er nu duo's zijn ?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
ledn81 in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024
Heeryugoweerd bedoel je?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben de komende dagen off-line en doe geen uur-filmpjes meer, goodnight .....
Doe lekker rustig aan held!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
slaaplekker kerelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DON'T! JUST DON'Tquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en ze is zich daar aan het vingeren
ik kom hupfenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en ze is zich daar aan het vingeren
You go weird?quote:
Hupfen klinkt minstens net zo vies als vingeren.quote:
K heb zo’n beeld van Mario voor me…… maar ik zeg het niet! Ik zeg niks en houd het voor me……….quote:
Ja... ik krijg een ban als ik uitleg welk beeld dat woord bij me oproeptquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hupfen klinkt minstens net zo vies als vingeren.
Jij leeft echt nog in de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat si an de grens
was zij 17 mag niemand
zeggen dat zij zich vingeren
doet
je beeld gaa ik uitmakenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
K heb zo’n beeld van Mario voor me…… maar ik zeg het niet! Ik zeg niks en houd het voor me……….
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er niks van dat Lenie per ongeluk op die knop heeft gedrukt eigenlijk
ASHLEY OOK NIET!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Doe maar in DM ,en hier ontopic.quote:
nee dann was zijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij leeft echt nog in de middeleeuwen.
Niemandquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Dat hij besluit (voor iedereen) die keus te maken, oké, het spel. Alleen zwak om te roepen dat het per ongeluk ging. Heb dan ook de moed om eerlijk te zeggen dat je dat besluit neemtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dat is het spel
Lenie voelt zich de leider van het huis en gedraagt zich ook zo. Zal niet lang duren voordat die op het bankje komt te zitten. Ik zou dat soort dominant gedrag ook niet lang trekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dat is het spel
In BB heb ik nog maar weinig echt eerlijke mensen gezienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hij besluit (voor iedereen) die keus te maken, oké, het spel. Alleen zwak om te roepen dat het per ongeluk ging. Heb dan ook de moed om eerlijk te zeggen dat je dat besluit neemt
Geen opdracht?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hij besluit (voor iedereen) die keus te maken, oké, het spel. Alleen zwak om te roepen dat het per ongeluk ging. Heb dan ook de moed om eerlijk te zeggen dat je dat besluit neemt
Touchéquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In BB heb ik nog maar weinig echt eerlijke mensen gezien
Ga nou niet voeden.quote:
Ja maar dit is NL/BEquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:11 schreef mario390 het volgende:
offt..brasil komt nog exit
in de nacht
Idd. Ze vinden het wel makkelijk dat hij het brood bakt enzo maar hij voelt zich onoverwinnelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lenie voelt zich de leider van het huis en gedraagt zich ook zo. Zal niet lang duren voordat die op het bankje komt te zitten. Ik zou dat soort dominant gedrag ook niet lang trekken.
Naja, met zijn broodbakken heeft hij zichzelf (bewust of onbewust) heel onmisbaar gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:12 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Idd. Ze vinden het wel makkelijk dat hij het brood bakt enzo maar hij voelt zich onoverwinnelijk
Uitgevingerd.quote:
Hij is er niet slim genoeg voor om het doordacht te doen. Gewoon een domme lompestoerdoen actie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat dus…. Duurt nog ffquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, met zijn broodbakken heeft hij zichzelf (bewust of onbewust) heel onmisbaar gemaakt
Die Lenie is niet zo dom hoor... die denkt elke stap 3 keer door. Die heeft een duidelijk plan om hier als populaire volkszanger uit te komen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is er niet slim genoeg voor om het doordacht te doen. Gewoon een domme lompestoerdoen actie.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Tot morgen cos![]()
![]()
lekker slapequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
![]()
BB maakte haar wakker?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is ze geland 🤮 dat ze nu later gaat slapen ?
Trusten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
![]()
Ja, maar iedereen in dit soort series verwacht er beroemd en succesvol uit te komen en dat gebeurt maar zeldenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Lenie is niet zo dom hoor... die denkt elke stap 3 keer door. Die heeft een duidelijk plan om hier als populaire volkszanger uit te komen bijvoorbeeld.
Ander topic Mario.quote:
echt zo idiootquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen in dit soort series verwacht er beroemd en succesvol uit te komen en dat gebeurt maar zelden
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien heeft zij nur
haar duikdarm stimiliert
Ze zijn teruggekochtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:17 schreef Snoozey het volgende:
hoe komen stom en sty aan hun koffers?
Dankzij Lenie en 6200 euro.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:17 schreef Snoozey het volgende:
'Per ongeluk' gekocht door Leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:17 schreef Snoozey het volgende:
quote:
Hij viel op de rode knop.quote:
Jij leest nooit terug?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:17 schreef Snoozey het volgende:
Nee en ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn die borsten echt of slaapt ze met een BH? Of beide, kan ook
Jeetjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar Lenie deed een Bruce Lee val.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met zijn voet toch ?
Als ik val ga ik plat op mijn gezicht
Oh, dat ging het ene oor in en het andere oor uit. Zat ze nu even op mijn gemakje te bekijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Ze heeft al heel vaak verteld dat ze haar borsten heeft 'laten doen'
Opgevuld en dan heb je eigenlijk geen bh nodig weet ik uit mijn BK groepjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat plan kan er zijn maar dat weet iedereen maar dat maakt hem nog niet slim genoeg om zo doordacht iets te doen. Veel te lomp.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Lenie is niet zo dom hoor... die denkt elke stap 3 keer door. Die heeft een duidelijk plan om hier als populaire volkszanger uit te komen bijvoorbeeld.
Ga gerust verderquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, dat ging het ene oor in en het andere oor uit. Zat ze nu even op mijn gemakje te bekijken
Zijn voet viel per ongeluk op de rode knop en daarna ging 'ie figuurlijk plat op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Met zijn voet toch ?
Als ik val ga ik plat op mijn gezicht
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Lenie deed een Bruce Lee val.
ik heb het twitter profiel van mario gevonden hehe zoals verwacht veel oestrogeen en vrouwelijk schoonquote:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef Harry het volgende:
Ashley zegt, dat ze nog altijd vindt dat Lenie een showtje opvoerde om de koffers te pakken. Ze vindt het niet chiq.
Dat zij degene is die onderwerp van discussie is kan tegen haar werken.
Dat hij zwoor op zijn kinderen, "daar trapt Ashley al helemaal niet in".
Hier is het topic "stream verslagen" ontzettend geschikt voor.quote:
Lastig van die vallende lichaamsdelen, geheel per ongelukquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn voet viel per ongeluk op de rode knop en daarna ging 'ie figuurlijk plat op zijn gezicht.
onzin clichequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:24 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
en die lees ik dan weer welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier is het topic "stream verslagen" ontzettend geschikt voor.
Not always weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Opgevuld en dan heb je eigenlijk geen bh nodig weet ik uit mijn BK groepje
Nee ze geeft zelf steeds aan in de filmpjes tijdens de SL dat ze 'heeft laten doen'.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee ze geeft zelf steeds aan in de filmpjes tijdens de SL dat ze 'heeft laten doen'.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, dat ging het ene oor in en het andere oor uit. Zat ze nu even op mijn gemakje te bekijken
Nou ik mis er 1 en dan ga je toch meer letten op borsten maar deze vind ik persoonlijk een cuppie te groot maar tis maar wat je mooi vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Borsten vind ik een mooi lichaamsdeel
Dat begrijp ik. Ze zijn ook te groot, naar mijn smaak, ik val voor klein. Alleen ze zijn zo perfect gevormd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou ik mis er 1 en dan ga je toch meer letten op borsten maar deze vind ik persoonlijk een cuppie te groot maar tis maar wat je mooi vindt
Ik vind het allemaal nogal bout voor iemand die er eigenlijk uit lag.... En terugkomt met Koffer....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:27 schreef Harry het volgende:
Ashley: als ik had geweten dat Lenie de knop in zou drukken, had ik ervoor grsprongen.
Lekker rollenbollen door de ruimte....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:27 schreef Harry het volgende:
Ashley: als ik had geweten dat Lenie de knop in zou drukken, had ik ervoor grsprongen.
vorig jaar wel, meen dat ze bijvoorbeeld bij het hooghouden van de balletjes een x bedrag konden verdienenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kunnen ze naast muntjes ook geld verdienen ?
Wel verliezen of opmaken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kunnen ze naast muntjes ook geld verdienen ?
Dat wist ik ff niet meerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar wel, meen dat ze bijvoorbeeld bij het hooghouden van de balletjes een x bedrag konden verdienen
Die opdracht moet weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar wel, meen dat ze bijvoorbeeld bij het hooghouden van de balletjes een x bedrag konden verdienen
Dit is exavt waarom ze zo doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ashley mag in ieder geval niet naar huis zaterdag, die zorgt voor de meeste reuring momenteel
Dat is toch niet lekker slapen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom lopen ze er zo koud bij
Ik heb het raam open... ik moet niet denken aan die warmte (maar wel vier dekbeddenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch niet lekker slapen?
Waar staan die boeken ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik verbaas me er over dat nog niemand echt in een van de boeken is begonnen die er in het huis staan
Wellicht staan er hints in die je nodig hebt bij opdrachten
In kasten in het huis, waar ook de Eiffeltoren en autootje in staanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waar staan die boeken ?
Zal wel nep zijn
Lezen mag toch niet in het huis? Of is dat een oude regel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik verbaas me er over dat nog niemand echt in een van de boeken is begonnen die er in het huis staan
Met zulke opgeblazen borsten zou ik denk ik niet op mijn buik durven slapenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn net balonnen. Als je er met een speld in prikt ploffen ze.
zijn nep boeken, hebben ze al geprobeerd, toen ze een spelletje deden, dingen verplaatsen in het huisquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Boeken waren verboden mee te nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lezen mag toch niet in het huis? Of is dat een oude regel.
Ja en omdat zijn haar dunner wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef Harry het volgende:
Randy legt uit dat hij 's nachts een doerek (hoofddoekje) op zijn haar draagt. Om zijn haren de volgende ochtend niet omhoog te laten zijn.
Gewoon even op je buikje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met zulke opgeblazen borsten zou ik denk ik niet op mijn buik durven slapen
Ahh. Dan is het helemaal duidelijk dat ze goed moeten onthouden wat er op de kaft staat en wat er bovenop en naast staatquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
zijn nep boeken, hebben ze al geprobeerd, toen ze een spelletje deden, dingen verplaatsen in het huis
Is me niet opgevallen. Maar zoals iemand net al zei, misschien slechts decor?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Boeken waren verboden mee te nemen.
Vorig jaar mocht iemand af en toe de bijbel lezen in de dagboek kamer.
En nu staan er boeken in de kasten??
Nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef chufi het volgende:
Dat muntjes gedoe ok.. maar vorig jaar was individueel.. nu in duo's .. tellen de muntjes dan ook dubbel?
lekker slapequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was-beer out
Slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was-beer out
Slaap lekker allemaal
Wel balen asl ej eerst veel muntjes in het begin had en dan door moet met minder munten dan voorheenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope.
En als je gaat scheiden moet je verdelen.
Niemand heeft gezegd dat je ze door de helft moet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel balen asl ej eerst veel muntjes in het begin had en dan door moet met minder munten dan voorheen
Tweede keer al.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Lenie vraagt, is Ashley al op bed? aan zn gezicht te zien, zit ie er wel mee
Terecht. Prima dat hij de boel naait, maar het heeft consequentiesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Hebben ze nog niet gebabbeld?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Klopt!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat je ze door de helft moet doen
Neen.quote:
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terecht. Prima dat hij de boel naait, maar het heeft consequenties
Blah blah blah.Die koste geen 6200 euro.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.
En notabene iemand die haar koffer kado heeft gekregen omdat ze exit was gast lopen bitchen er over.
Ja en?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blah blah blah.Die koste geen 6200 euro.
Kusje voor je man.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook !
En dat lekker uitslapen tot mijn man zijn wekker gaat 😜
Psst... Oordopjesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook !
En dat lekker uitslapen tot mijn man zijn wekker gaat 😜
Tuurlijk, de kans is 98% dat hij goed wist wat hij deed.quote:
Eens! Erg irritantquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zie ik of een stream live is ? Door "we zijn zo terug" niet te zien ? Ik vind het zo verwarrend wat ze doen want soms ook gewoon stream 1 offline en 2 online... een grote fail om eerlijk te zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Tip voor de FeBo;
Zet duidelijk constant in beeld dat het streamlock is...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zie ik of een stream live is ? Door "we zijn zo terug" niet te zien ? Ik vind het zo verwarrend wat ze doen want soms ook gewoon stream 1 offline en 2 online... een grote fail om eerlijk te zijn
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! Erg irritant
En een struik in beeld is fijner dan telkens die oude koeien uit de sloot te vissen
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..
Valt mee hoor Sjoef, ook tevens gewoon Videoland.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..
Moet je daar maar niet gaan wonen.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonen.
Ik woon veilig in Groningenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonen.
Sambalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie en eieren in de wall, maar wat nog meer?
Eens, maar het gaat om het principe, het zegt wel veel over hem (zou het heel naief vinden als zijn actie als ongelukje bestempeld, gehaaide kamper die leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.
En notabene iemand die haar koffer kado heeft gekregen omdat ze exit was gast lopen bitchen er over.
Dat is een clue.quote:
sambal en kruidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie en eieren in de wall, maar wat nog meer?
Ja die zijn ook triestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Valt mee hoor Sjoef, ook tevens gewoon Videoland.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je vanuit belgie geen videoland bekijken?
ik heb werkelijk geen idee, maar het zag er wel gaaf uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef JDB94 het volgende:
[..]
JA wat was dit dan? Gameroom morgen?
VPN genot.quote:
ik woon ook in Groningen, stormt nuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon veilig in Groningen
Puur omwille de afstand
En wat vind je dan van Basiri die liegt over die nominatie voor Tom?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eens, maar het gaat om het principe, het zegt wel veel over hem (zou het heel naief vinden als zijn actie als ongelukje bestempeld, gehaaide kamper die lenie)
Yes behoorlijk iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon ook in Groningen, stormt nu
Gewoon de badkamer in het donkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee, maar het zag er wel gaaf uit
Het gaat erom dat gedrag consequenties heeft die men misschien niet leuk vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En wat vind je dan van Basiri die liegt over die nominatie voor Tom?
Is dat niet veel erger?
bleiburg heeft enquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon ook in Groningen, stormt nu
ooh!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon de badkamer in het donker
[ afbeelding ]
jazeker, je moet dan bij invullen een adres in nederland invullen, dan komt ie doorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je vanuit belgie geen videoland bekijken?
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat erom dat gedrag consequenties heeft die men misschien niet leuk vindt
Je naait iemand en die iemand is er niet blij mee. Soit. Hoort bij je keuze
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Met volleybal.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg heeft en
keer gronigen uit de
turnier gegooid
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Oh neequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig, want ik begon het idee te krijgen dat ik me hier ontzettend moest gaan zitten verdedigen.
Maar goed.
.dit spel is wel vermakelijk
RIP haha zag er uit als een naar spelletjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon de badkamer in het donker
[ afbeelding ]
Whahahaquote:
Ariana zit er chagrijnig bij en ze wil ook niet meedoen nee.quote:
ja maar hoeveelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met volleybal.![]()
Ze kunnen daar echt niks.
Maar wel af en toe low key tegenaan bemoeienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ariana zit er chagrijnig bij en ze wil ook niet meedoen nee.
Tja... viel te verwachten. Al is het prima als je gewoon wil kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nope.quote:
Je hoort d'r ook niet meer over d'r voorspellingen, na Tom z'n avances totaal mislezen te hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... viel te verwachten. Al is het prima als je gewoon wil kijken
What else is newquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
238.000quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel
inwohner heeft
groningen?
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef JDB94 het volgende:
Ik heb nog veel te weinig gekeken, vind het maar een immens saaie samenstelling, hopelijk komt er nog wat actie/drama in de tent.. Dacht dat vorig jaar erg was, maar dit is toch nog ff tandje suffer :/
De uurfilmpjes niet, de kortere filmpjes zeker wel!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 2300 uur een battery wissel, de meeste lagen al in bed ...
Ik vond die duo's wel een leuk zijspoor, tot men blijkbaar elke week wisselt van team, dan krijg je dus ook geen onderlinge bondjes tussen teams. M.a.w free for allquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.
Waar zijn die bedden dan? Twee mensen fulltime in de spiegelkamer??quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.
Je zou dit nog maar durven te gooien als bewoner, dan heb je je echt NIET goed ingelezen, de kijker veracht dit hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is in ieder geval beter dan Weerwolven ....
Er gaan ook mensen weg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar zijn die bedden dan? Twee mensen fulltime in de spiegelkamer??
238.147 inwoners in 2023quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel
inwohner heeft
groningen?
Het oude moedertje mist nog, de nicht is er inmiddels, wie missen we nog?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, begrepen, doe nu wel nog even de uurfilmpjes van vanavond. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef mijntjexx het volgende:
De uurfilmpjes niet, de kortere filmpjes zeker wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |