Ja... ik krijg een ban als ik uitleg welk beeld dat woord bij me oproeptquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hupfen klinkt minstens net zo vies als vingeren.
Jij leeft echt nog in de middeleeuwen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat si an de grens
was zij 17 mag niemand
zeggen dat zij zich vingeren
doet
je beeld gaa ik uitmakenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
K heb zo’n beeld van Mario voor me…… maar ik zeg het niet! Ik zeg niks en houd het voor me……….
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er niks van dat Lenie per ongeluk op die knop heeft gedrukt eigenlijk
ASHLEY OOK NIET!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Doe maar in DM ,en hier ontopic.quote:
nee dann was zijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij leeft echt nog in de middeleeuwen.
Niemandquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Dat hij besluit (voor iedereen) die keus te maken, oké, het spel. Alleen zwak om te roepen dat het per ongeluk ging. Heb dan ook de moed om eerlijk te zeggen dat je dat besluit neemtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dat is het spel
Lenie voelt zich de leider van het huis en gedraagt zich ook zo. Zal niet lang duren voordat die op het bankje komt te zitten. Ik zou dat soort dominant gedrag ook niet lang trekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar dat is het spel
In BB heb ik nog maar weinig echt eerlijke mensen gezienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hij besluit (voor iedereen) die keus te maken, oké, het spel. Alleen zwak om te roepen dat het per ongeluk ging. Heb dan ook de moed om eerlijk te zeggen dat je dat besluit neemt
Geen opdracht?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hij besluit (voor iedereen) die keus te maken, oké, het spel. Alleen zwak om te roepen dat het per ongeluk ging. Heb dan ook de moed om eerlijk te zeggen dat je dat besluit neemt
Touchéquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In BB heb ik nog maar weinig echt eerlijke mensen gezien
Ga nou niet voeden.quote:
Ja maar dit is NL/BEquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:11 schreef mario390 het volgende:
offt..brasil komt nog exit
in de nacht
Idd. Ze vinden het wel makkelijk dat hij het brood bakt enzo maar hij voelt zich onoverwinnelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lenie voelt zich de leider van het huis en gedraagt zich ook zo. Zal niet lang duren voordat die op het bankje komt te zitten. Ik zou dat soort dominant gedrag ook niet lang trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |