Dit is exavt waarom ze zo doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ashley mag in ieder geval niet naar huis zaterdag, die zorgt voor de meeste reuring momenteel
Dat is toch niet lekker slapen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom lopen ze er zo koud bij
Ik heb het raam open... ik moet niet denken aan die warmte (maar wel vier dekbeddenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch niet lekker slapen?
Waar staan die boeken ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik verbaas me er over dat nog niemand echt in een van de boeken is begonnen die er in het huis staan
Wellicht staan er hints in die je nodig hebt bij opdrachten
In kasten in het huis, waar ook de Eiffeltoren en autootje in staanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waar staan die boeken ?
Zal wel nep zijn
Lezen mag toch niet in het huis? Of is dat een oude regel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik verbaas me er over dat nog niemand echt in een van de boeken is begonnen die er in het huis staan
Met zulke opgeblazen borsten zou ik denk ik niet op mijn buik durven slapenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn net balonnen. Als je er met een speld in prikt ploffen ze.
zijn nep boeken, hebben ze al geprobeerd, toen ze een spelletje deden, dingen verplaatsen in het huisquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Boeken waren verboden mee te nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lezen mag toch niet in het huis? Of is dat een oude regel.
Ja en omdat zijn haar dunner wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef Harry het volgende:
Randy legt uit dat hij 's nachts een doerek (hoofddoekje) op zijn haar draagt. Om zijn haren de volgende ochtend niet omhoog te laten zijn.
Gewoon even op je buikje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met zulke opgeblazen borsten zou ik denk ik niet op mijn buik durven slapen
Ahh. Dan is het helemaal duidelijk dat ze goed moeten onthouden wat er op de kaft staat en wat er bovenop en naast staatquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
zijn nep boeken, hebben ze al geprobeerd, toen ze een spelletje deden, dingen verplaatsen in het huis
Is me niet opgevallen. Maar zoals iemand net al zei, misschien slechts decor?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Boeken waren verboden mee te nemen.
Vorig jaar mocht iemand af en toe de bijbel lezen in de dagboek kamer.
En nu staan er boeken in de kasten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |