quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee ze geeft zelf steeds aan in de filmpjes tijdens de SL dat ze 'heeft laten doen'.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, dat ging het ene oor in en het andere oor uit. Zat ze nu even op mijn gemakje te bekijken
Nou ik mis er 1 en dan ga je toch meer letten op borsten maar deze vind ik persoonlijk een cuppie te groot maar tis maar wat je mooi vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Borsten vind ik een mooi lichaamsdeel
Dat begrijp ik. Ze zijn ook te groot, naar mijn smaak, ik val voor klein. Alleen ze zijn zo perfect gevormd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou ik mis er 1 en dan ga je toch meer letten op borsten maar deze vind ik persoonlijk een cuppie te groot maar tis maar wat je mooi vindt
Ik vind het allemaal nogal bout voor iemand die er eigenlijk uit lag.... En terugkomt met Koffer....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:27 schreef Harry het volgende:
Ashley: als ik had geweten dat Lenie de knop in zou drukken, had ik ervoor grsprongen.
Lekker rollenbollen door de ruimte....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:27 schreef Harry het volgende:
Ashley: als ik had geweten dat Lenie de knop in zou drukken, had ik ervoor grsprongen.
vorig jaar wel, meen dat ze bijvoorbeeld bij het hooghouden van de balletjes een x bedrag konden verdienenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kunnen ze naast muntjes ook geld verdienen ?
Wel verliezen of opmaken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kunnen ze naast muntjes ook geld verdienen ?
Dat wist ik ff niet meerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar wel, meen dat ze bijvoorbeeld bij het hooghouden van de balletjes een x bedrag konden verdienen
Die opdracht moet weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig jaar wel, meen dat ze bijvoorbeeld bij het hooghouden van de balletjes een x bedrag konden verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |