ik heb werkelijk geen idee, maar het zag er wel gaaf uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef JDB94 het volgende:
[..]
JA wat was dit dan? Gameroom morgen?
VPN genot.quote:
ik woon ook in Groningen, stormt nuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon veilig in Groningen
Puur omwille de afstand
En wat vind je dan van Basiri die liegt over die nominatie voor Tom?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eens, maar het gaat om het principe, het zegt wel veel over hem (zou het heel naief vinden als zijn actie als ongelukje bestempeld, gehaaide kamper die lenie)
Yes behoorlijk iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon ook in Groningen, stormt nu
Gewoon de badkamer in het donkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee, maar het zag er wel gaaf uit
Het gaat erom dat gedrag consequenties heeft die men misschien niet leuk vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En wat vind je dan van Basiri die liegt over die nominatie voor Tom?
Is dat niet veel erger?
bleiburg heeft enquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon ook in Groningen, stormt nu
ooh!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon de badkamer in het donker
[ afbeelding ]
jazeker, je moet dan bij invullen een adres in nederland invullen, dan komt ie doorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je vanuit belgie geen videoland bekijken?
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat erom dat gedrag consequenties heeft die men misschien niet leuk vindt
Je naait iemand en die iemand is er niet blij mee. Soit. Hoort bij je keuze
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Met volleybal.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg heeft en
keer gronigen uit de
turnier gegooid
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Oh neequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig, want ik begon het idee te krijgen dat ik me hier ontzettend moest gaan zitten verdedigen.
Maar goed.
.dit spel is wel vermakelijk
RIP haha zag er uit als een naar spelletjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon de badkamer in het donker
[ afbeelding ]
Whahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |