Eens! Erg irritantquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zie ik of een stream live is ? Door "we zijn zo terug" niet te zien ? Ik vind het zo verwarrend wat ze doen want soms ook gewoon stream 1 offline en 2 online... een grote fail om eerlijk te zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Tip voor de FeBo;
Zet duidelijk constant in beeld dat het streamlock is...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zie ik of een stream live is ? Door "we zijn zo terug" niet te zien ? Ik vind het zo verwarrend wat ze doen want soms ook gewoon stream 1 offline en 2 online... een grote fail om eerlijk te zijn
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! Erg irritant
En een struik in beeld is fijner dan telkens die oude koeien uit de sloot te vissen
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..
Valt mee hoor Sjoef, ook tevens gewoon Videoland.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..
Moet je daar maar niet gaan wonen.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonen.
Ik woon veilig in Groningenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonen.
Sambalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie en eieren in de wall, maar wat nog meer?
Eens, maar het gaat om het principe, het zegt wel veel over hem (zou het heel naief vinden als zijn actie als ongelukje bestempeld, gehaaide kamper die leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.
En notabene iemand die haar koffer kado heeft gekregen omdat ze exit was gast lopen bitchen er over.
Dat is een clue.quote:
sambal en kruidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie en eieren in de wall, maar wat nog meer?
Ja die zijn ook triestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Valt mee hoor Sjoef, ook tevens gewoon Videoland.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je vanuit belgie geen videoland bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |