Nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef chufi het volgende:
Dat muntjes gedoe ok.. maar vorig jaar was individueel.. nu in duo's .. tellen de muntjes dan ook dubbel?
lekker slapequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was-beer out
Slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was-beer out
Slaap lekker allemaal
Wel balen asl ej eerst veel muntjes in het begin had en dan door moet met minder munten dan voorheenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope.
En als je gaat scheiden moet je verdelen.
Niemand heeft gezegd dat je ze door de helft moet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel balen asl ej eerst veel muntjes in het begin had en dan door moet met minder munten dan voorheen
Tweede keer al.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Lenie vraagt, is Ashley al op bed? aan zn gezicht te zien, zit ie er wel mee
Terecht. Prima dat hij de boel naait, maar het heeft consequentiesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Hebben ze nog niet gebabbeld?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Klopt!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat je ze door de helft moet doen
Neen.quote:
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terecht. Prima dat hij de boel naait, maar het heeft consequenties
Blah blah blah.Die koste geen 6200 euro.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.
En notabene iemand die haar koffer kado heeft gekregen omdat ze exit was gast lopen bitchen er over.
Ja en?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blah blah blah.Die koste geen 6200 euro.
Kusje voor je man.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook !
En dat lekker uitslapen tot mijn man zijn wekker gaat 😜
Psst... Oordopjesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook !
En dat lekker uitslapen tot mijn man zijn wekker gaat 😜
Tuurlijk, de kans is 98% dat hij goed wist wat hij deed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |