Nope.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef chufi het volgende:
Dat muntjes gedoe ok.. maar vorig jaar was individueel.. nu in duo's .. tellen de muntjes dan ook dubbel?
lekker slapequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was-beer out
Slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was-beer out
Slaap lekker allemaal
Wel balen asl ej eerst veel muntjes in het begin had en dan door moet met minder munten dan voorheenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope.
En als je gaat scheiden moet je verdelen.
Niemand heeft gezegd dat je ze door de helft moet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel balen asl ej eerst veel muntjes in het begin had en dan door moet met minder munten dan voorheen
Tweede keer al.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Lenie vraagt, is Ashley al op bed? aan zn gezicht te zien, zit ie er wel mee
Terecht. Prima dat hij de boel naait, maar het heeft consequentiesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Hebben ze nog niet gebabbeld?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef rinardo het volgende:
Klopt!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat je ze door de helft moet doen
Neen.quote:
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terecht. Prima dat hij de boel naait, maar het heeft consequenties
Blah blah blah.Die koste geen 6200 euro.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.
En notabene iemand die haar koffer kado heeft gekregen omdat ze exit was gast lopen bitchen er over.
Ja en?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blah blah blah.Die koste geen 6200 euro.
Kusje voor je man.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook !
En dat lekker uitslapen tot mijn man zijn wekker gaat 😜
Psst... Oordopjesquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook !
En dat lekker uitslapen tot mijn man zijn wekker gaat 😜
Tuurlijk, de kans is 98% dat hij goed wist wat hij deed.quote:
Eens! Erg irritantquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zie ik of een stream live is ? Door "we zijn zo terug" niet te zien ? Ik vind het zo verwarrend wat ze doen want soms ook gewoon stream 1 offline en 2 online... een grote fail om eerlijk te zijn
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Tip voor de FeBo;
Zet duidelijk constant in beeld dat het streamlock is...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zie ik of een stream live is ? Door "we zijn zo terug" niet te zien ? Ik vind het zo verwarrend wat ze doen want soms ook gewoon stream 1 offline en 2 online... een grote fail om eerlijk te zijn
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! Erg irritant
En een struik in beeld is fijner dan telkens die oude koeien uit de sloot te vissen
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..
Valt mee hoor Sjoef, ook tevens gewoon Videoland.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult de Belgische streams maar volgen .. arme mensen ..
Moet je daar maar niet gaan wonen.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonen.
Ik woon veilig in Groningenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonen.
Sambalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie en eieren in de wall, maar wat nog meer?
Eens, maar het gaat om het principe, het zegt wel veel over hem (zou het heel naief vinden als zijn actie als ongelukje bestempeld, gehaaide kamper die leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft de boel niet genaaid, hij heeft op de knop gedrukt om koffers te krijgen.
En notabene iemand die haar koffer kado heeft gekregen omdat ze exit was gast lopen bitchen er over.
Dat is een clue.quote:
sambal en kruidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Koffie en eieren in de wall, maar wat nog meer?
Ja die zijn ook triestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Valt mee hoor Sjoef, ook tevens gewoon Videoland.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je vanuit belgie geen videoland bekijken?
ik heb werkelijk geen idee, maar het zag er wel gaaf uitquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef JDB94 het volgende:
[..]
JA wat was dit dan? Gameroom morgen?
VPN genot.quote:
ik woon ook in Groningen, stormt nuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon veilig in Groningen
Puur omwille de afstand
En wat vind je dan van Basiri die liegt over die nominatie voor Tom?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eens, maar het gaat om het principe, het zegt wel veel over hem (zou het heel naief vinden als zijn actie als ongelukje bestempeld, gehaaide kamper die lenie)
Yes behoorlijk iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon ook in Groningen, stormt nu
Gewoon de badkamer in het donkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee, maar het zag er wel gaaf uit
Het gaat erom dat gedrag consequenties heeft die men misschien niet leuk vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En wat vind je dan van Basiri die liegt over die nominatie voor Tom?
Is dat niet veel erger?
bleiburg heeft enquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon ook in Groningen, stormt nu
ooh!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon de badkamer in het donker
[ afbeelding ]
jazeker, je moet dan bij invullen een adres in nederland invullen, dan komt ie doorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je vanuit belgie geen videoland bekijken?
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat erom dat gedrag consequenties heeft die men misschien niet leuk vindt
Je naait iemand en die iemand is er niet blij mee. Soit. Hoort bij je keuze
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Met volleybal.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg heeft en
keer gronigen uit de
turnier gegooid
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik klaag over een zeiksnol waarvan ik van mening ben dat ze geen recht heeft om hier zo moeilijk over te doen.
Maar dat mag blijkbaar niet.
Oh neequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig, want ik begon het idee te krijgen dat ik me hier ontzettend moest gaan zitten verdedigen.
Maar goed.
.dit spel is wel vermakelijk
RIP haha zag er uit als een naar spelletjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon de badkamer in het donker
[ afbeelding ]
Whahahaquote:
Ariana zit er chagrijnig bij en ze wil ook niet meedoen nee.quote:
ja maar hoeveelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met volleybal.![]()
Ze kunnen daar echt niks.
Maar wel af en toe low key tegenaan bemoeienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ariana zit er chagrijnig bij en ze wil ook niet meedoen nee.
Tja... viel te verwachten. Al is het prima als je gewoon wil kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nope.quote:
Je hoort d'r ook niet meer over d'r voorspellingen, na Tom z'n avances totaal mislezen te hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... viel te verwachten. Al is het prima als je gewoon wil kijken
What else is newquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
238.000quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel
inwohner heeft
groningen?
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef JDB94 het volgende:
Ik heb nog veel te weinig gekeken, vind het maar een immens saaie samenstelling, hopelijk komt er nog wat actie/drama in de tent.. Dacht dat vorig jaar erg was, maar dit is toch nog ff tandje suffer :/
De uurfilmpjes niet, de kortere filmpjes zeker wel!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 2300 uur een battery wissel, de meeste lagen al in bed ...
Ik vond die duo's wel een leuk zijspoor, tot men blijkbaar elke week wisselt van team, dan krijg je dus ook geen onderlinge bondjes tussen teams. M.a.w free for allquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.
Waar zijn die bedden dan? Twee mensen fulltime in de spiegelkamer??quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.
Je zou dit nog maar durven te gooien als bewoner, dan heb je je echt NIET goed ingelezen, de kijker veracht dit hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is in ieder geval beter dan Weerwolven ....
Er gaan ook mensen weg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar zijn die bedden dan? Twee mensen fulltime in de spiegelkamer??
238.147 inwoners in 2023quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel
inwohner heeft
groningen?
Het oude moedertje mist nog, de nicht is er inmiddels, wie missen we nog?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |