ja maar hoeveelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met volleybal.![]()
Ze kunnen daar echt niks.
Maar wel af en toe low key tegenaan bemoeienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ariana zit er chagrijnig bij en ze wil ook niet meedoen nee.
Tja... viel te verwachten. Al is het prima als je gewoon wil kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nope.quote:
Je hoort d'r ook niet meer over d'r voorspellingen, na Tom z'n avances totaal mislezen te hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... viel te verwachten. Al is het prima als je gewoon wil kijken
What else is newquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
238.000quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel
inwohner heeft
groningen?
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef JDB94 het volgende:
Ik heb nog veel te weinig gekeken, vind het maar een immens saaie samenstelling, hopelijk komt er nog wat actie/drama in de tent.. Dacht dat vorig jaar erg was, maar dit is toch nog ff tandje suffer :/
De uurfilmpjes niet, de kortere filmpjes zeker wel!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 2300 uur een battery wissel, de meeste lagen al in bed ...
Ik vond die duo's wel een leuk zijspoor, tot men blijkbaar elke week wisselt van team, dan krijg je dus ook geen onderlinge bondjes tussen teams. M.a.w free for allquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.
Waar zijn die bedden dan? Twee mensen fulltime in de spiegelkamer??quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind er wel veel dynamiek nu in de groep. En dit zijn nog maar 14 deelnemers, denk dat er nog 2 bij gaan komen binnenkort, dan zitten ze op hun max. qua deelnemers.
Je zou dit nog maar durven te gooien als bewoner, dan heb je je echt NIET goed ingelezen, de kijker veracht dit hahaquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is in ieder geval beter dan Weerwolven ....
Er gaan ook mensen weg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar zijn die bedden dan? Twee mensen fulltime in de spiegelkamer??
238.147 inwoners in 2023quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoeveel
inwohner heeft
groningen?
Het oude moedertje mist nog, de nicht is er inmiddels, wie missen we nog?quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |