Naja, met zijn broodbakken heeft hij zichzelf (bewust of onbewust) heel onmisbaar gemaaktquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:12 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Idd. Ze vinden het wel makkelijk dat hij het brood bakt enzo maar hij voelt zich onoverwinnelijk
Uitgevingerd.quote:
Hij is er niet slim genoeg voor om het doordacht te doen. Gewoon een domme lompestoerdoen actie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er niks van dat Lenie per ongeluk op die knop heeft gedrukt eigenlijk
Ja dat dus…. Duurt nog ffquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, met zijn broodbakken heeft hij zichzelf (bewust of onbewust) heel onmisbaar gemaakt
Die Lenie is niet zo dom hoor... die denkt elke stap 3 keer door. Die heeft een duidelijk plan om hier als populaire volkszanger uit te komen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is er niet slim genoeg voor om het doordacht te doen. Gewoon een domme lompestoerdoen actie.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Tot morgen cos![]()
![]()
lekker slapequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
![]()
BB maakte haar wakker?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is ze geland 🤮 dat ze nu later gaat slapen ?
Trusten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
![]()
Ja, maar iedereen in dit soort series verwacht er beroemd en succesvol uit te komen en dat gebeurt maar zeldenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Lenie is niet zo dom hoor... die denkt elke stap 3 keer door. Die heeft een duidelijk plan om hier als populaire volkszanger uit te komen bijvoorbeeld.
Ander topic Mario.quote:
echt zo idiootquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen in dit soort series verwacht er beroemd en succesvol uit te komen en dat gebeurt maar zelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |