Als ik uberhaupt geloven dat iemand 25% rendement zou kunnen behalen zou ik denken: waarom is ie zelf dan niet al miljardair? Gaat vrij makkelijk als je elke week 25% rendement behaalt en altijd alles inzet (exponentiele groei).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:16 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
50.000 euro geven aan iemand die je minimaal 25% rendement belooft
Ja precies, zelfde als met van die zakenmannetjes die zogenaamd supersuccesvol zijn maar wel een cursus aan je willen verkopenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:43 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt geloven dat iemand 25% rendement zou kunnen behalen zou ik denken: waarom is ie zelf dan niet al miljardair? Gaat vrij makkelijk als je elke week 25% rendement behaalt en altijd alles inzet (exponentiele groei).
AVAX al een tijdje geleden verkocht maat. Nu VUISTDIEP in Solanaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe staat het met je gokje @:onlogisch
Ja nondeju, dat stond niet in de folder.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hij is rap omlaag aan het gaan idd 🤓
quote:
Volgens mij staat dat er (vrijwel) gelijk op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
Kun je op Kucoin makkelijk Euros toevoegen aan je account bijv via ideal. En gaat dit dan snel of laten ze je gerust een paar dagen wachten?
Na vorige week lijken alle bekende crypto alleen maar te zakken. Op de memecoins na. Is dit de januarie-dip?
Wat bedoel je nodige correctie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef D. het volgende:
En nee, niet per se januari-dip, maar in de aanloop naar de ETF's hebben we behoorlijke stijgingen gezien, dus dit is een nodige correctie
Ja, uiteraard, al zou ik het niet naar Binance sturen omdat ‘wij Nederlanders’ het er niet meer af mogen/kunnen halen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:55 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
Kun je crypto van Bitvavo of Finst naar een buitenlandse exchange sturen. Zoals Binance of gate.io?
Zijn er ook nadelen zoals kosten per transactie of wordt dit verboden?
Hai D. Via deze weg hoef ik geen dagenlange KYC door te gaan op bijv coinbase denk ik. Of 5 dagrn wachten tot mijn SEPA transactie is voltooid met hoge fooikosten (5%) er bovenop. Heb ik dit correct?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, al zou ik het niet naar Binance sturen omdat ‘wij Nederlanders’ het er niet meer af mogen/kunnen halen.
Transactiekosten is afhankelijk van welke crypto; btc en eth zijn bijvoorbeeld relatief duur.
Je kunt je geld ook naar mij overmaken. Reken maar 2% transactiekostenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:43 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
[..]
Hai D. Via deze weg hoef ik geen dagenlange KYC door te gaan op bijv coinbase denk ik. Of 5 dagrn wachten tot mijn SEPA transactie is voltooid met hoge fooikosten (5%) er bovenop. Heb ik dit correct?
Als je al een geverifieerd account bij Bitvavo hebt dan kun je gelijk aan de slag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:43 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
[..]
Hai D. Via deze weg hoef ik geen dagenlange KYC door te gaan op bijv coinbase denk ik. Of 5 dagrn wachten tot mijn SEPA transactie is voltooid met hoge fooikosten (5%) er bovenop. Heb ik dit correct?
Gate.io zijn we als Nederlanders ook niet meer welkom.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:55 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
Kun je crypto van Bitvavo of Finst naar een buitenlandse exchange sturen. Zoals Binance of gate.io?
Zijn er ook nadelen zoals kosten per transactie of wordt dit verboden?
alleen nog maar van plutus account naar mijn metamask. Kost 7,50 en duurt paar dagen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:31 schreef stinkie het volgende:
Iemand wel eens plu naar een Exchange gestuurd om te wisselen voor ETH ?
Heb je meer euro's beschikbaar dan het maximale bedrag wat ze aangeven?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:33 schreef Rabbi-Goldstein het volgende:
Exchange zegt 'je kunt maar x euro van deze coin kopen'. Ik krijg een max bedrag in Euro dat ik ksn omzetten. Hebben ze dan geen voorraad?
quote:
Mooi zo vlak voor mijn salarisquote:
Ik had voor paar honderd euro BTC gekocht in 2021 (verkeerde moment/fomo/hyp) en heb ze twee weken geleden verkocht toen ik een beetje winst had, omdat ik wil stoppen met crypto maar niet met verlies. Nadat ik het verkocht had is de koers 7000 euro gezakt.quote:
jij kunt inderdaad maar beter wegblijven bij bitcoinquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:00 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik had voor paar honderd euro BTC gekocht in 2021 (verkeerde moment/fomo/hyp) en heb ze twee weken geleden verkocht toen ik een beetje winst had, omdat ik wil stoppen met crypto maar niet met verlies. Nadat ik het verkocht had is de koers 7000 euro gezakt.
Vanuit mijn glazen boel zie ik hem nog wel verder zakken maar ga het niet meer kopen.
Ja, ben wel beetje klaar met de crypto.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij kunt inderdaad maar beter wegblijven bij bitcoin
goede zet!
Spuit 112quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:27 schreef LXIV het volgende:
https://www.netflix.com/t(...)lease-date-cast-news
Leuke docu over de oprichters van een crypto (centra)
De bitcoinkoers (oranje) met all time highs (blauw) op een logaritmische schaal afgezet tegen de halvings die elke vier jaar plaatsvinden.quote:
Anatoly ging even een middagdutje doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:14 schreef dimmak het volgende:
Solana had ook weer even een pauze van 5u
Gaat anders toch best prima weerquote:
Ja, heb mijn glazen bol al weggegooidquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat anders toch best prima weer
Hoezo? 1 bitcoin is toch nog steeds 1 bitcoin?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat anders toch best prima weer
En dan ga je aankopen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Aandelen renderen momenteel beter.
Bitcoin moet eerst over de laatste alltimehigh heen.
Weinig veranderd in de tussentijd, vind je niet? De usual suspects doen nog steeds zuur (nee, binnenkort gaat de boel dan echt klappen!). Tijdens werklunch heb ik nog steeds dezelfde gesprekken met collega's als jaren geleden. En onze instituten begrijpen er nog altijd geen bal van.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef dimmak het volgende:
Deze reacties en nieuwsberichten in 2024
Hexagon in POL / Banken en pensioensfondsen verbieden te beleggen in crypto #2
Als nu.nl gaat zeuren over stroomkosten. Dan weet je dat we op de goede weg zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef dimmak het volgende:
Deze reacties en nieuwsberichten in 2024
Hexagon in POL / Banken en pensioensfondsen verbieden te beleggen in crypto #2
Ik heb vooral het gevoel dat dat hier in de EU is. Afrika, Zuid- en Noord-Amerika en Azië lijken ze het wel steeds beter te snappen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weinig veranderd in de tussentijd, vind je niet? De usual suspects doen nog steeds zuur (nee, binnenkort gaat de boel dan echt klappen!). Tijdens werklunch heb ik nog steeds dezelfde gesprekken met collega's als jaren geleden. En onze instituten begrijpen er nog altijd geen bal van.
Daar kan ik niet over oordelen omdat ik er geen voeling mee heb. Ik volg alleen wat Noord-Amerikanen die cryptopioniers zijn, dus die zijn totaal niet representatief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb vooral het gevoel dat dat hier in de EU is. Afrika, Zuid- en Noord-Amerika en Azië lijken ze het wel steeds beter te snappen.
Ha, gelukkig maar. Heb je een koerswaarde in je hoofd waarbij je alles gaat verkopen? Of is het idee dan een deel te verkopen?quote:
80-100k afgelopen jaar met beleggen veel beter gerendeerd dus dan daarin voor de lange termijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, gelukkig maar. Heb je een koerswaarde in je hoofd waarbij je alles gaat verkopen? Of is het idee dan een deel te verkopen?
Volgens mij geef je op mijn beide vragen geen antwoord, maar vooruit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
80-100k afgelopen jaar met beleggen veel beter gerendeerd dus dan daarin voor de lange termijn
Ik had vorig jaar boven de 100% op het aandeel van Tupperware, die bleef maar schommelen van de 2 naar de 5 euro per aandeel de gehele dag door. Toen gekocht op 2.40 EUR en 1 dag later verkocht op 5.50 EUR. Daarna is de koers naar 1.30EUR - 1.70 EUR gegaan en doet het niet veel meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij geef je op mijn beide vragen geen antwoord, maar vooruit.
Ik vind de ruime verdubbeling in de waarde van Bitcoin van afgelopen jaar (+113,06% op dit moment, om precies te zijn) heel aardig. Hoeveel procent zijn jouw beleggingen in waarde toegenomen?
Ik vergat de kommaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij geef je op mijn beide vragen geen antwoord, maar vooruit.
Ik vind de ruime verdubbeling in de waarde van Bitcoin van afgelopen jaar (+113,06% op dit moment, om precies te zijn) heel aardig. Hoeveel procent zijn jouw beleggingen in waarde toegenomen?
Vooralsnog gaat dat aardigquote:De Avalanche Foundation heeft recent de criteria bekendgemaakt voor hun "Culture Catalyst" fund. De waarde bedraagt maar liefst 100 miljoen dollar.
100 miljoen dollar gericht op memecoins
Avalanche heeft recent de criteria bekendgemaakt voor memecoins die azen op een deel van hun indrukwekkende 100 miljoen dollar fonds.
Om in aanmerking te komen voor het fonds, moet de memecoin gebaseerd zijn op Avalanche. Ook moet deze minimaal één maand oud zijn. Maar er zijn meer eisen.
Whales en hoge liquiditeit
De contracten van de meme tokens moeten openbaar afstand hebben gedaan van eigenaars rechten. Een lage concentratie van eigendom onder 'whales' is daarbij een must.
Een hoge mate van liquiditeit is essentieel met minimaal $200.000 aan liquiditeit, verspreid over minstens 50 verschillende aanbieders. Ook minstens 2.000 unieke houders is een eis.
Van NFT naar community coins
Oorspronkelijk was dit fonds opgezet om te investeren in artiesten van niet-vervangbare tokens of NFT. Nu breidt Avalanche haar horizon uit naar zogenaamde 'community coins'.
Een spannende ontwikkeling, want memecoins worden vaak gezien als humoristisch of zelfs waardeloos. Ze worden gemaakt voor de lol, maar raakten een snaar bij de gemeenschap.
Verrassende wending
De aankondiging in december 2023 dat Avalanche memecoins ging opnemen in hun fonds, zorgde voor opgetrokken wenkbrauwen. Sommigen vonden het een wanhopige zet.
Toch is Avalanche al begonnen met het investeren in deze community coins. Ondanks de kritiek van de cryptocurrency gemeenschap.
Haantje de voorste: Coq Inu (COQ) steelt de show
Een opmerkelijke verschijning in het Avalanche universum is Coq Inu (COQ). Deze haan-geïnspireerde token heeft een marktkapitalisatie van 75 miljoen dollar.
De "haan" munt is momenteel de meest verhandelde memecoin op het Avalanche netwerk.
Voor de oudere generatie hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste bitcoin laat ik staan tot $1.000.000 of tot ik er nerveus van word.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat doen jullie bij 100k?
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Vanaf nu alles betalen met bitcoin?
Laten staanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Ik stack lekker door tot ergens de halving hierna. Daarna zien we wel weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Bijkopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Interessant, denk juist dat de Gaming (GameFi) coins het relatief gezien goed gaan doen komende jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:40 schreef Wouter2006 het volgende:
Vandaag uit SuperVERSE gestapt nadat de koers boven de koers uit 2021 kwam (toen ik hem kocht).
Weer 1 alt-coin minder!
Wanneer ben je begonnen met kopen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deel
Dit hoor je niet vaak. Vanwaar deze keuze, wanneer heb je gekocht en had je relatief veel of praten we over een juutje per maand?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deel
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit hoor je niet vaak. Vanwaar deze keuze, wanneer heb je gekocht en had je relatief veel of praten we over een juutje per maand?
Geld zien verdampen is een deel van de lol.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.
Ik ben er redelijk ongevoelig voor geworden maar deze keer wil ik er toch wat uithalenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geld zien verdampen is een deel van de lol.
Bij anderen of bij jezelf?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.
Werk jij bij de belastingdienstquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij anderen of bij jezelf?
Hoeveel btc had je dan?
Trouwens prima dat je nu wel uitcasht, heb dit rond de vorige top ook gedaan en een ding weet je zeker.,,er komen inkoopmomenten genoeg nog daarna…
Geniet er maar lekker van makkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk ongevoelig voor geworden maar deze keer wil ik er toch wat uithalen
100k BTC cash ik ongeveer 25% van mijn portfolio al uit ja. Ervan uitgaande dat dit in 2024 gebeurd.quote:
@GGMM vindt dit een hele verstandige keuze.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:10 schreef Aloulu het volgende:
[..]
100k BTC cash ik ongeveer 25% van mijn portfolio al uit ja. Ervan uitgaande dat dit in 2024 gebeurd.
Sowieso, geldquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geld zien verdampen is een deel van de lol.
Dan cash ik de helft. 4 x de inzet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
100K is zo'n magisch getal, ik denk dat veel mensen die winst willen pakken het dan doen, of net daarvoor, dus ik doe het net voor die mensen. En de hoeveelheid hangt af van wanneer het zover is.. Hoe vroeger, hoe kleiner het percentage.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
lekker gokkkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
100K is zo'n magisch getal, ik denk dat veel mensen die winst willen pakken het dan doen, of net daarvoor, dus ik doe het net voor die mensen. En de hoeveelheid hangt af van wanneer het zover is.. Hoe vroeger, hoe kleiner het percentage.
omdat het pure vaporware is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:44 schreef Gremen het volgende:
[..]
Interessant, denk juist dat de Gaming (GameFi) coins het relatief gezien goed gaan doen komende jaar
Dat dus! De hype volgen. En ik zeg relatief he. Uiteindelijk volgt alles gewoon BTC op en neer. Denk alleen dat gaming het wel eens een (paar) procent beter kan doen dan bijv andere groepen altcoins. (het blijft allemaal vaporware)quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat het pure vaporware is?
of waarom precies?
Niet aan 't afromen maat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, geld
1 bitcoin = 1 bitcoin
Genoeg uitcashen om aankoop en aandelen verliezen op 0 te zetten. Rest laten staan en bij een daling naar 95k alles eruitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
4 x 0 is 0.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, geld
1 bitcoin = 1 bitcoin
Zouden meer mensen dat doen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Genoeg uitcashen om aankoop en aandelen verliezen op 0 te zetten. Rest laten staan en bij een daling naar 95k alles eruit
Volledig getethered hier. Beetje verkeerd moment zo lijkt het.quote:
Lekker gokken @aTypischquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig getethered hier. Beetje verkeerd moment zo lijkt het.
MAAR DIT PAKKEN ZE NIET MEER VAN MIJ AF
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef dimmak het volgende:
Gaan we een ATH zien voor de halving? Zou ook uniek zijn, maar gezien de ETF inflows is dat een kwestie van tijd.
Ik hoop nog op een grote dip. Al die boomers met hun ETFs in paniek zou leuk zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef dimmak het volgende:
Gaan we een ATH zien voor de halving? Zou ook uniek zijn, maar gezien de ETF inflows is dat een kwestie van tijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain heeft er zin in @:aTypisch @:Wereldgozer
Hoe gaat het met steppnquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain heeft er zin in @:aTypisch @:Wereldgozer
quote:The Netherlands has a vibrant startup and technology sector, a strong financial services industry and the highest fintech adoption rate among developed economies. It also has one of the highest crypto adoption rates in Europe with around 20% of Dutch citizens owning crypto.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb vorig jaar verkocht voor, jaja, Solana's
Komt er dan ook weer een outflow of worden die ETF's weer onderling verhandeld?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een grote dip. Al die boomers met hun ETFs in paniek zou leuk zijn.
dat kan wel ja, hoeft niet onderlingquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komt er dan ook weer een outflow of worden die ETF's weer onderling verhandeld?
Ben nog niet ingestaptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:42 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain door de 5 cent heen.
@:Fathank
@:Wereldgozer
Volledig BTC?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben nog niet ingestapt
@:nattekat
Ik ben er nog niet eens helemaal uit of ik überhaupt mee ga doen met deze trein. Ben in de zomer bijna helemaal uit alle crypto gestapt wegens geldnood, en vind het eigenlijk wel prima zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben nog niet ingestapt
@:nattekat
Nu ben je toch weer te laat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eens helemaal uit of ik überhaupt mee ga doen met deze trein. Ben in de zomer bijna helemaal uit alle crypto gestapt wegens geldnood, en vind het eigenlijk wel prima zo.
Hoezo zou je te laat zijn. Net of dit het hoogste is wat bitcoin ooit gaat wordenquote:
Als het te laat zou zijn, zou jij nu moeten uitstappen omdat de piek bereikt is. Dat doe je niet.quote:
Eerst maar eens zien niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Dit jaar wordt de 100k bereikt
Maar heb je ook gekocht toen het bloed door de straten liep, begin 2023?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien niet?
In een hogere stijging kopen heb ik geen goede ervaringen mee, buy when theres blood in the street.
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar heb je ook gekocht toen het bloed door de straten liep, begin 2023?
En heb je nu weer verkocht? Of ga je er vanuit dat het stijgt?quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En heb je nu weer verkocht? Of ga je er vanuit dat het stijgt?
Want als het stijgt, is het ook nu nog een prima moment om in te stappen.
En als het niet stijgt, zou je moeten verkopen
Wanneer mensen zich aanmelden om shitcoins the shillen weet je dat we in bull market zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Hoi, mijn naam is MisterFox. En ik zit ok in de crypto.
Ik zit in de CellFrame en FX1 Sports. Die eerste ben ik een paar dagen geleden in gegaan.
Leuke scamsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik zit in de CellFrame en FX1 Sports. Die eerste ben ik een paar dagen geleden in gegaan.
nee ik ga die niet kopen doeiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Erg interessant. Heb er ook wat ingeslagen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik kocht laatst CellFrame. Nu heb ik ruzie met mijn vrouw, mijn vriendin is weggelopen en de kat kijkt niet meer naar me om. Op mijn werk gaat het ook minder en ik heb een naar kuchje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Te hoge verwachtingen dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:35 schreef MisterFox het volgende:
Jeetje, wat een verbitterde reacties allemaal op mijn positief ingestelde, prettige introductie. Ik voel me een beetje de Rapper Sjors van deze SC nu.
Want?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef blackmore het volgende:
Bitcoin naar 80-100k lijkt me vrij conservatief deze bullrun.
Nog niet denk ik.quote:
Nee, dat is 59.717 euro.quote:
A-afromen!?!?!?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
afroomplannen al klaar? @:onlogisch
En in een nacht tijd zelfs de 52.000 euro gepasseerd.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is 59.717 euro.
Wel lekker dat we vandaag 50.000 euro zijn gepasseerd.
https://www.ecb.europa.eu(...)0~5301eecd19.en.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is nog altijd een ‘schadelijk’ fenomeen’ en heeft ‘geen intrinsieke waarde’. Dat stellen bankiers van de Europese Centrale Bank (ECB).
https://www.bnr.nl/nieuws(...)n-intrinsieke-waarde
Kan de ECB even met de BD praten? Is wel handig om te weten ivm de komende box3 berekeningenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is nog altijd een ‘schadelijk’ fenomeen’ en heeft ‘geen intrinsieke waarde’. Dat stellen bankiers van de Europese Centrale Bank (ECB).
Coinbase installeren was sneller geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:38 schreef manny het volgende:
iemand hier ook problemen met storten op crypto.com? Ik doe precies wat de app zegt, maar m'n centjes staan na twee dagen steeds weer keurig terug op mijn abn-amro rekening.
heb al links en rechts wat forum threads en uiteraard google bekeken, maar zie geen oplossing.
En inflatie doorbrekenenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet denk ik.
Rond 9 november 2021 stond de Dollar-koers op $1,15945 voor een Euro en bitcoin topte toen op $67.617 zo te zien.
Dus we moeten nog voorbij de ¤58.318 of zoiets.
Ik zie ook nog een $68.789 als hoogste koers staan voor 10 november 2021 maar die zie ik weer niet in de grafieken. Het is natuurlijk ook maar welke piek van welke exchange je als "hoogste ooit" accepteert.
beetje schulden aflossen, nieuwe auto etcquote:Op dinsdag 27 februari 2024 05:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
A-afromen!?!?!?
Waarom zou je je bitcoin omzetten naar inferieure fiat @:wereldgozer???
Wat is dit?
En als je geen schulden en 3 nieuwe autos hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
beetje schulden aflossen, nieuwe auto etc
Nu willen afromenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
afroomplannen al klaar? @:onlogisch
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.quote:
Ok bedankt voor je verfrissende inzicht henkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.
Ja want als mensen verkopen houdt je de bubbel niet in stand. Daarom praat iedereen elkaar na.
Ook weer zo’n onechte reactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je verfrissende inzicht henk
Je moet zelf weten wat je doet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.
Ja want als mensen verkopen houdt je de bubbel niet in stand. Daarom praat iedereen elkaar na.
Dat is een normaal antwoord maar het is altijd hetzelfde belachelijk maken in die crypto wereld valt me op. Niemand gaat oprecht met elkaar om.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je doet.
Maar gezien de fase waarin we verkeren, vlak voor de halving, is dit (historisch gezien) niet het moment om te verkopen.
Uiteraard bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst maar wel verwachtingen.
Dat is vooral op Fok zo, veel ‘typetjes’ hier, dat ligt niet aan crypto.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een normaal antwoord maar het is altijd hetzelfde belachelijk maken in die crypto wereld valt me op. Niemand gaat oprecht met elkaar om.
Als iemand straks bij 80K zegt ik room een deel af is het: HAHAHA net voordat bitcoin een miljoen raakt dumpt ie het het, haha gekke Henkie, to thé moon blanlabla bla bla
Als je de historie erop naslaat, zou je de bullrun pas in 2025 verwachten toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je doet.
Maar gezien de fase waarin we verkeren, vlak voor de halving, is dit (historisch gezien) niet het moment om te verkopen.
Uiteraard bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst maar wel verwachtingen.
We zitten dan ook nog niet in een bullmarket makker.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je de historie erop naslaat, zou je de bullrun pas in 2025 verwachten toch?
2013
2017
2021
Er lijkt een cyclus van 4 jaar te zijn.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We zitten dan ook nog niet in een bullmarket makker.
In welke maanden vielen die halvings? Men kan de verwachte datum van een halving voorspellen adhv hoeveel bitcoin er gemijnd worden. Ik neem aan dat dat tempo nog altijd hoger wordt mettertijd en dat elke halving net wat sneller komt dan de vorige, totdat het punt waarop een groeiend tempo de verwachte winst niet meer inhaalt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2013
2017
2021
Dat is niet voldoende.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Knap als je een alt gevonden hebt die de laatste maanden niet al 50+% gestegen is
En het Financieele Dagblad bijvoorbeeld pent het kritiekloos over.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, de halving heeft een voorspelbare invloed, maar er zijn veel meer factoren die invloed hebben op de koers. De val van FTX, de goedkeuring van ETF's, politieke besluiten, de toestand in de wereld - dat laat zich toch allemaal niet voorspellen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2013
2017
2021
Ik ben nu begonnen met afromen, eerste sell op 57k. Meeste heb ik gekocht in de 16k-25k range. Nu nog hele kleine stapjes, dat ga ik later opvoeren.quote:
Ik ga hier aan terug denken als we 100K aantikken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:49 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben nu begonnen met afromen, eerste sell op 57k. Meeste heb ik gekocht in de 16k-25k range. Nu nog hele kleine stapjes, dat ga ik later opvoeren.
Toen ik het hier over had in de vorige piek kreeg je alleen zinloze schuimbekkende "HODL" reacties.
Een goede exit strategie is de grote uitdaging.
ETF inflows zijn een gamechanger geworden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2013
2017
2021
Dan ben ik nog steeds aan het verkopen. Het principe van DCA kopen, maar dan verkopen. De argumenten voor DCA in, kan je ook voor je verkoop gebruiken. Je gaat niet je winst maximaliseren, maar je verkleind wel je risico/variance. Grote kans dat we de 100k gaan aantikken, maar is geen absolute zekerheid. En stel dat we 100k bereiken, ga je dan alles verkopen of een deel? Alles in 1x? Begin je al een deel te verkopen bij 99k?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga hier aan terug denken als we 100K aantikken.
Nou ja, daar hoef je dus niet per se over na te denken. Ik heb vertrouwen in de toekomst van bitcoin, dus omzetten in fiatgeld is voor mij een slechte langetermijnstrategie. Dan weet ik zeker dat m'n geld minder waard wordt. Ik ga alleen "verzilveren" als ik bijvoorbeeld een nieuw huis zou kopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:54 schreef ETA het volgende:
Hoe je ook je het spelletje wil spelen, moet iedereen voor zichzelf bepalen. Enige wat ik wil benadrukken is dat je moet nadenken over het verzilveren van winsten. Het uitdenken van een plan kan je beter voor de piek doen, dan na de piek.
Bullrun is al 15 maanden aan de gangquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Elan het volgende:
Snap niet waarom iemand op de korte termijn zijn BTC zou willen verkopen Behalve als je het inderdaad echt nodig hebt om bepaalde levensdoelen te realiseren.
Het is duidelijk dat ETF's voor een enorme influx aan interesse zorgen en de prijs alleen maar verder zal stijgen.
Bedoel de bullrun is amper begonnen of we zitten alweer bijna op een nieuwe ATH.
Mwa vorig jaar maart stonden we nog op 18k en pas in oktober zijn we significant omhoog gegaan.quote:
Onder jouw definitie, hoe lang duurde de vorige bullrun dan? Dan waren die volgens mij maar 5 maanden lang. Oktober vorig jaar + 5 maanden =.....?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa vorig jaar maart stonden we nog op 18k en pas in oktober zijn we significant omhoog gegaan.
De algemene classificatie van een bullrun is volgens mij een langdurige significante en aanhoudende opwaartse trend
Ik hoop het. Ik ben niet negatief over de verwachtingen, maar ik ga daar niet alles op inzetten.quote:
Die enorme prijsfluctuaties en enorme volatiliteit zullen steeds minder worden naarmate er meer instroom komt op de ETF's.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef ETA het volgende:
[..]
Onder jouw definitie, hoe lang duurde de vorige bullrun dan? Dan waren die volgens mij maar 5 maanden lang. Oktober vorig jaar + 5 maanden =.....?
Als je naar de vorige ATH naar ATH kijkt van 2017-2021, had je ook flinke bewegingen. We zijn van 14k naar 4k gegaan. Mocht het weer gebeuren, kan ik meer bijkopen. Mocht het niet gebeuren, mijn overgrote bulk van mijn portfolio heb ik nog steeds.
Ik wil mijn risico's enigszins reduceren, niet de winst maximaliseren.
Je zit er al heel lang in kennelijk dus wat voor jou werkt is toch prima. Mijn primaire doel de afgelopen 2 jaar is zoveel mogelijk BTC vergaren. Heb een gelukkige trade gehad met SOL en die weer in BTC gezet. Vind het wel jammer dat de koers relatief snel stijgt, het geeft minder kans om meer te vergaren .quote:Ook kijkend naar mijn totaal vermogen, daar wil een gezonde balans bereiken tussen verschillende potjes (cash, deposito, etf's, aandelen, crypto). Nu is het aandeel crypto hoger dan ik zou willen, dus dit is de kans om het wat af te bouwen en in andere potjes te stoppen. Dat doe ik door om de zoveel tijd te balanceren in hele kleine stapjes.
Goed man, open verhaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:49 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben nu begonnen met afromen, eerste sell op 57k. Meeste heb ik gekocht in de 16k-25k range. Nu nog hele kleine stapjes, dat ga ik later opvoeren.
Toen ik het hier over had in de vorige piek kreeg je alleen zinloze schuimbekkende "HODL" reacties.
Een goede exit strategie is de grote uitdaging.
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat. Want je hebt 1 zekerheid. De kans om voor een lagere prijs weer terug te kopen komtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed man, open verhaal.
En
Kijk welke reacties je krijgt. Echte alleen maar mongolen: WODT EEN MILJOEN JOH GEK
Hahaatjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat.
Dit is juist het moment om er over na te denken. Beter nu dan wanneer we in een massa euforie/hysterie zitten, nu heb je de rust om er rationeel over na te denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die enorme prijsfluctuaties en enorme volatiliteit zullen steeds minder worden naarmate er meer instroom komt op de ETF's.
[..]
Je zit er al heel lang in kennelijk dus wat voor jou werkt is toch prima. Mijn primaire doel de afgelopen 2 jaar is zoveel mogelijk BTC vergaren. Heb een gelukkige trade gehad met SOL en die weer in BTC gezet. Vind het wel jammer dat de koers relatief snel stijgt, het geeft minder kans om meer te vergaren .
Verkopen of een exitstrategie is echt het laatste waar ik nu mee bezig ben.
Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel meer gebeuren. Of er moet zich een of andere catastrofe aandienen die de wereldvrede ernstig in het geding doet komen....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Dit is juist het moment om er over na te denken. Beter nu dan wanneer we in een massa euforie/hysterie zitten, nu heb je de rust om er rationeel over na te denken.
Je geeft zelf aan dat je te laat was om meer te vergaren. Wat zou voor jou de strategie zijn als we in een megadip komen? Daar wil je nu over nadenken, niet als we 30% zijn gekelderd in 1 uur. Ga je agressiever je cashpositie afbouwen tov crypto? Ga je het in 1x inkopen bij een bepaalde koers, ga je periodiek DCA kopen, ga je dynamisch DCA'en (hoe lager, hoe meer je koopt)? Onthou, als het keihard omlaag gaat, slaat de onzekerheid toe, de kans dat het nooit meer een ATH haalt lijkt ineens een stuk reëler. Als je al spelregels voor jezelf hebt opgelegd, hoef je niet meer zo over na te denken in de stressvollere tijden.
Oprecht geen last van zie het echt als investering voor later zeg 20 jaar van hier en dan ga ik er iets leuks mee doen. Megadips komen en gaan in cyclussen die eigenlijk vrij voorspelbaar zijn als je naar de geschiedenis kijkt in plaats van je te laten meeslepen door het momentum.quote:Dit geldt voor zowel de weg omhoog als omlaag. Want na de piek, ik garandeer je, de gedachte die door je hoofd spookt is: "had ik maar meer verkocht toen het hoog stond".
Ja, ik denk dat daar wel een verschil in zitn. Toen het allemaal om <1maand salaris ging, dan wil je wel wat extra risico nemen, Zodra het daar ver boven gaat, dan is "duurzame groei" van je vermogen belangrijker dan zoveel mogelijk groei. Daarom dat ik ook gewoon cash op een spaarrekening heb staan dat maar 1,5% trekt. Onderschat niet de waarde van gemoedsrust.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat. Want je hebt 1 zekerheid. De kans om voor een lagere prijs weer terug te kopen komt
De vraag is een beetje ben je nou echt een grote speler als je op elke heftige koersbeweging moet reageren, of zit je er dan gewoon met meer geld in dan je feitelijk missen kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat. Want je hebt 1 zekerheid. De kans om voor een lagere prijs weer terug te kopen komt
Je reageert juist niet op iedere heftige beweging als je een plan volgt en bijvoorbeeld iedere maand een deel verkoopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is een beetje ben je nou echt een grote speler als je op elke heftige koersbeweging moet reageren, of zit je er dan gewoon met meer geld in dan je feitelijk missen kan.
Zo'n Michael Saylor bijvoorbeeld zou ook nooit verkopen (dat zegt ie in elk geval) en die heeft toch een aardig pakje Bitcoin bij elkaar gesprokkeld inmiddels.
Dat idee nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:41 schreef ETA het volgende:
Dit geldt voor zowel de weg omhoog als omlaag. Want na de piek, ik garandeer je, de gedachte die door je hoofd spookt is: "had ik maar meer verkocht toen het hoog stond".
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is 59.717 euro.
Wel lekker dat we vandaag 50.000 euro zijn gepasseerd.
En nu de 55.000 euro.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En in een nacht tijd zelfs de 52.000 euro gepasseerd.
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen. Behalve wat gebrom van TA lijntjestrekkers die de markt verkeerd getimed hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
En nu de 55.000 euro.De vorige piek komt echt in zicht.
We zijn nog vroeg in de cycle. Maar het begint nu wel een beetje te komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen. Behalve wat gebrom van TA lijntjestrekkers die de markt verkeerd getimed hebben.
Als die ooit ineens (gedwongen) zijn zakken moet dumpen dan komen de ijsberen te voorschijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is een beetje ben je nou echt een grote speler als je op elke heftige koersbeweging moet reageren, of zit je er dan gewoon met meer geld in dan je feitelijk missen kan.
Zo'n Michael Saylor bijvoorbeeld zou ook nooit verkopen (dat zegt ie in elk geval) en die heeft toch een aardig pakje Bitcoin bij elkaar gesprokkeld inmiddels.
Zijn persoonlijke stack niet zozeer maar als Microstrategy alles zou moeten verkopen gaat dat wel een enorme impact op de markt hebben ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als die ooit ineens (gedwongen) zijn zakken moet dumpen dan komen de ijsberen te voorschijn.
Het scheelt waarschijnlijk wel dat dat soort trades OTC gaan. Dat gaat niet op een exchange worden gedumpt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn persoonlijke stack niet zozeer maar als Microstrategy alles zou moeten verkopen gaat dat wel een enorme impact op de markt hebben ja.
Nog $9K te gaan, dan halen ‘we’ de krant en het journaal weerquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen. Behalve wat gebrom van TA lijntjestrekkers die de markt verkeerd getimed hebben.
Ik brom dat ik nu pas weer het geld heb om lekker mee te doen, terwijl ik op de helft van de huidige waarde noodgedwongen moest verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter nu dan over 6 maandenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik brom dat ik nu pas weer het geld heb om lekker mee te doen, terwijl ik op de helft van de huidige waarde noodgedwongen moest verkopen.
Ik zit er gewoon weer veel te diep in. Iets meer Euro's dan ik eruit heb gehaald, maar helaas de helft van de hoeveelheid Ethersquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Beter nu dan over 6 maanden
(Geen financieel advies)
Mijn salaris kwam vrijdag, maar het is nog amper gestegen sinds vrijdagquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:55 schreef over_hedge het volgende:
kut salaris paar dagen te laat
En ja ga nog steeds kopen hoor. Zoals elke maand. Maar toch leuker geweest als het paar dagen eerder was
Zitten we volgens deze logica niet al in fase 2?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Forumgebruiker @:atypisch
[ afbeelding ]
Overlap lijkt me.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten we volgens deze logica niet al in fase 2?
Fase 1 is nog amper begonnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten we volgens deze logica niet al in fase 2?
Doelde meer op het feit dat Ethereum even hard gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Fase 1 is nog amper begonnen.
Waves naar 50 $quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks kunnen we universaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahjajajaja @:Bezsen weer shillen
Ik vind dat ze best goed bijblijvenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:54 schreef Elan het volgende:
Hoop altcoins blijven behoorlijk achter qua prijsontwikkeling.
ETH presteert aardig maar niet meer dan dat, het gros uit de top 20 staat amper nog op of rond 1/4 van hun ATH terwijl BTC daar al bijna weer is.quote:
Ow, zo kijk ik er niet naar, ik bedoelde dat veel alts de laatste maanden zijn meegestegen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
ETH presteert aardig maar niet meer dan dat, het gros uit de top 20 staat amper nog op of rond 1/4 van hun ATH terwijl BTC daar al bijna weer is.
BTC Dominance moet eerst even chillen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
ETH presteert aardig maar niet meer dan dat, het gros uit de top 20 staat amper nog op of rond 1/4 van hun ATH terwijl BTC daar al bijna weer is.
Je moet ook op BTC en ETH na helemaal niet in die oude troep zitten. Genoeg coins die aan hun eerste cycle beginnen en waar je inmiddels al op hele goede winsten staat: TAO, INJ, KASPA noem maar op. Inmiddels wel top 40 coins qua cap maar die die oude munten uit die top 20 gaan knallen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
INJ? Die coin is al jaren oud toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je moet ook op BTC en ETH na helemaal niet in die oude troep zitten. Genoeg coins die aan hun eerste cycle beginnen en waar je inmiddels al op hele goede winsten staat: TAO, INJ, KASPA noem maar op. Inmiddels wel top 40 coins qua cap maar die die oude munten uit die top 20 gaan knallen.
Is toch niks fundamenteels aan maar allemaal random shit die aan de gang is met die altcoins. Zoals Pepe die vandaag weer 60% steeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je moet ook op BTC en ETH na helemaal niet in die oude troep zitten. Genoeg coins die aan hun eerste cycle beginnen en waar je inmiddels al op hele goede winsten staat: TAO, INJ, KASPA noem maar op. Inmiddels wel top 40 coins qua cap maar die die oude munten uit die top 20 gaan knallen.
Wist ik niet. Snel nagekeken. Blijkbaar in vorige bull markt gelaunched ofzo. Die negerende dan; TAO en KASPA als nieuwe binnenkomers in de top 40 en je hebt nog wel wat leuke coins die aan hun eerste cycle beginnen en richting de top 50 gaan en al op aardig wat leuke x-jes zitten/markt flink outperformen/ATH's overheen zitten en blijven breaken.quote:
Niet allemaal. KASPA en TAO doen het vanaf die diepe bear markt al mega goed en gaan richting de top 10 deze bull naar mijn mening.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
Is toch niks fundamenteels aan maar allemaal random shit die aan de gang is met die altcoins. Zoals Pepe die vandaag weer 60% steeg.
Zit wat in SEI die doet het ook leuk maar het blijft allemaal toch gokken en de grote winst zit over het algemeen in het feit hoe snel je er bij zit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Niet allemaal. KASPA en TAO doen het vanaf die diepe bear markt al mega goed en gaan richting de top 10 deze bull naar mijn mening.
Ik zit in KASPA vanaf een halve cent maar voor zowel deze als TAO geldt dat ze beiden nog op geen enkele tier 1 CEX te vinden zijn qua listing. KAS is al wel op kraken en binance als future gelist de afgelopen 2 maanden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:08 schreef Elan het volgende:
Zit wat in SEI die doet het ook leuk maar het blijft allemaal toch gokken en de grote winst zit over het algemeen in het feit hoe snel je er bij zit.
Veel van die projecten worden qua snelheid of marktperspectief binnen no time weer achterhaald door een nieuwe hypecoin.
Interessant. Zodra ze het overal en nergens listen kan je wel een zieke influx van geld verwachten. Wel apart dat dat nog niet het geval is. SEI bestaat sinds augustus en is wel al gelist op Binance en bybit, zelfs via BM kun je die kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:14 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik zit in KASPA vanaf een halve cent maar voor zowel deze als TAO geldt dat ze beiden nog op geen enkele tier 1 CEX te vinden zijn qua listing. KAS is al wel op kraken en binance als future gelist de afgelopen 2 maanden.
Voor beiden geldt ook omdat het 100% PoW coins zijn zonder pre-mining dat de exchanges eerst liquiditeit van de markt moeten opkopen voordat ze spot listen; oftewel je bag pompen als je voor de listings erbij bent. Groot verschil vergeleken bij de rest van crypto waar zowel het team en andere insiders veel van de supply bezitten als ook een deel alvast allocaten voor exchanges die ze voor een spotprijsje krijgen/opkopen met als beloning voor het team een grote CEX listing a-la binance etc.
Inderdaad, dat merk ik ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen.
x 2,5 nu in 2 maanden.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gezonde chart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waar @Gehrman is?
Een paar nog wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb een paar btc gekocht toen hij 18.000 was, dus dit is wel leuk om te zien.
Ik bedoelde voor een paar honderd euro.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar nog wel.
Jij hoeft nooit meer te werken zeker?
Ja heeft er moeite mee op het moment. Goed teken op zichquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Coinbase is down, ik zie dat btc 4000 euro ineens gezakt is. Kan mijn activa niet meer bekijken.
Dat is ook zo verneukeratief. Bij sterke stijgingen gaan alle coinhandelsites “down” en kun je nog niet op een op dat moment gunstig moment verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Coinbase is down, ik zie dat btc 4000 euro ineens gezakt is. Kan mijn activa niet meer bekijken.
Bitvavo gaat vanavond nog even lekker updaten voor onderhoud. Zou dit echt gericht zijn denk je?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook zo verneukeratief. Bij sterke stijgingen gaan alle coinhandelsites “down” en kun je nog niet op een op dat moment gunstig moment verkopen.
Tuurlijk, die lui hebben niet genoeg cash in kas en krijgen ineens teveel sell opdrachten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:03 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Bitvavo gaat vanavond nog even lekker updaten voor onderhoud. Zou dit echt gericht zijn denk je?
Ze verdienen toch met traden, dus ook bij verkopen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, die lui hebben niet genoeg cash in kas en krijgen ineens teveel sell opdrachten.
Dan gooit men massaal de deuren dicht probleem opgelost.
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:11 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ze verdienen toch met traden, dus ook bij verkopen?
Mja, het is beter verhuld dan gewoon de sell- of buyknop eruit halen zoals bij Robin Hood
Waarom zou die cash er niet staan? Kopers kunnen alleen kopen met de middelen die ze op de exchange hebben staan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.
Maar in een sterke stijgende markt is er niet genoeg cash in kas omdat er niks wordt aangekocht. Geen cashflow.
Waar zou die cash (dollar/euro) allemaal moeten zijn dan
Ach so. Beetje bankrunprincipe.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.
Maar in een sterke stijgende markt is er niet genoeg cash in kas omdat er niks wordt aangekocht. Geen cashflow.
Waar zou die cash (dollar/euro) allemaal moeten zijn dan
Er staat bitcoin, ooit gekocht voor x, er is geen stack of cash.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou die cash er niet staan? Kopers kunnen alleen kopen met de middelen die ze op de exchange hebben staan.
Je kan ook alleen verkopen aan kopers die het geld er hebben staan.
En verkopen staat nog niet gelijk aan het geld opnemen.
Dat zei men ook zo’n 2,5 jaar geleden ook, is een psychologische grens en men wil niet weer 2,5 jaar wachten wellichtquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een weak hands allemaal die rond de 60k verkopen. Kom op nou, willen we richting de 100k of niet?
Als je een bitcoin verkoopt op een exchange, dan is er ergens een koper.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er staat bitcoin, ooit gekocht voor x, er is geen stack of cash.
Helemaal mee eens het ging net de goede kant op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een weak hands allemaal die rond de 60k verkopen. Kom op nou, willen we richting de 100k of niet?
Jawel, maar als er grote hoeveelheden Sellers komen kan zijn dat niemand je shit gaat kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je een bitcoin verkoopt op een exchange, dan is er ergens een koper.
Jij hebt een bitcoin op die exchange staan, anders kan je die niet verkopen.
Die koper heeft geld op die exchange staan, anders kan hij het niet kopen.
Je verkoopt niet aan de exchange, je verkoopt aan een koper.
Ik weet niet wat je probeert te vertellen. Het is een vaag verhaal met "je shit".quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar als er grote hoeveelheden Sellers komen kan zijn dat niemand je shit gaat kopen.
Hoe gaat dat dan als het naar 100k gaat en niemand wil het nog kopen?
Dan heb je orders staan die niet forfillt worden wou je zeggen, maar op de een of andere manier is het vervelend voor het verdienmodel van de Exchanges want die gooien de handel dicht.
Jij zegt hetzelfde als ik, alleen iets duidelijker en je noemt het geen shit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert te vertellen. Het is een vaag verhaal met "je shit".
Er is een orderboek op iedere exchange.
Er is een zijde van kopers en die hebben Dollars of Euro's.
Er is een zijde van verkopers en die hebben bitcoin.
Als er geen koper is voor je bitcoin en niemand z'n prijs verlaagt, dan zal de spread oplopen en blijven orders staan tenzij je de prijs verlaagt.
Als er kopers zijn, is het geen probleem.
Op een beetje exchange, zoals Binance of Coinbase is er altijd wel een koper te vinden voor "je shit".
Als er iets fijn is voor een exchange, dan zijn het grote stijgingen of dalingen van de koers.
Want dan worden de meeste fees geïncasseerd.
Alleen bij Bitonic ligt dat anders, die kopen en verkopen zelf bitcoin als tussenpersoon en die hebben wel een probleem als de koers ineens fors zakt. Daarom is de spread daar tussen koop- en verkoop vrij hoog.
Maar het is wel een fijne, betrouwbare partij met een echte servicedesk (die ook reageert) dus ik gebruik ze evengoed graag.
Coinbase storing. Retail is here!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal mee eens het ging net de goede kant op.
ergens beginnen hequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kleingeld voor een big 4 boy toch
Vanwege de tokenomics. TAO en KASPA zijn net als BTC 100% PoW-coins zonder pre-mining/presales etc en alle supply wordt dus gemined. Team krijgt er ook niets van in handen. SEI, SUI, SOL etc en 98% van crypto allocaten deel van Max supply voor team zelf en andere insiders maar ook percentage als liquiditeit voor Exchange listings, die kopen het dus voor een spotprijsje op (ver onder marktprijs) en de coin krijgt er een mooie spot listing makkelijk voor terug, vandaar is dat voor beide partijen (team en Exchange) een win-win. SUI is ook goed in geïnvesteerd door de VC bedrijven dus als ze zelf niet de contacten hadden dan zouden zij ervoor zorgen dat zulke listings zo gepiept zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
Interessant. Zodra ze het overal en nergens listen kan je wel een zieke influx van geld verwachten. Wel apart dat dat nog niet het geval is. SEI bestaat sinds augustus en is wel al gelist op Binance en bybit, zelfs via BM kun je die kopen.
Denk ik niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk btc zakken als een gek.
Alles heeft nu te maken met de btc etf .
Dadelijk willen de mensen die geïnvesteerd hebben hun geld terug met dikke winst .
En dan word de zooi weer als een gek verkocht.
Ja alleen btcquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja alleen btc
De rest loopt voor geen meter.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk btc zakken als een gek.
Alles heeft nu te maken met de btc etf .
Dadelijk willen de mensen die geïnvesteerd hebben hun geld terug met dikke winst .
En dan word de zooi weer als een gek verkocht.
Ach, Zith. Rust in vrede makker. Je zou dit fantastisch hebben gevonden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Érg jammer dat @:atypisch en @:zith () deze pump niet kunnen bijwonen op FOK!
Dikke groene PAAL doet het ook lekker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja alleen btc
De rest loopt voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |