Anatoly ging even een middagdutje doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:14 schreef dimmak het volgende:
Solana had ook weer even een pauze van 5u
Gaat anders toch best prima weerquote:
Ja, heb mijn glazen bol al weggegooidquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat anders toch best prima weer
Hoezo? 1 bitcoin is toch nog steeds 1 bitcoin?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat anders toch best prima weer
En dan ga je aankopen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Aandelen renderen momenteel beter.
Bitcoin moet eerst over de laatste alltimehigh heen.
Weinig veranderd in de tussentijd, vind je niet? De usual suspects doen nog steeds zuur (nee, binnenkort gaat de boel dan echt klappen!). Tijdens werklunch heb ik nog steeds dezelfde gesprekken met collega's als jaren geleden. En onze instituten begrijpen er nog altijd geen bal van.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef dimmak het volgende:
Deze reacties en nieuwsberichten in 2024
Hexagon in POL / Banken en pensioensfondsen verbieden te beleggen in crypto #2
Als nu.nl gaat zeuren over stroomkosten. Dan weet je dat we op de goede weg zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef dimmak het volgende:
Deze reacties en nieuwsberichten in 2024
Hexagon in POL / Banken en pensioensfondsen verbieden te beleggen in crypto #2
Ik heb vooral het gevoel dat dat hier in de EU is. Afrika, Zuid- en Noord-Amerika en Azië lijken ze het wel steeds beter te snappen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weinig veranderd in de tussentijd, vind je niet? De usual suspects doen nog steeds zuur (nee, binnenkort gaat de boel dan echt klappen!). Tijdens werklunch heb ik nog steeds dezelfde gesprekken met collega's als jaren geleden. En onze instituten begrijpen er nog altijd geen bal van.
Daar kan ik niet over oordelen omdat ik er geen voeling mee heb. Ik volg alleen wat Noord-Amerikanen die cryptopioniers zijn, dus die zijn totaal niet representatief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb vooral het gevoel dat dat hier in de EU is. Afrika, Zuid- en Noord-Amerika en Azië lijken ze het wel steeds beter te snappen.
Ha, gelukkig maar. Heb je een koerswaarde in je hoofd waarbij je alles gaat verkopen? Of is het idee dan een deel te verkopen?quote:
80-100k afgelopen jaar met beleggen veel beter gerendeerd dus dan daarin voor de lange termijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, gelukkig maar. Heb je een koerswaarde in je hoofd waarbij je alles gaat verkopen? Of is het idee dan een deel te verkopen?
Volgens mij geef je op mijn beide vragen geen antwoord, maar vooruit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
80-100k afgelopen jaar met beleggen veel beter gerendeerd dus dan daarin voor de lange termijn
Ik had vorig jaar boven de 100% op het aandeel van Tupperware, die bleef maar schommelen van de 2 naar de 5 euro per aandeel de gehele dag door. Toen gekocht op 2.40 EUR en 1 dag later verkocht op 5.50 EUR. Daarna is de koers naar 1.30EUR - 1.70 EUR gegaan en doet het niet veel meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij geef je op mijn beide vragen geen antwoord, maar vooruit.
Ik vind de ruime verdubbeling in de waarde van Bitcoin van afgelopen jaar (+113,06% op dit moment, om precies te zijn) heel aardig. Hoeveel procent zijn jouw beleggingen in waarde toegenomen?
Ik vergat de kommaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij geef je op mijn beide vragen geen antwoord, maar vooruit.
Ik vind de ruime verdubbeling in de waarde van Bitcoin van afgelopen jaar (+113,06% op dit moment, om precies te zijn) heel aardig. Hoeveel procent zijn jouw beleggingen in waarde toegenomen?
Vooralsnog gaat dat aardigquote:De Avalanche Foundation heeft recent de criteria bekendgemaakt voor hun "Culture Catalyst" fund. De waarde bedraagt maar liefst 100 miljoen dollar.
100 miljoen dollar gericht op memecoins
Avalanche heeft recent de criteria bekendgemaakt voor memecoins die azen op een deel van hun indrukwekkende 100 miljoen dollar fonds.
Om in aanmerking te komen voor het fonds, moet de memecoin gebaseerd zijn op Avalanche. Ook moet deze minimaal één maand oud zijn. Maar er zijn meer eisen.
Whales en hoge liquiditeit
De contracten van de meme tokens moeten openbaar afstand hebben gedaan van eigenaars rechten. Een lage concentratie van eigendom onder 'whales' is daarbij een must.
Een hoge mate van liquiditeit is essentieel met minimaal $200.000 aan liquiditeit, verspreid over minstens 50 verschillende aanbieders. Ook minstens 2.000 unieke houders is een eis.
Van NFT naar community coins
Oorspronkelijk was dit fonds opgezet om te investeren in artiesten van niet-vervangbare tokens of NFT. Nu breidt Avalanche haar horizon uit naar zogenaamde 'community coins'.
Een spannende ontwikkeling, want memecoins worden vaak gezien als humoristisch of zelfs waardeloos. Ze worden gemaakt voor de lol, maar raakten een snaar bij de gemeenschap.
Verrassende wending
De aankondiging in december 2023 dat Avalanche memecoins ging opnemen in hun fonds, zorgde voor opgetrokken wenkbrauwen. Sommigen vonden het een wanhopige zet.
Toch is Avalanche al begonnen met het investeren in deze community coins. Ondanks de kritiek van de cryptocurrency gemeenschap.
Haantje de voorste: Coq Inu (COQ) steelt de show
Een opmerkelijke verschijning in het Avalanche universum is Coq Inu (COQ). Deze haan-geïnspireerde token heeft een marktkapitalisatie van 75 miljoen dollar.
De "haan" munt is momenteel de meest verhandelde memecoin op het Avalanche netwerk.
Voor de oudere generatie hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste bitcoin laat ik staan tot $1.000.000 of tot ik er nerveus van word.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat doen jullie bij 100k?
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Vanaf nu alles betalen met bitcoin?
Laten staanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Ik stack lekker door tot ergens de halving hierna. Daarna zien we wel weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Bijkopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Interessant, denk juist dat de Gaming (GameFi) coins het relatief gezien goed gaan doen komende jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:40 schreef Wouter2006 het volgende:
Vandaag uit SuperVERSE gestapt nadat de koers boven de koers uit 2021 kwam (toen ik hem kocht).
Weer 1 alt-coin minder!
Wanneer ben je begonnen met kopen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deel
Dit hoor je niet vaak. Vanwaar deze keuze, wanneer heb je gekocht en had je relatief veel of praten we over een juutje per maand?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deel
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit hoor je niet vaak. Vanwaar deze keuze, wanneer heb je gekocht en had je relatief veel of praten we over een juutje per maand?
Geld zien verdampen is een deel van de lol.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.
Ik ben er redelijk ongevoelig voor geworden maar deze keer wil ik er toch wat uithalenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geld zien verdampen is een deel van de lol.
Bij anderen of bij jezelf?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.
Werk jij bij de belastingdienstquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij anderen of bij jezelf?
Hoeveel btc had je dan?
Trouwens prima dat je nu wel uitcasht, heb dit rond de vorige top ook gedaan en een ding weet je zeker.,,er komen inkoopmomenten genoeg nog daarna…
Geniet er maar lekker van makkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk ongevoelig voor geworden maar deze keer wil ik er toch wat uithalen
100k BTC cash ik ongeveer 25% van mijn portfolio al uit ja. Ervan uitgaande dat dit in 2024 gebeurd.quote:
@GGMM vindt dit een hele verstandige keuze.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:10 schreef Aloulu het volgende:
[..]
100k BTC cash ik ongeveer 25% van mijn portfolio al uit ja. Ervan uitgaande dat dit in 2024 gebeurd.
Sowieso, geldquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geld zien verdampen is een deel van de lol.
Dan cash ik de helft. 4 x de inzet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
100K is zo'n magisch getal, ik denk dat veel mensen die winst willen pakken het dan doen, of net daarvoor, dus ik doe het net voor die mensen. En de hoeveelheid hangt af van wanneer het zover is.. Hoe vroeger, hoe kleiner het percentage.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |