Dat laatste bitcoin laat ik staan tot $1.000.000 of tot ik er nerveus van word.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat doen jullie bij 100k?
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Vanaf nu alles betalen met bitcoin?
Laten staanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Ik stack lekker door tot ergens de halving hierna. Daarna zien we wel weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Bijkopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Interessant, denk juist dat de Gaming (GameFi) coins het relatief gezien goed gaan doen komende jaarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:40 schreef Wouter2006 het volgende:
Vandaag uit SuperVERSE gestapt nadat de koers boven de koers uit 2021 kwam (toen ik hem kocht).
Weer 1 alt-coin minder!
Wanneer ben je begonnen met kopen dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deel
Dit hoor je niet vaak. Vanwaar deze keuze, wanneer heb je gekocht en had je relatief veel of praten we over een juutje per maand?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met uitcashen. Ieder maand een klein deel
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit hoor je niet vaak. Vanwaar deze keuze, wanneer heb je gekocht en had je relatief veel of praten we over een juutje per maand?
Geld zien verdampen is een deel van de lol.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.
Ik ben er redelijk ongevoelig voor geworden maar deze keer wil ik er toch wat uithalenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geld zien verdampen is een deel van de lol.
Bij anderen of bij jezelf?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De vorige bullcycle heb ik niets verkocht en een paar ton zien verdampen. Dus nu iedere maand een leuk bedrag terug naar keiharde euros.
Werk jij bij de belastingdienstquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij anderen of bij jezelf?
Hoeveel btc had je dan?
Trouwens prima dat je nu wel uitcasht, heb dit rond de vorige top ook gedaan en een ding weet je zeker.,,er komen inkoopmomenten genoeg nog daarna…
Geniet er maar lekker van makkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk ongevoelig voor geworden maar deze keer wil ik er toch wat uithalen
100k BTC cash ik ongeveer 25% van mijn portfolio al uit ja. Ervan uitgaande dat dit in 2024 gebeurd.quote:
@GGMM vindt dit een hele verstandige keuze.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:10 schreef Aloulu het volgende:
[..]
100k BTC cash ik ongeveer 25% van mijn portfolio al uit ja. Ervan uitgaande dat dit in 2024 gebeurd.
Sowieso, geldquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geld zien verdampen is een deel van de lol.
Dan cash ik de helft. 4 x de inzet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
100K is zo'n magisch getal, ik denk dat veel mensen die winst willen pakken het dan doen, of net daarvoor, dus ik doe het net voor die mensen. En de hoeveelheid hangt af van wanneer het zover is.. Hoe vroeger, hoe kleiner het percentage.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |