Jawel, maar als er grote hoeveelheden Sellers komen kan zijn dat niemand je shit gaat kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je een bitcoin verkoopt op een exchange, dan is er ergens een koper.
Jij hebt een bitcoin op die exchange staan, anders kan je die niet verkopen.
Die koper heeft geld op die exchange staan, anders kan hij het niet kopen.
Je verkoopt niet aan de exchange, je verkoopt aan een koper.
Ik weet niet wat je probeert te vertellen. Het is een vaag verhaal met "je shit".quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar als er grote hoeveelheden Sellers komen kan zijn dat niemand je shit gaat kopen.
Hoe gaat dat dan als het naar 100k gaat en niemand wil het nog kopen?
Dan heb je orders staan die niet forfillt worden wou je zeggen, maar op de een of andere manier is het vervelend voor het verdienmodel van de Exchanges want die gooien de handel dicht.
Jij zegt hetzelfde als ik, alleen iets duidelijker en je noemt het geen shit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert te vertellen. Het is een vaag verhaal met "je shit".
Er is een orderboek op iedere exchange.
Er is een zijde van kopers en die hebben Dollars of Euro's.
Er is een zijde van verkopers en die hebben bitcoin.
Als er geen koper is voor je bitcoin en niemand z'n prijs verlaagt, dan zal de spread oplopen en blijven orders staan tenzij je de prijs verlaagt.
Als er kopers zijn, is het geen probleem.
Op een beetje exchange, zoals Binance of Coinbase is er altijd wel een koper te vinden voor "je shit".
Als er iets fijn is voor een exchange, dan zijn het grote stijgingen of dalingen van de koers.
Want dan worden de meeste fees geïncasseerd.
Alleen bij Bitonic ligt dat anders, die kopen en verkopen zelf bitcoin als tussenpersoon en die hebben wel een probleem als de koers ineens fors zakt. Daarom is de spread daar tussen koop- en verkoop vrij hoog.
Maar het is wel een fijne, betrouwbare partij met een echte servicedesk (die ook reageert) dus ik gebruik ze evengoed graag.
Coinbase storing. Retail is here!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal mee eens het ging net de goede kant op.
ergens beginnen hequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kleingeld voor een big 4 boy toch
Vanwege de tokenomics. TAO en KASPA zijn net als BTC 100% PoW-coins zonder pre-mining/presales etc en alle supply wordt dus gemined. Team krijgt er ook niets van in handen. SEI, SUI, SOL etc en 98% van crypto allocaten deel van Max supply voor team zelf en andere insiders maar ook percentage als liquiditeit voor Exchange listings, die kopen het dus voor een spotprijsje op (ver onder marktprijs) en de coin krijgt er een mooie spot listing makkelijk voor terug, vandaar is dat voor beide partijen (team en Exchange) een win-win. SUI is ook goed in geïnvesteerd door de VC bedrijven dus als ze zelf niet de contacten hadden dan zouden zij ervoor zorgen dat zulke listings zo gepiept zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
Interessant. Zodra ze het overal en nergens listen kan je wel een zieke influx van geld verwachten. Wel apart dat dat nog niet het geval is. SEI bestaat sinds augustus en is wel al gelist op Binance en bybit, zelfs via BM kun je die kopen.
Denk ik niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk btc zakken als een gek.
Alles heeft nu te maken met de btc etf .
Dadelijk willen de mensen die geïnvesteerd hebben hun geld terug met dikke winst .
En dan word de zooi weer als een gek verkocht.
Ja alleen btcquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja alleen btc
De rest loopt voor geen meter.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk btc zakken als een gek.
Alles heeft nu te maken met de btc etf .
Dadelijk willen de mensen die geïnvesteerd hebben hun geld terug met dikke winst .
En dan word de zooi weer als een gek verkocht.
Ach, Zith. Rust in vrede makker. Je zou dit fantastisch hebben gevonden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Érg jammer dat @:atypisch en @:zith () deze pump niet kunnen bijwonen op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |